Туроператорите предлагат да се направи нов туристически сайт на България

Туроператорите предлагат да се направи нов туристически сайт на България

Туроператорите предлагат да се направи нов туристически сайт на България
Браншовите организации в туризма смятат, че е наложително да се направи нов сайт на България като туристическа дестинация, вместо да се мислят подобрения на сегашния, който по оценката им не е полезен и функционален, а освен това е с остаряла концепция. Това стана ясно по време на дискусия за електронния маркетинг на България в рамките на започналото изложение "Ваканция и СПА експо" в София.
Участниците в дискусията посочиха сериозни недостатъци в действащия в момента сайт - http://bulgariatravel.org.  Сред тях са проблеми с концепцията му, която почива на нелогична структура, непозволяваща създаването на нови продукти и връзки да се включат в сайта. "Сега се правят нови туристически райони и това означава, че те няма да получат присъствие на този сайт", даде пример Байко Байков, председател на Българската асоциация на туроператорите и туристическите агенти (АБТТА).
Освен това националният туристически сайт не може да поеме голям трафик. Това е на фона на проблема, че тъй като сайтът на практика не се поддържа, нито популяризира в социалните мрежи, не привлича особен интерес. Повечето потребители, когато влязат, разглеждат една или две страници и напускат сайта, посочват още туроператорите.
По време на дискусията беше показано, че в youtube клиповете за туризма в България имат по под 200 гледания за десет месеца.
През тази година в бюджета са предвидени 600 хил. лв. за електронен маркетинг на България. Затова от АБТТА предлагат да се създаде изцяло нов сайт, който ще струва най-много 30 хил. евро и който да отговаря на съвременните критерии за качество, да е лесен за ориентиране и да има добра навигация.