Дигиталната трансформация и нова рекламна концепция предвижда министерството на туризма

Дигиталната трансформация и нова рекламна концепция предвижда министерството на туризма

Дигиталната трансформация и нова рекламна концепция предвижда министерството на туризма
Дигиталната трансформация, нова рекламна концепция и утвърждаване на България като целогодишна туристическа дестинация са основните приоритети пред министерството на туризма, обяви министърът на туризма Мирослав Боршош по време на блицконтрол в ресорната парламентарна комисия. Според него основните предизвикателства в сектора са свързани с осигуряването на целогодишна заетост в индустрията и повишаване на конкурентоспособността на България на международния пазар.
Министерството планира активна комуникация с компетентните институции за облекчаване на процедурите по наемане на работници от трети страни. Дългосрочните мерки включват реформи в образованието и създаване на стимули за младите хора да се реализират в туристическия сектор.