БТК ще изгради call центъра на MoneyGram у нас

БТК ще изгради call центъра на MoneyGram у нас

Българската телекомуникационна компания (БТК) се ангажира с цялостната организация и техническото обезпечаване на call центъра в София на занимаващата се с парични трансфери MoneyGram. Тя е първата международна компания, поверила call центъра си на доскоро държавния телеком. Новият център ще започне да работи от 25 октомври 2004 г. и ще поеме обслужването на паричните преводи от Великобритания, Франция, Германия, Италия, Испания, Швеция и Украйна.

"Убедени сме, че това е само първата успешна крачка в утвърждаването на България като предпочитана дестинация за изграждане на call центрове в Европа", заяви след подписването на договора между двете компании, главният изпълнителен директор на БТК Уилям Ейлуърд. Той увери, че ръководството на дружеството прави всички възможно да доведе и други инвеститори, които да поверят бизнеса си на хилядите способни българи, като по този начин се създадат нови работни места с добро заплащане.

"БТК има точната технология и екип, както и репутация на доставчик с изключителни услуги за потребителите и екип от професионалисти", каза Джон Хемпси, изпълнителен директор на MoneyGram International. Той уточни, че България е била предпочетена за изглаждане на call центъра пред 25 други страни, между които Великобритания, Индия, Полша, Румъния, Чехия, Словения, Испания, Австралия и др.