За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноДано да не стават злополуки ама за по сигурно е човек да пътува в България с джип.Вярно друсат малко ама на лед, сняг , наводнения джипа показва силата и предимствата си.И сега се чудя какъв да си избера , е не нов разбира се но качествен и надежден. И може би ще е Нисан Патрол който е на 2 моста а не на каре и мост, само той е изчислен да може да тегли 3, 5 тона и е най надежден в планините.
Сигурността е по важна от застраховката.
*****
НеутралноАко отпадне регресния иск на застрахователя по каско към виновния водач знаете ли какво ще стане ??? Ами наесен гражданската отговорност ще струва почти колкото каското. Щото откъде ще вземат пари да плащат скъпо и прескъпо събралите 100 лв. компании на искащата по каско комрания дето е събрала 300 и кусур нагоре???.Според мен трябва да остане възможността за разликата до действителната цена да си отговоря виновния водач.Ама не пред съд . щото то съд няма - пред комисия, съставена ...виж Кодекса за застраховане.В Англия щети до 10 000 евро които са отсъдени за плащане от подобна комисия /омбудсман/ не подлежат на обжалване пред съд. Така трявба да е и тук. Иначе компании и граждани ще се хванат пак за шиите.Като през 1995-6..Помните нали.
*****
Любопитнор-е-г-р-е-с-н-и-т-е...
*****
НеутралноДали пък нема да фалират некой канторки дето с това си изкарват хлеба, регресчета, а ??????????
*****
Неутралногреши по-горният автор, като счита, че ГО ще стане колкото каското... напротив, ще стане в пъти по-скъпа - моля, погледнете в ЕС какви са премиите по ГО. Не се учудвайте, ако ГО за 2009 г. на кола до 1600 куб.см. стане около 600 евро.
*****
НеутралноЩе ме извинявате, но тези 100 лева за ГО нямат за цел да покрият пълната сума на щетите, които шофьорът може да нанесе. Естествено, че застрахователят трябва да покрие останалото със свои средства (например от ГО на другите си клиенти). Нали точно оценката на риска крепи тези компании?
Явно съм живял в заблуда че сумата е изчислена според вероятността да нанесеш щети за еди-колко-си лева...
Иначе ГО от 600 евро ще предизвика сваляне на ГЕРБ от власт и установяване на съветско управление, последвано от национализация на застрахователите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноПо същия начин трябва задължително да се отстрани възможността за предявяване на иск срещу юридическото/или физическото/ лице/транспортните ферми/, които са възложили работа на шофьорите си./чл.49 от ЗЗД/, а тези искове да се предявяват слещу застрахователя, при когото е застрахован за ГО юридическото или физическото лице възложител. Сегашното положение е пълна глупост, Възложителят плаща ГО за превозното си средство, шофьора му прави ПТП и постардалите насочват исковете си срещу възложителя, е защо е плащал ГО тогава възложителя няма никакав смисъл от нея в сегашната редакция на чл.49 от ЗЗД. Веднага още стези промени това трябва да се промени.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
Веселоайде да го духат регресорите.Тея мутрафони от Булинс се опитаха да ми го набутат и ме скъсаха от писма,но сега вече имам законовото основание да им покажа средния си пръст!!!
*****
НеутралноМного е прав АЗ(по-долу), абсолютно неправилна е постановката възложителя , специално при ПТП, да отговаря за вредите причинени/ от служителите му шофьори/ на пострадалите в ПТП-то, имено затова той се застрахова/МПС-етата си/ чрез Гражданска отговорност за да прехвърли отговорността за вредите на застрахователя,за това му су плаща на застрахователя,а сега на общо основание съдят възложителя за вредите. По тошово време чрез Указа за задължително застраховане на пътниците, персонала по железопътния, водния, автомобилния и въздушния транспорт -УЗЗППЖВАВТ и правилника му за приложение , са съществували норми, които са възпрепятствали възможността срещу възложителите да се насочват искове за вреди от ПТП, сега е абсолютно наложително да се въведат аналогични норми. Чудя се транспортните фирми и техните сдружения защо се чудят а не използват момента да прокарат и тази така важна за тях поправка.
*****
НеутралноНе само исковете от застрахователя към шофора с гражданска отговорност трябва да отпаднат, Задължително трябва да отпаднат всички искове за имуществени и неимуществени вреди от пострадали от ПТП срещу шофьори, които имат Гражданска отговорност,Границите на гражданската отговорност са около 200 000 лв и нагоре и застрахователя при всички случаи ще покрие щетите на пострадалите, които съгласно съдебната практика абсолютно се вместват в тези граници и няма абсолютно никакъв смисъл от протяжни и дълги дела срещу шофьорите след като техния застраховател по Гражданска отговорност може и трябва да плати, шофьора за това се застрахова. Ако случайно съдът постанови по-голям размер на обезщетението от покритието по Граждавското отговорност /като катастрофата при Бяла8 тогава евентуално шофьора да носи отговорност за разликата над покритието по собствената си Гражданска отговорност, в масовите случаи лимита по застраховка винаги ще покрива размера на нанесените щети.
*****
Неутралноvrwfzo skpeczow axofeysu cjalxy iujctzrky nwvxg jalikcz