За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутрално86% от служителите били любезни????? значи аз постоянно попадам на другите 14 %
*****
Неутрално"че девет от десет чиновници отговарят на запитванията на посетителите си "
Е то оставаше и да спрат да отговарят и тогава щеше да е хептен забавно.
Не се връзват обаче 86% любезни служители със "В една трета от службите времето за чакане за услуга е повече от 20 минути,"
Значи хем любезни, хем дремеш като кон на празна ясла 20 мин?
Абе пак са похарчили грешни пари, за да отчетат резултати.
*****
НеутралноПопитайте родителите на деца, нуждаещи се от лечение в чужбина, колко любезно им отговарят от Министерството на здравеопазването, "обадете се утре." Тази учтивост в кои проценти влиза?
*****
НеутралноЛогично е най-любезни да са чиновниците от Агенцията за държавни вземания.Тяхната работа е да вземат!Когато вземаш си много любезен и в добро настроение!Друг е въпросът,ако трябва да свършиш услуга на някого за което получаваш заплата-тогава си много ядосан и груб,че някакви "нищожества" имат нахалството да ти нарушават спокойствието!?Най-груби са тези който изплащат различни обещетения,болнични,помощи ,пенсии,надвзети данъци и т.нТе се държат така сякаш парите които изплащат са от собствения им джоб и с някакво необяснимо сатанинско удоволствие разтакават клиентите и злорадстват когато успеят да отложат с някой ден или час изплащането!!Това и преди и сега е отвратителен български чиновнически синдром!!
*****
НеутралноБългарският чиновник-най любезният в света!
*****
Неутралноминистърът нямало да накзва провинилите се чиновници.щял само да изпрати информация до районните аганции,а те да решат какво да правят.програмата била само положителна-тъй като не му се налага да зависи от чиновници,естествено.и даде няколкоминутно интервю в хвалби на студентите,които са участвали.е,ако смисълът е бил само да ми кажат колко процента не отговаряли на телефон,били груби,то тези хора там наистина нямат работа.това го знаеми без тях.
*****
НеутралноИ какво като са ги проверили ?!
*****
РазстроеноКакъв министъра, такива и служителите му!!
*****
Неутрално*****
НеутралноКакво следва оттук нататък?!?
Rael
Рейтинг: 958 ВеселоБрей, най-после да се случи нещо нормално в България! Тези "тайни клиенти" трябваше да съществуват от веки веков, както и тайни "клиенти" на КАТ, които да измерят какъв рушвет се взима или за колко време пристига патрул, когато има катастрофа или кражба някъде.