"Тайни клиенти" провериха чиновниците

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на a?
    *****
    Неутрално

    86% от служителите били любезни????? значи аз постоянно попадам на другите 14 %

  2. 2 Профил на Умен
    *****
    Неутрално

    "че девет от десет чиновници отговарят на запитванията на посетителите си "
    Е то оставаше и да спрат да отговарят и тогава щеше да е хептен забавно.
    Не се връзват обаче 86% любезни служители със "В една трета от службите времето за чакане за услуга е повече от 20 минути,"
    Значи хем любезни, хем дремеш като кон на празна ясла 20 мин?
    Абе пак са похарчили грешни пари, за да отчетат резултати.

  3. 3 Профил на Eна
    *****
    Неутрално

    Попитайте родителите на деца, нуждаещи се от лечение в чужбина, колко любезно им отговарят от Министерството на здравеопазването, "обадете се утре." Тази учтивост в кои проценти влиза?

  4. 4 Профил на Стилет
    *****
    Неутрално

    Логично е най-любезни да са чиновниците от Агенцията за държавни вземания.Тяхната работа е да вземат!Когато вземаш си много любезен и в добро настроение!Друг е въпросът,ако трябва да свършиш услуга на някого за което получаваш заплата-тогава си много ядосан и груб,че някакви "нищожества" имат нахалството да ти нарушават спокойствието!?Най-груби са тези който изплащат различни обещетения,болнични,помощи,пенсии,надвзети данъци и т.нТе се държат така сякаш парите които изплащат са от собствения им джоб и с някакво необяснимо сатанинско удоволствие разтакават клиентите и злорадстват когато успеят да отложат с някой ден или час изплащането!!Това и преди и сега е отвратителен български чиновнически синдром!!

  5. 5 Профил на Какво е това любезно като висиш като паяк цял час?
    *****
    Неутрално

    Българският чиновник-най любезният в света!

  6. 6 Профил на neve
    *****
    Неутрално

    министърът нямало да накзва провинилите се чиновници.щял само да изпрати информация до районните аганции,а те да решат какво да правят.програмата била само положителна-тъй като не му се налага да зависи от чиновници,естествено.и даде няколкоминутно интервю в хвалби на студентите,които са участвали.е,ако смисълът е бил само да ми кажат колко процента не отговаряли на телефон,били груби,то тези хора там наистина нямат работа.това го знаеми без тях.

  7. 7 Профил на а?
    *****
    Неутрално

    И какво като са ги проверили ?!

  8. 8 Профил на Паметлив
    *****
    Разстроено

    Какъв министъра, такива и служителите му!!

  9. 9 Профил на Уволнение
    *****
    Неутрално
  10. 10 Профил на A После
    *****
    Неутрално

    Какво следва оттук нататък?!?

  11. 11 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 958 Весело

    Брей, най-после да се случи нещо нормално в България! Тези "тайни клиенти" трябваше да съществуват от веки веков, както и тайни "клиенти" на КАТ, които да измерят какъв рушвет се взима или за колко време пристига патрул, когато има катастрофа или кражба някъде.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #