За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутралнов ненормална държава живеем.всеки ден намират не6то да увели4ават. триглавата ламя- БКП-ДПС-НДСВ трябва да лапа.хора изнасяите се в 4ужбина
*****
Гневнозащото сме овце и търпим всички издевателства безропотно
*****
НеутралноВече се изнесохме
*****
Разстроено"...Още се обмисля дали увеличението от 150 лв. да не се приложи и за годишната винетна такса на автобусите и камионите... Целта е да се намали разликата в цената на стикерите за автобусите и за тировете... винетките да отпаднат още от догодина, но да бъде увеличен акцизът върху горивата... транспортното министерство няма нагласа да приеме по-високи цени."! Между всяко многоточие - алабализъм за мозъчни донори, но и последните май са на изчезване (за неудоволствие на политсловоблудците)! ЦЕЛТА е не просто да ставаме за "сълза и смях", но и да си плащаме допълнително за това... Депутатино, аланкооглу, хем лека кола с "народна пара" караш, хем мозъкът ти е в седалището! Транспорт-председателю, бубамооглу, ако набият винетки в горивата, и пешеходците непряко ще ги плащат в кварталния магазин за хранителни стоки!!! Първо направете пътищата "европейски" с част от прехваления бюджетен излишък, после си го възстановявайте! Ами ако за половинчатите пътища Ви се плаща с полу-истински /фалшиви/ пари, ще ли Ви хареса, господа "анти-/държавни мъже/-ложци"?...
*****
Гневноай сиктир 10 канта е сега седмичната минетка!!!аз да не земам на гагауза заплатата,барабар с комисионните???
*****
Неутрално"Планът за по-скъпи винетки" не беше последван от план за по-добри пътища.
Нито от план за разширяване на основните национални пътища до 4 ленти.
Нито от план за борба с корупция в КАТ.
Нито от план за борба с магистралните обирджии, обиращи турските гастарбайтари.
*****
НеутралноКат немате пари за винетки,ша правите минет-ки и ще изкарате !!!!Илиминтарну Уотсън!!
*****
НеутралноЕга ти държавата! повишават даскалските заплати с по някой лев и искат ДАНЪК ПРОСВЕА!сега заради пътищата уж-пак горките винетки поскъпват! Така и баба може да управлява държавата и да си гушка парите от Европа! дано коалиционният Доган не им припомни за ДИШ ХАКЪ - данък, който българинът плащал на турчин, ако го храни -- плащал данък за износване на зъбите! Пак изберете червени Бриговци, да ви искат данък и за сране.
*****
НеутралноКомунизъм, нали това искахте, бре ?
*****
ВеселооФце,оФчари .....................до побъркване
народ ,стоял 500 год под робство , чакал някой да го освободи,че да го пороби пак новия освободител...............
всички искат ПОБЕДАТА-но няма кой да я извоюва
сега вече се осъзнава нуждата и се заговаря за създаване на единна база-данни за товарните превози - иначе спедиторския бранш ще има празнота в стомасите.
скъпи винетки-скъпи превози ->най-вероятно без посредници
*****
НеутралноТой и ГАГАУЗА се е наточил за едни ТОЛ-ТАКСИ по магистралката...мамито ни ще разплачат комунягите, ама стадото като се люшка от цар на дървар, а сега и на пъдар. ПРОСТ НАРОД - шибана държава!
*****
Любопитнослушам го вчера гагауза - по магистралите нямало да има винетки, щели да бъдат заменени от тол такси и така се избягва двойното плащане.
И аз като искам да отида примерно от София до Созопол примерно по готовата магистрала Тракия какво да правя? Тол такса за магистралата и винетка след Бургас. И как избягваме двойното плащане?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноВсички си спомнят за БГА Балкан и обвиняват Костов, че тогавашното управление се опита да спаси една разбита и задлъжняла компания като я продаде по всички правила. Състоянито на Балкан засяга много малка част от населението. Нещо повече - хората, които управляват тази компания са едни и същи, нейното поведение от 15 години е едно и също и услугата, която компанията предлага не се влияе от това чия собственост е.
При магистрала Тракия имаме отдаване на концесия без търг, при заробващи за много години (35) неизгодни за страната условия. Строежът на тази магистрала касае почти цялото население. Заради това, че още я няма в завършен вид са загинали стотици хора - участъкът около Сливен, Стара Загора, Нова Загора е претоварен и безкрайно опасен - от всяко мое минаване помня по някоя рискова ситуация където аз или някой друг се отървава на косъм обикновето като излиза от пътя за да пропусне някой състезател в насрещното.
Защо никой не търси отговорност на правителството на НДСВ? Опита за сделка с Тракия и няколкогодишното забавяне е пряка щета за България. Някои платиха с живота си докато управляващите демонстрираха, че спасяват медицинските сестри.
*****
Неутралночетворно да ги вдигнат винетките-при 16000 камиона ТИР- как я мислите ?
някой да е мислил като е купувал камиони-имаме 9 пъти повече фирми-превозвачи от Италия !!!!!!!- някому да звучи странно и непазарно ????
щом имат камиони - имат пари-имат пари - ще плащат - ТОВА Е ЛОГИКАТА.
те не мислят за бъдещето-купувайки камиони на лизинг !
искат да печелят без мозък-ей така ,шофьорската-не става ще го разберат скоро.
---------------------
Вдигат винетки-вдигат навла-вдигат цени на горива-вдигат навла - >сотв. търговеца вдига цени -> ако има кой да купува скъпо
---------
Няма кой да купува скъпо - > ожесточава се конкуренцията при превозвачите-намалява бройката им -> на тяхно място идват чужди превозвачи , работят известно време на дъмпинг - > БГ превозвачите залязват.
Защото мислят за всичко друго-но не и за информационно обезпечаване с товари на тези камиони. Но , така е-ако те не мислят,ще мисли друг,но за тяхна сметка.
*****
Разстроенотъжно е,но е факт ((((((((((((((
никой от бранша ни си зададе въпроса - абе,защо ще ни приемат в Евросъюза-нямат ли си боклуци там,че до нас опряха ???
напротив-давайте да купуваме камиони ЕВРО 4 , да отговаряме на изискванията за еко норми,да теглим кредити,да разширяваме персонал........
сега иде времето да разберем защо сме в Евросъюза , скъпо гориво,скъпи винетки,шофьори с 600 лв заплата....всичко си идва на мястото.
*****
Неутралнокакво ги мислите тези шофьори - това е естествения ход на пазара.
за такива като тях има само печалби-сега им предстои да разберат , че тоягата има 2 края-ще опознаят и дебелия.Разумните купуват информация за клиентите-останалите купуват камиони и офиси
*****
НеутралноПревозвачите да зарежат всичко и да се занимават с имоти. После ще си даваме един на друг под наем и ще процъфтяваме. Ще оцелеят най-едрите само. Останалите от бизнесмени - ще станат работници!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
Неутрално...,ама ХОРАТА, имат две системи за таксуване на камионите и автобусите при пътуване по пътната мрежа-микровълнова и сателитна!Няма минетки,няма винетки,в кабината апаратчето пише и колкото си минал км.толкова плащаш.Това го знаят всички шофьори,които пътуват навън.Интересно защо не искат да се въведе това,а държъе на винетки и то евтини!Държавата,че е скапана-вярно,но и не може без манги!А за леките автомобили винетки не трябва въобще да има,или ако има,само за магистрали и символични,защото в момента те плащат и за камионите,които основно съсипват пътищата!А бе........!!!
*****
НеутралноДа се въведе такса за влизане в София(от околовръстното посока града).Б.Б беше обещал такава преди време.Дано най-после прииждащата селяния малко понамалее(те и без това са стиснати доста).
*****
НеутралноСтолицата е фрашкана със селяндури и техните чавета пъплещи денонощно около блоковете .Една нагла пасмина която взе и хляба и подби пазарите(всякакви) на софиянци.Няма ли кой да въведе малко,,ред,, най-сетне?.Задушихме се вече.Това не може да продължава така.
*****
НеутралноПрав си.София отдавна вече вони на тор. Всички политици им се кланят,защото те са най-желания(защото е доста прост) и многоброен електорат.