Гагаузов: Почти сигурно е, че концесия за магистрала "Тракия" няма да има

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 7
    *****
    Неутрално

    СЕДЕМ БЕЗРЕЗУЛТАТНИ ГОДИНИ

  2. 2 Профил на Анатом
    *****
    Неутрално

    Зад тази новина прозира един Череп...

  3. 3 Профил на k
    *****
    Неутрално

    черепа ги пребори

  4. 4 Профил на тъй ли
    *****
    Неутрално

    Ние искаме да знаем дали ще има публични търгове, при които са спазени необходимите процедури и дали този, който спечели, е наистина най-добрият и показва най-изгодно съотношение цена-качество, и дали не е нечий хрантутник... Искаме да видим, че и в България има зрънца рационално мислене, държавничество и национална отговорност, разумно харчене на парите на данъкоплатеца и по-малко лицемерие и арогантност. Това искаме. Дали е същото като пътуването в космоса - възможно, но неосъществимо със сегашната ни степен на развитие?

  5. 5 Профил на черепа
    *****
    Неутрално

    Не ми се бъркайте.Какво значение има кой ще построи магистралата.Важното е да стане и да си пътувате си.

  6. 6 Профил на fernfahrer
    *****
    Разстроено

    Кому ни оставяте, бащици?

  7. 7 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Да да, щяло да почне стоителство до 1,5 месеца и да е готова до 2 г.
    ха да видим.
    както ще видим кой ще спечели, колко анекса псоле ще се подпишат и прочие.

  8. 8 Профил на до 4
    *****
    Неутрално

    Най-верятно ще има търгове и съответните процедури. В случая обаче едвали има повече от 5 фирми в България, които имат капацитета да свършат работата. И тъй като работата ще се дели на 4 части, то кой знае каква конкуренция едвали може да се очаква

  9. 9 Профил на JJJ
    *****
    Весело

    Ей, няма такива гьонсурати - те били усложнили условията да не се повтаряло БГА Балкан ако не беше опозицията да информира ЕС и от там да ги натиснат за промени, стария договор щеше да е сключен отдавна и Симо, Серго и Феса да си лапкат. Ама иначе БГА Балкан... Т'ва каскетите са уникални кратуни

  10. 10 Профил на дедо
    *****
    Неутрално

    Браво на Гагаузов и сие. Така се привличат чужди капитали. Мрънкяне до дупка и искане на рушвети до дупка. И сега какво - нашите хора, дето предвидливо сме им заделили паричти в бюджета като за начало ще лапнат търговете - батко и баткото на батко - и после ще построят магистралата, както построиха комунизма - стигнаха до мечтата за развит социализъм - дотам ще стигне и магистралата. Да ви е честита магистралата, барабар с тунелите, които непрекъснато се ремонтират, откакто са построени и всичко построено в социалистическа България. Зачернените семейства на загиналите по прекрасните пътища на родината ни нека всеки ден да проклинат тези, които са ги построили. Тези пътища водят към онзи свят за съжаление. Погледнете сайтове за магистрали по света и ми посочете поне един км. такава магистрала в България.

  11. 11 Профил на venceremos
    *****
    Неутрално

    Поочти сигурно е че ебахте мамата на държавата. Почти сигурно е че Бат Бойко ще я довърши и държавата и недовършената от вас "работа"... О неразумний юроде - поради что се бавиш да ги убиети яко же...

  12. 12 Профил на ras16377431
    ras16377431
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Интересно потенциалните концесионери защо се отказаха - защото има твърде много корупция и не им се занимава, или защото прецениха, че корупцията е все пак твърде малко и няма да имат далавера.

    gradinko.bg
  13. 13 Профил на мъдрия народ
    *****
    Неутрално

    Обичам комунистическата кочина !

  14. 14 Профил на тотефф
    *****
    Любопитно

    "...В случая обаче едва ли има повече от 5 фирми в България..."
    И защо трябва да са български фирмите по търга?
    Важното е да има търг за ПОСТРОЯВАНЕ" а не за "КОНЦЕСИЯ", държавата дава парите, ти строиш, какво има толкова.

  15. 15 Профил на от няма значение
    *****
    Неутрално

    Чакаи малко гагаузов . Държавата сме Ние. Ние сме вашият работодател и трябва да знаем всичко .Ти нещто бъркаш понятията . Впрочем не ставаш за тая работа и вскоро време поста ти ще бъде даден на друг .

  16. 16 Профил на Някой си
    *****
    Неутрално

    Това се знаеше от 1 месец. Португалците съвсем нормално нямат 700млн. за да вземат концесията, а заради ликвидната криза по света, не могат да изтеглят изгоден заем.

    Относно българските фирми които ще поемат поръчката - те също са предварително известни. 3 от тях са почти сигурни, 4тата - е под въпрос. Но така или иначе, магистралата щеше да се строи от същите фирми, даже и да я бяха взели португалците - просто щяха да ги наемат като подизпълнители.

  17. 17 Профил на NNN
    *****
    Неутрално

    Какво означава "почти сигурно"? Нали си има срок,който е изтекъл снощи в 24 часа.След като са изтървали срока да имат много здраве.Както се казва : мигнеш-губиш.Да не би да оставят вратичка и другата седмица португалците да цъфнат с нова оферта,за която ще искат нови 7-8 месеца срок за да започнат да работят.

  18. 18 Профил на радио гага
    *****
    Неутрално

    къде е магистралата, кой я изсмърка?

    схемата Опорто Пляс се замени със Сливенски Петолъчен Гепс

  19. 19 Профил на Joro
    *****
    Гневно

    Тези идиоти не могат да построят магистрала в полето,а на швейцарците магистралите са или на виадукти,или в тунели.

  20. 20 Профил на тъй ли
    *****
    Неутрално

    Че ще има търгове, ще има. Всъщност, по-важно е те да са прозрачни, да следват елементарна здрава логика, разходите да са целесъобразни... Говоря си тука и почвам да се изживявам като писател-фантаст...

  21. 21 Профил на Сашо
    *****
    Неутрално

    Някой може ли да изчисли , колко са загубите през пропуснатите няколко години без магистрала ? А как могат да бъдат изчислени загубени човешки животи при катастрофи ?

  22. 22 Профил на haha
    *****
    Весело

    прецака ли ви се лапкането НДСВ?
    Хаха...колко ми е кеф.
    Не че сега няма да се налапкат червените и ДПС, ама мн обичам като се цакат едни други

  23. 23 Профил на Ivan Petrov
    *****
    Неутрално

    Седем гидини в упорити опити да се краде на едро. Ама много на едро! През това време колко хора загинаха? Какви са икономическите загуби? Дано бай Симо и бандата около него да горят в ада, вечно!

  24. 24 Профил на do ha ha
    *****
    Неутрално

    Те не се цакат едни други бе цървул. Цакат тебе и мене!

  25. 25 Профил на ВВ
    *****
    Неутрално

    С ТАЗИ МАГИСТРАЛА СТАНАХМЕ ИСТОРИЯ,СТУДЕНТИТЕ ПО ИКОНОМИКА ТРЯБВА ДА Я ИЗУЧАВАТ КАК СЕ КРАДЕ БЕЗНАКАЗНО И СЕ СТРОИ ПО ДЕСЕТИНА КИЛОМЕТРА НА ГОДИНА.ЗЛАТНА ИЗЛИЗА НА БГ НАРОД.

  26. 26 Профил на магистрала "Тракия"
    *****
    Неутрално

    Още в началото на мандата на Мадридския комарджия, тръгна приказката , а след нея и конкретните действия, за включването на португалците/разбирай хората на Кобургския мафиот/при изграждането на въпросната магистрала. Имаше преди това осигурени почти безлихвени средства от Европейската банка за развитие за този проект.
    Да,ама не. Отказаха ги,за да могат Велчевци,Кн.Кириловци и вишочайшият му татко, да си пълнят гушите. Още по онова време Иван Костов обърна внимание в парламента върху твърде съмнителната от всяка гледна точка сделка. Тогава един пияница- мин.Церовски, заяви, че това са празни приказки и че той ще:"Понесе политическата отговорност" ако има такова нещо.Знайно е в България какво значи политическа отговорност:ПЪЛНА БЕЗОТГОВОРНОСТ.Справка : Гагаузов,мин.на транспорта-настоящия,Запалката и много ,много други като тях. Но кой да чуе предупрежденията на Иван Костов-този циганин,предател на интересите на България,най-богатия човек в родината ни и т.н.и т.н...

  27. 27 Профил на магистрала
    *****
    Неутрално

    трябва да гледаме положително на нещата и да виждаме хубавото по магистралите /жриците/...

  28. 28 Профил на мм
    *****
    Неутрално

    Ревахте против царя, че щеше да Ви построи магистрала без пари за 2,7 милиона километръ, а се га ревета против Станишев като Ви извади сметки от по 5 милона Божков.

  29. 29 Профил на pado
    *****
    Неутрално

    Ами катоняма държавна гаранция за получаване на кредит,е естествено да откажат всички банки,защото измисленият консорциум не може да покрие критериите.Първоначалният вариянт,беше добре дошъл за Симо измамника,но някои хора взеха да пишат и приказват за допусканите нередности,смениха ракурса и сега се отказват.

  30. 30 Профил на ^...!!???
    *****
    Неутрално

    Сливенско червено гагаузче,а КОЛКО НИ СТРУВА ТОВА ?? КОЙ ще плати сметката ???...мамата червено-турско-жълта..

  31. 31 Профил на път към комунизма!
    *****
    Неутрално

    в българия иначе се строи много. хотели по 8 етажа се строят за 5 месеца. спа-центрове на рилските езера, вилни селища, резортове - има няма 3-4 месеца и айде.
    ама като стане на въпрос за държавни поръчки, гледай какво става.... една магистрала се циганят 10 години, а Хемус даже от 1993 не е мръднала и на километър. До Ябланица - стига толкоз. 5 правителства не могат да се наканят на кого да дадат строежа. а ние плащаме данъци и винети, като раи. Може пък правнуците ни да я видят построена магистралата.

  32. 32 Профил на неизвестен
    *****
    Неутрално

    Като се построи магистралата от 3 те най-големи БГ фирми тя ще си остане държавна, а няма да станат чужди като банките, застрахователните компании, енергоразпределителните дружества, енергетиката и проектите на Ковачки!Турски фирми и такива на Гергов нямат работа да се занимават с магистралата. И стига плювахте Божков той е единствения според мен, който защитава националния интерес, все пак е Българин и парите и фирмите му са тук, а не отиват в чужди държави като споменатите по-горе сделки!

  33. 33 Профил на Nan_Kurunir
    *****
    Неутрално

    В псевдо държавата България разни псевдо министри се опитват да строят псевдо магистрали с псевдо концесионери,псевдо интелигентния народ му4и тъпо докато псевдо управлява6тите му празнят джобовете,но съвсем реално.Блей народе,блей...

  34. 34 Профил на Ми са Кво
    *****
    Неутрално

    Царо и синчето Киро ша требие да вращат паритие дет ги зеха за магистралето!
    Мал,малиий!
    Амчи паритиа съ вечи наместени- Ко ш праим?
    Сега царо шъ ни заложи Рила барабар с Пирин и ша си купуваме билетчета за да видим "Спомените си за близкото минало"!
    Ми царска собствиенос е туй!
    Шъ си ги прай кво си иска!
    Барабар с крепосните бачкиери в тиези райони.
    Що ли го докарааме тоя тъпоглавиец диет е готов и комунис да стание?
    Мож да си е върнал цървената книжка.
    Кат са сетя чи га бех у Португето и я одих да цъливам ръка на царицата в град "Кошкаиш"! Има теков град тамока.
    Ма тва беши модерно тогива.
    Та сега сам си се чудим на акъло!

  35. 35 Профил на do 21 i 31 i sie
    *****
    Неутрално

    21 за какви 7 години говориш и 31 май за некви си 10 години я гледайте малко по стари филми като "Баш майстора на море" или нещо такова ( съжалявам ама май мио се губи памета някаде ), та тоя филм е края на 60-те!!!!!!!!!!!! там Баш майстора като тръгва казва тъкмо като се връщам магистралата ще е завършена сега сме 2008 година най рано 2010 абе хора WTH?! ние сме по-зле и от маймуни..............





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #