За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноЕстествено че ще е сложна: колкото по-сложна толкова по-голяма ще е далаверата. Велика работа е Публично Частно Парньорство.
*****
Неутралноами този гениален 28-29-годишен заместник-генерален директор на НК "Железопътна инфраструктура" направо да каже името на фирмата, заради която се прави тази сложка процедура. Щото ние и без това отдавна знаем, че трябва да са нашите, но поне да не се мъчим да гадаем.
*****
НеутралноЕй това в това жп явно само се краде, схеми,пожари и после искания за милиони. Да го пуснат на търг като БТК и поне да имаме читави влакове, вместо хранилка на соцпартийната каса.
А младия директор бил протежето на министъра и работел срещу 10% комисионна.
*****
Неутрално*****
Неутрално"Схемите", по които БГ управляващите разпределят народното благо за своя лична полза, са се оказали - според Доган - твърде неприемлиши за европейския данъкоплатец. Но в БГ цирка със "схемите" продължава. Грабеж на държавоното имущество, земя - ПРОДЪЛЖАВА. ЗА да не скимти електората - пенсиите ще се увеличат със 100 лева. Да живее властта на БГ разбойници!
*****
НеутралноЧестит Рожден ден на Божков-Черепа!
*****
НеутралноВсички знаем тази сложна схема...
Кой ше даде най-голям процент на баш големите задници у же-пе то..
А това ,че влаковете ни не са се променили много от времето на Бай Ганьо..Но млъкни сърце...
*****
НеутралноЛеле, тоя 4ереп женен ли е, ма мацо? То може и ако е женен, ама друго си е г-жа Божкова, а, кво ще кажеш?