За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноДа спрат даването на преференции на калпак, а не съобразно нуждите и възможностите.
*****
НеутралноАбе как няма никаква промяна у таковината? Все същите простотии. 1.50 за маршрутка дето те возят като свиня на заколение: ако се утрепеш на някой завой или спирка — по–малко грижи за колячите после.
То тия ще са си на загуба до края на света.
*****
НеутралноМного ясно, че ще бъде на загуба. Половината от пътниците пътуват без билети. Затова в цял свят е измислено: пътниците се качват от предната врата, където става таксуването, а слизането през задната. Шофьорът следи, Ако някой реши да се качва от задните врати, автобусчето не тръгва и пътниците изхвърлят виновника, опитал се да прецака системата. Само не ми казвайте, че София е много голям град с много пътници и това нямало как да стане, защото тази система функционира и в много по-големи градове.
*****
НеутралноМен ако питате Николай е прав. Писна ми вече да се движа в този градски транспорт. Всеки има претенции, но са малко хората, които си дупчат билетчето. Другото, което могат да направят е да не допускат да се качват клошари и цигани и винаги да твърдят, че нямат пари, а като ги погледниш ланците и гривните от злато. С други думи в градския транспорт е "АД".
*****
Неутралнодо Николай (#3). Адаш, просто не може да си по-прав. Точно така ще се реши проблема..............по същия начин може да се реши и проблема с неплатените сметки за парното. вместо коректните потребители да съдят топлофикация, нека съдят тяхните съседи които не плащат и причиняват страдание на всички. в нормалните държави има асоцияциа на живущите в блока (нещо като нашите домсъвети но много по-ефективна) и ако някои му хрумне да не си плати парното, той бива изхвърлен от апартамента си и апартамента се продажа на друг които е съгласен да си плаща парното...............знам, звучи малко абсурдно някои да реши вместо теб да си продадеш твоята собственост но е доказано че работи. средствата от продажбата естествено се дават на изхвърления собственик минус далжимите суми за парно и прочие.
Бойко, Славчо, министри, и т.н., четете и се учете братлета. просто и лесно решение на ежедневните ни проблеми!
*****
НеутралноНиколай, онази част от света, за която говорите, вече е решила проблема си по този начин, защото в същите градове има метро, което е в състояние да поеме по-голям пътнико-поток, а в наземния транспорт се возят по-малко хора. Вие представяте ли колко минути ще преседява трамвай 1 на спираката на Централна Гара, при условие, че оттам се качват повече от 15 души, а в пиковите часове и над 30? Така че това не е решение. СГКТ има два шанса-построяване на поне още 2 метролинии и оправянето на инфраструктурата на София. Има и градове без метро, разбира се, но там в автобусите просто не се возят толкова хора и билетите се продават на място-справка-Бургас, Варна. пък и в никоя нормална европейска страна градският транспорт не е на печалба, защото е обслужваща дейност в града. Въпросът е да се стигне дотам да не се генерират непрестанни загуби заради глупави неуредици и лошо управление.
*****
НеутралноДо Изумена (# 6): Изумена, логично е вашето мислене. Въпреки това, ще оспоря вашето виждане че в Варна и Бургас пътникопотока е по-малък. Маршрутите може да са по-къси но не е задължително да са по-ненатоварени. За метрото сте права че поема голям поток от хора но нека сме реалисти все пак...София не е нищо по-различно от останалия свят. Има градове в пъти по големи от София и се справят без метро и градския транспорт е надежден и приятен. Не ме разбирайте погрешно, аз подкрепям вашето виждане но тези препятсвия не трябва да ни спират да търсим начин да стигнем Европа. Като за начало, мисля че трябва да има кондуктор в всяко превозно средство. Това ще повиши нивото на таксуване и ще има по-малко гратисчии да се возят в системата. С повече приходи и дори и същата субсидиа от общината, биха се инсталирали вендинг машини първо на големите а после и други спирки за продажба на билети. така може вече да се престъпи кам таксуване на пътниците от предната врата (както спомена Николай) с перфоратор (както е при маршрутките) и да се излиза от задната врата. по този начин докато слизат пътниците отзад, времето може да се ползва за влизащите да се таксуват. Нима в момента маршрутките са по-бавни от градския транспорт заради факта че всеки трябва да плати на шофьора преди да потегли превозното средство? Нещо повече, маршрутките успяват не само да се самоиздържат а и да обновяват превозните им средства..........доколкото печалбата им позволява!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноВ автобус 111 на 10 човека с карта или билет се падат поне 20 мангали, за които думата "билет" е мръсна дума. Ама познайте защо не се приватизират такива линии ??? Те са малоумно стадо избиратели, което в скоро време очаквам да ме свалят от автобуса,че им преча да се разполагат с кафетата и пиците. УЖАС!!!!
*****
РазстроеноПо маршрутките е кочина, бе хора!
Махнали са седалките да побират повече хорица и като няма къде да се хванат гледай какво става по завоите. А количките са някакви бракми, купени на старо, и вътре е като в товарен вагон от първата световна. Никой не обновява парка. Това с качването от предната врата е пълна илюзия, а и питай шофьорите какъв стрес ще е за тях. Отваря задната врата да слизат и веднага се юрват 50 говеда да се качват. Как се оправя това? Метрото би оправило нещата, но с тия темпове на строеж трябват още поне 200 години да заприлича на нещо.
*****
НеутралноКачването от предната врата не е илюзия а ограничено мислене от плиткоумници с които нашата родина е пълна за съжаление! защото вместо да се тупаме и да викаме че сме най-умните и хитри на света, да се замислим защо не можем да разделим на 2 магарета сламата. хаха. това сме ние българите. рая на която много и знае устата и няма никакво съзнание. защо няма конструктивно мислене а само критики към всичко предложено.......без предложения как може да се гради. от първия път никога няма да стане перфекто разбира се.