Транспортът в София с финансови проблеми въпреки увеличението на билетите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Да спрат даването на преференции на калпак, а не съобразно нуждите и възможностите.

  2. 2 Профил на Гърдьо
    *****
    Неутрално

    Абе как няма никаква промяна у таковината? Все същите простотии. 1.50 за маршрутка дето те возят като свиня на заколение: ако се утрепеш на някой завой или спирка — по–малко грижи за колячите после.

    То тия ще са си на загуба до края на света.

  3. 3 Профил на Николай
    *****
    Неутрално

    Много ясно, че ще бъде на загуба. Половината от пътниците пътуват без билети. Затова в цял свят е измислено: пътниците се качват от предната врата, където става таксуването, а слизането през задната. Шофьорът следи, Ако някой реши да се качва от задните врати, автобусчето не тръгва и пътниците изхвърлят виновника, опитал се да прецака системата. Само не ми казвайте, че София е много голям град с много пътници и това нямало как да стане, защото тази система функционира и в много по-големи градове.

  4. 4 Профил на Димитър
    *****
    Неутрално

    Мен ако питате Николай е прав. Писна ми вече да се движа в този градски транспорт. Всеки има претенции, но са малко хората, които си дупчат билетчето. Другото, което могат да направят е да не допускат да се качват клошари и цигани и винаги да твърдят, че нямат пари, а като ги погледниш ланците и гривните от злато. С други думи в градския транспорт е "АД".

  5. 5 Профил на Niki
    *****
    Неутрално

    до Николай (#3). Адаш, просто не може да си по-прав. Точно така ще се реши проблема..............по същия начин може да се реши и проблема с неплатените сметки за парното. вместо коректните потребители да съдят топлофикация, нека съдят тяхните съседи които не плащат и причиняват страдание на всички. в нормалните държави има асоцияциа на живущите в блока (нещо като нашите домсъвети но много по-ефективна) и ако някои му хрумне да не си плати парното, той бива изхвърлен от апартамента си и апартамента се продажа на друг които е съгласен да си плаща парното...............знам, звучи малко абсурдно някои да реши вместо теб да си продадеш твоята собственост но е доказано че работи. средствата от продажбата естествено се дават на изхвърления собственик минус далжимите суми за парно и прочие.
    Бойко, Славчо, министри, и т.н., четете и се учете братлета. просто и лесно решение на ежедневните ни проблеми!

  6. 6 Профил на изумена
    *****
    Неутрално

    Николай, онази част от света, за която говорите, вече е решила проблема си по този начин, защото в същите градове има метро, което е в състояние да поеме по-голям пътнико-поток, а в наземния транспорт се возят по-малко хора. Вие представяте ли колко минути ще преседява трамвай 1 на спираката на Централна Гара, при условие, че оттам се качват повече от 15 души, а в пиковите часове и над 30? Така че това не е решение. СГКТ има два шанса-построяване на поне още 2 метролинии и оправянето на инфраструктурата на София. Има и градове без метро, разбира се, но там в автобусите просто не се возят толкова хора и билетите се продават на място-справка-Бургас, Варна. пък и в никоя нормална европейска страна градският транспорт не е на печалба, защото е обслужваща дейност в града. Въпросът е да се стигне дотам да не се генерират непрестанни загуби заради глупави неуредици и лошо управление.

  7. 7 Профил на Niki
    *****
    Неутрално

    До Изумена (# 6): Изумена, логично е вашето мислене. Въпреки това, ще оспоря вашето виждане че в Варна и Бургас пътникопотока е по-малък. Маршрутите може да са по-къси но не е задължително да са по-ненатоварени. За метрото сте права че поема голям поток от хора но нека сме реалисти все пак...София не е нищо по-различно от останалия свят. Има градове в пъти по големи от София и се справят без метро и градския транспорт е надежден и приятен. Не ме разбирайте погрешно, аз подкрепям вашето виждане но тези препятсвия не трябва да ни спират да търсим начин да стигнем Европа. Като за начало, мисля че трябва да има кондуктор в всяко превозно средство. Това ще повиши нивото на таксуване и ще има по-малко гратисчии да се возят в системата. С повече приходи и дори и същата субсидиа от общината, биха се инсталирали вендинг машини първо на големите а после и други спирки за продажба на билети. така може вече да се престъпи кам таксуване на пътниците от предната врата (както спомена Николай) с перфоратор (както е при маршрутките) и да се излиза от задната врата. по този начин докато слизат пътниците отзад, времето може да се ползва за влизащите да се таксуват. Нима в момента маршрутките са по-бавни от градския транспорт заради факта че всеки трябва да плати на шофьора преди да потегли превозното средство? Нещо повече, маршрутките успяват не само да се самоиздържат а и да обновяват превозните им средства..........доколкото печалбата им позволява!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  9. 9 Профил на суходолка
    *****
    Неутрално

    В автобус 111 на 10 човека с карта или билет се падат поне 20 мангали, за които думата "билет" е мръсна дума. Ама познайте защо не се приватизират такива линии ??? Те са малоумно стадо избиратели, което в скоро време очаквам да ме свалят от автобуса,че им преча да се разполагат с кафетата и пиците. УЖАС!!!!

  10. 10 Профил на Гърдьо
    *****
    Разстроено

    По маршрутките е кочина, бе хора!
    Махнали са седалките да побират повече хорица и като няма къде да се хванат гледай какво става по завоите. А количките са някакви бракми, купени на старо, и вътре е като в товарен вагон от първата световна. Никой не обновява парка. Това с качването от предната врата е пълна илюзия, а и питай шофьорите какъв стрес ще е за тях. Отваря задната врата да слизат и веднага се юрват 50 говеда да се качват. Как се оправя това? Метрото би оправило нещата, но с тия темпове на строеж трябват още поне 200 години да заприлича на нещо.

  11. 11 Профил на Niki
    *****
    Неутрално

    Качването от предната врата не е илюзия а ограничено мислене от плиткоумници с които нашата родина е пълна за съжаление! защото вместо да се тупаме и да викаме че сме най-умните и хитри на света, да се замислим защо не можем да разделим на 2 магарета сламата. хаха. това сме ние българите. рая на която много и знае устата и няма никакво съзнание. защо няма конструктивно мислене а само критики към всичко предложено.......без предложения как може да се гради. от първия път никога няма да стане перфекто разбира се.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #