Кандидатите за "Тракия" улесняват избора на победители

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Simeon Kradipochopski
    *****
    Любопитно

    Аз отговарям за магистрала Тракия.
    За 800 дни ще бъде готова!

  2. 2 Профил на 123
    *****
    Неутрално

    Да му е честит родния Череп на силния обществен натиск.

  3. 3 Профил на Кокала
    *****
    Неутрално

    Очакванията на държавата са отсечката да струва около 340 млн. лв., или над 4.8 млн. евро на километър. За сравнение - преди три години португалците обещаваха да строят за два пъти по-малко.

    Цървулите пак ви го набутаха. Честито и от мен.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  5. 5 Профил на Klasika Klasika
    *****
    Неутрално

    Класика, големи боклуци сме това българите, неопровержим факт!!! Що рев падна за този португалски консорциум, що чудо беше! Накрая ги изгонихме, сега ще си платим тройно и пак ще ревем. Цялата ни работа е такава, не ставаме за нищо и това си е, хак ни е.

  6. 6 Профил на rk
    *****
    Неутрално

    триото божков-пешев-михайлов опънаха българския данъкоплатец агейн, на печелившите честито

  7. 7 Профил на ква класика?
    *****
    Неутрално

    до номер 5 - а нали се сещаш, че при вариант с португалците трябваше да плащаме тол-такси...

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  9. 9 Профил на Choko
    *****
    Неутрално

    #8 Преди беше държавно гарантирано, че стройтелите ще смучат яко от тол такси, защото пуртогалците щяха да финансират стройтелството, а сега то се финансира от Държавата. Усещаш ли разликата?

  10. 10 Профил на Пантелей
    *****
    Неутрално

    Като се има в предвид какви "магистрали" е построил божков до Стара Загора и Свиленград трябва да го дисквалифицират на минутата! Магистралата край Карнобат е в пъти по добра, а вероятно и по евтина.

  11. 11 Профил на Цаца
    *****
    Неутрално

    "имаме проблеми с отчуждаване на земите от горския фонд" -
    Сигурно в момента някой пък се мъчи да ги сменя за земи по крайбрежието

  12. 12 Профил на Галин Бербенков
    Галин Бербенков
    Рейтинг: 0 Разстроено

    2 години за 36 километра?! На месец по 1.5 км. пак някой ще се нагушка с парички, колко сме жалки и как оставяме да ни баламосват

  13. 13 Профил на Магистралата Карнобат-Бургас
    *****
    Неутрално

    излезе с около 1/3 по-скъпа от отсечката Оризово-Ст.Загора. За изключително ниската цена на тази отсечка (която сигурно е и световен рекорд за строеж на магистрала), постигната на търг по правилата на програмата "Транзитни пътища" и Европейската Банка за Възстановяване и Развитие, качеството е забележително добро. Божков съвсем отскоро е в пътния бизнес, придобивайки различни пътни компании, а по онова време имаше други интереси. А истината за Тракия е следната - ако посредствения цар не беше дошъл на власт през 2001, магистрала Тракия вече щеше да е готова, при това на цена поне 3-4 пъти по-евтино от сега. Правителството на Костов, въпреки че разполагаше тогава с изключително по-ограничени финансови възможности (БВП тогава беше три пъти по-малък, нито пък имахме достъп до огромните европейски фондове), имаше ясни приоритети, прилична стратегия, план и ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ ДЕЙСТВИЯ за осъществяването им. Строителството на Тракия беше приоритет, направиха се първите търгове по първите лотове (Оризово-Ст.Загора и Карнобат-Бургас) и се подготвяха останалите. Тези лотове, на които през 2001 строителството беше вече започнало, са и единствените отсечки на от магистралата, построени и до ден днешен. Свидетели сме на вече 8 провалени години заради некадърност и жестоки корупционни интереси, които почти провалиха и членството ни в ЕС – в момента сме огромен балкански трън в европейските очи и най-лошия възможен пример. В момента, в който посредствения цар стана премиер, магистрала Тракия умря. Царът-глупак с образование на старшина на рота и ъкъл на пиле тогава назначи за Министър на Регионалното развитие червения далавераджия Костадин Паскалев, чиято първа работа беше да провали всички предварително подготвени търгове за оставащите лотове на Тракия, след което това момче подаде оставка и си напусна, явно с чувство на добре свършена работа. По това време големите строително фирми в България яко мрънкаха, че търговете по правилата на програмата "Транзитни пътища" не им дават шанс да станат главни изпълнители и могат да бъдат единствено подизпълнители. Веднага ми стана ясно каква поръчка е изпълнил Костадинчо Паскалевчо. След това знаете вече печално известния нов министър Церовски какви ги надроби с Концесията и португаските фирми, как целия свят, не само ЕС, разбра на каква ужасна корупция смърди от тази сделка. Въобще не се заблуждавайте, че ако миналата година бяхме подписали договор с португалците, сега щяхме да плащаме по миналогодишни цени – цените щяха да се актуализират и предоговорят. БСП прави, маже и суче, но вече съвсем явно лансира своите обръчи от фирми, а те са "Холдинг Пътища" на Васил Божков, "Трейс груп" на Николай Михайлов и "Главболгарстрой" на Симеон Пешов. От всички действия на техния Министър Гагаузов и тяхното Правителство личи, че ще уредят фирмите си с Обещаното, преди да дойде на власт ново правителство.

  14. 14 Профил на `чочо
    *****
    Неутрално

    Докато у нас си играят на търгове/разбирай разработване на софийски схеми за крадене/съседна Гърция строй с усилени темпове Виа Игнатия-автострада запад-изток в планината.Строежът е грандиозен-преброих на път за Игуменица над 60 тунела/някой вече готови по 3-4 км./,гигантски мостове...Ето какво значи компетентно управление.Предлагам вестник "Дневник"да запознае читателите си с този грандиозен проект.Направете го!

  15. 15 Профил на `чочо
    *****
    Неутрално

    Докато у нас си играят на търгове/разбирай разработване на софийски схеми за крадене/съседна Гърция строй с усилени темпове Виа Игнатия-автострада запад-изток в планината.Строежът е грандиозен-преброих на път за Игуменица над 60 тунела/някой вече готови по 3-4 км./,гигантски мостове...Ето какво значи компетентно управление.Предлагам вестник "Дневник"да запознае читателите си с този грандиозен проект.Направете го!

  16. 16 Профил на kr
    *****
    Неутрално

    ех, чочо, и Гърция е непостижима мечта за нас. ами магистралата до Солун, с която гърците почти готови и която Костов каза, че от българска страна ще е готова за олимпиадата (но не тази в Лондон, а в Атина 2004)

  17. 17 Профил на така
    *****
    Неутрално

    Възхищението от гръцкото строителство е едно, а стратегията - друго. Тия ми автостради са много удобни за навлизане на чужди войски. Все пак от въздуха, от въздуха, ама нали трябва да стъпиш на територията, която искаш да завземеш. Така че "Виа Игнатиа", ама де аскер, де!

  18. 18 Профил на чочо до ТАКА
    *****
    Неутрално

    Приятел,така ли да си обясним разбитите ни пътища?Има ли луд по света дето ще идва да ни "превзема"?Само ще си вземе белята с нас.И кандидати за аскер също много няма,освен арабските фундаменталисти,но те живечт в друг свят.

  19. 19 Профил на Пътищар
    *****
    Гневно

    От всичко написано до тук става ясно,че само си чешете езиците, тотално некомпетентни сте и не сте от бранша.

  20. 20 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Май пак изпускаме нещо- родните герои играят нарочно с по-ниски оферти, срещу които никоя нормална фирма не може да играе, защото ще е на загуба. После си подписват допътлнителните анексчета и цената скача в пъти. Накрая излиза, че хем са дали най-ниската оферта, хем са го построили безумно скъпо, хем заради лакомията и некъдърноста (т.е. от първия до последния крадат като разпрани, а с малкото останало показват колко са некадърни както с Цариградско в София). Всичко това се знае от честните фирми и те затова не си и губят времето да пускат оферти и да смятат цени- просто и да спечелят няма кой да им подпише анексчетата после. Затова си и пускат по една фирма (освен гръцката фирма другите просто не стават) та ако случайно, недай си Боже, вземат да стават честни конкурси, да имат индикация. Нали не си мислите, че фирмите, които строят магистрали в ЕС са повече от семкарите по Черноморието? И че не се познават един-друг? Така че докато нашите се правят на идиоти и народа си мълчи (вместо да направи като агитката на Левски снощи), никой бизнесмен няма да дойде да си губи времето с глупости. Да не си мислите, че корупцията е измислена в България?

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  21. 21 Профил на До №16
    *****
    Неутрално

    Ако българите не бяха толкова тъпи да изберат мадритския мошеник през 2001г.а след това и сегашните разбойници и Костов беше останал на власт поне още един мандат,българия щеше да бъде опасана с магистрали надлъж и нашир.

  22. 22 Профил на дедо Пешев от Койнаре
    *****
    Неутрално

    Тъпите игрички прдължават с пълна сила за сметка на целия народ български. Без да съм компетентен по търговете за магистрали, ми става ясно как нашенските дебелаци искат пак да гушнат някакви пари, сигурно немалко на брой, за сметка на ужасното качество на магистралите. Никъде досега не сме се доказали нито като работодатели, нито като работници, нито като специалисти. Някой от синковците ще спечели търга, ще надойдат малки сладки виетнамчета и така ще омърлят работата, че жална ни майка! Останалите локуми, разтягани нагоре, надолу и настрани в статията са пълни глупости!!!

  23. 23 Профил на от до 16
    *****
    Неутрално

    А на този, дето изкарва царя виновен, искам да кажа - португалската фирма досега 100 пъти да е свършила работата качествено и отговорно и много от хората, загинали точно по тази магистрала, можеха да бъдат живи и здрави! Политиката на бесепарите е насочена срещу народа български и така не може да се разбере дали е само от некадърност и дебелащина, както и от престъпна, подсъдна малоумщина, или съвсем целенасочено! Да сравнявате царя с бесепарите - смешно! Разликата е голяма - култура срещу простащина, меко казано!

  24. 24 Профил на от 16
    *****
    Неутрално

    Царят не само е един от многото виновници сега да няма готова магистрала, но е забележително прост човек, толкова посредствен, че е направо обидно един толков тъп човек да стане премиер на държава, макар и балканска. Въобще не се съмнявам, че португалските фирми щяха да следят качеството на магистралното строителство. Но щяха да са единствените фирми в света, започнали и завършили някакво начинание без дори 1% риск, с гарантирана огромна печалба, скъпо за времето си строителство и скъпи признати разходи за подръжка - все за наша сметка. Но дори и най-изгодните условия да бяха договорени, пак НАЧИНА на отдаване на нещо на концесия Е ПОРОЧЕН И ПРИМЕР ЗА ГНУСНА ПОЛИТИЧЕСКА КОРУПЦИЯ. Толкова много се изговори и изписа по въпроса, такива категорични оценки дадоха европейските институции, че само малоумен и вярващ човек може да отрича очевидното. Каква е била цената на този подарък само може да гадаем, но факт е, че по времето на глупавия цар в ролята на премиер няма построен нито един километър нов път, нито един километър магистрала, нито един метър жп-линия, нито един мост. И застоят от неговия мандат е огромен не само по отношение на инфраструктурата, но и по отношение на ключови публични сфери като здравеопазване, образование, държавна администрация, съдебна система, полиция, армия, административен, съдебен и всякакъв капацитет. На неговата сметка НЯМА НИЩО. 4 ПРОПИЛЕНИ ГОДИНИ ЗА БЪЛГАРИЯ. Е, ако това не е глупак, не знам тогава какъв критерий трябва да изберем за мерене на глупостта.

  25. 25 Профил на mun4o
    *****
    Неутрално

    Само да попитам:Какво стана с Дунав мост-2?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #