Градският транспорт в София бил пред фалит

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на авто
    *****
    Весело

    Да фалира! След като другите фирми могат да си направят бюджета, така че и с една линия да печетят, то СКГТ трябва да фалира и да отвори място на малки компании!

  2. 2 Профил на МТК
    *****
    Неутрално

    Уви, пак недомислена статия от страна на един уж сериозен всекидневник...
    Една много важна информация е как и колко получават фирмите, които извършват превоза. Назованата цена от 2,36 лв. е точна до стотинка, но не става ясно за какво се отнася... за ден или за година, за километър пробег или за транспортната мрежа като цяло, за курс...? Или може би аз не ги разбирам тия работи? Едно пояснение ще е доста полезно, или?

  3. 3 Профил на RI
    *****
    Неутрално

    Градският транспорт в София бил пред фалит

    Е шефовете на общинските транспортни фирми нит шефовете на софииски транспорт в общината са пред фалит.

    Огромни апартаменти къщи в покрайнините лъскави БМВ та за синовете..

    Не е чудно че транспорта е пред фалит. Интересно е тези имения с кави пари са ги строили и данъци плащали ли са върху тези доходи.

    Абе що ли се занимавам да пиша за неща ясни и за слепец. Да фалира е..май..та

  4. 4 Профил на изумена
    *****
    Весело

    Сетила се Мара, казва се в такива случаи. С увеличение на цената като цяло предлагащия услуга рискува отдръпване на потребителите. Особено пък като има конкуренция. А СГКТ се държи като монополист. Е, не е така, хората които нямат/не карат коли, могат да ползват частните маршрутки, които в момента излизат по-евтино, ако човек се движи на по-голямо разастояние. Оправете си обслужването, преструктурирайте мрежата от линии и постройте най-накрая това метро. Най-сетне общината трябва да влезе в ролята си на стопанин и да проконтролира малко къде отиват тия пари и дали и малкото средства не попадат вдън земя. Ах, да и никъде по света обществения транспорт не е печалба, защото функциите му не са такива. Все едно спешните центрове да са на печалба. Как толкоз години тия хора не го разбраха това. Изобщо -циркът е пълен.

  5. 5 Профил на Забелязани печатни грешки
    *****
    Разстроено

    "ако не се промени начинът му на финансиране" да се чете "от догодина пак ще дигнем цените, за да може Генералният директор и висшето ръководство на СКГТ да получат премиите си навреме за ваканцията си"...

    Ръководството на дружеството де факто няма интерес от оптимизиране на финансирането или повишаване ефективността на работа на транспорта - хората просто искат да скубят повече от клиентите на подопечното си дружество, за да тъпчат повече в собствените си джобове





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #