Велислава Попова е новият главен редактор на "Дневник"

Велислава Попова е новият главен редактор на "Дневник"

&nbsp;Велислава Попова<br />
 Велислава Попова
"Икономедиа" ще има нова структура за управление на съдържанието и редакционните си ресурси. Промяната обхваща "Дневник", "Капитал" и безплатния всекидневник, който предстои да излезе, съобщи ръководството на дружеството.
От 15 ноември главен редактор на "Дневник" става Велислава Попова. Досега тя беше маркетинг директор на "Икономедиа". Тя поема поста от Васил Атанасов, който ще бъде управляващ редактор "Икономика и бизнес" в "Икономедиа" и "Дневник".
Главният редактор на в. "Капитал" Галя Прокопиева става и редакционен директор на "Икономедиа".
Целта на промяната е да се постигне интегрирано създаване на съдържание в различните издания на пресгрупата, която оценява това като стратегически най-важния си проект.
"Като най-голямата група за бизнес медии ние произвеждаме огромен обем информация за активните хора – общи и специализирани новини, прогнози и анализи за бизнеса до лайфстайл теми," припомни изпълнителният директор Бисер Боев. Целта е съдържанието, което създава "Икономедиа", да достига до читателите през всичките й платформи и при максимално ефективното управление на редакционните ресурси, поясни той.  
До сега процесът беше в първата си фаза и засягаше най-вече "Дневник", който стана и първата печатна медиа в България с интегрирано съдържание вестник-сайт. Сега влизаме във втората фаза и ще интегрираме съдържание между "Дневник", "Капитал" и безплатния ни всекидневник, каза Боев.
Редакциите няма да бъдат сливани и запазват самостоятелността си.
В отговор на въпроси от форума публикуваме повече информация за Велислава Попова и новата позиция на Васил Атанасов

Велислава Попова е маркетинг директор от октомври 2004 г, когато се създава маркетинг отдела на "Икономедиа". Професионалната й визитка включва повече от 6 години работа като репортер и редактор на рубриката "Медиа и реклама" във вестник "Капитал".

Тази година участва в проект на Международната асоциация на вестниците (WAN), който разработва сценарий за бъдещето на вестниците след 10 години.

Тя е магистър по журналистика от СУ "СВ. Климент Охридски", ФЖМК със специалности "ТВ журналистика" и "Международни отношения", и има медийни специализации в САЩ и Германия. Участвала е в международен проект за проучване собствеността на медиите в Централна и Източна Европа (2004 г.). Работила е за неправителствената организация "Не на страха" (1997 г.) и за радио "Стара Загора" (1993-1996г.). Завършила е немска гимназия.

 
На новата си позиция - управляващ редактор "Бизнес и икономика" в "Икономедиа", Васил Атанасов ще отговаря и за качеството на целия пакет икономическа и бизнес информация в изданията на групата.