Безплатният "Градски вестник" залага на читателското участие

На живо
Заседанието на Народното събрание

Безплатният "Градски вестник" залага на читателското участие

Новият безплатен "Градски вестник", който "Икономедиа" пуска в София от понеделник, 10 ноември, ще предоставя специално място за гледните точки на читателите по проблемите на града, каза при представянето на изданието пред рекламодатели главният редактор Димитрана Александрова.
Изданието ще излиза всеки делничен ден и ще е 16 страници с новини от България, света, спорта и много справочна информация. Всеки ден вестникът ще предлага и по една тематична страница, посветена на здравната култура, автомобилите, дома, стила и гастрономията. Седмични колумнисти ще са съсобственикът на "Икономедиа" Иво Прокопиев, кметът Бойко Борисов, политологът Иван Кръстев и Ники Кънчев. Съдържанието на всекидневника може да бъде намерено и коментирано и на сайта www.gradski.bg.
Амбицията ни е тиражът на "Градски вестник" от 100 хил. броя да достига до 250 хил. читатели средно на ден, каза рекламният директор Стефан Стефанов. Рекламодателите ще имат възможност да представят продуктите и услугите си както с традиционни кампании в печатното издание и онлайн, така и чрез нестандартни форми като брандиране на хората и количките, с които се разпространява изданието.
"И в XXI век има бизнес за вестниците, стига да се правят умно, от хора, които знаят как и се придържат към стандартите на качествената журналистика", заяви изпълнителният директор на "Икономедиа" Бисер Боев.