За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноМой съвет: пускайте търговете за всички едновременно още от сега. 2/3 от тях на секундата ще затънат в обжалвания от пренебрегнати кандидати, предупредителни писма от ЕС, новопоявили се реститути за отчуждаване и други формалности. Ако почнем 5, има опасност да не завършим нито един. Ако почнем 20, поне 5 ще се промушат през традиционния батак.
*****
НеутралноНикой не го интересуват проектите, а само колко могат да гушнат, управниците знаят, че са само за 4 години /някои и за по-малко/. Та за това няма ни тунели ни магистрали.
КАФ
Рейтинг: 8 НеутралноиИма още един свясен проход освен указаните 4: Айтоския - най удобен е от Варна през Провадия - Дъскотна - Айтос - Карнобат - Сливен - Стара и Нова загора - Чирпан и стъпваш на магистралата.Няма големи височини и само няколко км при Дъскотна са тесни ,но обикновенно този участък не е попадал под обстрел с голямокалибрена артилерия и е лесно проходим.Асфалта е в свястно състояние!!!
*****
НеутралноЛили, маймуно неграмотна! За заглавие като "Програма ще отпушва преминаването през проходите в Стара планина" някога и на второкласник биха написали двойка.
*****
Неутралното и за Шипка се говори, че има почти готов тунел - вярно 2 ленти само по 3.5 м, ама и това е нещо - не били готови само подходите към него
военните преди го ползвали за стратегически складове
boyko.vasilev
Рейтинг: 688 НеутралноДо 5:
„За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ К. ИречекКакво точно се говори за почти готов тунел?
*****
НеутралноАбе да беше Стамболов и да нямаше руски мекерета, отдавна България да бъде като Швейцария и с проходите и с инфраструктура.
Ама, хайде да си джапаме в г..ната
Clap
Рейтинг: 755 ГневноНе мога да разбера защо трябва да търсим инвеститори за тунел под Шипка, а това не може да стане с държавни пари - та нали затова са малоумните винетки които плащаме !!! Не съм съгласен да ме цакат с по 10 лв. за преминаване през тунела, за мен това е отговорност на държавата.
Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...*****
НеутралноЛично и аз съм против да се търсят частни инвеститори за проход под Шипка. Не смятам, че цената е чак толкова голяма за държавния бюджет. Или държавата да финансира изграждането на такъв тунел или да се търси финансиране по еврофондовете.
*****
НеутралноИ аз се потресох от заглавието. Нищо не казва. След това в първият абзац авторката "обяснява", че щели да "оправят" проходите, каквото и да значи това. После разбираме, че щели да ги ремонтират. В какво точно ще се състои ремонтът, пак не става ясно.
stalker
Рейтинг: 237 Неутрално"...Ефектът ще е скъсяване на разстоянието между двата града с около 70 км..."
Интересно, как може разстояние от 27 км да се скъси със 70 км???
*****
НеутралноАко се оправят и другите проходи-5 бр , за които всяка сутрин зиме се споменава, то преминавонето ще е много по лесно