НДСВ "непрекъснато и демонстративно" ще подчертават разликите с коалиционните си партньори

НДСВ "непрекъснато и демонстративно" ще подчертават разликите с коалиционните си партньори

НДСВ "непрекъснато и демонстративно" ще подчертават разликите с коалиционните си партньори
Жълта усмихната пираня, плуваща срещу течението и срещу всички други червеникави пирани. С такава илюстрация изобразиха днес от НДСВ стратегията си за парламентарните избори в средата на тази година. Документът беше представен пред журналисти на семинар в Пловдив.
В кампанията си царистите ще заложат на посланията, че формацията е различна и модерна. В документа са включени няколко междинни стратегии, една от които цели повишаване на обществената подкрепа така че "до март 2009 г. рейтингът на партията да е стабилизиран около и над 4%". За да се случи това жълтите предвиждат да организират политическа, медийна и PR кампания, в която "непрекъснато и демонстративно" да подчертават разликите с коалиционните си партньори.
"Прекалените отстъпки към коалиционните партньори" пък е една от седемте "значителни слабости" в дейността на НДСВ, посочени в стратегията. Имиджът на партията се определя не от нейните позиции, а от компромисите, които се договарят в управляващата коалиция, посочват царистите. Формацията констатира също, че по "политически продукт" превъзхожда конкурентите си, но не успява да продаде този продукт на изблирателите. Документът отбелязва и 11 силни страни на НДСВ, първата от които е личността на "Царя".
В стратегията се предвижда да бъдат поканени да се върнат в НДСВ членове и симпатизанти, които през годините са напуснали формацията. От предизробния щаб уточниха, че не става въпрос за връщането на цели други партии, които бяха създадени след разцепление в царското движение, като "Българсак нова демокрация", а за избиратели, гласували за други организации в някои от последните избори.
НДСВ си набелязва и десет целеви групи избиратели. Сред тях са хората до около 40 години, еманципираните жени, еврооптимисти, екозащитници, студенти и млади специалисти. Като основни конкуренти за тези избиратели, жълтите посочват ГЕРБ, СДС и ЛИДЕР, които според царистите умеят по-добре да използват шансовете си от НДСВ.