За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутралноабе от газовата криза 100-ци милиони,сега превозвачите я ДАНС да ги види предишни години без кризи декларирали са 100 милиони печалби
*****
НеутралноМного уместен коментар, Аха.
Би било също така интересно да се види на какви заплати въпросните превозачи осигуряват шофьорите си, които си докарват понякога по 1500-2000 лв месечно, освен ако шефовете им не им отрежат я за преразход на нафта, я за акт заради стари гуми, за което самият шофьор няма никаква вина. Ако въобще ги осигуряват, естествено.
Столарски е същият, който е обект на разследване заради договарянето "под маса" с Велизар Стоилов на градските линии в София. "Карат-С" е негова фирма. Предприемчив българин, строител на капитализма, който през 3 месеца си купува нов Мерцедес. С една дума, честен частник.
*****
НеутралноАко 10 милиона са загуби, то това не значи, че трябва за същия период да си имал 10 милиона печалба. Когато харчиш и не получаваш, губиш 100%, когато работиш, печелиш примерно 10%. За година сигурно всички превозвачи накуп са декларирали 10-20 милиона печалби поне, ако вървим по твоята логика. Но... Всеки голям превозвач има и разходи като покупка на камиони, теглил е кредити, които е дофинансирал и т.н., та много от марджина на курсове през годината може да не се обложи, а да отиде в разходи. От цялата криза се плащат и неустойки и т.н.
При газовата криза загуби за стотици милиони са възможни- неустойки по договори за стока, загуба на бъдещи и настоящи клиенти, нужда от ремонт на оборудване/Май има стъкларски пещи, които са изстинали и се правят наново./... Айде, не мисли като човек, който не знае що е това да си изкарваш парите със свой бизнес. Такива, дето се радват на проблемите на работодателите-изедници обикновено остават без работа при свързаните с някаква криза съкращения, защото толкова и работят, докато се чудят как да плюят собственизите на фирмите си.
*****
НеутралноА мутрите-митничари какви загуби отчетоха за червените касички?
Национална трагедия
*****
НеутралноБРАВО ИЗПРЕВАРИ МЕ КАКВИ ПАЧАЛБИ СА ОТЧЕЛИ СЪТЩИТЕ ПРЕСТЪПНИЦИ КОИТО СЕ НАРИЧАТ ПРЕВОЗВАЧИ И КОЛКО ДДС СА ИЗТОЧИЛИ МАМИЦАТА ИМ ....И КОЙ ГЛАСУВА С ОТРИЦАТЕЛНА ОЦЕНКА СЪЩИТЕ ВИЕ ГАДОВЕ МРЪСНИ КРАДЛИВИ...
*****
Неутралное,и?
*****
НеутралноТранспортът не губи милиони, това е форсмажор. Само шофьорите и клиентите са пре...ни, транспортните фирми да си затварят устата.
*****
НеутралноГърция за плаща неустойки на фирмите за причинените загуби.
*****
НеутралноАз гласувах, защото е тъпо да се плюят тези, които казват, че губят. Мисля че и си обосновах мнението за постинги като 1. Защо за вас превозвачите и всеки с бизнес трябва да са крадци? Много хора си работят съвсем законно и се борят, за до осигуряват работа на такива като вас. Всъщност, почакайте да усетим наистина началото на кризата. Тогава ще се молите фирмите да работят и да има работа за купищата съкратени. Първите планове масово са за 20-30% съкращения. Следват още съкращения в услуги, кредитни компании/Ако дотогава държат, защото и сега няма кредитиране./, търговия, транспорт, т.е. там, където няма да идват вече парите на съкратените.
Завиждате ли на тези с повече пари? Ами, заложете си жилището и теглете кредити, рискувайте години без сигурен доход, бойте се дали утре ще имате пари и как ще платите навреме заплати. Какво пречи на средния човек да регистрира фирма и да започне бизнес? Ако търсиш сигурното, то тогава не плюй по тези, които ти дават хляба. Да, определено си имаме в страната корупция, много хора забогатяха по наистина престъпен начин, но това не значи да плюем идеята за частна инициатива и да наричаме престъпници всички, защото печелели повече.