За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноLitva - litovskaja. What is litviskaja? And one of the market problems here - this law on 10% fine. This is like soviet style - kill the competitor if you don't like him.
*****
НеутралноLitovskaja !!!!!! Not latviskaja. Litva and Latvia two diferent states! Maxima is Lithuanian (Litovskaja) company.
*****
НеутралноВсички чуждестранни фирми в България биват глобявани, а какво става с българските? Има ли българска фирма глобена от КЗК? И пише, че се самозерило. Все някой стои зад това, тъй наречено "самосезиране"!
*****
ВеселоЗдравейте. Аз съм постянен посетил(консуматор) в Т-маркет -ПЛОВДИВ, НО ДНЕС( 02 АВГУСТ 2009Г.), ЩЕ е мажеби последният ми ден като такъв!!!!!!!!!!Пазарувам в Т-маркет от декември 2007г. Магазина се намира на крcстовището м/у бул. ''6-ти септември'' и бул''В.Априлов''. За последните 6 месеца не е било нито един път да не чакам по-малко от 20 мин. Вечно няма достатъчно касиерки,вечно са намръщени , не вежливи! Почти никога няма човек който да ти даде информация за продуктите. Всяка една торбичка се заплаща? В магазина цари гробна тишина, няма музика, няма компетентен персонал, няма отношение към клиента, няма я тази положителна настройка! Аз съм един от клиентите, който оставя всяка седмица по около 150-200 лв. Нали се сещате че, ако ги няма клиентите няма да ви има и вас????????? И моля, сменете управителският състав,касиерките,отговорн иците по секции, или се обадете в Литва и им кажете че, тук е БГ?
От утре отив в САНИ - ГРАНД, там поне те посре6тат усмихнати и торби4ките са безплатни( жклу4ени ж цената) +-?