Близо 1.6 млн. зрители са проследили началото на третия сезон на "ВИП Брадър"

Близо 1.6 млн. души са гледали началото на третия сезон на "ВИП Брадър" по Нова телевизия в понеделник вечерта след 21 ч., съобщиха от медията. Средният рейтинг на шоуто е 14.1, а средният пазарен дял - 41.6%. Данните са на "ТНС-ТВ план" и се отнасят до аудиторията на възраст между 18 и 49 години.
В същото време данните на първия концерт на "Мюзик айдъл 3", излъчен по Би Ти Ви, са 11.3 среден рейтинг и 33.4% среден пазарен дял за същата целева аудитория. Очевидно по-младата публика в страната е проявила по-голям интерес към шоуто на Нова телевизия, защото данните от пълната извадка за аудиторията 4+ показват по-малка разлика в гледаемостта на двата канала. Според предварителните проучвания за зрителите над 4-годишна възраст "ВИП Брадър 3" е събрал рейтинг от 16.1, а първият от концертите на "Мюзик Айдъл" - 15.9.
От екипа на Би Ти Ви коментираха, че първенството на Нова телевизия в понеделник вечерта не е изненада, защото е нормално хората да проявяват по-голям интерес към всяко ново предаване, а "Мюзик Айдъл" се излъчва вече втора седмица.
Амбицията на Нова телевизия са да задържи вниманието на зрителите си и тази вечер, защото в шоуто трябва да се включат още играчи. Подобен резултат Нова телевизия постигна и при старта на "Биг Брадър" миналата година, когато надмина с близо 4 пункта старта на "Денсинг старс" по Би Ти Ви. Още на втория ден от излъчването на двете конкуриращи се програми обаче резултатите бяха обърнати в полза на Би Ти Ви.