All Channels за трети път взе PR награда SABRE

All Channels за трети път взе PR награда SABRE

Награденият екип<br />
Награденият екип
All Channels Communication  за трети път беше наградена с престижното PR отличие SABRE, съобщиха от екипа на агенцията. За първи път призът й беше в категорията "Най-добра кампания за повишаване на обществената информираност в Източна Европа" за националната кампания за борба с рака на шийката на матката "За теб и тези, които обичаш", реализирана за фармацевтичната компания GlaxoSmithKline България през 2008 година.
Церемонията по връчването на наградите се състоя в Стокхолм на 21 май. Конкурсът се организира от The Holmes Report – едно от най-влиятелните PR издания в света. Наградите SABRE се присъждат ежегодно за изключителни постижения в сферата на PR консултациите и корпоративните комуникации. Всяка година в конкурса участват агенции от над 28 страни от Европа, Близкия Изток и Африка. Финалистите в отделните категории се избират от международно жури от утвърдени PR практици и мениджъри на международни компании и PR агенции.
С настоящата награда SABRE All Channels вече има общо четири международни отличия – три награди SABRE за кампании на CARE България, AVON България и GlaxoSmithKline България и една награда Stevie за кампанията срещу рака на гърдата "От любов към живота" през 2007 година.
Списък на всички наградени тази година може да бъде видян на www.holmesreport.co.uk .