За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноТова пък защо изобщо е било засекретявано? Нищо ново, всичко е ясно от много време.
Може ли някой да ми обясни колко пари струва обработката и съхранението на един такъв секретен документ? Току виж сме спестили някой друг милион от това
*****
Неутрално"....Рисковете са свързани с изграждането на магистралата, финансите, контрола и санкциите. Държавата е била задължена да покрие изцяло загубите на концесионера при недостиг на достатъчно превозни средства по аутобана.."
Бла, бла, бла...Те тия неща се знаеха и знаят. Защо обаче е трябвало да бъде наеман отново скъпоплатен консултант, за да вземе някакви пари?! Далавери, далавери,,,
*****
НеутралноПитай станишев що се е засекретил канцеларските материали....
може би да не видим колко тубусааааа си е поръчал....
outside
Рейтинг: 873 НеутралноТози документ не беше секретен, а скрит.
Weingro
Рейтинг: 933 НеутралноДо коментар [#4] от "outside":
Точно така, трябва да се направи разликата.
*****
НеутралноПо автомагистрала "Тракия" няма още нищо конкретно и няма за какво да се пише.
*****
НеутралноДо коментар [#2] от "kirsner":
Научи български ако ще пишеш тук! Или си учил в Харвард?!!
Казва се "Дрън, дрън.. + ярина?
*****
НеутралноДосега щяхме да имаме магистрала ако цоциалистите не бяха се запънали като магаре на мост
*****
ГневноЕ, отдавна се знаеше как Мадридският МОШЕНИК искаше да я гушне тая магистралка, но не му се случи.
Миленчо и другите от бандата също сигурно се просълзиха като се разпадна схемата!
Гнусни мекерета! Ако беше Левски жив, щяха да виснат по стълбовете....