За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Orda
Рейтинг: 64 НеутралноА бизнеса е на световно ниво.
Orda*****
НеутралноА средното образование е на начално ниво!
*****
Неутрално"бизнесът", български, едва ли е компетентен да се изхожда по оценката на висшето образование. На фона на текущите му бизнес успехи изобщо и в машиностроенето в частност, а да не говорим пък за хай-тека.
*****
ВеселоА висшистите смятат, че бизнесът е на нулево ниво.
*****
НеутралноНякой знае ли какво образование има Красьо черния
*****
НеутралноНай- жалкото е, че на бизнеса не му пука за кадрите
*****
НеутралноДа бе.... като се има в предвид, че бизнеса изисква умения на добре дресирани шимпанзета
*****
Неутралновисшето на средно...пък бизнеса на връзкарско ниво...пресмял хърбел на щърбел....
*****
ЛюбопитноИ нашият бизнес е на световно равнище или за сега нямаме проучване. Като гледам какви бизнесмени се изказват и какви далавери нищят. то при всички случай изискванията им ще бъдат в тази посока- обиграни байганьовци в келипира... нали. Иначе има данъци които ГЕРБ им спря устрема към НИКЕ!
*****
НеутралноБизнесът като иска високо ниво да вземе да се обвърже с образованието! Да участва в изготвяне и да одобрява както университетски специалности, така и преподавателските екипи, които да осъществяват обучението.
Но в същото време да се ангажира и с кредитирането на студентите и с осигуряване на работа на излизащите от университета, да плаща стаж и практики.
Тогава може да си отваря устата да иска високо ниво на образованието. А сега - студентите не могат да учат - щото ходят да работят нощна смяна пазачи, а преподавателите не могат да преподават - няма на кого - студентите спят след нощна смяна!
*****
НеутралноЗнаете ли откъде основно идва липсата на знания у студентите - от това, че асистенти, доценти и професорите гонят преди всичко писането на публикации, които често са със съмнителна стойност и с нулева полза за обучаваните студенти!
Писането на тия статии изисква много труд и време, като при това, за да публикуваш в реномирано списание, трябва да се вдълбаеш в разни научни тънкости и детайли - къде ти време за учебна работа.
Затова преподаването в университета се свежда до - айде надве-натри там разни лекции, кой чул, не дочул, кой правил практикум, не доправил! Да си се учат сами после, ако могат!
Професорът трябва да си гони публикациите, че без тях е за никъде!
А всъщност тука никой няма полза от неговите велики публикации!