За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноИма по една две лошо написани статии. Другото си беше само реклама и то предимно за недвижими имоти.
Джони
Рейтинг: 221 Неутралнодо №1.А освен това имаше и една прелюбопитна статия с лицето Симеон Борисов Сакскобугрготски, в която се оплагваше от българския народ,призоваваше го да "си смени чипа" и пр.Фундаментално произведение,незаслужено забравено и пренебрегнато.............
Внимание към детайлаMai Tai
Рейтинг: 1334 НеутралноДоколкото си спомням, Българиа Еър имаше едно списание, много добре списвано - то дали съществува още? Разпространяваха го вътре в самолетите.
Дaни
Рейтинг: 580 НеутралноИмаше едно списание и то се казваше "Криле" и все още съществува въпреки всички които му затваряха врати под носа и с реклама и с дистрибуция и то благодарение само и единствено на читателите си.
Това което правим за себе си - загива с нас. Това което правим за другите - остава завинаги.*****
ЛюбопитноТа такаааа... Антони Георгиев ,който уж е работил за БибиСи и Свободна ЕВропа в Мюнхен, а май е бил внедрено ченге, и уж е голям антикомунист, получи едни пари още в началото на миналото управление от министър Петър Мутафчиев да издава летищното списание Хайфлайтс - той гепи парите и с тях започна да издава Хайфлайтс, в което ближеше червени задници, но и започна да си финанси със същите и английскоезичното Вагабонд, в което го раздаваше уж антикомунист. А дясна ръка пък му е роднина на един виден КДС-човек от телевицията, който мнооо години водеше Панорама.
Сега кво да плачем ли, че му спрели кранчето на тоя угоен шопар?
*****
ГневноАнтони Георгиев е един самодоволен некадърен пуяк, когото Икономедия редовно лансират. Е, изхарчил е парите, както се вижда, и явно не е в състояние да печели такива с някакъв талант. Гуд бай, Хайфлайтс, да се готвиш и ти, Вагабонд.
Comandante Marques
Рейтинг: 1341 НеутралноHiflights имаше по една две интересни статии, другото реклама и откровен ПР. Антони Георгиев доста пресилено се титулуваше като собственик на медийна група - при него не знам дали работят и трима журналисти
low riders teamЛетище Враждебна и пост-комунистическия му мениджмънт трябва да са тема на друг материал. Още по-наложително е даването на концесия за второ Софийско летище, както и стартирането на редовни линии от Пловдив.
*****
НеутралноСамо не ми е ясно защо Пламен Станчев продължава да е шеф на летище София при положение, че е публична тайна, че е един от най-верните кадри на БСП, назначени по времето на Станишев (по едно време даже го готвеха за зам.мин. на транспорта). Не може до вчера да е разнасял таблите в самолета, а днес да ръководи летище за милиони. Странно е, дори подозрително странно, че държат този човек при положение, че е ясно, че по всякакъв начин ще пречи, че е некадърен кадър на БСП и че дори има доклад в ДАНС за неправомерно назначаване на служители в дирекция "Сигурност" на летището.
На летището е пълен хаос ... а вече близо 5 месеца след обещанията за промяна не се случва нищо! Не сме гласували за тази промяна, за да бъдат хората на Станишев мениджъри на "лицето" ни пред Европа!
*****
НеутралноДо коментар [#5] от "пилот":
Антони Георгиев ,който уж е работил за БибиСи и Свободна ЕВропа
Да Антони е работил и за БибиСи и за Свободна ЕВропа и не е лъжец и мижитурка като "пилот"-а!!!