За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Гневнодано тоя пьт не прецакат чуждите фирми че нашите си ги знаем колко могат
*****
НеутралноНаши читатели ни изпратиха секретна стенограма* от заседанието в Парламента през миналата седмица, когато са се обсъждали промените, за които писахме. Вижте част от нея:
ДЕПУТАТ: Сега, значи, събрали сме се да видиме какво ни пращат от Министерския съвет...
МВР (прекъсва го): Бе какво ще гледате? Всичко е утвърдено лично от министъра и от премиера! Минало е на две обществени обсъждания и отделно имахме оперативка с личния състав на министерството, които изцяло подкрепят нашите предложения.
ДЕПУТАТ: Ама...
МВР: Няма "ама". Организирали сме колегите по места да участват в публични дискусии. Цивилни, разбира се. Командировали сме голяма част от тях в други градове, за да не ги разпознаят. Отделно влизат в Интернет и гласуват "за" предланите от МВР промени в различните форуми.
ДЕПУТАТ: Ми то, тогава...
МВР: Точно така. Тогава е ясно какво трябва да правите. И по-бързо, за да не се налага да идва нашия началник или неговият началник, или неговият началник.
ДЕПУТАТ: Нещо се обърках...
МВР: Цветан Цветанов, Бойко Борисов, Дървен Господ с тоягата.
ДЕПУТАТ: Е, хубаво де, не е нужно чак толкова много зор за един закон.
ДЕПУТАТ: Ние принципно сме "за", щото тез промени нали Миков ги внасяше неуспешно...
МВР: Много добре, ще ви похвалим пред началника!
ДЕПУТАТ: Ама и пред Бойко също, нали?
МВР: Ще решим като видим как гласувате в зала!
ДЕПУТАТ: Ама от друга страна, трябва да се правим на опозиция, затуй ще се въздържа!
МВР: Може, но ако в зала не ни стигат гласовете - опичайте си акъла, че да не заиграе дядо господ върху вашия гръб!
ДЕПУТАТ: А ако от Европа протестират?
МВР: Кво ви пука? Желева избраха ли я за зам.-шеф на партията? Избраха я! Ще я изберат ли за комисар? Ще я изберат! Сега премиерът коли и беси в Европа, така че няма шест-пет!
ДЕПУТАТ: Конституционният съд може да...
Неразбираем (прекъсва го): Кво, кво?! Ти сега нервиш ли ме, а? Ако го отмени, ще сменим Конституционния съд. Или Конституцията. Или и двете. А и Първанов ще го отнесе покрай тях, щото той ги е назначавал всичките!
ДЕПУТАТ: Ама санцкиите от Евро...
МВР: Бе кви санкции, кви пет лева? Даже и да протестират, ще минат години. А през тези години знаете ли колко дисиден... ъ-ъ, престъпници ще изловим! Всичките ще ги хванем! И ще знаем всеки, по всяко време, навсякъде, къде е.
ДЕПУТАТ: Е, не всеки...
МВР: Не, не всеки, но всеки от тези, които се правят на интересни и застрашават държавата. А държавата - това сме ние. Нас са ни учили от Държавна сигурност, а не от некви ДАНС. Закривам дискусията. Да докладвате на журналята отвън, че всички сме "за".
ДЕПУТАТ: Ама ние бяхме против...
МВР: Аре, от мен да мине - кажи, че си против на журналята, ама като гласуваш не си разбрал и да гласуваш "за". Иначе ще ви се стъжни, а ти не искаш да си тъжен, нали?
*****
ЛюбопитноБГ ПРОСТОТИЯТА НЯМА СПИРКА- СТРОИТЕЛНИ КОМПАНИИ ЩЕ СТРОЯТ ПЪТИЩА????? КАКВО ОБЩО ИМА СТРОИТЕЛСТВОТО НА СГРАДИ С ТОВА НА ПЪТИЩА??? ТОВА ПОКАЗВА, ЧЕ В БГ НЯМА ЕКСПЕРТИ В ТАЗИ ОБЛАСТ. ДА ВИ СА ЧЕСТИТИ НОВИТЕ БЪДЕЩИ ПЪТИЩА!
*****
ВеселоТе опаткаха строителството , сега ще опаткат и пътищата
Като знам какви безумци и алчни мозъци са повечето собственици на фирми....................
И кави сгради сътвориха........................
Вече ми е ясно какви пътища ще сътворят..........
ТРЕБЕ СИ КУПИМ КАРУЦИ!
*****
Неутралнопонеже застроиха гъстичко, сега му е времето да поразчистят друмите и да прокарат пътища, пътища ей-й.
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 НеутралноДо коментар [#3] от "USArchitect":
Драги ми уса-архитект, работниците на двете фирми са с основно образование, камионите са товарни и на двете! Багерите и крановете на двете компании се управляват от багеристи и кранисти! Незнам каде я виждате тази "коренна разлика"! А пък извода е направо умопомрачителен! С оглед и на големите букви и многото "?" аз си правя и други изводи, които няма да казвам на всеослушание.... Ако имахте и минимален поглед върху това, което коментирате щяхте да знаете, че опитът не гарантира качество! В някои случаи точно обратното!
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 НеутралноДо коментар [#6] от "nqma zna4ka koi":
Само да допълня - качеството се гарантира от неустойки и оценка! Нагледали сме се на "способни" строители! Всеки втори е строител в тази държавичка - станата на строителите!
Kоз
Рейтинг: 574 НеутралноДавайте всички проекти за изграждане на пътна инфраструктура на германски фирми.
*****
НеутралноДо коментар [#3] от "USArchitect":
Освен че пътното строителство е в пъти по-просто от т. нар. високо? За пътното ти трябва един геодезист нищо повече, да ти даде трасето, другото е 10-ина дейности, изкоп, насип, трошен камък, битумизирана основа, биндер, износващ слой. канавки за отводняване и кво остана, ааа маркировка. От просто по-просто. Като се има предвид че пътното строителство е 90% механизирано, даже не ти и трябват, кой знае колко хора, само оператори на ПСМ и няколко общии работника.
*****
НеутралноДа дават гаранция както правят тук фирмите.........
*****
Неутралносупер.фирмите се насо4ват на там накъдето има пари, както си е закономерно.100 пъти по-добре е магистралите да ги строят БГ фирми, от турски, македонски, сръбски итн.
да не би на ьогославия бг фирми да са й строили пъти6тата?
аз съм за:
1.стимулиране на родният строителен бран6.каквото го могат другите и ние го можем.а, работа и заплаи за хорат 6те има с години напред...
браво.
това се казва гъвкавост и реагиране на промените в бизнес средата...
*****
ЛюбопитноДо повечето "главчовци" тук:
Осъзнавате ли, че плюете на практика единствения отрасъл, който дърпаше БГ-икономиката последните 5-6 години? Ако оставят строителството фалира ще има стотици хиляди нови безработни и освен това то няма да потъне само, ами ще завлече още много производства, които са обвързани с него. Изобщо положението може да стане по-зле от Виденовата зима.
За сравнение, всички западни държави наляха милярди, за да спасят от фалит секторите си с голяма значимост на икономиката.
*****
НеутралноЗа строенето добре дано не триабват SUVта да се кара по тиах
*****
НеутралноДо коментар [#1] от "bull":
Кои чужди фирми? Тези, които наемат български работници за 6-700 лв и турски за >1300 евро ли?
*****
Неутралнодам,америка даже наля няколко трилиона $ в своя балон
*****
НеутралноДо коментар [#15] от "до 12":
Да, иначе икономиката им беше тръгнала да се разпарчетясва. Успяха да си я спасят в общи линии.
*****
НеутралноЛеле, като знам какви жилища направиха, сега ще ме е страх да се движа и по пътищата! Не че сега не ме е страх.
*****
РазстроеноПрав е колегата коментатор от коментар №9 -т.н.ИНЖ -.Пускай геодезиста напред и веднага след него трафика.Ама че няма изградени изкуствени съоръжения/тунели,виадукти ,надлези,подлези,мантинели, предпазни огради и много други неща -това не е толкова съществено.Иначе за другите операций е прав.И все пак не е като да боднеш пръчка и да пиеш вино.Наздраве!!!
*****
Неутралнонумеро 17 ми го взе мисълта из под пръстите
*****
ГневноДо коментар [#14] от "Дредфул":
виж магистралата за Драгоман колко е хубава личи си че не са участвали бьлгарски фирми и после виж Цариградско шосе
разликата в качеството е огромна- това ни интересува нас данькоплатците а за заплатите да си се договорят работниците това няма нищо общо
BBC
Рейтинг: 473 ВеселоЛеле! Аз пък си мислех, че ще извземат дейноста на БАН и масово ще инвестират в наука?!
Инфантилните народи се изтребват сами!BBC
Рейтинг: 473 ГневноИ какво даде този отрасъл-мотор на България?! Само трудовите злополуки не могат да се платят със осигуровките на минимална заплата които са внесли в хазната! Да не говорим, че превърнаха България в гробница!
Инфантилните народи се изтребват сами!*****
ВеселоДО коментар 6 и 9. АМИ ЩОМ КАТО МИСЛИТЕ, ЧЕ СТРОЕНЕТО НА ПЪТИЩА Е ЛЕСЕН ПРОЦЕС, ИГНОРИРАЙКИ НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И МЕТОДИ , КОИТО СЕ ПРИЛАГАТ В НОРМАЛНИТЕ ЗАПАДНИ ДЪРЖАВИ, ТОГАВА АЗ НЯМАМ КАКВО ДА ДОБАВЯМ. ЩЕ СИ ГОВОРИМ ПАК ГОДИНА СЛЕД КАТО ГИ ПОСТРОЯТ. ПИЛЦИТЕ СЕ БРОЯТ НА ЕСЕН, ЗАЩОТО ИМАМЕ НАЙ-ПРЕСНИЯТ ПРИМЕР НА ВЕЛИКИЯТ БГ ПРЕМИЕР - ЦАРИГРАДСКО МОРЕ (ОПААА, ШОСЕ
). ПЪЛЕН ТАШАК Е ВСИЧКО В БГ-ТО.
Мани (опозиционер)
Рейтинг: 1291 НеутралноГалчев съобщи, че са играли в шест търга по програмата "Транзитни пътища V"
Свобода за СЛАВЕНА!Точно тази дума се употребява! И напълно основателно. В процедурите по ЗОП няма участници, а играчи. И не се провеждат, а играят.
*****
НеутралноДо Номер 9, Инж
Господине , студент съм последна година строително инженерство в ТУ Мюнхен. Пътното строителство според мен си е цяло изкуство , да не говорим че тук в Германия е издигнато в култ. Ако така се строят пътищата в България както вие го описвате , то не се и учудвам , че пътищата ни са на това ниво.
Не искам поста ми да прозвучи грубо или пък специално насочен срещу вас. С радост бих се върнал в България , за да строя пътищата както съм го учил тук и да допринеса с нещо за развитието на държавата, но ще е някак си трудно да се разбера с доста от българските си колеги.
*****
НеутралноДо коментар [#23] от "USArchitect":
Цариградско "море" го прави "Пътища и съоръжения" ЕАД, ако не знаеш, специализирана фирма в строителството на пътища. Така наречените професионалисти, които ти визираш. Ти си поредното доказателство, че архитект от строителство не разбира. Човек служещ си с една една формула не може да е строител. Да и аз я знам 2H+B=62-64. За твое сведение съм работил и във фирма за високо строителство и в пътностроителна фирма, и мога да ти кажа, че във първата нивото беше в пъти по-високо. Само, че човек, който не е виждал и един пътен проект, не може да ги знае тези работи.
*****
НеутралноДо коментар [#25] от "Иван":
Добре бе Ванко, в пътното строителство, трудни са пътните възли. Ама те пак са бетони и кофражи. Нищо, което го няма във високото. Човек с опит в строителството ще се справи. Строителството на пътища не е ракетно инженерство, още древните римляни са го умеели.
*****
Веселоха ха ха издирвания крокодила гейзо от германия интервю troitelni_firmi_smeniat_jilishta_s_putishta/
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/12/15/831013_s
*****
Веселоопа ха ха тука http://www.bulpress.net/news/article/66097
*****
НеутралноМайсторлъка в пътното строителство (което е проста работа) е в това как да откраднеш кинтите


1-2 мм сплит мастик асфалт на 10 км са много
гого
Рейтинг: 668 НеутралноПроблемите в Гърция са тежки,но вижте как и България е намесена косвено.
e-situaciiata-v-gyrciia-analiz-na-citi.455262
Лоша работа....
http://wallstreet.blog.bg/biznes/2009/12/15/kakva-
*****
ГневноСтига си плещил глупости.Чужди фирми строят пътища в България само по документи,всъщност те си наемат български фими подизпълнители които вършат работата а те само прибират печалбата.Изключение са само турските фирми които работят с турци от Анадола,защото затова плаща турската държава която по този начин се бори с безработицата и плаща за всеки турчски гражданин нает от турска фирма на работа в чужбина.
Ще ти дам няколко примера доколко добре работят така наречените чужди компании.
1.Пътят Дупница-Кулата беше ремонтирана от Италианската фирма Тодини,която до миналия век се занимавала със скотовъдство в Аржентина.Имаше няколко италиански инжинера и дотам.Работата беше свършена от български фирми,които чакаха с години да си вземат парите от Италианските цигани.
2.Летището беше правено от австрийската Щрабаг.Тя си нае Трейс груп(които ги напуснаха) и Балканстрой.Срок просрочен с години и некачественосвършена работа.А и за просрочването за което уж щяха да платят нищо не платиха
3.Метрото в Центъра се строи от името на Тайсей коорпорейшън.Трябваше да се пусне 2006 вместо това 2009.Японци естествено не се видяха да работят на метрото,пак български подизпълнители.Самите японци също не бяха строили метро та си взеха и германци за консултант.
Мога да давам много примери но строителството от чужди компании е само на документи.
*****
ВеселоДо коментар [#27] от "Инж":
Мда, "Като знам какъв инженер съм, ме е страх да отида на доктор........"
*****
ВеселоДо коментар 26:
1. г-н Инженере, първо се научете да пишете правилно- "във" се употребява преди дума започваща с буквичката "в", и тогава оставяй компетентните ти мнения!
2. този контрактор, който си посочил, построил "морето", явно е толкова експерт, колкото една бг мутра, наричаща се " бизнесмен"!
3. както казах, пак ще си говорим година след като пътищата са били построени.
*****
Веселодо г-н инженер:
ЗНАчЕНИЕТО НА ДУМАТА ЛАИК ИЗВЕСТНО ЛИ ТИ Е? ТИ СИ ТОЧНО ТАКЪВ- ЛАИК.
alo-alo
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#33] от "ххх":
alo-aloНие само овчари можем да бадем и да завиваме гайките на мантинелите-толкоз!
Гърция- ето така се прави, живеш на дефицит, народа ти благоденства, кара по магистрали, после Европа ти поема верисията- така са държавите с лоби и тежест! Бедняци като нас са с валутен борд, нулев стандарт, пална зависимост и без никаква икономика! Плача ви за Гърция е смешен
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 ВеселоДо коментар [#34] от "USArchitect":
Господине, няма да ви правя забележки за да не заприличам на вас! Май забравихте ,че вашата теза беше, че фирмите от пътното строителство били много по способни от останалите строителни фирми като дори едва ли не би било безумие таква фирма да строи пътища! След като ви обориха, че дори е много по-лесно, фирмите имат основната част от механизацията, а въпросните фирми, които визирате за по-способни са всъщност доказано некадърни всички доводи са срещу вас! Всеки претендиращ за средно ниво човек би се съгласил с доводите, но явно вие предпочитате да прехвърлите техническия спор в граматиката! Точно такива инженери работят в пътното ни строителство за жалост, инженер-граматици!
*****
Веселодо коментар 37, няма значка кой:
От неграмотен човек, който не знае как се пише, мнения не приемам.
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 ВеселоДо коментар [#38] от "USArchitect":
Балгодаря за изчерпателното мнение в типично утвърдения вече стил
Десен
Рейтинг: 616 НеутралноАде бе, във Виас има специалност пътно строителство.
The biggest risk in life is not taking one.Има достатъчно проектанти.
Ама не са шурея и баднажайката на Батко и Братко.
KOBOLD
Рейтинг: 1027 НеутралноМоже да Ви звучи странно, но няколко български пътни строителни фирми са водещи в света по реставрацията на стари римски пътища, защото единствено те вледеели техниката на старите майстори.
When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.Вчера имаше изумително предаване по ВВС за тях.
Те не са много известни в България, защото бизнесът им е много печеливш и затова си траят.
ЕС ще финансира с няколко милиарда евро реставрацията на около 3 хил. км. стари римски пътища , който да станат цел на поклонници-туристи. Това бил възходящ бранш, защото почти всички маршрути са пълни с пешеходци (като пътят на Якоб, свършваш в Сантиаго де Компостела ).
*****
НеутралноВсичко, което пишат тук "разбирачите" от великите български строителни фирми е лъжа и измама. Той и шефа на браншовата камара "Пътища" Румен Йовчев им го казва. Просто са пред фалит. Прав е колегата, който предлага фирми от Германия. Лавандулата дето знае за Тодини е забравил, че точно Тодини построиха половината магистрали на Италия. Изобщо, както обикновено, се плещат глупости на ангро.
*****
НеутралноНе забравяите че терена на балканите и по специално България не е като в другите държави и наи добрия вариант е наши фирми да строят но като се има в предвит че в последните 20 години всички гледат как да крадът а не качествено да строят това ме навежда на мисълта че ще останем само с мечти за хубава пътна инфраструктура.
*****
НеутралноДо коментар [#23] от "USArchitect":
Абе сельо. Ти първо не си архитект, второто ако си то понятие си нямаш от строителство. Всеки един инжинер изучава както високо строителство така и водно, така и пътно. И всеки един инжинер може да каже, че пътното строителство е от елементарно по-елементарно. Само един пълен идиот може да твърди, че високото строителство е било лесно а пътното сложно. Не се научихте селяндурите, да не пишете по тематики по които и понятие си нямате. Или си мислиш че като напишеш УСА Архитект и тука ще ти се кланяме. Селяк. Аз съм завършил в Германия строително инжинерство и не ми обяснявай кое е по лесно от другото най-малкото защото объркваш хората които се интересуват и четат по форумите за да си направят собствено мнение по въпроса. И като допълнение сигурно понеже е най-сложното строителство затова ВСИЧКИТЕ български пътни фирми са на Божков. Защото е супер сложно а той е наааай-умния.. Селяк сииии
*****
НеутралноДо коментар [#42] от "пътищар":
Абе още един селяндур. Сел'о ти имаш ли понятие от този бранш? Ясно ли ти е че като дойде чуждестранна фирма само се подписва под договора а цялата работа се върши от фирми подизпълнители от България работещи на печалба от 0 процента само и само да могат да плащат заплати ? А немеца идва и само взема кеш наготово без един багер ифадрома да мъкне от Германия. Или си мислиш че немската или австрийската фирма идва с немски работници и немска техника ?? Абе хора като не сте в ча защо се правите на интересни и многознаещи ? Много се изнервям
*****
НеутралноПроблемът в строителството на пътища (а и не само там) не е толко във фирмите изпълнители, а в контрола!
Трябва ни един "малък" диктатор и нещата (пътищата) видимо ще потръгнат
*****
ВеселоДо коментар [#45] от "Dipl.Ing от Германия":
Ти като си много интелигентен научи се как се пише инжЕнер, и после обяснявай къде и какво си завършил.
*****
НеутралноУважаеми и пи.ки и пичове ,
с висене по форумите нищо няма да постигнем ( само постинги - постни ) Това са белезите на едно апатично поколение , което прегръща тоалетните в петък и събота вечер.
*****
ВеселоДо коментар [#34] от "USArchitect":
ВЪВ е предлог, който се поставя пред думи, започващи с В или Ф, пример:
Срещнах много нови глупаци във форума.
*****
НеутралноДо коментар [#38] от "USArchitect":
И така отново да напомня.
ВЪВ е предлог, който се поставя пред думи, започващи с В или Ф, пример:
Срещнах много нови глупаци във форума.
*****
ВеселоДо 45:
младеж, недей се нервира, стягай каручката за бг пътищата след като минат строително-ремонтните дейности по тези елементарни проекти.
*****
ВеселоТанасчо, не оспорвам, че е така. Виждам, че си си научил урока в първи клас, браво моето момче!
*****
НеутралноИване (25), ако можеш не се връщай! От собствен опит ти казвам. Никой няма и да се поинтересува какво си учил, напротив - само завист... А за пътищата - ченгетата-мутри-бизнесмени -строители търсят нов кокал и ще гледат да го налапат просто щото умря другото...
*****
НеутралноПреди около 30 години един познат строит.инженер замина за Мозамбик да строи пътища.
Но там кралят или президентът по онова време, не си спомням, казал, че са им необходими мостове в момента!
А момчето бе току/що завършило...
И започнаха да "хвърчат" по самолети до Мозамбик учебници за строеж на мостове... може би и Господ му помогна всичко да да свърши успешно.... за благодарност му дадоха от правителството на Мозамбик терени и той си построи къща, хотели.
( не е син на никакъв партиец... дори напротив..)
Та и такива работи стават...
На всички желая успех и здраве!
who cares
Рейтинг: 154 Неутралнов България има - колко ? - 4000 строителни фирми - всяка да построи 1 км магистрала - МЕЧТИ ? само да не стане както и с "хотелоподобните санаториуми" - копнат тук-там и хоп свършат парите. То и сега дупките по пътищата са малко повечко от разумното
raytcho
Рейтинг: 162 НеутралноДо дипломирания инженер от Германия- Това, което твърдиш момко се отнася за Германия, Франция и др. страни - но не и за България - тук всички са много тясни специалисти. Апропо - само в България архитектите си нямат и понятие от строителни конструкции - на други места ( в Европата) те учат към 7 години и от поста ти става ясно, че може и да работиш в Германия, но образованието си си го получил във ВИАС.
Един български проектант в инвестиционното строителство
KOBOLD
Рейтинг: 1027 НеутралноЗначи вчера бях на врачка, която има изключителното умение да говори с духове на умрели.... и си викнахме Васил Левски.
When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.Питам го: "Абе Васко, я кажи как оценяваш ситуацията в България?"
А той ни говори: "Много мъ боли катъ гледамъ кат българските чеда се плюят по медиите - хъшовете в странство срещу баш патриотите в родинатъ. Ако знаех, че до тамъ щъ я докаратъ, немаше дъ съ трепа за свобода или смъртъ, а щех дъ си цакамъ карте у механатъ пък те сегиз да съ пцуват на турски, да ги еб..."
*****
ЛюбопитноИнженерр със стаж и проектант по пътно строителство очаква оферти за работа по строителството на автомогистрали.
За контакти тел.: 0887663071, 0896541228
*****
НеутралноДо коментар [#46] от "Зизу":
Е ТОВА Е ИСТИНАТА ЧОВЕЧЕ ! ТОВА Е КЛЮЧЪТ ОТ БАРАКАТА ! И КОЙТО СМЯТА ПРОТИВНО (гледам колко минуси си събрал), Е НАГЪЛ ИДИОТ ! ОТ ТЕЗИ ДЕТО ДОКАРАХА ПЪТИЩАТА НИ ДО ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ !
Владимир Йосифов
Рейтинг: 1291 НеутралноДО ДНЕС само живеещите в новите сгради знаеха какъв боклук са си купили и ще изплащат 25 години. otproperty/task,view/id,536/Itemid,99999999/
Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имотиАко умрат от преумора, стрес или менте храни и напитки - децата им ще изплащат ипотеката.
---
ОТ УТРЕ всеки от нас ще сърба същата попара.
Всички грешки и проблеми от строителството на няколко "елитни" блокчета ще се прехвърлят на пътя.
---
Колко години новите сгради изглеждат "НОВИ" след 2-3 години ?
Какво е качеството на " новото строителство " - офиси и жилища ?
Колко от "Майсторите строители" могат да четат и разбират какво им казва техническия или архитекта на ОБЕКТА ?
Ключови думи е : обект, анонимни, малцинства,майчин език,
пари, криза, пазари, жилище, път, магистрала, сграда, , ,
http://vladimirproperty.com/component/option,com_h
Нов бърдак със стари строители !
Това е все едно работилите в Кремиковци да се преквалифицират в учители по музика.
---
Моля, вижте документални филми по НГ за мегапроекти.
Вижте какви хора ги проектират, организират, осъществяват.
Успех !
CIA Germany
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#6] от "nqma zna4ka koi":
Hope is the first step on the road to disappointment.Нали ти трябват пътни инжинери с опит, които са строили някога си, някъде си поне няколко отсечки магистрала бре глава!?! Намери ги
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 НеутралноДо коментар [#61] от "CIA Germany":
1млрд е сумата, смятам никой няма да ми откаже при добро възнаграждение!
CIA Germany
Рейтинг: 1078 НеутралноХихихи така
Но не бих ти препоръчал българи следвали и работили в Б-я, но това е друга тема. Прочетох ви коментарите в по-горе и мога единствено да подкрепя мненията, за това, че единственият персонал, който се праща от Запад са Projek manager-ите и няколко support field engineers които наблюдавата какво вършат подизпълнителите в Б-я. Няма луд, който ще импортира техника и т.н. освен ако проектът не си заслужава и като цифра и като имидж, а такива проекти в Б-я не вярвам да са сред идеите за магистралите
В този аспект US architect малко се е объркал, но се случва на всеки
Hope is the first step on the road to disappointment.CIA Germany
Рейтинг: 1078 ВеселоДо коментар [#25] от "Иван":
Hope is the first step on the road to disappointment.Братленце седи в Мюнхен и се постарай да свършат поне някога А96 Мюнхен - Линдау, та да можем да започнем и магистралата покрай Бодензее, че ми писна на к**а с тия задръствания. Както други вече те посъветваха в Б-я има кой да барне кокалът ако не си настроен като тях не се напъвай, че може да те бетонират някъде по пътя
*****
РазстроеноТрагедията на един народ! Умните и анбициозните избягаха навън за да си оправят живота , а ние тука ще "духаме супата" на мутренските сроителни фирми ! Умните млади да бягат! Ние сдъвканите и изплюти старци ще се опитаме да не им пречим . Язък за хубавата ни красива страна . Разсипаха я тъпите и алчни изроди . А на "баш маисторите строители " препоръчвам да гледат филмът с Апостол Карамитев - "Специалист по всичко".
*****
РазстроеноТрагедията на един народ! Умните и анбициозните избягаха навън за да си оправят живота , а ние тука ще "духаме супата" на мутренските сроителни фирми ! Умните млади да бягат! Ние сдъвканите и изплюти старци ще се опитаме да не им пречим . Язък за хубавата ни красива страна . Разсипаха я тъпите и алчни изроди . А на "баш маисторите строители " препоръчвам да гледат филмът с Апостол Карамитев - "Специалист по всичко".
*****
НеутралноПренасочването е напълно разумно. Браво! Открай време би требвало да се обърне внимание на инфраструктурата!
*****
НеутралноДобре бе българино, като всички способни са избягали навън, защо само лаят, че в бг е зле. Всеки, който не се труди тук, няма право да плюе родината.
Аз съм възпитаник на УАСГ и не смятам, че пътното строителство е фасулска работа. Който не се е занимавал с проблемите на пътя, той няма идея, колко е сложно. Аз съм проектирала и строила мостове, сгради и пътища. Не мога да кажа, че едното е по-трудно от другото. Просто навсякъде има проблеми за решаване.
*****
НеутралноДо коментар [#32] от "do bul":
ами поинтересуваи се малко ! в строителството на метрото имаше много работници на най- ралични нива които участваха и учеха нашите как се работил Закьснението идва по обясними причини оказа се че много сгради са стари като военния дом например и трябваше да се укрепват
винаги се работи с подизпьлнители за големи проекти
това което ти убягва е че чуждите фирми си залагат името и гонят качество а нашите както и да се изложат пак може да спечелят някои тьрг наште нямат визия днеска строят голф игрище утре магистрали те няма какво да губят
*****
НеутралноДоста глупости - написани от некомпетентни хора, USArchitect си е и простак, който ако наистина е USArchitect само сгъва чертежите на баровците. От тук може би идва злобния му "хъс"
Строителството на каквото и да е е организация - инвестиционен процес, който може да е воден и от икономист, което е най-добре. Не е нужно да си инженер или архитект за да подпишеш договор за път. Но трябва да си добър управител, за да наемеш правилните хора и фирми.
*****
НеутралноДо коментар [#56] от "Анонимен":
Образовай се преди да пишеш. 7 години друг път се учи в Германия. 4 години във специализирано висше училище и 5 в университет. И съм завършил в Германия. Но това не е важното. Става въпрос, че вие смятате, че като дойде немската фирма и ще каже "ние няма да крадем от глупавите българи, а дори ще дадем за да има направим пътища". Но никой не се замисля, че немеца само лапа пари а въобще не строи. И пак българските фирми строят само ,че почти без печалба. И това че дадена фирма или човек се специлизира в дадена област съвсем не означава че не може да прави пътища.
CIA Germany
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#70] от "Хесапов":
Hope is the first step on the road to disappointment.Заеби сега USarchitect, човекът има различно виждане за нещата, явно никога не е водил проект извън САЩ или извън страната в която му се намира HQ-то на фирмата, за която работи. Не е толкова важно.
До коментар [#68] от "She":
Никой никого не е оплюл, само като видя на какво приличат улиците и входовете и изходите на магистрала Тракия и ми става ясно, че е вкарана много мисъл
М/у другото искам да споделя, че съм очарован от приблизително 30 километровата отсечка пред Бургас. Изпълнена е прекрасно, пожелавам си всички бъдещи отсечки, булеварди и улици да бъдат изпълнявани с такава прецизност!!!
*****
НеутралноДо коментар [#71] от "Dipl.Ing от Германия":
Куха лейка си пикльо,
затова и толкова шум вдигаш. Цитатите на тъпия ти крадлив шеф, си ги пази за пред него. В България, точно благодарение на талпи, като тебе, се затри цял град като Плевен например, по непостроените магистрали. Точно защото няма германски фирми. Азнаеш ли защо няма? "Защото сме социалисти", т.е. крадливи, червени мародери и лицето на строителството са криминални типове като Васил Божков - Черепа или Симеон Пешов - "корупционен агент", партиен секретар, който спи с рубашка.
*****
ЛюбопитноДо 38 коментар:
Ало, грамотния, я вземи първо един буквар за 1-7 клас, научи се, че пред думи започващи с "в" и "ф" се пише предлог "във" и тогава коментирай останалите. Като си се писал USA, явно си позабравил (в най-добрия случай) как се пише.
А пък относно строенето на магистрали - всяка сериозна строителна фирма, без значение дали е в пътното строителство или в сградното строителство, която има техника, работници и капитал може да построи добър път, единственото условие е да има някой да я следи всяка секунда как строи.
*****
НеутралноДо коментар [#73] от "пътищар":
Сельооо сельоо.. Това, че в България няма контрол на изпълнението е важното. И поради тази причина дали се строи от българска фирма или от западна няма никакво значение. И колко пъти да ти повтарям глупако прост, че западняка нито идва с модерната си техника тук, нито с работниците си. Идва за да подпише договор и след това работата се върши от български подизпълнители. Обаче вие селяндурите дори не можете да четете. 5 поста изписах с едно и също съдържание но те все си знаят тяхното. Абе аз вра ли си носа как доиш кравите или как садиш доматите ? Като не разбирам от тази материя въобще не се изказвам. Айде бегай
CIA Germany
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#73] от "пътищар":
Говорете си нормално и не се обиждайте на лична основа
С нервност не се постига консенсус!!!
Hope is the first step on the road to disappointment.До коментар [#75] от "Dipl.Ing от Германия":
Пичове и да се псувате и да не се псувате, нито Черепа ще върне взетите пари, нито ще построи нещо като хората, а немският инжинер няма да си дойде да построи и той щото не му се занимава с крадливи прасета и всичко е чудесно и догодина пак толкова затрити по магистралите
*****
ЛюбопитноИнженер със стаж и проектант по пътно строителство очаква оферти за работа по строителството на автомогистрали.
За контакти тел.: 0887663071, 0896541228
*****
НеутралноДо коментар [#75] от "Dipl.Ing от Германия":
Това, че си простак (невъзпитан човек като повечето около теб) не те оправдава и да си тъп. Ако прочетеш внимателно какво си изписал и малко ти стане неудобно - има някаква надежда да прогресираш. Провери вколко обекта в България надзорът е от немски фирми (контрол, нали), след това си направи труда да обхванеш размера на проект като Бизнес парка и изобщо тази глава на раменете ти не е само за вчесване на гел.
Ако слушаш ще ти разкажа вица за баща ти и златната рибка.
*****
ГневноХАЙДЕ СТИГА СТЕ СЕ ПРЕПИРАЛИ, ЧЕ СТАНАХТЕ БАНАЛНИ!!!
*****
НеутралноМного лесно било да се строи, само трябвало да се контролира....ха ха ха ха.Изказва се мнение, че е най-добре икономист да контролира строителния процес.Ей, умници завършили и работещи в чужбина, как аджеба можеш да контролираш нещо, ако не разбираш нищо от него?Контролират само хора, които си познават занаята,а това става с опит.Когато имаш достатъчно опит знаеш къде да погледнеш и къде може да се сгреши.Само хора без опит или с малко опит могат да правят изказвания, колко е лесно нещо, което никога не са работили.Имам представа от високо строителство и знам, че във всяка работа си има тънкости.Не става въпрос само за копане, багери и камиони.Колко от строителите на сгради знаят при какви условия се полага асфалта примерно?Не е ли време дечица, учили и работещи на "запад" да попиете от тяхното мислене и манталитет и да уважавате труда и знанията на другия?Живея и работя в България, но мисля, че всеки трябва да работи това за което е учил и да не се изказва по въпроси от които не разбира.
*****
Неутрално[email protected] взимаме те заплата 300 лв. бонуси работни дрехи, ако работиш с компютър си донеси.