Заради забавени заплати личните лекари взимат пари на ръка

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (68)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ако и заплатите
    *****
    Неутрално

    си земахме на ръка нещата се нареждат и НЗОК става излишна.

  2. 2 Профил на WC - BG
    *****
    Любопитно

    Консумативите са с доста прилична цена, според другаря председател-народен изличител...

  3. 3 Профил на 4i4o
    *****
    Неутрално

    Колко е плаха Лилия Войнова в отношението си към министър Дянков - да беше продължила мисълта на д-р Райчинов за него... Аааааааа............

  4. 4 Профил на Пациент
    *****
    Неутрално

    Докторите-ревльовци се нагушиха с пари и продължават да реват.вече закъсали. Познавам лична докторка, живее до моя блок с модерен голям джип. На 34 години е.

  5. 5 Профил на !
    *****
    Неутрално

    "тъй като парите от здравни вноски се изчерпаха"

    има пари от резерва на нзок в бнб бе ненормалници
    ама дянков не дава да се харчат
    даже иска да трупа още пари от здравни вноски в резерва
    ще умори хората финансово и буквално с опитите си да върже бюджета

  6. 6 Профил на !
    *****
    Неутрално

    не се безпокой за докторката с джипа
    пусни един донос до нап да и направят проверка
    с копие от доноса до симеон дянков

    като се съберат стотина доноса за подкупни доктори машината ще се задейства и на докторите ще им спукат задниците от проверки
    а те съответно ще си го върнат на пациентите

  7. 7 Профил на pump it!
    pump it!
    Рейтинг: 221 Любопитно



    Коментиралите не са обърнали внимание на следното в информацийката:
    - "...тъй като парите от здравни вноски бяха изчерпани, а държавата не се издължи за осигуровките за пенсионерите и децата.."

    Как така "...държавата не се издължи за осигуровките за пенсионерите и децата"?
    На какво основание държавата си позволява да нарушава законите?
    Още - кой е гарантирал на държавата, че може да прави безнаказано това?

    И кой в този случай е държавата - основателят на Харвард и световноизвестен топ-икономист(както сам твърди за себе си) Симеон Дянков ли?
    Защо той си въобразява, че безнаказано може да се гаври с десетки хиляди хора?

    Не бил превел в НОИ здравните застраховки на децата и пенсионерите?!
    Тази вест би трябвало да предизвика потрес дори и у иначе овчедушните Бокови фенове.
    Само че те пак се пенят в указаната им посока - срещу лекарите!
    Същите лекари, които искат да...

    Прочитане на целия коментар си получат изработеното за ноември 2009-та!
    Обърнете внимание, феновете на Боко - за ноември 2009-та година!

    За малко да забравя - систематично има разлика между фенове и хора...

    pump it!
  8. 8 Профил на от КАТ
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "Пациент":
    Като станеш доктор можеш да си купиш два джипа.
    Сега си карай жигулата и се радвай на добро здраве. Пътувай.

  9. 9 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Просто и в случая недоразумението СД трябва да бъде съден. И на докторите, и на останалите ,с които се гаври, като не спазва договори и закони, трябва да им е ясно,че ако не го направят, това ще стане рецидив. А и съдиите с удоволствие ще си свършат професионално работата.
    Играта обаче не е само"Аз съм велик, балансирам бюджета на всяка цена". С тези номера на машата СД премиерът ББ Настройва срещу определени професии/съдии,лекари,учитли и пр/ и срещу определени социални групи/пенсионери,инвалиди и пр/. Разделяй и владей по милиционерски.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  10. 10 Профил на sofiaman
    *****
    Неутрално

    еми то от това некомпетентно правителство толкова

  11. 11 Профил на Хипократ
    *****
    Неутрално

    Без заплати за Ноември са персотала на болниците и специалистите. От цялото медицинско съсловие навярно само министъра е получил заплата. Да попитам "пациента", като иде за хлаб хлаща ли си?

  12. 12 Профил на също неполучил пари от Дянков
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "Пациент":

    ей, пульо, да беше се изучил за доктор, да караш и ти джип. ! Ще се научите да плащате, щом ви е толкова акъла. Плюхте по докторите, искате все без пари, здравни вноски не плащате, пенсионерската такса искате да отпадне, не ви се угоди. Сега - на тезгяха и на касата .
    Правилно ! Яко ! Велико ! Суперско решение на докторите ! Щом касата не им плаща, те вече не са в договорни отношения с нея. Какво реват тогава пациентите ? Ами да си намерят доктор по касата. Ама няма такива баламурници. Тогава ще се плаща и то не 5 лева, яко ще се плаща. И в болниците също. Стига лекарите са подгъзували за стотинките на здравната каса.

  13. 13 Профил на 123
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "!":

    кого плашиш ти с доноси и проверки, ве, говедо ? Я ли не ти знам прогимназията и джипа на сина ти, ти, дето си безработен от 10 години и си само на социални помощи. И джип на сина си купи с инвалидно свидетелство на човек, който дори не живее в града ти. Я да ми дойдеш в кабинета да те метна аз.
    От днес не работя с касата и затова при мен безплатен преглед вече няма. Който иска без пари - да си намери доктор, работещ с касата. А тя като не плаща, едностранно се прекратява договора с нея.

  14. 14 Профил на гражданин
    *****
    Неутрално

    " държавата не беше превела средства за осигуровките на пенсионерите и децата, които се плащат от бюджета."
    каква е тази държава, дето не си плаща задълженията и какъв е този " велик " финансов министър, део не си изпълнява професионалните ангажименти. Той е длъжен да преведе парите, какво е седнал да се кипри и хвали колко бил велик. То вече се видя, че е въздух под налягане.
    Вероятно си мисли, че сме Сомалия или Либерия, там явно са му минавали номерата.

  15. 15 Профил на !
    *****
    Неутрално

    докторче 123, като ми знаеш джипа и прогимназията и инвалидната пенсия вземи напиши и ти един донос до нап
    да дойдат да ни премерят джиповете

  16. 16 Профил на саба 14
    *****
    Гневно

    правилно,да се вземат пари на ръка,щом касата не плаща,доктора и той хляб яде.С.Дянков да има късмет да се разболее и доктор да го подхване,ама да го издои до дупка.Такава дивотия да не се плаща за свършена работа няма никъде по света.Абе докторчета стачкувайте,болниците да се затвморят само за 24 часа и властта ще клекне,а Дянков ще го пратим в Горна малина да сади картофи,говедото му с говедо!

  17. 17 Профил на Вастеко
    *****
    Неутрално

    саба 14,Дянков и сие никога няма да бъдът изцедени от докторята,защото за тях има една по-така болница,до която ти и близките ти не можете да припарите.Такова чудо го няма никъде в ЕС,БОЛНИЦИТЕ И ДА НЕ РАБОТЯТ 24 ЧАСА,УМРЕЛИТЕ В БГ ЩЕ СА ТОЛКОВА ,КОЛКОТА И КОГАТНО РАБОТЯТ.

  18. 18 Профил на Светулка
    *****
    Неутрално

    Светна ми, ами че то е по добре да си плащаме и после здравната каса да възтановява парите на пациентите. Така всички ще бъдат доволни, осигурените, че ще плащат само веднъж само за здравна осигуровка, НАП-ще могат да ревизират лекарите ........

  19. 19 Профил на 15
    *****
    Неутрално

    До коментар [#15] от "!":

    немаш проблеми, написал съм го, знам и колко си дал в ТЕЛК за инваридността си и скоро чакай призовката

  20. 20 Профил на Болен
    *****
    Неутрално

    Доктори, кога ще започнете да ни лекувате ?

  21. 21 Профил на y.yon
    *****
    Неутрално

    До 7,9
    Да не забравяме, бсе пак, че СД е куклата на конци! Конците ги дърпа българският Путин! Школата е една и съща! Почеркът е познат - законът това съм аз!

  22. 22 Профил на ХХ
    *****
    Неутрално

    Виждам, че някой споменава резервния фонд на НЗОК. Такъв има само на хартия, от няколко години държавата изобщо не превежда пари за пенсионерите и децата и ги записва по сметката на резервния фонд, но само на хартия. Парите са похарчени къде за предизборни кампании къде за чешмички къде са фланелки шапки и други подобни глупости.

  23. 23 Профил на в-к Сега
    *****
    Неутрално

    " Бюджетът е разполагал с нужните средства, за да се разплати с лекари, съдии, фермери, инвалиди и др. в последните дни на 2009 г., но финансовият министър Симеон Дянков умишлено не е разрешил плащанията да бъдат направени. Целта му е била дефицитът в края на годината да не мине 500 млн. лв., което е най-доброто постижение в ЕС. "Това ни трябва, за да покажем на европейците, на ЕК, че сме годни да влезем в еврозоната, и заради инвеститорите", обясни финансовият министър Симеон Дянков пред БНТ вчера."
    какво повече да коментираме, робатата ясна. Цял варод не получи парите си заради рейтинга на " величието " Симеон от ловеч. А патронът му разправя навсякъде, че пари няма. Последно кой казва истината ?

  24. 24 Профил на Палавия шпек
    *****
    Неутрално

    Ако си зравно осигурен нямат право да търсят! Ако търсят-това е корупция, рекет! Трябва да си търсим правата! Ако не им изплащат заплатите или да чакат както много други ,или да протестират, където трябва! Писна ми да ми посягат към джоба по-няколко пъти за едно и също нещо!!! Еми няма вече, празен е!

  25. 25 Профил на 112
    *****
    Гневно

    Само вижте съавторите на ЧУДОТО!

    Simeon Djankov is the chief economist for Finance and Private Sector in the World Bank group. He is best known as the creator of the Doing Business series. In his 13 years at the World Bank, he has worked on regional trade agreements in North Africa, enterprise restructuring and privatization in transition economies, corporate governance in East Asia, and regulatory reforms around the world. Simeon was a principal author of the World Development Report 2002. He holds a PhD in economics from the University of Michigan at Ann Arbor and has published over 70 articles in academic journals, including in Quarterly Journal of Economics, Journal of Political Economy, American Economic Review, Journal of Finance, Journal of Financial Economics, Journal of Economic Growth, Journal of Public Economics, and Journal of Comparative Economics.

    Simeon is an author of the Doing Business blog and the Crisis Talk blog.

    Select research

    Bankruptcy Regimes during Financial Distress, May 2009

    Natural Resources and Reforms, with Mohammad Amin, March 2009

    The Effect of Corporate Taxes on Investment and Entrepreneurship, with Tim Ganser, Caralee McLiesh, Rita Ramalho and Andrei Shleifer, March 2009

    Increasing University Enrollment as Crisis Response, with Georgi Angelov, February 2009

    Disclosure by Politicians, with Rafael La Porta, Florencio Lopez-de-Silanes and Andrei Shleifer, January 2009

    Tax Stimulus as Crisis Response, with Georgi Angelov, January 2009

    Democracy and Reforms, with Mohammad Amin, January 2009

    When Will Stocks Rebound in Eastern Europe? with Facundo Martin, January 2009

    On the Waterfront: An Empirical Study of Corruption in the Ports, with Sandra Sequeira, December 2008

    Mexico: Who are the Unbanked? with Pedro Miranda, Enrique Seira and Siddharth Sharma, June 2008

    What Makes an Entrepreneur? with Yingyi Qian, Gérard Roland and Ekaterina Zhuravskaya, January 2008

    Measuring the Ease of Enterprise (draft), December 2007

    The Causes of Civil War, with Marta Reynal-Querol, May 2007

    Review of the Dutch Administration Burden Reduction Programme, with Peter Ladegaard and Caralee McLiesh, February 2007

    Resolution of Financial Distress: An International Perspective on the Design of Bankruptcy Laws (edited book), with Stijn Claessens and Ashoka Mody, May 2002

    Stock Markets in Transition Economies, with Stijn Claessens and Daniela Klingebiel, Financial Sector Discussion Paper #5, September 2000

  26. 26 Профил на един
    *****
    Неутрално

    ние лекарите сме много благодарни на дянков парите за м11ги няма но глоби за1000лв има, заплати за персонала има и даньци за дьржажата има-е щом пари няма за нас и децата ми а сьм работл 365 дни, аз на15.01 уволнявам10 служителя,минавам изцяло кеш -прегледа ми става 20лв и30за дом посещение и 60лв за преглед в извьнработно време, касата не ме интересува така ще имам доходи поне 4 пьти по големи от сега на ден преглеждаме 80 пациента сега е 8 ми стигат а е и време и за по4ивка 10 години работехме по365дни а пациентите са все недоволни ,е сега ще имат вьзможност да си плащат реални цени и няма да имат забележки така както е и при дентистите сега и аптекарите кьм тях няма забележки защото вси4ко е на реална цена

  27. 27 Профил на merlot
    *****
    Весело

    Плащам поне 30 лева всеки месец здравна осигуровка, не съм ходила на лекар тази година. Жалко, че парите ги изяждат анонимни чиновници. Ще умра един ден без помощта на лекари. Лекарите са образовани, добронамерени хора и не е редно да ги тормозят.

  28. 28 Профил на до коментар 27
    *****
    Неутрално

    Като не сте ходили на лекар, как разбрахте че лекарите са образовани, добронамерени и че ги тормозят?

  29. 29 Профил на Вели
    *****
    Неутрално

    До коментар [#26] от "един":

    А защо не го направите, а? Сага аз да и кажа какво ще стане - 90% от пенсионерите нямя да имат пари да ви плащат, 50% от работещите също "ще се озорят" с плащането и вероятно ще предпочетат да се самолекуват, и едва 10-20% ще плащат тарифите ви, но те и сега си плащат по тях! РЕЗУЛТАТ - над ПОЛОВИНАТА ОТ ЛЕКАРИТЕ ЩЕ ОСТАНАТ ГЛАДНИ (БЕЗ ДОХОД)!

  30. 30 Профил на доктор
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "Вели":

    ха,ха,ха,мечтай си лекар да остане гладен. От утре почваш да си плащаш и ще ти гледаче сеира. Стига си плашил с пенсионерите, като не могат да си плащат, няма да се лекуват. Не сме социално заведение - старчески дом

  31. 31 Профил на до
    *****
    Неутрално

    До коментар [#28] от "до коментар 27":

    а ти като не беше виждала Симеон Дянков и чу за великите му успехи с Световната банка само от него, как разбра че е велик и недостижим финасист ? Щото делата му друго казват - оплетен като пате в кълчища и скоро ще завлече държавата в канала, барабар с гербчетата.

  32. 32 Профил на 123
    *****
    Неутрално

    До коментар [#24] от "Палавия шпек":

    не лъжи и не извъртай. Никой не те рекетира. Когато си здравно осигурен ти се полагат услуги по здравна каса с лекар, рабогещ с касата. Когато касата не плаща договорът и с лекаря се прекратява едностранно. Тогава лекарят престава да раоти с касата, а на частно.На частно си плащаш цялата цена и то коклокото ти кажат. Като влезеш в магазин, да не би да те рекетират.
    Като не ти харесва лекар с пари на частно, намери такъв дето работи с касата без пари. Ама няма вече такива балъци.При социализма беше без пари. Умря манго !
    Браво на лекарите, крайно време беше да натрият носа и на касата и на СД.

  33. 33 Профил на До лекарите
    *****
    Неутрално

    Предлагам медицинското образование да стане както на запад - много скъпо, и да се изплаща години.Какво ще кажете по-въпроса.Сега плащате само някакви смешни административни разходи, затова сте такива отворени.Ако си платите цялото образование, друга песен ще запеете.

  34. 34 Профил на един лекар до 15
    *****
    Неутрално

    НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ДАЛИ СИНА ТИ Е МУТРА И ДАЛИ ТИ СИ С ЕДИН КРАК. ЗДРАВНИТЕ ВНОСКИ В ЗДРАВНАТА КАСА НЕ СА БЮДЖЕТ.И НИКОЙ ОСВЕН ЗДРАВНАТА КАСА НЯМА ЗАКОНОВО ОСНОВАНИЕ ДА ГИ ПИПА. АКО КАСАТА НЕ МИ ПЛАЩА - ЩЕ ПЛАЩАТ ПАЦИЕНТИТЕ. ПИТАМ СЕ ДАЛИ БЕДНИТЕ ДОКТОРИ ЛЕКУВАТ ПО - ДОБРЕ ОТ БОГАТИТЕ, ТА ВСЕ СМЕ ТРЪНА В ОЧИТЕ ВИ.Я, И ТИ - 15, И МИНИСТЪР ДЯНКОВ - ВЪРВЕТЕ НА ....... СИ.

  35. 35
    *****
    Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  36. 36 Профил на Вели
    *****
    Неутрално

    До коментар [#30] от "доктор":

    може и да не съм видяп "гладен доктор" до сега, но причината е във факта, че ви издържаме с вноските си през здравната каса! А те са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ!!! Бъди сигурен, че нещата отиват натам, да ИМА ГЛАДНИ ДОКТОРИ!!!!

  37. 37 Профил на До Гуджо от 33
    *****
    Неутрално

    Абе капут, ти знаеш ли колко се плаща за това образование там бе цървуленко?.Под 40 000 долара на семестър в САЩ няма медицина.И то за тия пари се води трето качество образование.А тука само плащате по 1000 кинта на семестър, бъркате си по гащите с мед.сестрите и после имате претенции.Ние ви плащаме образованието , за да може после да ни рекетирате.Ако се наложи да теглите кредити, и 15 години да ги изплащате,не рушвет ами усмивка няма да смеете да си поискате, гиди боклуци ниедни, ще стоите като насрани и ще викате "да мамо" и " не лельо".Но тъй като от моите данъци се плаща сульо и марсольо да учи медицина, за да може после да ме коли срещу рушвет, затова сте такива нагли.
    Иди да работиш на запад бе другарю лекар, да видиш как се изкарват пари там, как се работи.Да видиш как заради тия диагнози дето тука ги слагаш за 20 лв, там ще лежиш дранголник до гроб.
    За съжаление медицина да учат отидоха разни келеши, които били много умни, защото имали шестици разбираш ли.И ние след като им платихме образованието, сега трябва и джипове да им купим.Медицината е призвание, не занаят.

  38. 38 Профил на Dr.Hellripper
    *****
    Неутрално

    Няма направления.Нито талони за изследвания.Няма договори.Няма отчети.Има само кеш.
    Преглед-20 лева.Медицинско за работа и шоф.книжка-25 лева.При това експресно.Домашно посещение +манипулация-30 лева.Рецепта-5 лева.ЕКГ-10 лева.

  39. 39 Профил на правилно
    *****
    Неутрално

    До коментар [#38] от "Dr.Hellripper":

    правилно ! Само така ! Отдавна трябваше така да е ! Да видим сега колко пенсионери ще оздравеят по бързата процедура и ще забравят пейките пред кабинетите на лекарите, където прекарват дните си в лаф-моабет

  40. 40 Профил на гуджо
    *****
    Неутрално

    До коментар [#37] от "До Гуджо от 33":

    не бой се, отивам, вече имам и купен билет. А в САЩ за твое сведение се натискат за медицина, защото после тези 40000 долара на семестър и в най-долнопробната болница си ги изкарват за една година. Много ти знае балалайката, ама в България. Ще плащаш сине майчин и песни ще ми пееш, защото съм лекар !

  41. 41 Профил на велчо
    *****
    Неутрално

    До коментар [#36] от "Вели":

    никога не сте ни издържали, жалки неудачници такива. Истината е, че и при социализма и сега ви слугуваме за жълти стотинки и ни карате да ви подгъзуваме, защото сте имали права. Ние също имаме права и затова излизаме на свободния пазар, с плащане кеш. Елате, ако ви стиска, иначе отивате в болницата за бедни.

  42. 42 Профил на 33
    *****
    Неутрално

    И още една бегла истина, това забавяне на парите едва ли е случайно.Според мен лично е въдица, за да се види колко струват г-да Докторите, и как за няма 2-3 дена го обърнаха на касаплък.Следващият изял дървото ще са те, през гъз им ще излезе тепърва започващата реформа в здравеопазването.

  43. 43 Профил на приел
    *****
    Неутрално

    До коментар [#33] от "До лекарите":

    приемам предложението ти за плащането на образованието като на запад, но при условие, че и ти си плащаш на докторите като на запад. Тогава ще видиш кон боб яде ли и ще ревеш за сегашната система - срещу 20 лева месечно да те оперират за 10000 лева безплатно. като си такъв курназ, хайде да караме по западному.

  44. 44 Профил на остен
    *****
    Гневно

    Браво Симеон Дянков- жипитата и зъболекарите искат за една година да станат милионери като чехите; Здравната каса им плаща снормирано работно време за определен кабинет а те едновременно като фантоми работят и в близките населени села.

  45. 45 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 701 Гневно

    Да, като гледам коментариите, твърде лесно един не твърде умен милиционер чрез един нагъл селски хитрец и самохвалко, ни накара да се плюем взаимно тук на лекари и пациенти, вместо да хванем тях за гушите ,че не са си свършили работата. Жалка работа сме.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  46. 46 Профил на магистрат
    *****
    Неутрално

    До коментар [#44] от "остен":

    брех, тоя Симеон баш Робин Худ, ве. Натри носа на магистратите, натри носа на лошите доктори, не прие акциза за цигарите. Що не го канонизирате за светец ?
    Е, ние пък с докторите ще караме по капиталистически, вие се оправяйте и викайте Дянков да ни мъсти.

  47. 47 Профил на до
    *****
    Неутрално

    До коментар [#45] от "mi6osp":

    вярно, адски много си прав. Това явно е целта, парите ги има, няма да ги дадем, ще им гледаме сеира, нека се оплюват и мразят взаимно и после на бял кон ще раздаваме справедливост. Тези са лоши - не им плащаме цяла година, тези слушат - имат пари, тези са от нашите - пак получават. За краварите имаше, за докторите и съдиите няма, те са алчни простаци, гадни империалисти, искат пари, нищо не работят, само рекетират, те са нагли.
    Ех, каква прекрасна песен за ухото на тъпия български селски народ и каква радос за душата му.

  48. 48 Профил на До "приел" от 33
    *****
    Неутрално

    нямаш грижи, аз и без това си плащам, само че на частен фонд и на лекар на който имам пълно доверие.Още имам белези от операция на която отказах да дам рушвет, така че няма смисъл да ме убеждаваш - съгласен съм.Само че който направи "лекарска грешка", отива на съд и плаща по-западному.Така съгласен ли си, или си готов самона хартия.Защото за пречукан пациент, там се отнемат лекарски права,лежи се пандиз, и се плащат такива суми, че семейството бързо забравя покойника.
    Така че няма грижи, аз съм съгласен, пари печеля, мога да си плащам, че го и правя.Вие да видим дофтурета, дали можете да работите така, че да си струвате хонорара.

  49. 49 Профил на болен
    *****
    Неутрално

    Аз какво съм виновен, плащам си редовно всички осигуровки. Пациента в момента е между чука и наковалнята. Уважаеми доктори щадете ни, МОЛЯ.

  50. 50 Профил на лекар
    *****
    Неутрално

    Колеги, дръжте се интелигентно и не се принизявайте да пишете "махленски" коментари , което е унизително за хора като нас. "Bene diagnoscitur bene curatur"

  51. 51 Профил на гудю
    *****
    Неутрално

    Журналята правят мечешка услуга на лекарите, като настройват хората срещу тях. Тия пари на ръка ги искат единици. Няколкодневно забавяне не може да оголи чак дотам бюджета не едно джи пи.

  52. 52 Профил на Обектив
    *****
    Любопитно

    до коментар 27
    * 28

    Като не сте ходили на лекар, как разбрахте че лекарите са образовани, добронамерени и че ги тормозят?

  53. 53 Профил на аз
    *****
    Неутрално

    И сега като им дадоха заплатите, ще върнат ли парите?

  54. 54 Профил на WHO
    *****
    Неутрално

    Колеги идват кешовите плащания. През 2009-та , тези дето си внесоха 2-3 вноски за да влязат в системата като осигурени, сега ще духат супата, защото в новия Закон за Здравното Осигуряване изискването е 3 години назад да нямат неплатени здравни вноски. Така ,че много пациенти ще ни изпаднат от листите като неосигурени , а съответно ще трябва да си плащат пазарни цени. Да им е честита пазарната икономика и свободния избор на лекар.

  55. 55 Профил на до ВХО-то
    *****
    Неутрално

    Като са неосигурени и си плащат кеш, въобще няма да са на зор да минават през джипитата, а ще броят на специалистите. Освен тия по селата.
    Пример: един самоосигуряващ се трябва да внася по 33 лв месечно. За година 400. Ако се разплаща сам в кеш, може да си плати 5х30=150 лв за прегледи при професори и да му останат още 250 за зъби.

  56. 56 Профил на до СЗОто
    *****
    Неутрално

    Като си толкова корназ, излез извън системата на здр. каса и печели само от кешови прегледи, като мен.

  57. 57 Профил на ?
    *****
    Неутрално

    Да ама специалистите не издават болнични с редки изключения ,а пък и прегледите им са с по-високи цени. А разплащането кеш не ти спестява високите глоби за невнесени вноски

  58. 58 Профил на WHO
    *****
    Неутрално

    До коментар [#56] от "до СЗОто":

    Като нежелаещите да се осигуряват и неосигурените станат 50% излизам и аз на изцяло частна практика. В момента доходите ми от частна практика са 10-15% защото директните плащания са врата в полето , която българинът старателно заобикаля, не защото няма пари, а защото още се лъже по уж осигурената 'безплатна' медицинска помощ на НЗОК и чака на готово. Ще свикнат.

  59. 59 Профил на Deep Blue
    *****
    Неутрално

    болен на здрав носи

  60. 60 Профил на сиктир
    *****
    Неутрално

    Ноо сте тъпи. Пациенти спорят с лекари, гаче ли са от двете страни на барикадата. А са от една. Държавата цака и едните, и другите.

  61. 61 Профил на GP
    *****
    Неутрално

    До коментар [#39] от "правилно":

    Да не забравяме, че постоянното висене на пенсионерите по пейките пред кабинетите на ОПЛ има и социално измерение, особено в малките населени места, където няма лунапаркове или други места за забавление. А дори и да ги имаше, щяха да са с пари, които пенсионерите не могат да си позволят да похарчат. При Чичо Доктор забавлението е безплатно!

  62. 62 Профил на GP
    *****
    Неутрално

    До коментар [#54] от "WHO":

    Ама нещо не ги виждаме пред кабинетите си тези неосигурените, дето трябва да си плащат кеш. От момента, в който разберат, че са загубили здравноосигурителни права оздравяват и забравят за нас.

  63. 63 Профил на GP
    *****
    Неутрално

    До коментар [#57] от "?":

    Болничен лист се издава само на ОСИГУРЕН! Може ли да ми цитирате името на някой, които е платил "високи глоби" за невнесени здравноосигурителни вноски, както и името на един ОПЛ, който да не е платил някаква глоба, било то и за пропуснати точки и запетайки и др. препинателни знаци.

  64. 64 Профил на ади
    *****
    Разстроено

    До коментар [#35] от "гуджо ДО 33", както и до множеството други "лекарски" коментари:

    може и така да е, но пари кеш не се плащат - всичко минава през каса! това като в бг никъде го няма. и защо е това озлобление на лекарите срещу пациентите не ми е ясно! нима не сме задължени по закон да сме здравно осигурени!? това, че в бг съществува само една явно нефункционираща каса, която по една или друга причина не се разплаща с лекарите, не е проблем на пациентите. и в други браншове има забавяне на заплати, но начинът за протест не е да се спекулира с човешкото нещастие! за мен поведението на лекарите е безскрупулно и абсолютно скандално.

  65. 65 Профил на ади
    *****
    Разстроено

    До коментар [#43] от "приел":

    мили хора, и за съжаление също така и мили лекари,
    кога най-сетне ще проумеете смисъла на общественото здравно осигяване!?! то е базирано на солидарния принцип - докато съм млад, не боледувам често и не ползвам скъпи здравни услуги, т.е. вноските, които плащам, не ги изразходвам аз, а се трупат, за да бъдат използване от хронично болните и възрастните. а когато и аз остарея, моите скъпи услуги се доплащат от тогавашните млади.
    така че, ние здравно-осигуряващите се не сме просяци по кабинетите ви и не е наша вината, че така определените вноски са явно недостатъчни, за да финансират системата, че държавата не се разплаща с касата, а тя с лекарите и пр. има друг начин да изразите протеста си!
    но в нашето общество за солидарност явно не може да се говори, и важат само законите на джунглата - всеки да оскубе когато когото както може. е да, лекарите определено са в силна позиция, защото всеки милее за живота си и дава мило и драго, когато се стигне до там. дребни душички, наследници на хипократ!

  66. 66 Профил на shumi68
    shumi68
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Колеги ,сега ли открихте топлата вода да започнете да вземате пари на ръка. Аз и не само аз го правя откакто си взех дипломата през 94-та. С касата работя ,не защото ми плаща много ,но покрай осигурените минават и много без осигуровки ,живеещи в чужбина и пр. Там са истинските пари ,достатъчно и без писане на бумащина. Освен това от кабинета в ДКЦ-то за някои дейности си препращам пациенти в частния кабинет ,а там за навлеците от касата пише ВХОД ЗАБРАНЕН !!!

  67. 67 Профил на Крез
    *****
    Неутрално

    Всеки си е прав за себеси Факт е ,че лекарите са в по силна позиция спрямо пациентите .Въпроса е :Кой от толкова години настройва едни слоеве от обществото срещу други и защо?
    Защо трябва да откриваме топлата вода постоянно?
    Отговора е ясен на по-умните хора/лошото е ,че малко останаха
    в БГ/ :прост ,необразован ,без ценности ,беден, и уплшен за хляба си народ лесно се манипулира и ограбва.Затова БГ
    е рай за популисти и откровени крадци /под кодовото име политици/ А народа да си трае още и да блее във възторг пред поредния" спасител" .Не 40 а 240 г трябва да минат ,че да се промени манталитета български.

  68. 68 Профил на А иначе
    *****
    Любопитно

    не взимат ли ?

    )))))))))))))))))))))))))))





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #