Общината се хвърли да спасява маршрутките

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mmpp
    mmpp
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Любомир Христов чии интереси защитава - на маршрутките или на жителите на София?

    Terminal 2: thinking man's choice.
  2. 2 Профил на Доки док
    *****
    Неутрално

    Значи доктора като не си плати наема за месеца на общината плаща 20 лв. на ден неустойки.Независимо че НЗОК не се беше изплатила на време. За да бъдатпътниците и фирмите доволни.Опрощава задължения . Значи по важен е градски транспорт няма.

  3. 3 Профил на Доки док
    *****
    Неутрално

    Спасявайте здравето.

  4. 4 Профил на Веско
    *****
    Неутрално

    "тъй като в последната година пътниците им намаляха."

    и после

    "Проверява се дали имаме основание да прекратим договорите, но дори и да е така, няма да го направим, за да не нарушим обслужването на гражданите"

    Абе, май ни счита за глупаци тоя..

  5. 5 Профил на Берковска духова музика
    *****
    Неутрално

    Когато до някъде не достигат оросителните сокове на конкуренцията, се получава същото, каквото и с неоросените части от тялото - гангрени, инсулти и инфаркти. Градският транспорт вече на нищо не прилича. 40-годишни икаруси и мръзнещи пътници по спирките. Сега тея маршрутки се оплакват, че не им стигали приходите. Мръзнещи пътници по спирките колкото искаш - да си сменят маршрутите (но нали държавата казва, къде да возят, т.е. кой ще мръзне и кой не на спирката си)

  6. 6 Профил на суьо
    *****
    Неутрално

    За сметка на това приходите от т.н. "Синя зона" и от глоби растат главолмно.

  7. 7 Профил на Чингиз Хан
    *****
    Неутрално

    този т.нар "транспорт" е опасен за градския трафик, създава задръствания по светофарите, спирайки на произволни места, опасен е и за самите пътници, допускайки те да са правостоящи - нещо което е в драстично противоречие с ЗЗДП и правилника за прилагането му.

  8. 8 Профил на ddd
    *****
    Неутрално

    това си е за стършел.кого обслужват маршутките? билетите не се отчитат никъде ,пътниците също , кои взел билет кой не ,,,,ЛАПАНЕ ЯКО ОТ НАРОДА ПРОСТ.???

  9. 9 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    Тия трябва да ги разкарат всичките. Най-големите нарушители.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  10. 10 Профил на Al Bundi
    *****
    Весело

    В САЩ, шофьорите на маршрутки
    щяха да са със статут на терористи
    и в Гуантанамо...

  11. 11 Профил на koki
    *****
    Неутрално

    Е, ами сега държавата(Бо.Бо.) е зад кметицата! Може да си го позволи!

  12. 12 Профил на xeon4o
    *****
    Разстроено

    Форумци, не се ядосвайте напразно, ами осъзнайте, че всичко това се прави с нарочната цел транспортния хаос в столицата ни да продължи да се поддържа в сегашното му състояние. Колкото повече сме измъчени и уморени, толкова повече ни е обременено съзнанието, следователно толкова по-лесно ония по върховете ще си правят делаверките необезпокоявано. Не смея и да си помисля, че с това намаляване на таксите се гласи още по-голям транспортен кошмар в София, защото това ще стимулира увеличаването на броя на маршрутките. А ако този експеримент успее, нищо чудно догодина таксата за тях да бъде изцяло премахната. Тогава ще започнем да си задаваме въпроса: кой е имал интерес от цялата тази работа? Но тогава вече ще е късно, защото нещо, което вече е започнало в България, не можеш да го спреш. Ето защо, аз още от сега започвам да питам: На кого са фирмите, които извършват транспортни услуги посредством маршрутки? Питайте и вие!

  13. 13 Профил на Koko
    *****
    Неутрално

    Скоро пишеше за един с интереси в маршрутките-Марио Тагарински

  14. 14 Профил на Коко
    *****
    Неутрално

    Хетеросексуален

  15. 15 Профил на An
    *****
    Неутрално

    Не разбирам злобата с която се пише тука - щом имат пътници значи предлагат услуга - все пак по-добре да стигнеш на работа по-бързо и евтино за лев и 50. С градския трябва да сменям три превоза и ще стигна по обяд. Някой таксиджия да ви е дал билет. С маршрутка ти е 1.50 винаги, а не както с такси пода по четвъртък равно на 15 лв. Какво ме интересува и фирмата за трнаспортни услуги, нали услугата е регламенитира = 1.50. - фирмата за киселото мляко известна ли е, а съдържанието вътре, а цената, качеството му?

  16. 16 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Демек всеки тъп гъз от пичковци може да се домъкне в общината ми със 120 бусчета, да не плаща ни винетки, ни миниетки, ни прегледи, ни застраховки ни нищо, да каже, няма да платя и ХОП!
    о! Чудо!
    Той вече не дължи нищо, защото да не се създавало неудобство за пътниците.
    Пълна цигания братчета.
    Явно и тоя са му дали взятката щом друга песен е запял.
    Новичка Е класа сигурно 220 некъде там.

    The biggest risk in life is not taking one.
  17. 17 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 688 Гневно

    Тоя зам кмет поне да се беше сетил да предложи линията на трамавай 7 по бул България и 5 по бул. Цар Борис 3 да се вкарат под земята и да се разшили с по още едно платно съществуващите ленти.
    Така и трамваи няма да чакат по светофари и да се пречкат из кръстовищата, а и колите по лесно ще преминават през по-широки булеварди.

    The biggest risk in life is not taking one.
  18. 18 Профил на muncho
    *****
    Гневно

    "Маршрутните фирми вече ще дават по 10 лв. на месец на бус вместо досегашните 50 лв."

    Е това се казва далавера - досега е било около 1.50 на ден!!! а сега става по 0.30.

    Ето тук можете да поразпитате фирмите и общината за данъци, постъпления и облагодетелстване.

  19. 19 Профил на иванчо
    *****
    Весело

    Аз предлагам направо да им махнат таксата и да задължат всеки да им дава по 10 лева на месец освен цената на билетчето, опа, парите на ръка, при всяко возене. 10 те лева за тези от провинцията да се събират от полицията на входовете на София, като да се сложи такса полицай и такса за банката. Освен това градския транспорт направо да се премахне и да останат само маршрутките. Да се пуснат и маршрутни вагони вместо метро.
    Ако може също някак си Общината да ми намали тока, парното, водата, телефона, понеже печеля по документи само 250 лева месечно, а не 2 500 под масата.
    В България наглостта, алчността и безочието нямат горна точка. Сещам се за приказката за главата на мъртвеца на едната везна и купчината пари на другата. Айде със здраве, че закъснявам за самолета. А Общината ще пусне ли накрая свестен транспорт до аерогарата?

  20. 20 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    интересно, защо въобще се проверяват, след като няма да ги санкционират? Ей така за спорта... И как ли така маршрутки има само в украйна, турция, българия и подобни разни страни, интересно...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  21. 21 Профил на opa
    *****
    Неутрално

    До коментар [#15] от "An": Темата е за маршрутките. Таксиджията поне ако му поискаш касова бележка ще ти даде. И плащат къде лъде по- големи данъци- не им пречи да са измекяри де. А на теб колко пъти са ти дали билет. И какви приходи има общината от тях? ако не плащат на общината да те таксуват по- ниско. това си е пладнешки грабеж. иначче са хубаво нещо, но са крайно арогантни и опасни. единствената причина, че няма толкова инциденти с тях е че останалите си пазят колите от тях и те нахално се възползват от това. иначе е лесно- автобусни ленти на първо място за гр. транспорт и никакво качване на тр. релси, както е във всеки град с подобни проблеми с трафика. с автобус и трамвай се стига по- бързо отколкото с кола. иначе нищо против маршрутките, но от цената която взимат да си плащат на хазната както всички ние!!!!!

  22. 22 Профил на жанетка
    жанетка
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "opa":Изцяло подкрепям това мнение.... и още нещо, съмнявам се, че цените ще се запазят същите при едно евентуално скачане на цените на горивата.

  23. 23 Профил на Софянец
    *****
    Неутрално

    Пусто не случи на кмет мизерния ни град.
    Единя продаде водата на язовир Искър и остави градските улици надупчени като швейцарско сирене.
    Другия /си/ разпродаде града на парче, ликвидира общинските фирми за поддръжка, тегли ножа на градския транспорт, пускайки абсурдното за Европа превозно средство маршрутка, но пък бе приветлив, усмихнат и със стратегическа визия, а в началото на мандата си беше за пример.
    Следващия... за него е по-добре да се мълчи.
    И ето ни в днешните дни, началната учителка, гласувате за Фандъкова, получавете вездесъщия Минко, увеличаващи цените на градския транспорт, местните данъци и такси, зер редовия гражданин или селянин, живеещ в София няма нужда от антикризисни мерки, но пък със щедър жест, удрят едно рамо на примитивната организация на градския транспор с модел взет от най-добрите образци на градовете-клоаки в Латинска Америка, където антикорупционната култура има силни традиции.

  24. 24 Профил на hm
    *****
    Неутрално

    С две думи, някакъв "бизнесмен" има човек в общината и си осигурява повишаване на доходите. Пътниците намаляха, щото маршрутките използваха временното повишаване на бензина да вдигнат билетчето. Безнина падна, билетчето не. Сега ще компенсират липсата на пътници с намаляване на таксите т.е. собственикът се е депресирал от намалелите доходи и е намерил начин да си върне предишната печалба.

  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    Ан, а да си се замислял, че точно наличието на маршрутки, като част от корпоративните интереси в София са част от проблема на градския транспорт? Не ти ли е ясно, че има хора, които не искат градски транспорт? Не ти ли е ясно, че маршрутките не са решение, и ако искаме приветлива столица трябва да се развие градския транспорт, за сметка на маршрутки, таксита, автомобили и тн?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на bat johnny
    bat johnny
    Рейтинг: 122 Любопитно

    Добре бе, каква е тази нечувана тъпотия, какво е това недоразумение на пазарната икнономика - Да ти намалява броя на клиентите а ти да искаш да вдигаш цените, за да можеш съвсем да ги откажеш от услугите си. Пълно е с малоумници в тази държава, които с нерационалното си поведение вредят и на собствения си джоб и на джоба на потребителя!
    Ами нека да ми направят билетите по 5 лв. Тогава ще си пътувам с такси!

    Дюнери пробирам, ЕГН-та си набирам....
  27. 27 Профил на внт
    *****
    Неутрално

    нещо намирисва-а-а-

  28. 28 Профил на poi
    poi
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Алоо , общината - оптимизирайте си градския транспорт. 84 и 284 - направете ги една линия ,минаваща и през двата терминала, а в града да спират на малко повече спирки (който бърза да си вземе такси)

  29. 29 Профил на нелогично
    *****
    Неутрално

    добре де, едно нещо не мога да разбера. аз плащам пътен данък на колата към 150лв, което е по 10лв на месец, примерно. ползвам колата си за има няма изминати 20-30км на ден, т.е. отивам на работа и се връщам от работа. маршрутката върви почти денонощно, следователно амортизира пътищата, замърсява околната среда, натоварва движението в пъти повече. за сметка на това обаче плаща същите пари на общината както и аз.
    в този ред на мисли, защо винетките за тежкотоварни камиони и леки коли са различни?!

  30. 30 Профил на wsi4ki sa glupaci
    *****
    Неутрално

    поредното малоумно изказване на поредния малоумен "виден" български политик

  31. 31 Профил на Radon
    Radon
    Рейтинг: 172 Неутрално

    Вчера се возих на една такава маршрутка...ем 30 човека може би имаше ...

    Тия взимат поне по 50-60лв на курс ... а за безопастност и нормално возене да не говорим ...

    Или трябва да се увеличат маршрутките(както и да се вдигне данъкът им) или маршрутките да станат рейсчета, където всеки ще има седящо място ...

    Не е нормално това, което се случва ...

    shake and rattle
  32. 32 Профил на Смях и пак смях
    *****
    Неутрално

    50 лева на месец на бус !!!!!
    и го намалили на 10 лева на месец. Боже, смех смех смех

  33. 33 Профил на Гост
    *****
    Неутрално

    Отдавна не се возя при камикадзетата, но когато съм ги използвал, не си спомням някой да ми е давал билетче. Дали и сега е така? Ако дават билетчета, нека им намалят таксата, но така хем не плащат данъци, хем не плащат такси.

  34. 34 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Забрана на маршрутките по маршрути други освен покрайнините на софия където няма автобусни линии!
    Това трябва!
    Така беше в първоначалния замисъл - да не дублират никъде градски транспорт и да оперират извън центъра, като вътрешноквартален транспорт - примерно в Младост и Люлин, и да покрият маршрутите които не са рентабилни т.е. имат малко пътници около София, т.е. Обеля-Нови Искър, Надежда-Кремиковци, Младост Железиница и подобни.

    The biggest risk in life is not taking one.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #