За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноКак пък ги избра Румен Йовчев точно тези фирми, с които има нещо общо. Другите какво - да не са прокълнати и да вграждат сенки в строежите?
*****
НеутралноПравилно. Мапа Дженгиз да строят турските магистрали.
*****
НеутралноНикакви турски компании! Търгът е получен по нечестен начин!
Позволяват си двойни стандарти в заплащането! Вън! Веднага!
*****
ВеселоПредлагам състезание:
Българските стоят от единят край
а Турските от другия.
Която фирма стигне първа до средата,
прибира парите ако фирмите закъснеят с един
ден остават без пари....
*****
ВеселоМагарестрала
Yard
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#4] от "Al Bundi":
Важното не е да се построи най-бързо, а най-качествено.
mi6osp
Рейтинг: 740 ВеселоДо №4: Имам опасения,че ще се разминат и ще имаме две магистрали.
Когато някой е глупав,то е за дълго!*****
ВеселоАко (дай Боже) нещо объркат в бързината и се разминат, тогава ще имаме построени две магистрали - Люлин 1 и Люлин 2.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноА, качество и българска магистрала са несъвместими понятия. Само погледни новите отсечки - София-Долна Диканя даже не се води магистрала, щото някой спести пари и не покрива никакви изисквания. Пътя до Стара Загора завършваше по трагичен начин с кръговото и за няколко дни умряха немалко хора. Оттичането на водата по новите отсечки е като мръсна дума, обратните виражи са стандарт. Качество, оптимист
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК*****
НеутралноДо коментар [#8] от "до Al Bundi #4":
Това е замисъла
Стефан Димов
Рейтинг: 676 ВеселоА един мармот...
The best labour saving device of today is tomorrowСигурен съм от ИСПА само това чакат... някой да довършва без никакъв конкурс.
*****
Неутралнокато станат две магистрали,
едната ще може да се затвря за ремонти.
*****
Неутралноама са услужливи бе, как влизат в положение на правителството - и най-вече в скъп проект без конкурс...Браво, браво
*****
ГневноДо коментар [#12] от "
":
turtzite da si tragvat vednaga za Anadola ai siktir va
*****
НеутралноДо коментар [#13] от "сот":
Пич искаме я довършена,
имах нещастието да се прибирам към София
на сутринта след "откриването" на магистрала Люлин от Станишев.
Доста се зарадвах като видях колата пред мен да се качва
вурху новият участък, завършващ с пропаст.....
.... всички заграждения са били магнати преди "откриването"
... откриването на околовръстното беше същото, без мантинели и с потрошени капаци на шахтите
... новият участък на магистрала "Тракия". Десетки преобърнати коли. Но дреме му на Станишев май ново гадже е задирял само да не се окаже Р. П_тров
mi6osp
Рейтинг: 740 ВеселоДо №11: Както винаги, все се намира някой да не знае това. Напоследък е Боко. Ама той ще ги бие ,турците де.
Когато някой е глупав,то е за дълго!Абе,поредната пушилка. После-кръгом и пак напред. Омръзна ми да го коментирам по един и същи начин,но при този действието избързва винаги.
mi6osp
Рейтинг: 740 ВеселоДо №11: Както винаги, все се намира някой да не знае това. Напоследък е Боко. Ама той ще ги бие ,турците де.
Когато някой е глупав,то е за дълго!Абе,поредната пушилка. Някой умник е дал на Боко идеята,че може да окаже натиск. Той го прави със замах, без да мисли за последиците. После-кръгом и пак напред. Омръзна ми да го коментирам по един и същи начин,но при този действието избързва винаги. А мисленето просто липсва.
*****
НеутралноТози Йовчев знае ли как се разваля търговски договор, в случая международен?
Добър или лош, договорът е в сила и всичко се прави по неговите клаузи.
Има си юристи за тая работа, а не да се вдигат лозунги от сульо и пульо.
Договорът предвижда неустойки и процедури за решаване на нарушенията, направени от всяка от страните.
Или пак иска да ни пукнат гьона в международния съд
*****
ВеселоТъй като е световно известно,че "всичко турско е просташко,глъмаво и некачествено",е достатъчна причина "Бат Бойко" да натири "турчалята" и да вкара в далаверата най- некадърните пътни строители - българските!
*****
НеутралноДо коментар [#9] от "Тони!":
Проектът си е с такъв напречен наклон. Това е недомислица на великите проектанти от Пътпроект и строителят с нищо не е виновен. Качеството на настилката на този проект е отлично и е изобщо най-доброто, правено в последните години у нас. В това може да се убеди всеки, който се повози между Даскалово и Дупница - друса ли? Ами не друса, щото равността е идеална. За сравнение на лот 1 от Тракия коловозите се появиха на втората година... Аре у лево..
*****
НеутралноЕлате, да погледните магистралната отсечка Харманли- Любимец, Любимец- Свиленград, която вече 5 години не е завършена, аман от родни строители.
*****
НеутралноДо коментар [#21] от "ШОФЬОРА":
Ми не е завършена, щото няма пари. Плащаш - строи се; не плащаш - стои си...
*****
НеутралноПо турско време,баш дюлгерите са били българи,а сега уж в българско време магистралите ще ни ги строят "баш" хайдуците от югоизточната ни съседка,барабар с акардашите си, от нашенско.Резултатът е виден.
*****
ВеселоГладна кокошка, просо сънува!
ahasver
Рейтинг: 1014 НеутралноАми те нашите сега ли забелязаха, че работата не върви? Достатъчно беше да има един контрольор на държавна заплата да гледа и да докладва как се работи, колко души излизат на работа , колко са българите, колко турците ,кой какви пари получава. И като мине месец-два да им отрежат квитанциите- първо с глоби и накрая -сиктир. Трябва да има утвърден график, неустойки за графика, за качеството и т.н.
Интересно,че в Русия турците строят много и качествено. Явно, че контролът там е стриктен.
*****
ГневноДо коментар [#25] от "Анонимен":
Kакво строят Тутците бе братле,
нека се запитаме какво оставиха те, като културно и историческо наследство за 500 години. Нищо освен кенефа.
А се имат за голямите спасители на БЪЛГАРИТЕ, без тях сме
щяли да изчезнем като нация ......
"руските нашественици" останаха нещо построено за бели хора
*****
НеутралноНе си обективен - виж какво става през последните години в Истамбул и сравни с у нас - сравни летища, магистрали, метро, комплекси, курортни и културни обекти.
Няма никаква полза да се перчим комплексарски - колкото по-бързо си седнем на задниците и заработим като европейци, толкова по-голям шанс имаме да не станем тотална провинция.
Сега сме само провинция - търпим, мърморим, завиждаме яко, хитреем.
За магистралата сме си виновни ние - на всички е ясно, защо я взе турска фирма и какви договори подписват на наш гръб.
Но и нашите какдидати са едни........
*****
НеутралноПоследните години ОК,
какво оставиха за 500 години тук?
*****
НеутралноНищо - но какво от това - и данъците на нашите прародители са отишли към центъра - можем да твърдим, че синята джамия например е и наша.
Интересен паралел между нашето и тяхното настаняване в Европа - ние идваме с меч, с висока източна култура, сработваме се с завареното население, приемаме доминантната за тук религия, ставаме фактор, изпростяваме и .......
Те също идват с меч, културата им е номадска, не се сработват с местното население, опитват да наложат своята различна вяра в Европа, не успяват, изпростяват и империята им се разпада, но се възраждат като светска република, над 18 млн. турци минават през Германия и сега са в подем.
Ние вървим с глави обърнати назад - дано вратовете ни не се схванат в такава неудобна поза - за това, което пропускаме да видим сме си виновни ние.
*****
НеутралноRoad to nowhere....!!!
*****
Неутралнобожков там ли е
*****
НеутралноНе е луд който яде баницата, а който му я дава. Оказва се, че дотговорът е подписан с драстично накърняване на българския интерес. Например, докато не приключи строителството, независимо кога, българската страна няма право да предявява претенции!? А неустойките са едва 10 процента!? Мапа Джингис могат да си позволят да не спазят сроковете при такива условия, защото ползват помощ от турската държава. Нещо, което в рамките на ЕС е забранено. Турция си преценява дали да изпържи гяурите с милионите, които трябва да връщат по ИСПА или да плати някакви мижави проценти /ако изобщо се стигне до там/. Вероятно са избрали второто и не случайно Борисов им иска конкретни срокове. Но да искаш е едно, а да ти изпълнят искането - друго. В тоя смисъл заявката на българските строители е един изход. Вероятно добре са проучили договорите.
*****
НеутралноСамо дето българските строители не са страна по договорар а конкуренти на една от страните в него - те така си се предлагат - тъй са свикнали, пък и работи.
Порочността на метода на строителство у нас е в започването му без работен проект - така не са ясни нито срокове, нито какво точно ще се прави, за отговорност и дума не може да става.
Тарикатите взимат, после отчитат, че всичко е свършено на 6 и започват да мърморят за заборчнялата и некоректна към тях държава, т.е. данъкоплатец.
BBC
Рейтинг: 519 НеутралноПо добре турци, отколкото другарите партийци дето Виденов им подари стройтелния бизнес с масовата приватизация! Фалит! Тотален фалит за червените пари!
Инфантилните народи се изтребват сами!---
Апропо, каква е файдата да заменим с български фирми?! Ще плащат осигуровки?! Ще плащат данъци?! Не! Ще купуват яхти! Направете изследване на осигурителните суми които внасят!
BBC
Рейтинг: 519 НеутралноИ забравих: ще надписват материали и след две години ще трябва пак да строим!
Инфантилните народи се изтребват сами!*****
ГневноЗакъсняла или по-точно никаква реакция от правителството.Задължител а е по принцип и по ред нова процедура ако се сменя изпълнител. Бате Бойко няма професионалисти и подготвени юристи за да реши този наистина проблем с турската фирма. няма и международна подкрепа и сили в наша полза. Това е нов тип агресия към България- да нямаме магистрала на юг. Не случайно търга несправедливо се даде на турци ! А Р.Йовчев / разбирай Божков / е готов да строи всичко без търг -само той и всичко по всички земни кълбета. Не го може !