Български пътни компании искат да довършат магистрала"Люлин"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на пътник
    *****
    Неутрално

    Как пък ги избра Румен Йовчев точно тези фирми, с които има нещо общо. Другите какво - да не са прокълнати и да вграждат сенки в строежите?

  2. 2 Профил на C.M.
    *****
    Неутрално

    Правилно. Мапа Дженгиз да строят турските магистрали.

  3. 3 Профил на оле
    *****
    Неутрално

    Никакви турски компании! Търгът е получен по нечестен начин!
    Позволяват си двойни стандарти в заплащането! Вън! Веднага!

  4. 4 Профил на Al Bundi
    *****
    Весело

    Предлагам състезание:

    Българските стоят от единят край
    а Турските от другия.
    Която фирма стигне първа до средата,
    прибира парите ако фирмите закъснеят с един
    ден остават без пари....

  5. 5 Профил на Марко Дългоухи
    *****
    Весело

    Магарестрала

  6. 6 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#4] от "Al Bundi":

    Важното не е да се построи най-бързо, а най-качествено.

  7. 7 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 740 Весело

    До №4: Имам опасения,че ще се разминат и ще имаме две магистрали.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  8. 8 Профил на до Al Bundi #4
    *****
    Весело

    Ако (дай Боже) нещо объркат в бързината и се разминат, тогава ще имаме построени две магистрали - Люлин 1 и Люлин 2.

  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    А, качество и българска магистрала са несъвместими понятия. Само погледни новите отсечки - София-Долна Диканя даже не се води магистрала, щото някой спести пари и не покрива никакви изисквания. Пътя до Стара Загора завършваше по трагичен начин с кръговото и за няколко дни умряха немалко хора. Оттичането на водата по новите отсечки е като мръсна дума, обратните виражи са стандарт. Качество, оптимист

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на Al Bundi
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "до Al Bundi #4":

    Това е замисъла

  11. 11 Профил на Стефан Димов СУПЕР
    Стефан Димов
    Рейтинг: 676 Весело

    А един мармот...
    Сигурен съм от ИСПА само това чакат... някой да довършва без никакъв конкурс.

    The best labour saving device of today is tomorrow
  12. 12 Профил на :)
    *****
    Неутрално

    като станат две магистрали,
    едната ще може да се затвря за ремонти.

  13. 13 Профил на сот
    *****
    Неутрално

    ама са услужливи бе, как влизат в положение на правителството - и най-вече в скъп проект без конкурс...Браво, браво

  14. 14 Профил на Peio_61
    *****
    Гневно

    До коментар [#12] от "":

    turtzite da si tragvat vednaga za Anadola ai siktir va

  15. 15 Профил на Al Bundi
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "сот":

    Пич искаме я довършена,
    имах нещастието да се прибирам към София
    на сутринта след "откриването" на магистрала Люлин от Станишев.

    Доста се зарадвах като видях колата пред мен да се качва
    вурху новият участък, завършващ с пропаст.....
    .... всички заграждения са били магнати преди "откриването"

    ... откриването на околовръстното беше същото, без мантинели и с потрошени капаци на шахтите

    ... новият участък на магистрала "Тракия". Десетки преобърнати коли. Но дреме му на Станишев май ново гадже е задирял само да не се окаже Р. П_тров

  16. 16 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 740 Весело

    До №11: Както винаги, все се намира някой да не знае това. Напоследък е Боко. Ама той ще ги бие ,турците де.
    Абе,поредната пушилка. После-кръгом и пак напред. Омръзна ми да го коментирам по един и същи начин,но при този действието избързва винаги.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  17. 17 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 740 Весело

    До №11: Както винаги, все се намира някой да не знае това. Напоследък е Боко. Ама той ще ги бие ,турците де.
    Абе,поредната пушилка. Някой умник е дал на Боко идеята,че може да окаже натиск. Той го прави със замах, без да мисли за последиците. После-кръгом и пак напред. Омръзна ми да го коментирам по един и същи начин,но при този действието избързва винаги. А мисленето просто липсва.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  18. 18 Профил на Профсъюзен деятел
    *****
    Неутрално

    Този Йовчев знае ли как се разваля търговски договор, в случая международен?
    Добър или лош, договорът е в сила и всичко се прави по неговите клаузи.
    Има си юристи за тая работа, а не да се вдигат лозунги от сульо и пульо.
    Договорът предвижда неустойки и процедури за решаване на нарушенията, направени от всяка от страните.
    Или пак иска да ни пукнат гьона в международния съд

  19. 19 Профил на Провокатор
    *****
    Весело

    Тъй като е световно известно,че "всичко турско е просташко,глъмаво и некачествено",е достатъчна причина "Бат Бойко" да натири "турчалята" и да вкара в далаверата най- некадърните пътни строители - българските!

  20. 20 Профил на -
    *****
    Неутрално

    До коментар [#9] от "Тони!":

    Проектът си е с такъв напречен наклон. Това е недомислица на великите проектанти от Пътпроект и строителят с нищо не е виновен. Качеството на настилката на този проект е отлично и е изобщо най-доброто, правено в последните години у нас. В това може да се убеди всеки, който се повози между Даскалово и Дупница - друса ли? Ами не друса, щото равността е идеална. За сравнение на лот 1 от Тракия коловозите се появиха на втората година... Аре у лево..

  21. 21 Профил на ШОФЬОРА
    *****
    Неутрално

    Елате, да погледните магистралната отсечка Харманли- Любимец, Любимец- Свиленград, която вече 5 години не е завършена, аман от родни строители.

  22. 22 Профил на -
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "ШОФЬОРА":

    Ми не е завършена, щото няма пари. Плащаш - строи се; не плащаш - стои си...

  23. 23 Профил на Емигрант
    *****
    Неутрално

    По турско време,баш дюлгерите са били българи,а сега уж в българско време магистралите ще ни ги строят "баш" хайдуците от югоизточната ни съседка,барабар с акардашите си, от нашенско.Резултатът е виден.

  24. 24 Профил на Грую
    *****
    Весело

    Гладна кокошка, просо сънува!

  25. 25 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Ами те нашите сега ли забелязаха, че работата не върви? Достатъчно беше да има един контрольор на държавна заплата да гледа и да докладва как се работи, колко души излизат на работа , колко са българите, колко турците ,кой какви пари получава. И като мине месец-два да им отрежат квитанциите- първо с глоби и накрая -сиктир. Трябва да има утвърден график, неустойки за графика, за качеството и т.н.
    Интересно,че в Русия турците строят много и качествено. Явно, че контролът там е стриктен.

  26. 26 Профил на Bud Bundi
    *****
    Гневно

    До коментар [#25] от "Анонимен":

    Kакво строят Тутците бе братле,

    нека се запитаме какво оставиха те, като културно и историческо наследство за 500 години. Нищо освен кенефа.
    А се имат за голямите спасители на БЪЛГАРИТЕ, без тях сме
    щяли да изчезнем като нация ......

    "руските нашественици" останаха нещо построено за бели хора

  27. 27 Профил на free
    *****
    Неутрално

    Не си обективен - виж какво става през последните години в Истамбул и сравни с у нас - сравни летища, магистрали, метро, комплекси, курортни и културни обекти.
    Няма никаква полза да се перчим комплексарски - колкото по-бързо си седнем на задниците и заработим като европейци, толкова по-голям шанс имаме да не станем тотална провинция.
    Сега сме само провинция - търпим, мърморим, завиждаме яко, хитреем.
    За магистралата сме си виновни ние - на всички е ясно, защо я взе турска фирма и какви договори подписват на наш гръб.
    Но и нашите какдидати са едни........

  28. 28 Профил на :)
    *****
    Неутрално

    Последните години ОК,
    какво оставиха за 500 години тук?

  29. 29 Профил на free
    *****
    Неутрално

    Нищо - но какво от това - и данъците на нашите прародители са отишли към центъра - можем да твърдим, че синята джамия например е и наша.
    Интересен паралел между нашето и тяхното настаняване в Европа - ние идваме с меч, с висока източна култура, сработваме се с завареното население, приемаме доминантната за тук религия, ставаме фактор, изпростяваме и .......
    Те също идват с меч, културата им е номадска, не се сработват с местното население, опитват да наложат своята различна вяра в Европа, не успяват, изпростяват и империята им се разпада, но се възраждат като светска република, над 18 млн. турци минават през Германия и сега са в подем.
    Ние вървим с глави обърнати назад - дано вратовете ни не се схванат в такава неудобна поза - за това, което пропускаме да видим сме си виновни ние.

  30. 30 Профил на Nobody
    *****
    Неутрално

    Road to nowhere....!!!

  31. 31 Профил на ?
    *****
    Неутрално

    божков там ли е

  32. 32 Профил на Така е
    *****
    Неутрално

    Не е луд който яде баницата, а който му я дава. Оказва се, че дотговорът е подписан с драстично накърняване на българския интерес. Например, докато не приключи строителството, независимо кога, българската страна няма право да предявява претенции!? А неустойките са едва 10 процента!? Мапа Джингис могат да си позволят да не спазят сроковете при такива условия, защото ползват помощ от турската държава. Нещо, което в рамките на ЕС е забранено. Турция си преценява дали да изпържи гяурите с милионите, които трябва да връщат по ИСПА или да плати някакви мижави проценти /ако изобщо се стигне до там/. Вероятно са избрали второто и не случайно Борисов им иска конкретни срокове. Но да искаш е едно, а да ти изпълнят искането - друго. В тоя смисъл заявката на българските строители е един изход. Вероятно добре са проучили договорите.

  33. 33 Профил на free
    *****
    Неутрално

    Само дето българските строители не са страна по договорар а конкуренти на една от страните в него - те така си се предлагат - тъй са свикнали, пък и работи.
    Порочността на метода на строителство у нас е в започването му без работен проект - така не са ясни нито срокове, нито какво точно ще се прави, за отговорност и дума не може да става.
    Тарикатите взимат, после отчитат, че всичко е свършено на 6 и започват да мърморят за заборчнялата и некоректна към тях държава, т.е. данъкоплатец.

  34. 34 Профил на BBC
    BBC
    Рейтинг: 519 Неутрално

    По добре турци, отколкото другарите партийци дето Виденов им подари стройтелния бизнес с масовата приватизация! Фалит! Тотален фалит за червените пари!
    ---
    Апропо, каква е файдата да заменим с български фирми?! Ще плащат осигуровки?! Ще плащат данъци?! Не! Ще купуват яхти! Направете изследване на осигурителните суми които внасят!

    Инфантилните народи се изтребват сами!
  35. 35 Профил на BBC
    BBC
    Рейтинг: 519 Неутрално

    И забравих: ще надписват материали и след две години ще трябва пак да строим!

    Инфантилните народи се изтребват сами!
  36. 36 Профил на Оше пътници
    *****
    Гневно

    Закъсняла или по-точно никаква реакция от правителството.Задължитела е по принцип и по ред нова процедура ако се сменя изпълнител. Бате Бойко няма професионалисти и подготвени юристи за да реши този наистина проблем с турската фирма. няма и международна подкрепа и сили в наша полза. Това е нов тип агресия към България- да нямаме магистрала на юг. Не случайно търга несправедливо се даде на турци ! А Р.Йовчев / разбирай Божков / е готов да строи всичко без търг -само той и всичко по всички земни кълбета. Не го може !





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #