За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноВ пътната агенция всичко е спокойно,озъбените пътища ,вследствия от пороища и срутища /пример пътя с.Грохотно -сТешел/ с години наред чакат финансиране за аварийно възстановяване!Държавен път на държава член на Европейския съюз къде ли другаде го има това по света ,мизерия и нищета,свинщина!!!
*****
НеутралноКато знам какви специалисти като Матей Букович им са кадрите, какво друго може да се очаква.
*****
НеутралноАбе, това "Пътна Агенция" не беше ли известно още като личен отдел "Свирка" на г-н Комунил Божков - Черепа?
*****
Неутрално"Пътна Агенция" е известна като "батко и братко".
И няма нищо неестествено, че процедурите са спрени - след като ЕС спряха парите за пътищата поради "безупречните" процедури на Стани шеф!
*****
НеутралноМутрата не може да се разбере за комисионната и натиска фирмите като не им връща парите.
*****
НеутралноПази Боже сляпо да прогледа
*****
ГневноСамо така Бойко - терор за неизрядните фирми ! Га крадоха парире не реваха , сега реват !
*****
НеутралноТвърди цени;График за изпълнението;Гаранция със сервиз за след приемането за 7 години ; Депозити за гаранцията които да се освобождават през тези години - това са условия още при конкурса за извършване на ремонта и за публичните обекти, при възможност за смяна на овластените,СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ! ГРАЖДАНСКИ КОНТРОЛ ВЪРХУ ДОГОВОРИТЕ при най-малкия гаф.Ако не се намерят строителни фирми,които да приемат този стандарт нека да образуваме държавни фирми.СТИГА ПОТАЙНОСТИ И ПОТАЙНИ "АНЕКСИ"
*****
Неутрално"В края на 2008 г. обаче в официално правителствено съобщение беше посочено, че обединението накрая е получило 75 млн. лв., и така стойността на отсечката би няколко рекорда. През януари 2009 г. с "Обединение Юг" беше подписан нов договор за допълнителни работи по пътен възел Драгалевци на стойност 18 млн. лв., без да е провеждан конкурс." На практика излиза следното: 4,5км. се строят за 4год. при цена 10,567 милиона евро на километър!!!???
На тази база можем да си правим изводи за срока и цената на магистралите.