Приходите от приватизация през 2010 г. може да достигнат 1 млрд. лева

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ха!
    *****
    Неутрално

    Обезателно да се приватизират:
    - Булгартабак
    - БДЖ “Товарни превози”
    - БНТ и БНР
    - ВМЗ Сопот
    - останалите държавни топлофикации (напр. Перник и Шумен)
    - ТЕЦ Марица изток 2

    Столична община да приватизира Общинска банка, Топлофикация (София).

    От някои от предприятията, където е изгодно, може да се запази миноритарен дял, който за напред да носи печалба, а тя да се използва за инфраструктура, екология или Сребърния фонд.

  2. 2 Профил на Але
    *****
    Неутрално

    Далавери с държ. собственост - последен рунд...

    Който хване последния влак пИчели, който не - гледа и лапа мУхи..

  3. 3 Профил на железничар
    *****
    Неутрално

    Хубаво ще е да се намери външен инвеститор, който да закупи доста хубави вагони за БДЖ "Пътнически превози" срещу миноритарен дял.

  4. 4 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Смисъла на БНТ и БНР е да са държавни. Няма уважваща себе си държава без национално радио и телевизия. Не мога да разбера защо сте толкова срещу тях, те са говорилня на държавата, ако има някакво важно съобщение ще го чакаш на чалга канал ли? Ко да му обяснявам на истинския матриал.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  5. 5 Профил на ха!
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "инж. Филип":

    108 млн. лв. субсидия за БНТ и БНР общо е много. Далеч по-умно е тези пари да отидат за образование.

    Нека БНТ и БНР да останат държавни, но да се самоиздържат (без субсидии).

  6. 6 Профил на хаха и пак хаха
    *****
    Неутрално

    До коментар [#5] от "ха!":

    За образование викаш, а? И оня като изучи да хване европата??
    Защото имал право да ходи където си иска и да има привилегията да учи тука и балъците да плащат тза негово образование...еееййй не си глупав...
    И коя държава е на сто процента приватизирана в европата....оня дето повтаряше приватизация и пак приватизация къде е сега!!??
    Да живеят баламурниците!!!

  7. 7 Профил на либерал
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "хаха и пак хаха":

    В Норвегия почти всичко е частно например, освен нефтеният сектор, което е нормално

  8. 8 Профил на през
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "хаха и пак хаха":

    През последните 10 години (2000-2009) БВП в държавния сектор е нарастнал с около 0%.

    Ако имахме тотално приватизирана държава можехме да имаме 10% икономически растеж всяка година и на всеки 8 години икономиката ни да се удвоява.

  9. 9 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 168 Неутрално

    По-скоро съм съгласен с номер 6, отделно 100млн. не са много, със сигурност са повече отколкото трябва. В САЩ приемат че на всеки платен от данъкоплатеца, той получава половин обратно т.е. услугата му струва 50цента, а той плаща 1 долар т.е. 50% от държавните пари се разхищават. Не мога да не се съглася че в БНТ работят криво ляво 10 пъти повече хора от БТВ и могат значително да се съкратят. То в коя ли държавна структура не могат да се съкратят хора. Много е трудно заплатата на чиновника да се обвърже с конкретни резултати, а в доста министерства това би имало голяма полза, като пример е финансите, данъчното и митницата. Като естествено не се допуска глобата да е аршин, защото новото правителство прекалено залитна по тези глоби и допълнително ще обезсърчи бизнеса, чиито най-подготвени кадри отиват към пенсия и не виждат смисъл да бухат толкова здраво вече.
    До коментар 8. Аз не съм съгласен, че 100% приватизация е изхода. Възлов отрасъл, като енергетика трябва да е задължително държавен, но ЕС залитна към дивия комунизъм не без помоща на енергийните лобита и мощно се намеси в този отрасъл и бяха допуснати едни ненужни разпределителни дружества на пазара. Градския транспорт и ЖП превоза на пътници е доказано в цял свят че е нерентабилно и трябва да се дотира от държавата, в което няма нищо лошо - неслучайно американците отъждествяват свободата си със свободното си пътуване. Пощите също по дефиниция трябва да са държавни. Дори за спорното здравеопазване си мисля че нещата си бяха по-добре преди реформата със НЗОК.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  10. 10 Профил на Хор
    *****
    Неутрално

    В БГ няма пример за успешна приватизация - в смисъл за държавата и хората - народа де
    Тогова ЗАЩО го правите БЕ!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #