Любомир Христов: Приоритет е затварянето на дупките

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Яра
    Яра
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Може да не е миродавно, но преди 2 седмици бях в София от летището до автогара Юг успях да преброя едва 4 - 5 дупки и то не големи. После от Софийския до Манастирски ливади още толкова и после от Манастирски ливади до летището още 6-7. Та от ЛК Тракия във Варна до Центъра (около 1,5 - 2км) са минимум 20тина. А в някой участъци във Варна буквално ти трябва хеликоптер или машина за телепортиране.
    Просто ми беше супер смешно докато бях в София как всички се жалват за всичко, а дупките са им по-малко, билетите за градския транспорт са им по-ниски, че даже и такситата са им с поне 10-20 ст по-евтини от колкото във Варна.
    За тези софиянци, които все се оплакват им пожелавам да минат някой ден през град Бяла и да видят какво е дупка и какво значи безпаричие!

  2. 2 Профил на tk
    *****
    Весело

    Всичко е супер, обаче на теория!

    Хайде сега да видим какво ще стане на практика (И моля ж близките 2 години), не след 20!

    П.П. Преминаването през кръстовищата ще се ускори неимоверно, ако няма огромни дупки и трамвайните релси не са с 20см над платното. Просто оправере настилката!,

    Дебилна история...

  3. 3 Профил на реплика моля
    *****
    Гневно

    Интервютата са си все едни и същи И отговарящите си приличат, само разлика в датата има. От 20 години все на една и съща стръв кълве, на мНого Думи и на никакви действия.

    Представям Ви Българските управляващи. За гневящите се, моля прочетете интервюто по-горе или обърнете на скандала с президента-мин. на финансите- премиера, та и Цецка Цачева!! Ако тези работеха, а не се мотаха пред обективите и не ходеха по-цял ден на интервюта и се замисляха над проблемите и работата, а не над това кой какво казал, нямаше да има толкова дупки НАВСЯКЪДЕ!

  4. 4 Профил на кмет в сянка
    *****
    Неутрално

    пак ни лъжат най-вулгарно. законът определя минимумът на гаранциите.
    в условията на криза всяка фирма ще увеличи гаранцията на драго сърце само и само да спечели договор за 4 години. чии ли интереси защитава кметската администрация? май не на гражданите а това намирисва г-н Велчев.

  5. 5 Профил на кмет в сянка
    *****
    Неутрално

    РЕЛСИТЕ МЕЖДУ ПЛ. МАКЕДОНИЯ И РУСКИ ПАМЕТНИК СА В ТАКОВА СЪСТОЯНИЕ ЧЕ ВСЕКИ МОМЕНТ МОЖЕ ДА ДЕРАЙЛИРА НЯКОЯ МОТРИСА . "РЕМОНТИ" СЕ ПРАВЯТ МНОГОКРАТНО В ПОСЛЕДНИТЕ 2 ГОДИНИ НО СЛЕД ВСЕКИ ОТ ТЯХ ПОЛОЖЕНИЕТО СЕ ВЛОШАВА. КОЙ ЛИ СИ МАЖЕ ФИЛИЙКАТА И РИСКУВА ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО НА ПЪТНИЦИТЕ. ПАК РАБОТА ЗА ПРОКУРАТУРАТА ЗАЩОТО ТОВА Е ЯВНА ЗЛОУПОТРЕБА С ОБЩЕСТВЕНИ СРЕДСТВА. ЗАТОВА НЯКОЛКО ПЪТИ СЪМ УВЕДОМИЛ ОБЩИНАТА НА ТЕЛ 987 55 55. ЕФЕКТ НИКАКЪВ

  6. 6 Профил на шоп
    *****
    Неутрално

    Ало Общината в София.При всяко асфалтиране подменяте ли тръби?Какви са тези безмислени говорената - какво щяло стане ако се спукала тръбата?!Хората искат план как ще преасфалтирате цели улици.Всеки може да обяснява как нещо неможе да стане.

  7. 7 Профил на 2#
    *****
    Неутрално

    Този Г-н и Варнеският кмет са си плюли в устите.Говорят едни и същи лъжи.С 27 милиона лева Софиянци могат да имат 100 километра преасфалтирани улици с гаранция от 3 години.

  8. 8 Профил на кмет в сянка
    *****
    Неутрално

    кой открадна паветата на софия ??? няма дупки, лек и изгоден ремонт без нужа от техника и температури и влажност. екологични и с трайност 120- 180 години. ремонтът е уан мен шоу. ама ги изнасят в чужбина. нямам думи да ги похваля.
    следващият път пак им гласувайте за далаверите

  9. 9 Профил на tk
    *****
    Весело

    До Номер 8:

    Паветата, са добро нещо, но разбери, че вече ги няма старите майстори на паваж. Сега толкова зле го редят, че след 2 месеца на нищо не прилича.

    Ако ще е така, по-добре официално да се махнат паветата, да се продадат и с парите да се преасвалтират (качествено, ако може , но в Бг качество липсва ) улиците.

  10. 10 Профил на Приказка за стълбата
    *****
    Неутрално

    Поздравявам тези, които са обжалвали т. нар. такса за паркиране на живеещите в платените зони и са спечелили в съда!

    Крайно време е общината да разбере, че такса е нещо, което гражданите заплащат, когато общината им предоставя някаква услуга. Хипотетичната възможност, която "дават" евентуално да направиш нещо, ако имаш късмет, не е услуга.

    Що за манталитет?! И това дори след като съдът вече им е казал, че е незаконно...

  11. 11 Профил на Анти СО
    *****
    Гневно

    - Не сме посочили сума. Само за бул. "Брюксел" ще са нужни 16 млн. лв
    Как я измислихте тая сума ,мама ви да еба крадлива само преди броени дни Трейс спечели търг за строителство на магистрала Тракия при цена 4млн. лева за километър .

  12. 12 Профил на знайко
    *****
    Гневно

    До коментар [#10] от "Приказка за стълбата":

    Напълно съгласен. Много нагло копел@@це това новото кметче. Не била длъжна общината да осигурява еди какво си. А чие по дяволите е това, което е публична общинска собственост? Мое, твое и наше. Не е на общината. Нагъл, мазен тип!!!

  13. 13 Профил на От Центъра
    *****
    Гневно

    Какви такси ще събирате за това, че си паркирам пред дома бе?
    Некакви с жилетки щели да си сметмат себестойността на услугата. Коя им е услугата и защо ще ви плащам на цяла фирма дасе хрантутят с наши пари.

  14. 14 Профил на banskia zet
    *****
    Неутрално

    Хайде на министър Дянков му прощаваме,младежът е живял в "страната на неограничените възможности".Друг манталитет,друг начин на мислене и поведение.Но този момък ще го запитам на "кого служи"?Намирисва ми на ония от близкото минало,защото да не сте видял "олигарх - социалист"освен джипове и скъпи лимузини си има и гараж към тях да плаща?.Някой са и с охранители,камери и микрофони,досущ сато в Президенството.Младежът Христов да прочете КОНСТИТУЦИЯТА и правото за обществена държавна и публична собственост.Там "задръстените"магистрати са безкомпромистни.Но има едно и това момче да го знае , а не да се води по акъла на соц.общинарите,чиято мисъл е единствено да свалят сегашните управници .Така да си доядат започнатото от тях ръфане на държавната хазна.Това е, че в цяла Европа е абсолютно забранено движението и паркирането на ЛМПС по основните градски пътнически артерии с градски транспорт по тях /имат специални обозначени трасета с маркировка/.Не "бързата помощ" да бърза бавно докато ни откара но на оня свят,млади момко.Днес бях свидетел как една линейка едва не се заби в лъскав джип с русокоса мастита дама вътре в нея.Да не говорим ,че пред хотелите ,например х-л Хемус гърците си катерят мръсните автобуси по тротоарите досущ спирката и пешеходните патеки.А направи такова нещо в Атина?Даваме си "дупето"на кого ли не, а за него не си и мърдаме пръста.Пари и пари,а тези от "прованса"да не говорим за дисциплината им като водачи ,но търкат дупките на столицата без да плащат високите данъци да живееш и чистиш след тях.В РИМ ,например ме питаха ,туристи или "бизнес".Ако си турист там на паркинга и до тук, ако си по бизнес ,паркинг бизнес ,ама наистина паркинг.Охрана ,кафе ,телефон ит.н.Тогава на това момче ще плащат и дупките ще се пълнят от тази пара.А сега той иска от одрипаните ни кожи ,още една да сваля.Така се сваля държавата млади момко.Туй запомни от мен ,ако четеш пресата. Банскалий имат една приказка за "досадното госте" : "Добре сте ми дошле,га си бегате?" .Май се отнасяше за правителството на "столетницата".Не го прави това да важи за Бат Бойко утрето.
    Поздрави:банскиа зет.

  15. 15 Профил на Чавдар
    *****
    Неутрално

    Живял съм една година в Букурещ и мога да кажа, че не съм виждал никъде да се "кърпят дупки". Навсякъде улиците се преасфалтират открай докрай. Качеството на изпълнение може би не е като в Западна Европа, но е несравнимо по-добре от български град. Почти не съм виждал улици в Букурещ с дупки, а тези които видях, към края на престоя ми също бяха изцяло преасфалтирани. Ето как изглежда типична улица в центъра на Букурещ (но далеч не основна) :
    http://s530.photobucket.com/albums/dd350/Albumromania/Bucuresti%20Romanesc/?action=view&current=Image1400.jpg
    А, забравих - освен това ги мият...

  16. 16 Профил на Ri
    *****
    Неутрално

    От този човек само въпроса "КАК Е ЛАПКАНЕТО" е интересен..
    Това е ЯСНО и за СЛЕПИТЕ като погледнат София и нейният транспорт. Ясно е къде отиват парите - часни линии часни, големи дупки.

    ДУПКИТЕ СА НАЙ-ГОЛЕМИ В ХАЗНАТА НА ОБЩИНАТА - и от там тече ли тече... по големи са от тези по улиците "вервайте ми" и "Рибата мерише от към главата"

  17. 17 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 8 Гневно

    Приоритет е затварянето на дупките ???
    Не, приоритет е махането на негодната Фандъкова и избирането на истински, способен, енергичен кмет.
    След което нова кадрова политика в кметството !!!

    Хенриета
  18. 18 Профил на пепо
    *****
    Неутрално

    Въпроси към експерта по дупките Христов:1.Защо в Австрия,Хърватска и Словения/за тях знам/няма понятие "дупка".2.Защо и Общината и фирмите у нас са заинтересовани да има възможно най-много дупки и усилено работят за това.3.Как се осъществява контрола от страна на Общината по асфалтирането на улиците,запълване на дупките и какви са гаранциите дадени от фирмата изпълнител.Кой контролира това?4.Какво повелява БДС за дебелината на асфалтовото покритие на градските улици и пътищата.

  19. 19 Профил на gotov za emigrant
    *****
    Разстроено

    до #17
    Фандъкова затова е поставена - за да няма истински кмет, а една плаха женица, зад която да продължават корупционните схеми .
    Никаква реформа няма в общината. Всичко е по старому !

  20. 20 Профил на Христо Любомиров-Ампето
    *****
    Весело

    Скъпи г-н Христов,

    Безмислено е да давате интервю което може да бъде храктеризирано с една дума, Безмислица.
    От всичко казано и прочетено става ясно, че Община София е на автопилот. Работи се на парче, работи се по примитивен и, моля за извинение, селяшки начин.
    Фактът, че Общината не е в състояние да събере натрупаните неплатени 300.000.000,000 лева, които са 1/3 заложените в тазгодишния бюджет прогнозни приходи, говори или за Гигантска Некадърност или за умишлена политика за несъбиране на дължимите суми...

  21. 21 Профил на TED
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "Яра":

    Явно нещо си скарана с броенето. Само на улицата на която живея аз далг аоколо 200 м име поне 30 дупки. На светофара на България и Гоце Делчеч трябва да правиш осморки да не си откачиш колелото и насякъде е така. Що се отнася до недоволството - Ще недоволстваме за какво плащам данъци не за да давам след това пари за разбита предница. След като плащам и ми харчат парите искам да знам за какво и с какво качество. Ако всички недоволстваме и протестираме по има шанс да се оправят нещата. Аз роб в собствената си даржава няма да съм. Който иска да е овца да си седи в кошарата.

  22. 22 Профил на Приказка за стълбата
    *****
    Неутрално

    Още една реплика:

    "Живеещите в този район нямат вечното право да ползват безвъзмездно общинска собственост само защото живеят в центъра."

    Живеещите в този район случайно не плащат ли най-високите данък сгради и такса смет в републиката?! Какво получават и какви права имат срещу това?!

  23. 23 Профил на znayko
    *****
    Весело

    До коментар [#18] от "пепо":

    Проблемът е не в качеството на пълнене на дупките. Всеки запознат поне малко с материята ще ти каже, че такова понятие като качествено запълнена дупка с гаранция няма и не може да има. За да има отремонтиран участък, годен да издържи повече от 6 месеца, колкото издържа една кръпка, е необходимо да се отремонтира целият компрометиран от пукнатини пътен участък. Дали това ще са 20 - 50 или 1 000 метра си зависи от конкретната обстановка. А под ремонт се разбира цялостен такъв - оправя се основата, носещия и износващия пласт.
    С две думи има си технология. Това, което виждате с пълненето на дупките е палиетивен метод измислен от хитри общинари с цел крадене на парите необходими за ремонт на пътищата. Вместо да се дават по 100 млн. на година за това, се дават по 20. Останалите си ги крадат господата общински съветници, зам. кметове и кмет. Съответно фирмите не виждат и стотинка от тия пари. За тях остава да вземат каквото могат от заделените за дупки 20 млн.

  24. 24 Профил на Wittgenstein
    *****
    Гневно

    Проблеми с трафика и дупките има в почти всички големи градове по света, София не е никаква бяла врана. Но аз искам да кажа нещо друго: аман от тази софиоцентричност! Започнете да изнасяте институции извън София и децентрализирайте България! Не следвайте примера на свръхцентрализирани държави като Франция и Англия.

    И още: въобще не ме интересува състоянието на улиците в София. Автомобилите вече са анхронизъм, те не са нищо повече от димящи инвалидни столове. Времето им е изтекло. Но хората искат да се придвижват, без да се движат. Аз бих потънал от срам да карам кола и всички наоколо да ми се смеят и да ме сочат с пръст.

    И още: оставете София, т.е. трите улички Раковска, пътечките с гръмките имена булевард България и Патриарх Евтимий. Пишете какво става в Раднево, Лом, Малко Търново и Попово.

  25. 25 Профил на Харалампий
    Харалампий
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Към горната реплика@22:

    Заблуда е, че живеещите в центъра плащат най-високите данъци. Вярно е, че те са в най-скъпата първа зона, но амортизацията е с не по-малка сила и почти всички имоти там се смятат на най-ниското ниво заради преклонна си възраст. Изключение са само новите кооперации в центъра.

    Да не говорим, че екстри като нова дограма, паркети, отоплителни системи и климатици не се декларират в общината и съответно не се включват в оценката. Така излиза, че един нов газифициран апартамент в Манастирски ливади плаща повече данък от аналогичен по площ имот на ул. Граф Игнатиев. Малко абсурдно, но е така.


    Never underestimate the predictability of stupidity
  26. 26 Профил на Акълия
    *****
    Гневно

    Към отговор № 25:
    Казаното от Вас е вярно. Но не ончета факта, че в центъра на София живеят хора със същите права както и тези в по-крайните квартали. Въпросът ми кам институциите и към всички вас е: Кое дава права на когото и да било да налага ДОПЪЛНИТЕЛНИ такси на една категория хора и да освобождава от тях друга? Излиза, че хората, които са инвестирали преди години и са се устроили в центъра са ДИСКРИМИНИРАНИ по отношение на останалите софиянци. Ако това не е така би следвало да се въведе закон в ЦЯЛА София таксата паркиране да е една и съща. Защото ще се съгласите надявам се, че когато баща ми или дядо ми са си купили апартамент в центъра никой не ги е осведомил, че СЛЕД ВРЕМЕ някой ще се опитва да ги дои за сметка на останалите. Представете си, че сега на умниците от общината им текне да обложат с по-високи такси и собствениците на апартаменти в панелките, които случайно са се оказали по-близо до метрото. Защото на практика, с появата му, хората, които живеят близо до него стават нещо като жители на центъра, само че без неудобствата свързани с липсата на места за паркиране , шума и бензиновите изпарения.
    Мисля, че не е правилно да се противопоставят жителите на центъра на останалите, а трябва всички ние да покажем на дебилите в общината, че не бива да си развяват коня както намерят за добре, че в София има хора, които мислят и си заслужава да бъдат чути.

  27. 27 Профил на Акълия
    *****
    Неутрално

    Предлагам да се забрани със закон или поне наретба на общинския съвет да се запълват дупки , които са разпположени на по-малксо от определено разстояние една от друга. Сигурен съм, че има достатъчно експерти, които да кажат какво точно трябва да е това разстояние. Ако дупките са повече и по-нагъсто - решението е ясно: Да се преасфалтира. Иначе излиза че изливаме безсмислено и без това недостигащите ни средства в джобовете на ремонтните фирми и лобита.
    Колкото до страха, че може да се наложи ремонт на останалата инфраструктура (тръби, канализация и т.н.) какво би станало ако тя бъде изместена под тротоарите, а не минава под платното. В САЩ и Канада това е така и няма проблеми с ремонтите.

  28. 28 Профил на див селянин
    *****
    Неутрално

    До коментар [#22] от "Приказка за стълбата":

    Да са собственици на най-скъпите имоти в страната. Аз лично нямам нищо против къщата ми на село да струва колкото избушения ти апартамент в центъра на София, пък нека да нямам къде да паркирам.

  29. 29 Профил на див селянин
    *****
    Неутрално

    горния ми коментар важи и за акълията, щото преди 80-100 години блатистите и глинести ливади в шопско не са стрували и половината на добруджанския, тракийския или мизийски чернозем.

  30. 30 Профил на spiro
    *****
    Неутрално

    Дупки запушваме всякакви!

  31. 31 Профил на Alex
    *****
    Неутрално

    "Може да не е миродавно, но преди 2 седмици бях в София от летището до автогара Юг успях да преброя едва 4 - 5 дупки и то не големи. После от Софийския до Манастирски ливади още толкова и после от Манастирски ливади до летището още 6-7."

    Молим ти се заповядай в Люлин. На участък с дължина 800 метра ще ти покажа към 40. Всякакви размери.

  32. 32 Профил на Бачо  Кольо
    *****
    Неутрално

    До коментар [#11] от "Анти СО":Абе идиот,Трейс в полето ще прави магистрала,ако не си разбрал.Това не е да правиш ремант на дупки.Защо не направите един сравнителен анализ за разходите за асхалтиране на улици в София и примерно в Хасково .Защо не напишете колко пари са дадени за самоковско шосе за 10 години.Или за една.Хората сами ще си направят смектата колко е открадено.Самоковско шосе ,каквото го направи Софиянски издържа 7 години. Гебр няколко пъти го ремонтира и сега е като окопите при Драва.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #