Строителният контрол предупреди, че ще затваря опасни пътища

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на KIKI
    *****
    Гневно


    В ДНСК-а вече няма кой да им плати 5ооо лв.на ръка +ресторант за приемателна комисия и си намират работа . ФИДИК им бил виновен . И на др. Симидчиев някой друг му е виновен , на ББ поне му свикнахме да се оплаква .Средният управленчески персонал да започне да проивежда нещо устоичиво , а не да плаче на рамото на журналистите.

  2. 2 Профил на Taka li?
    *****
    Неутрално

    К ви 5лв, К ва торба цимент, бре?
    Строителите крали, не са си свършили работата по технологиите и после се чудят как да бутнат тук-таме само и само да се отърват от тези строежи!!!
    Тези 5000 на ръка що не ги вкараха в качествено свършена работа, че после да не им се налага да дават

  3. 3 Профил на Aleks
    *****
    Гневно

    Боже,Господи,
    след прототия,тъпотия!

  4. 4 Профил на вътре в нещата
    *****
    Неутрално

    Инж.Симидчиев не можа да се оправи с корупцията и цинизмът на РДНСК/столично.ДНСК нарежда на РДНСК повече от две/три години да се спре незаконно надстрояване под формата "ремонт и преустройство на съществуващи тавански помещения"/ впоследствие с променен статут в "жилища"без да имат необходимата документация и разрешение за това/.Размотават се жалбоподателите и столичното Кметство /общ."Лозенец"/ МВР и НАП.Така надстроените тавани се дават повече от три години "под наем",а нямат необходимото разрешение за ползване и съответно не плащат данъците за това ,а ние се огъваме под техните тежести. Тук работата на инж.Симидчиев "замирисва"на корупция , безхаберие и цинизъм тъй напомнящи ни за близкото минало.Как да имаме вяра ,че неговото подведомство РДНСК/столично стои срещу нарушителите на ЗУТ?Нека отговорят и в присъствието на журналистите ако трябва?Случаят му е добре известен защото е свързан със съвременната ни олигархия ,за която няма закони,тъй като си ги купуват като стока от "столичния женски пазар".Уви това е самата истина и тя ще лъсне при земетресение над 6-тата степен.Тогава парите вече не ще са ни необходими....

  5. 5 Профил на et
    *****
    Неутрално

    много по-важно е кой и как е приел изпълнението на път, който не може да бъде въведен в експлоатация.
    а дали не е време да затворим държавата за 6 месеца? започвам да си мисля че това е единствения останал полезен ход...

  6. 6 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Хаинбоаз - един от динозаврите на социализма, строен с робския труд на хиляди момчета и момичета - бригадири. А последният му ремонт е пример за далаверите на червено-жълто-турската шайка.
    А що се отнася до акт 16 - да не би Терминал 2 на Аерогара София да има такъв. Няма, няма и да има. Защото и там далаверата на същите шайкаджии е огромна.

  7. 7 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Всъщност Т2 на Летище София има акт 16.

    До коментар [#4] от "вътре в нещата":
    "Инж.Симидчиев не можа да се оправи с корупцията и цинизмът на РДНСК"

    Приятелю, ти май не си баш много навътре в нещата.
    Инж. Симидчиев Е самата корупция в столичното РДНСК.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  8. 8 Профил на С НЕТЪРПЕНИЕ
    *****
    Неутрално

    КОЙ И КАК УЗАКОНИ АВТОМАГИСТРАЛА ТРАКИЯ В УЧАСТЪКА ДО СТАРА ЗАГОРА ?
    А НОВИЯ ТЕРМИНАЛ НА АЕРОГАРА ПЛОВДИВ ?
    Мисля, че беше предизборно от Другаря Станишев !!!

  9. 9 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    А на Доган барбекюто ще дали има акт.16?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  10. 10 Профил на я пак?
    *****
    Гневно

    Причината да нямат Акт 16 е, че рехабилитацията им е правена по международните строителни правила ФИДИК и не се изисква спазване на българското законодателство, обясниха експерти.

    Тия експерти може ли да се гръмнат?

    НЯМА строеж в България, за който да "не се изисква спазване на българското законодателство"! НЯМА!

    Правилата на ФИДИК са си правила на ФИДИК. Въвеждането на строежа в експлоатация и издаването на разрешение за ползуване са си по ЗУТ - без да коментирам безумията в него!

  11. 11 Профил на Passenger
    *****
    Неутрално

    Айде, останахме без пътища!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #