За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноБог да прости загиналите. Не зная защо обаче нещо ме гложди, че руските тайни служби изведнаж си решиха проблема с "вироглавите" поляци? Дано да греша, но ако и това е тяхно дело, става много страшно.
*****
НеутралноГоляма трагедия и голям урок, никой не е по-голям от законите на физиката, колко лесно и колко често се заглушава гласът на разума
*****
НеутралноГ-н посланик, в интерес на сигурността тържеството е можело да бъде отложено с 1.5 - 2 часа.
Иначе излиза, че натискът е бил от чакащите на тържеството.
Моите съболезнования за загиналите - и в Катин, и в катастрофата.
*****
НеутралноБог да прости и тебе !!!
*****
РазстроеноБог да прости загиналите и искрени съболезнования на полския народ! Гледах снощи по един от руските канали полски журналист, един от първите, който е пристигнал на мястото на трагедията. Той разказа, че миналата година, когато пилотът на президентския самолет /не разбрах обаче дали става въпрос за същия пилот/ е отклонил полета поради лоши метеорологични условия и е кацнал в Азайрбаджан, вместо в Грузия, е бил заплашен с уволнение. Крайно време е да се въведат някакви железни правила, които да забраняват на който и да е, пък бил той и високопоставен държавник да нарежда на екипажа. А другото, което ми прави впечатление, че само в България и предимно в този форум се намират ненормалници, които да развиват дежурните конспиративни теории.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноНяма пилот идиот, особено в правителствени самолети.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoНяма натиск, на който да се поддаде човек /пилотът/, знайки, че шансът за собственото му оцеляване е почти никакъв. Летището е нямало система за "сляпо кацане".
Руснаците може да са всякъкви, но в тези неща не бъркат. Могли са единствено да предложат алтернативно летище. Направили са го. Пилотът взема решенията.
За тези дето не ме познват - не съм русофил, а "фоб", но когато става въпрос за здравия разум няма "фобии" за мене.
Beyond
Рейтинг: 754 НеутралноВ тези правителствени авиоотряди не се назначават случайни хора. Това са пилоти с голям опит и много добри професионални качества, които много добре могат да преценят рисковете в подобни ситуации. В крайна сметка отговорността за живота на пасажерите е на пилота, не на самите пазажери, каквито и постове да заемат.
TAKE THE RED PILL!Кое според вас е по-страшно за един пилот - да бъде (евентуално) уволнен, или да обрече себе си и още 98 други човека (в случая елита на нацията си) на почти сигурна смърт?
*****
Неутралнопочит за Качински и останалите... Поляците много са изстрадали исторически, не им стига Втората Световна, ами сега и това... мир на праха на всички загинали...
*****
ВеселоСкапано летище (без система за кацане в мъгла).
Скапан самолет Ту-154
Скапан президет (твърдоглав дъртак)
Скапан пилот (поляк)
Резултата е налице
*****
НеутралноАбе, драма- лошо.
Можи и да закъснееш с час , но по-важна е сигурността.
Качински, лека му пръст, беше националист . Трудни му бяха отношенията с руснаците, но имаше поне позиция. Не беше помияр.Не се гънеше, като някои другари. И затова и Путин уважаваше позицията му.
Нещата тъкмо бяха тръгнали към затопляне на отношенията.
И двете страни направиха важни компромиси.
Но, Божа работа.
Fanetti Mazakura
Рейтинг: 960 НеутралноПрезидентът е поискал да се приземят на всяка цена, приземили са се. Няма нищо за коментиране, което не е изречено в предходното изречение.
BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)*****
НеутралноТой отбеляза, че президентският самолет, който катастрофира, се е върнал преди няколко седмици от Русия след рутинен преглед.
*****
НеутралноИ по Euronews един специалист по авиация не изключва натиск върху пилотите.Направили са 4 опита са приземяване на летище без необходината техника за кацане в гъста мъгла,като от контролната кула са били предупредени ,а и са имали гориво да стигнат до Москва или Минск.Освен това се казва и за друг подобен случай/с добър край/където президента е "натиснал"екипажа за приземяване при лоши условия.Все пак мисля, че пилотите трябва да вземат професионалните решения.Не вярвам Президента да диктува на един хирург например как да го оперира и какъв разрез да му прави!
Жалко за загиналите,жалко за близките им ,жалко за цяла Полша която загуби много качествени хора.
Beyond
Рейтинг: 754 Неутрално"Той отбеляза, че президентският самолет, който катастрофира, се е върнал преди няколко седмици от Русия след рутинен преглед."
TAKE THE RED PILL!Имали са възможност да направят каквото си поискат със самолета. Дали са го направили е друг въпрос.
malart
Рейтинг: 854 НеутралноЕ хайде да си припомним как карат лимузините с българските политици или депутати, като бързат за някъде. Имаше доста катастрофи. Спомням си даже загинаха веднъж преди 15ина години три или четири депутатки в една кола. Предполагам, че и тогава е имало пресия към шофьора. В тоя бизнес е така. Предполагам в Западните държави политиците са по-внимателни и не залагат човешки животи заради някакво закъснение
malart.blog.bg*****
НеутралноДо коментар [#14] от "Beyond":
Все въртиш, сучиш за да искараш руснаците виновни. Къде да ремонтират руски самолет? На луната ли?
*****
РазстроеноМожели заради едно празненство на камикадзета да се превърнете ,абе хора какво правите ,какви са тия истории . Знам че сте много твърдоглави ама чак пък толкоз не съм очаквал.
*****
НеутралноДо коментар [#1] от "Бог да прости загиналите!":
Внимавай, провери дали в домът ти няма духове... и сигурно КГБ те следи да знаеш!
А иначе наистина Бог да се смили над душите на загиналите!
*****
НеутралноСлучва се онова, което се случва. Случващото се лошо не е за човеците и ни разтърсва из основи. А случващото ни се добро ни се полага и не го забелязваме. Затова се казва и в добро и в лошо човеците да са заедно.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноБоБи
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoКакто и скапан "Боби" със скапано мислене и скапани коментари.
Накратко - тъпънар.
*****
РазстроеноГосподин посланник ,нещата трябва да си ги казваме право във очите . ПОЛСКА БЕЗОТГОВОРНОСТ.така седят нещата съжалявам
*****
НеутралноВечна им памет на загиналите и дълбоки съболезнования на всички поляци! Ние сме с тях в тази трагедия!
*****
НеутралноКакви са тези тайни служби,какви са тези конспирации.Тежка самолетна катастрофа явно причинена като всяка друга от редица фактори-лоши метериологични условия,възможно изнервяне на екипажа,прекалено ниско летене.Всяка самолетна катастрофа е ужасяваща заради големият брой хора които загиват,заради самото ужасяващо изгоряло петно което оставя самолета и разпръснатите вещи и мисълта страдали ли са тези хора,дали ли са си сметка какво се случва.Малко човечност не излишна в тези случаи и малко състрадание.Всички ние пътуваме и наши близки също.По предложение на Испания утре е обявен траур в цяла UE.Нека сме съпричясни с болката на Полша.Съболезнование за близките на загиналите
Радостина
Рейтинг: 800 НеутралноМоже да ви прозвучи еретично , но ми се иска да напиша това :
Свободата Санчо, ....Агенция Фокус:
"Журналистите в полските медии неведнъж съобщаваха, че президентът Качински е обичал да се намесва в действията на командирите в своя самолет. Така един от пилотите бе дори уволнен и едва не попадна в затвора, след като от съображения за сигурност отказа да изпълни нареждане на своя президент. "
П.С. Явно често самозабравили се "водачи" причиняват ужасяващи трагедии на много хора , поради своята "непогрешимост' и "знание" ... Някои/тираните / убиват хиляди , а други -десетки , включително и себе си ... Бог да прости невинните , за предизвикалите трагедиите - не знам
*****
НеутралноЕдно сравнение – причини различни (Смоленск-2010 и съответно Кривина, Софийско-1984), но резултат – еднакъв: “На 10 януари 1984 е една от най-скандалните катастрофи в историята на БГА "Балкан". От летище “Шьонефелд” в Берлин излита ТУ-134 LZ 104 за София с 50 пътници на борда. Командир на полета е Кирил Велинов. В последния момент се качва и проверител от Държавната въздухопл. инспекция (ДВИ). Той нарежда на втория пилот да напусне и заема мястото му. В 19,30 ч. в пилотската кабина се провежда следният разговор: "Командире, заповядвам ви да изпълните “сляпо кацане”, само по уреди", нарежда чиновникът от ДВИ. "При тази буря, дъжд и грамотевици?", шокиран е командирът. "Спусни пердетата и изпълнявай!" - "Вие луд ли сте, другарю проверяващ - ще се пребием всички!" Но проверителят е непреклонен. Командирът е принуден да започне т. нар. сляпо кацане. Диалогът между двамата е записан дословно в черната кутия на самолета. Експериментът завършва трагично. В 19,35 ч. едно от крилата докосва високоволтов проводник над село Кривина. Самолетът се възпламенява и се разбива в краварника на местното ТКЗС. Всички 50 души загиват моментално”.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноРадостина 24
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoМисля, че и в този случай е точно така. Не вярвам разследването да доведе до други изводи. Всъщност си мисля, че вече поляци и руснаци знаят истината. Черните кутии още вчера вероятно са ги "прегледали".
Ще си остане обаче "пилотска грешка" и ще мине за сметка на пилота.
m22
Рейтинг: 8 РазстроеноДо коментар [#9] от "БоБи":
B.A....За другото незная,но ти наистина си СКАПАН..!!!
*****
РазстроеноДо коментар [#26] от "Руслан 21":
Така е, ще припишат грешката на пилота, което от техническа гледна точка може и така да е. Но никой няма да се постави на мястото на този пилот в тази конкретна ситуация. Лети за важно държавно мероприятие заедно с цяла делегация от високопоставени лица. Мероприятието е насрочено за точно определен час, на място вече присъстват други поляци, които очакват официалната делегация. Кацането в Минск или Москва ще забави едно национално и много важно за поляците честване. Освен това държавният глава /Бог да го прости!/ е твърде своенравен. В никакъв случай не би искал Лукашенко в Минск или Медведев в Москва да организират последващото му предвижване до Катинската гора. Пилотът е изправен пред невероятен натиск, тъй като ако осуети това национално поклонение или го забави нанася удар по патриотичните чувства на пътниците и цялата нация. Не е имал голям избор и е направил всичко възможно да се приземи. За съжаление природата не се интересува къде отиваме и колко добри са намеренията ни и иска да се съобразяваме ние с нея, а не тя с нас. Бог да прости загиналите. А живите нека имат милост към екипажа, който според мен в конкретната ситуация не е имал кой знае какъв избор.
*****
НеутралноБОБИ, БОБИ,.... НИЩО НЕ СТАВА БРАТ ОТ ТЕБЕ...НЕ ЗАВИЖДАМ НА БЛИЗКИТЕ ТИ...ГОРКИТЕ...ДАНО ВСЕ ОЩЕ ДА НЯМАШ ДЕЦА, ЧЕ В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ СИ "ЦИРК" - ОТ ВСЯКЪДЕ...
*****
Неутрално"Познавах повечето от тези хора, голяма част от тях са ми приятели, заяви той. С тях заедно работихме в синдиката "Солидарност""
Интересно. Този работнически синдикат се оказва една люпилня за новата държавна номенклатура в противовес на партийната. Ето откъде иде тази фанатична омраза към комунистите. Аз лично разлика не виждам. Залагат на различни бои и все някой печели. В България надделяха отново червените. Е, помогнаха им ДПС и циганите, но в това няма нищо лошо. Ние все успяваме да пцуваме всички, но да си имаме своята далаверка и от изток и от запад и отвъд океана
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "Руслан 21":
Пилоти идиоти в кабината на правителствен самолет наистина няма. Това не изключва обаче "възвишени" сред пасажерите.
Летището е военно поради което система за сляпо кацане има. Работата е в това, че сляпото кацане е рисковано кацане и се осъществява само в краен случай, когато няма друг изход и риска да не се приземи самолета е по-голям от сляпото кацане. Още повече, че са предложени резервни не отдалечени летища.
Сега вече е без значение дали грешката е на пилотите или на пасажерите. Жестока сметка е платена. Остава разума да оцени без "филство", "фобство","фобии" и "филии" случилото се този път не с нас.
Forest
Рейтинг: 534 Неутралноех, Полша - държава с 10 пъти по-голяма икономика и по-голям държавен бюджет от България правят икономии и политиците се возят на 20-годишен ТУ-154.
Истината ни прави свободни.да припомня че преди 2 години нашето правителство си купи 2 (!) Аърбуса. богата страна сме ние, какво да се прави...
съвсем между другото - полската икономика е единствената в ЕС която отбеляза ръст миналото тримесечие. Българската отбеляза най-голям спад...
*****
НеутралноКакво е станало е ясно на целия свят и дори най-върлите полски русофоби си траят в момента. Единствената неизяснена подробност е дали руснаците ще направят обществено достяние записа на разговорите от пилотската кабина или ще се спазарят с поляците да хвърлят пилота на кучетата - по някаква "случайност" кутията няма да се намери или записът ще е "повреден".
Защото руснаците нямат интерес болни русофоби като #1 да ги плюят за простотиите на полския президент с наполеонов комплекс.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноУЙчо № 31
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando.................Летището и неговата бетонна писта се поддържат в много добро състояние, твърдят жители на Смоленск, но поради особения военен статут на обекта информацията за монтираната там навигационна апаратура е оскъдна. Според някои информации възможно е такава въобще да няма. А навигационната система е от изключително значение при използването на пистата при неблагоприятни метеорологични условия...............
Няма как да зная има ли, няма ли. Така писаха вчера - че няма.
Ако имаш по-точни данни - дай ги.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноШвейк
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoХайде на бас, че пилотът ще е виновен?
*****
НеутралноОставам с впечатлениета,че пилотите не слушат наземния контрол и всеки си лети,както знае.Сега остава блядовете да обяснят,че пилота е летял ниско,за да чете табелите по пътя за да се ориентира.Истината за Катин чака 50г.сега няма да е толкова.Поляците не са задници ,като нас.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 Неутрално90 № 36
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoПилотът взема решенията в самолета. Който и да му е наредил да каца, пак пилотът е виновен. Било си е самоубийство.
*****
НеутралноДо коментар [#37] от "Руслан 21":
Дано нямаш нищо общо със въздухоплаването.
*****
РазстроеноМИР НА ДУШИТЕ ИМ
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 Неутрално90 № 38
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando...........Дано нямаш нищо общо със въздухоплаването...........
Имах някога. Каквото и да ти приказват от кулата последното решение е на пилота. Те ти казват, каквото знаят, а ти си преценяваш дали да ги послушаш /със всички последствия от това/. Последствията не винаги са катастрофа, затова и пилотът последен решава.
Нямаш право да кацаш, обаче, ако ти забранят това.
Не става ясно имало ли е категорична забрана за кацане или е съвет да потърсят друго летище.
Ако не е имало забрана за кацане при видимост 2,5 пъти под необходимата за Ту-154 и летището не е имало система за сляпо кацане /а, всичко сочи, че не е имало, тъй като самолетът, освен че се разбива преди пистата е и на 150 метра ВСТРАНИ от нея/ вина има и ръководителят на полети, точно толкова, колкото и пилотът.
*****
НеутралноОтговорността е на Ръководството от летищния център и на екипажа. Очевидно летището не е оборудвано за по-сложни условия. Публикациите сочеха, че е военно. Принципите там и системите са различни от изискваните от международните. Някой е водел по радиото на руски вместо на приетия в гражданската авиация английски. Самолетът е бил доста под глисадата и вместо под 3-5 градуса е летял с бръснещ полет на дистанция поне 1200 м от прага на пистата. Не се публикува работел ли е радиовисокомера. Нито запаса от гориво. На борда капитанът е господът и никой не може да му противоречи. Не се публикува цивилен или вонен е бил диспечерът.
Една малка корекция на № 25 Роко :
Българският самолет от Шьонефелд предприема кацане не в дъжд и гръмотевици, а в ниска облачност с преваляване на сняг. Бях на летище София в този момент. Инспектиращ е не друг, а Велинов, който години преди това е бил обучаем на пилота на Ту-134. Последният е имал над 18 години безаварийна работа в "Балкан" до случая . И е важно какво е отговорил Велинов на кулата, когато от там му съобщават, че е под глисадата...При условия на сляпо кацане и изключени прибори на пилота. Останалото са предположения от емоционално естество.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 Неутралноотговорността 41
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoДоста си точен. Не срещнах никъде, че радио воденето е било на руски, но си го мислех. Ако пилотът се окаже около 40-42 годишен няма как да знае добре руски, ако въобще го е знаел.
*****
НеутралноГоспода, първо няма да се учудя, ако самият Качински е записан на черната кутия - чепат характер беше, бог да го прости, може да е изпонапържал братушките от контролната кула, той на Путин басма не цепеше.
И понеже беше много чепат, напълно възможно е да е накарал пилотът да кацне, а и вече се е случвало казват.
Сега, пилотът е бил изключително опитен, а не заек. Ако кацането е било дори на фифти-фифти възможно, пилотът никога не би кацнал, дори Качински да го кара на разстрел след това, това е ясно. Става дума за много опитен и ОТГОВОРЕН човек с твърд характер (и вероятно бивш военен пилот), това аз не го поставям изобщо под съмнение.
Ако рискът не е голям, но остава съществен (съвсем условно да кажем 4-5%, но да не забравяме, че това е НЕИЗЧИЛИМО), той също не би кацнал, по принцип. Но, ако първият човек на Полша му заповяда, който е началник на началника на началника на началника му и трябва да избира между 5% риск и 100% уволнение, той си казва: чакай, вече съм кацал поне 100 пъти в мъгла за 20 години, защо този път ще е по-различно? И поема риска. Никой никога не е казвал, че пилотът е бил обречен на неуспех, той АБСОЛЮТНО СИГУРНО не е бил. Но рискът този път е бил фатален, за съжаление. Служебно отговорността остава за пилота, но чисто човешки аз не вярвам в това! Ужасна, ужасна трагедия, наистина.
*****
НеутралноДо коментар [#41] от "отговорността":
orldfolio/s3955_2.htm
Какво е отговорил Велинов на кулата? И защо е отговорил ВЕЛИНОВ, а не капитанът?
Ето какво открих за тази катастрофа
http://paper.standartnews.com/archive/2004/01/10/w
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 НеутралноОбективен 44
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoНе го знаех това. Ясно става, че това комплексарче-връзкарче "проверяващ" си е нямало и грам опит от това, което върши, щом и като военен пилот е бил некадърник. От БГА "Балкан" са знаели сигурно що за лайно е бил и затова е бил проверяващ, а не пилот - не са очаквали вероятно да направи такава поразия.
*****
НеутралноМеждувпрочим, полският пилот през август 2008 отказва на президента казане в Тбилиси, понеже е било опасно заради военните действия и хвърлените преди това бомби наблизо. В самолета освен полскиат са били и президентите на Естония, Латвия и Литва. За това му поведение не е уволнен, а напротив - отличен е лично от министъра на отбраната заради показано "чувство за отговорност". Ето още един пример за действаща демокрация! Поляците си уважават президента, защото (както каза някой по-горе) не е помияр а защитава полските интереси. А пилотът на самолета, който отказва да кацне в Тбилиси е също патриот, рискува уволнение, но не рискува живота на президентите. На много има да се учим....
*****
РазстроеноЛетището край Смоленск определено не е било нито построено, нито пригодено за посрещане на такива полети. Просто това е най-близкото летище. Катинската гора е наблизо. Там, в тази гора са били избивани офицерите.
Сега, казано след дъжд качулка, може би щеше да е по-добре посещението да се планира по-детайлно, да се изключат всякакви рискове..
*****
ГневноНе става да се носят две дини под една мишница...хем да се топлиш с руска газ, хем и да си разполагаш Противо -ракетна отбрана под носа на руснаците..
(
)
(
Качински явно е избрал за приоритет вторият вариант и затова му се случи случка..
На дневен ред са българите - и много да внимават какви ги дрънкат пред Запада !
*****
НеутралноМного често не съм съгласен с теб, но сега ще кажа че коментарите ти са с достойнство. Особенно в трагични моменти хората трябва да са преди всичко хора а не "фили" или "фоби".
В интервюта за BBC високопоставени поляци напомниха случая с пилота който не кацна в Тбилиси и изпадна в немилост пред президента. Дори президента да не е издал директна заповед, пилотите не са посмяли да настояват да приземят самолета в Минск. Летището на Смоленск е цивилно летище от една година и навярно не е оборудвано с техника за кацане в мъгла. Затова диспечерите са казали да не се прави опит за кацане. Както и в България, властоимащите не допускат чуждо мнение. Тяхната дума е закон. Познати са ви изразите "Аз наредих", "Аз издадох заповед". Лошото е че все още не могат да управляват природата.
Gopeто
Рейтинг: 1346 НеутралноДо коментар [#43] от "Обективен": Като говореше за верочтност 4-5 % ме подсети за мисъл изказана от един лекар. Като го попитах каква е вероятността да няма резултат от операция, той ми каза: "Ако се случи на теб, а тебе ще е 100 %" .
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровБог да прости загиналите.
И дано наистина в БГ си направим нужните изводи от трагедията.
Освен всичко на мен ми направи впечатление, че посланника допуска виновен да е президента и то с нехарактерното за посланник "Абсолютно Да".
Извода за мен е, че хората които носят отговорност в държавата (а и в бизнеса) трябва да се научат да казват исстината такава каквато е
*****
НеутралноНе трябва да се правят предварителни заключения, но почти е сигурно, че истината може да бъде "заметена" солидарно от руснаци и поляци. Защо? Защото от една страна може да е имало натиск откъм президента за кацане на всяка цена, а от друга страна може да има и вина на наземния персонал. Почти е сигурно, че не е имало система за сляпо кацане, защото това е съветско/руско военно летище, а то е (било) строено за да кацат на него "свои", а не "чужди" (военни) самолети. Въпросът е до колко наземните диспечери са могли да помогнат при кацането, дали са ги предупредили, че са твърде ниско (под глисадата), предполага с е, че са имали поне радари...
Истината може да излезе наява САМО И ЕДИНСТВЕНО АКО СЕ ПУБЛИКУВАТ ПЪЛНИТЕ ЗАПИСИ НА РАЗГОВОРИТЕ НА ЕКИПАЖА, ВКЛ. С НАЗЕМНИТЕ СЛУЖБИ И С ПЪТНИЦИТЕ.
*****
Неутрално"Лошото е че все още не могат да управляват природата. " - доброто е , че все още не могат
*****
НеутралноВъпросът е : Защо от руска страна са предложили алтернативно летище, едва когато самолетът е бил само на 2,5 км от пистата в Смоленск...?
*****
НеутралноПроблемът на давещите се, е на самите давещи се ...
*****
ВеселоДр. Подполковник, ако си мислиш че с газта ще управляваш света, то отново не си познал.
Газта ти все някога ще свърши, а стореното лошо се помни дълго...