За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
barsa
Рейтинг: 409 ЛюбопитноТрябваше да изберем Борисов за Премиер,
за да "се сети", че парите от еврофондовете
не са за крадене, а за прозрачно усвояване ...!!!
Затова е СОЦ.-ПРОПАГАНДАТА >
СРЕЩУ СПИРАНЕТО НА ЦОЦАНЕТО ...... !!!!
Гогич
Рейтинг: 975 ВеселоНа министерство на транспорта му взимат пари и ги дават на метрото, а те се хвалят. СмЕх. Взимат им и част от правомощия, като създават Проектна компания за магистралите. Те пак се хвалят. Пълни гьонсурати...
Докога Боко ще търпи некадърника Цветков?!
Гогич
Рейтинг: 975 ВеселоБДЖ и НКЖИ са във фактически фалит. И преди бяха на загуба, но сега при Цветков загубите нарастнаха. Само БДЖ има загуби за 80 млн лева през тази година. Цветков иска да взема заем от Световната банка. За 500-800 млн лева. Които ще се плащат от данъкоплатците. Вместо да усвоява фондове по ОП Транспорт, този набърква България в скандали като отменения от Брюксел заради съмнения в корупция търг за Пловдив-Бургас.
ostar
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "Гогич":
ostarДа, така е - само комисионни са в главите на ръководителите на БДЖ и НКЖИ. Тъкмо сега са се наострили като за последно по текущите големи търгове при тях. Странно е какво мълчаливо очакване около тези търгове цари. Медиите раздухват какви ли не глупости, а информация за конкурсите за около 400 млн. за Пловдив-Бургас или за 300 млн.за Септември -Пловдив не се предлага на обществото. За да няма корупция мили журналисти трябва информация ! Не само клюки !
nabludatel_2
Рейтинг: НеутралноДо коментар [#3] от "Гогич":
Прав сте, че този министър е едно от лошите попадения в кабинета, но има и друга истина, като кризата и затварянето на Кремиковци, или по скоро това, че изобщо работеха за комбината, реално сега не могат да си приберат парите оттам, от друга страна товарните превози, които връзваха малко или много бюджета значително намаляха, а оттам, и нещата много отидоха на минус. Истината е и тази, че тези две компании са водени дълги години към фалит, направени са куп поразии, и с рециклирани вагони, да не забравяме скандала с поръчаните железничарски униформи за по 500 лева парчето и това са вероятно най малките далавери, големите едва ли ще ги разберем. Няма и виновни както винаги, всичко така е наредено с годините, че политически отговорни лица да няма. Знаете колко глътна ремонта на Централна Гара, която е несъразмерим и с африканските стандарти писуар на софия и сборище на всякакви алтернативни личности. Да те е страх да отидеш да снимаш влаковете, къде отидоха тези пари. Софиянски е невинен, както се видя. Все пак това са парите от данъците, които сме плащали. Всичко ей така е вървяло, надеждата ми е, че ще го махнат тоя министър, и да предатат БДЖ то някак към Плевнелиев, та да може уж да стане бенефициент по програмите, пък и да живне малко. За мен там е бъдещето, проблема не е само в това правителство, това е многогодишно източване там. То и ДБ е държавна компания, и тя получава доста пари от държавата и понякога има и там доста проблеми, и там има корупция, но при нас важен е размер, и тука както при всичко българско размерът на корупцията е особено голям, за жалост.
Васил Дакев
Рейтинг: 918 НеутралноДо "1":Нищо не си разбрал,господине!И сега парите от еврофондовете не се усвояват.Не защото се крадат,а защото липсва административен капацитет на това правителство да подготвя проектите.А освен това има и една съвсем "малка" подробност,която вероятно на теб ти е убягнала.За да започне плащане от европ ейските фондове е необходимо ние да имаме в наличност определен процент средства за доплащането.А точно тях ние ги нямаме и затова голяма част от общините буквално се отказват от кандидатстване за тези субсидии.А това,което сега се съобщава за БДЖ е точно в стила на Борисов.Ще поискаме,ще кандидатстваме,ще усвоиме,ще финансираме.Но все в бъдещето.Кмета в моя областен град вече трети пътк уведомява целокупния електорат,че общината започва ремонта на улиците "при подходящо време".И тези радостни за електората новини той съобщава сега,в началото на м.декември.Наложи се гражданите да му кажат,че няма по-подходящо време за ремонт на улици от втората половина на декември и особено през м.януари.Кмета е от ГЕРБ.Няколко хиляди са преписките във фонд "Земеделие",задържани от "мила Калина".А селските стопани чакат субсидии.На кукуво лято ще ги получат.Спирането на субсидиите при предишното правителство се дължеше не само на констатирани злупотреби,но не от хора в правителството,а от андрешковците-селскостопа ски производители,но и по явни политически причини,което почти в прав текст каза при идването си у нас преди изборите председателя на Европейската народна партия,който тогава "дипломатично" пожела идването на власт на ГЕРБ.Вероятно сега вече си скубе косите!