Читателско писмо: Половин година проблеми с мобилния оператор (+ отговор от компанията)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nuralt
    nuralt
    Рейтинг: 180 Гневно

    Никой не ги е осъдил за пропуснати материални облаги. Дали да не създадем организация против монополистите.

    twitter: @nuralt
  2. 2 Профил на amalek
    amalek
    Рейтинг: 8 Весело

    Браво на г-жа Павлова, че е не оставила случая без гланост. Точно така трябва да се реагира на своеволията на мобилните оператори, които станаха наистина много.

    Даже й завиждам за културния и елегантен начин, по който е успяла да натрие носа на безхаберниците от Мтел. Аз например в такава сигуация не знам дали щях да се свържа да не оставя без витрини някой офис на компанията

  3. 3 Профил на Payakoff
    Payakoff
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Госпожо (госпожице) Александра Павлова, на Ваше място, вместо да имате такива главоболия с Ментел, бих ви препоръчал да имате договор (и телефон) с поне още един мобилен оператор, а най-добре ще е да е от чужбина (евентуално Швейцария)...

    Post tenebras spero lucem
  4. 4 Профил на t567
    t567
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Благодарение на Мтел имаме най-високите цени в Европа за разговори между операторите. Благодаря им !!!

  5. 5 Профил на leko_uchuden
    leko_uchuden
    Рейтинг: 466 Неутрално

    даа а позната работа, бях техен клиент със сметки от около 180 лева след това октомври стана сметката ми 250 лева ноември 320 лева, а за декември ми казаха 590 лева.
    имах ползване на интернет през време когато телефонът беше в къщи забравен. жена ми получаваше сметки за ползване на интернет в продължение на месеци, всеки ден - три пъти и всеки път точно в определен час минута и секунда - включително и през нощта.

    след като получих сметката за 590 лева същия ден си прехвърлих номера към виваком - за сега са ок, но ще видим.

    дано останат ок защото глобул ме осъди за дълг от 14.40 лева и сега заедно с всички разноски искат 750 лева

  6. 6 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Мтел са кретени - имат клиент с над 500 лева на месец сметка и правят всичко възможно да го откажат да им е клиент заради тъпотията си.
    На г-жа Павлова бих препоръчал още 23- сим-карти от различни оператори, като необходимост. Неудобно е да се мъкнат повече телефони, но има опции за две карти в телефон и т.н. а и щом бизнеса го налага, може да носи повече телефони. А и сметката и ще намалее драстично, поне с 50%.

    low riders team
  7. 7 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    В такива случаи плаша операторите, че са ми провалили сделка за хиляди евро и ако нямам интернет и телефон до час ги съдя за загубата на въпросната сума до дупка. Винаги ми оправят проблема до час, след което дълго писмено ми се извиняват

  8. 8 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1441 Гневно

    а отговора на мобилтел е три в едно - кретения, арогантност и некадърност.
    към Антония Павлова - вземете си сим-карти на Глобул и Вивател, освен тази към Мтел. Направете така че клиентите ви да научат и новите ви номера. За разговори със чужбина най-добри са цените на Вивател (всъщност не най-добри, а най-малко измамнически). така е напълно възможно да плащате по 100 лева към оператор, вместо 500 към мтел само.
    дано мтел да горят в ада, заедно с чорни и батков

    low riders team
  9. 9
    ****

    Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  10. 10 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 651 Неутрално

    VIVA-com са още по зле! И нон-стоп ти звънят за да ти предлагат и обясняват "промоции"

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  11. 11
    ****

    Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  12. 12 Профил на mitaka41
    mitaka41
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Синът ми замина с конкурс на работа в Брюксел. Има няколко договора с Мтел за 120 лв.Естествено не можа да прекъсне договорите и сега плащам таксата до м. април. Такова нещо няма в Европа. В Белгия пращаш предизвестие от един месец и договора се прекъсва без последствия. През м. септември 2010 г. пратих предложение до КРС да принудят мобилните оператори да променят договорите. КРС изпратила писмото ми до Мтел и оттогава ни дума. Изпратих съобщение до БТВ и те го прочетоха в ефир.След два часа получих съобщение от Мтел.Ето го:
    Във връзка с получен сигнал, относно договорните отношения между "Мобилтел" ЕАД и Вашият син, оставаме на разположение да Ви съдействаме. За да бъде направена задълбочена проверка по случая, моля, да ни предоставите GSM номер или номер на договор. Бихме дали положителна резолюция за прекратяване срочността на договора, но имайте предвид, че за да бъде спряна дадена SIM карта, е необходимо да присъства титуляра или да имате нотариално заверено пълномощно.
    Очакваме обратна връзка!

    Изпратих всичко, но досега няма развитие по въпроса.

  13. 13 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#8] от "Comandante Marques":

    Същите проблеми с кредитния лимит имах с Глобул...

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  14. 14 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    Ами...уважавам, но най-вече съжалявам хора като г-ца Павлова, които между Швейцария и България избират България.

    Носталгията си е носталгия...здравият разум си е здрав разум.

    Ако се оставим на емоциите да победят здравия разум нищо хубаво не ни чака.

    Както този случай прекрасно илюстрира впрочем.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  15. 15 Профил на murat
    murat
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Добре е казала девойката, българска работа!!!

  16. 16
    ****

    Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  17. 17 Профил на Любимец 13
    Любимец 13
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#5] от "leko_uchuden":

    Това с интернета хич да не те учудва, ако телефонът (апаратът) е настроен за автоматични ъпдейти и други подобни дейностти с използване на интернет. За това говори и фактът, че са в един и същи час.
    :

  18. 18 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#14] от "Боби Колев":

    Здравият разум е да бъдеш там, където си щастлив, приятелю.

  19. 19 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Внимателният прочит, показва, че от мухата се прави слон. Ако молбата и не беше загубена, щеше да е ОК. Техниката също работи по зададени програми, изключения всякакви се появяват непрекъснато, но който е решил да се нерви, ще намери начин.
    Оставам абсолютно сигурен, че компанията на госпожицата ВИНАГИ е била 100% изрядна и затова не може да се примири с никакви временни изключения у другите.
    Мтел не ги ползвам, не съм им адвокат, ама големите капризи, не ми гилат.
    Работил съм от 1993 в няколко водещи в света западни компании. До 99. По-големи от Кока-кола и Ай Би Ем по оборот. И не съм продавал дъски. Нямам впечатления да са нито суперизрядни, нито персоналът им да е на ниво.

  20. 20 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Нищо ново за М тел. Отказахме се от тях след многократно надписване на сметки от роуминг. Със съпруга ми имахме и доказателства, но служителката в офиса ни отказа да подадем оплакване, защото било "от умрял писмо"!!!!!!!! Тогава се появи третия оператор в България и ние сме от първите му кленти и нямаме нито една надписана сметка от роуминг! Имат покритие и в най-затънтени краища на света.

  21. 21 Профил на teo_stoyanova
    teo_stoyanova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да, за Глобул и аз мога да кажа, че никак не са коректни. Получихме вкъщи писмо от фирма "Мелън - нещо си" - за принудителни взимания, защото мъжа ми имал неплатена фактура на стойност 40 000 лв!!! А той НЯМА карта на Глобул! Ходихме до офис на Глобул - ами грешка станала! Искахме удостоверение, че не дължим тези пари - ами неможело да ни издадат...
    А и нещо друго - една приятелка започна работа в офис на Виваком и ми разказа как крадяли данните на абонатите на други компании с някъв софтуер... Ако и Глобул правят същото, ясно от къде ни имат данните!!!
    Дано и се реши проблема на госпожата ...

  22. 22 Профил на pesho1921
    pesho1921
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Понаже не ползвам телефони, ни мобилни, ни стационарни, не съм наясно с търговската им терминология. Влизам в офис нямазначениенакого и искам от ония карти, за временна употреба, дето ги продават и по бензиностанциите. 18 годишното лапе, се прави, че не ме разбира, гаче ли продава няколкохиляди услуги и не мое ги запомни всичките. Излизам си аз и влизам при конкуренцията.
    - Аааа, на вас ви трябва предплатена карта, ваучер.
    - Анджак.
    И си взех.

    Е, да не можеш да си продадеш стоката, си е за уволняне и хипернекадърност. За чий си там? Нервирах се леко за момента, после ми мина.
    Мислата ми е, че не може всички да са на ниво, щом и в дреболиите не могат да се оправят. Измежду нас ги избират, измежду вашите деца.

  23. 23 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 581 Весело

    Откакто преди няколко години, ме накараха да чакам в подобни атмосферни условия извън касата им, с мутроподобен охранител, за да си пусна телефона, се зарекох повече НИКОГА, при никакви обстоятелства да не дам и 1 ст. на този оператор. Спазих обещанието си и даже повлиях на няколко познати също да си сменят оператора.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  24. 24 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Нашенските оператори ги спасява единствено таксата за лиценза, която беше въведена съвсем картел-ПРОТЕКЦИОНИСТИЧНО, за да ги предпази от конкуренцията на европейските оператори, които в условията на конкурентен пазар, щяха вече да са ги погребали.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  25. 25 Профил на 077888888888
    077888888888
    Рейтинг: 352 Весело

    Как да прекратим Договор с Ментел:
    -Ето как да си прекратите договора:
    1) отпечатвате общите условия

    http://www.mtel.bg/mobiltel/about/gen_conditions.php

    2) заграждате 26.4. и 30б като ваше право:

    26.4. (Изм. – в сила от 06.08.2010 г.) Заплащането на услугите се извършва въз основа на фактура, която се издава ежемесечно на името на абоната.

    30б. Абонатът има право да получава безвъзмездно детайлизирани сметки за ползваните услуги заедно с данъчна фактура, както и достъп до информация в електронен вид относно месечните сметки за ползваните услуги. Детайлизираната сметка може да съдържа следната информация:
    30б.1. всички видове ползвани от абоната услуги през разплащателния период;
    30б.2. брой на ползваните услуги;
    30б.3. обща стойност на всеки вид ползвани услуги;
    30б.4. общ размер на сметката;
    30б.5. размер на данъчните начисления върху сметката, изразен както в проценти към размера на сметката, така и в абсолютни стойности;
    30б.6. размер на отчисленията, които може да се дължат на абоната, съобразно начина на ползване на услугите, договорен между него и предприятието, предлагащо услугите;
    30б.7. общ размер на дължимата сума;
    30б.8. срок за плащане;
    30б.9. възможни начини за дистанционно плащане на сметката с необходимите за това данни;
    30б.10. Идентификационни данни на предприятието, предоставящо услугите;
    30.б.11. Адреси, телефони и други начини за контакти с предприятието, предоставящо услугите;

    3) Написвате с 1-2 изречения, че поради неспазване на правата Ви като потребител, договора ви е анулиран едностранно от М-тел. Очевидно липсва клауза в договора, че М-тел е длъжен да спазва правата на потребителя (това трябва да е по подразбиране), но и няма клауза, че има право да отказва правата на потребителя извън форс-мажорни обстоятелства, следователно вашите договорни права са едностранно пренебрегнати от М-тел. Оттук следва, че М-тел е прекратил договора ви едностранно и без известие.

    Редно е и писмено да заявите желанието си за тази ежемесечна фактура. Така, ако евентуално някой ден решат да ви съдят за 100-200лв такси по анулиран от тях договор (едва ли ще стане това), вие имате писмено доказателство, че сте си потърсили правата, и те са ви пренебрегнати едностранно от Мтел, следователно вече НЯМАТЕ договорни отношения.
    И ето нещо за ВСИЧКИ Мтел клиенти:

    30б. Абонатът има право да получава безвъзмездно детайлизирани сметки за ползваните услуги заедно с данъчна фактура.

    Ако искат 30-60 или колкото беше там стотинки за хартиена фактура, това противоречи на договора ви, те нямат право!

    Ако отказват да ви възстановят парите, които са ви взели досега, може да си прекратите също договора поради неспазването му от страна на Мтел.

    и още малко
    За прекратяването на договор:
    Служителите преминават специални курсове и обучения как да общуват с клиентите, как да ги баламосват като цяло, как да зарибяват. Например на фирмените клиенти да им се натяква, че има услугата „Бизнес разговор”, т.е. фирма като звъни на друга фирма имало префернциално таксуване, само дето има една подробност, че другата фирма освен да е абонат на Мтел, трябва и да е на бизнес абонаментен план, а това няма как да се знае в повечето случаи. Трябва да изпратиш смс на определен номер, за да разбереш как ще се таксува конкретния разговор. Почти никой не го прави. Цените за фирмите, а и за частни лица са най-високи, както всички знаем. Мога да ви кажа защо все още Мтел има толкова много клиенти. Ами много просто - служителите са обучени да не пускат клиентите да си ходят и да ги задържат по един или друг начин. Естествено, клаузата за автоматично преподписване оказва решаваща роля. На фирмените потребители се внушава, че над 70% от фирмите в България са абонати на Мтел и им е изгодно на ползват „Бизнес класа”. Истината е, че са малко над 60%, а колко от тях са на Бизнес план??? Има много фирми, предимно по-малките, които си ползват тарифи за частни лица.
    Как се прекратява договор? Ще дам яснота по някои въпроси..: предизвестие за прекратяване на договор може да се пусне по всяко време. Независимо колко остава до края на договора. Ако някой иска, още от сключването на договора може и да си пусне предизвестие за след 12 или 24 месеца. Да не се вярва на консултантите, че имало време и ала-бала не било нужно и тем подобни глупости. Просто никой не иска при него да се подаде предизвестие или да се спре карта. Бонусите на служителите се определят и на база спрените СИМ карти на ниво магазин. Ако има подадено предизвестие в срок, т.е. до 30 дни преди датата на изтичането на договора и крайната дата мине, договорът става безсрочен и абоната има право да си го прекрати когато си иска. Тук не е като при Глобул - или спираш картата, или ти се удължава договора, дори да имаш предизвестие, е има и вариант вече да се мине на b-connect. Ще споделя и един номер: ако абонат е навлязъл в 12-я месец от 12-месечен договор, няма предизвестие и иска да си спре СИМ-а, има 2 начина, независимо че на *88 и в магазин Ви казват, че не може: 1-ят е като се съберат 2 неплатени фактури и се спре картата за неплатена сметка. Датата на спирането на СИМ-а не трябва да надвишава крайната дата на договора. Системата не подновява автоматично договор при спрян СИМ! Договорът се подновява автоматично, ако СИМ картата е активна в деня на изтичане на договора. Така и да не са спазени договорните условия за предизвестие има начин да не се поднови договора. 2-ят начин е като се обяви СИМ карата за открадната. Този ми се струва по-лесен, защото може и предния ден, преди изтичане на договора, да се обади абонат на оператор или да посети магазин и да каже, че е изгубил или му е била открадната картата. Отново при спряна карта договора не се подновява. Важното отново е да не мине крайната дата на договора, защото системата би начислила неустойки за 12 месеца. Ако се спре карта по горните два начина договорът не се подновява и системата не начислява неустойки.
    ..Г-це Павлова, по щастлива ли сте в Родината сега??

    Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.
  26. 26 Профил на mitaka41
    mitaka41
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Не е ли картел всички оператори да имат едно и също в договорите: автоматично подновявне и да не може да се прекъсне дотовора. Човек няма избор.

  27. 27 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Хубава работа,ама...мтелска!

  28. 28 Профил на reality
    reality
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    "Обясних, че системата е измислена от хора и хора управляват системата, а не тя тях, но явно в Мтел не е така, защото за пореден път ми беше отказано"

    Липсата на креативност и инициативност, желанието да се свърши добре дадена задача и най-вече фундаментални познания как работи системата отсъстват напълно в Мтел, а и не само там.

    В такива ситуации ти трябват здрави нерви...много здрави!

    Stupidity should be painful
  29. 29 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Много гнусна история...от Мтел се отказах преди 4 години, след няколко месечни безобразия от тяхна страна.. Глобул също не са стока, но там съм на някакви минимални тарифи и почти не го ползвам телефона, така че сметките ми не надвишават 10-15 лева. От 3 години съм на Виваком и досега нямам никакви оплаквания. Дори напротив, винаги са били любезни, когато съм имал въпроси, а сметките са ми смешно ниски за броя разговори, които водя..Въпреки това, гледам да не им се предоверявам и на тях, че...едва ли са чак толкоз по-добре от Ментел и Глобул Като цяло в БГ, мобилните оператори са сред най-големите експлоататори на българския потребител..

  30. 30 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Наистина трябва много да Ви е липсвала България, за да се върнете тук, мадам...
    А от друга страна аз съм абонат на vivacom от самото създаване на оператора и до сега не съм имал проблеми. Понякога може би точно по-малките оператори предлагат по-добра услуга.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Ако има нещо... няма нищо
  31. 31 Профил на madred
    madred
    Рейтинг: 5 Неутрално

    До коментар [#20] от "fifi_5":
    Виваком "имат покритие и в най-затънтени краища на света"
    Не думай! Нормално да имаме различни представи за затънтени краища на света, но чак пък толкова да се разминаваме. За мен мтел имат най-доброто покритие и продължавам да се убеждавам в това.

  32. 32 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Извинявам се, ама просто не мога да се сдържа: Александра, тук е така - свиквайте, щом сте била толкова глупава да се върнете.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  33. 33 Профил на klik_klik
    klik_klik
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Мтел са най-некоректната фирма с която съм се сблъсквал. Отне ми два месеца, за да успея да се отърва от тях и много нерви. Сега още получавам надписаните им фактури с вече платени такси. Големият проблем при тях е, че са отрязали всякакви възможности за обратна комуникация. След различни опити, да изясня сметките, изпратих жалба по "Спиди" с опция за връщане на екземпляр с входящ номер. Тъпаците обаче упорито отказват да приемат писмото!
    Сега няма да им платя фактурата и ще чакам да се срещна с тях в съда.

  34. 34 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#33] от "klik_klik":
    Прати им нотариална покана!

    забавление и приключение
  35. 35 Профил на azahara
    azahara
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Хриси, ако всеки се примирява като Вас нещата няма да се оправят никога. Очевидно е, че реакцията на Александра е разрешила случая, иначе едва ли щеше да получи увеличение на лимита до 1000 лв.

  36. 36 Профил на Angeloff
    Angeloff
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Това, което ме изненадва е, че въпросната дама е решила да се обвърже с М-Тел, при положение, че всеки знае за техните проблеми.

    Освен ако не е сключила договор преди заветната дата 6. септември, когато всъщност започнаха проблемите на М-Тел.

  37. 37 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#35] от "azahara":

    Аз, преди да стана клиент на каквото и да е, проучвам нещата внимателно и гледам да не се набутам прекалено, щото тук всеки гледа да те прецака.
    Пък ако не ми хареса услугата и съм се набутала, правя всичко възможно да се махна ASAP вместо да наливам пари и да се моля.
    Съдейки по епопеята на дамата, ментел са си намерели будала и са започнали да я разиграват, пък тя, мислейки си, че е още в Швейцария, се е оставила да я направят на маймуна. От лятото й правят мизерии, тя им налива пари, те я правят на маймуна и така, докато тя чак сега се е сетила да се оплаче.
    ...понеже ментел са единственият мобилен оператор в Европа...

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  38. 38 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    Тази кака е голяма мазохистка бе. Да се върже с най-кенефния оператор в най-кенефната държава... Ама и на най-умните им се случва

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    имам доста (негативен) опит с тия неща, и за момента Виваком са най-свестни - обяснимо, понеже са най-малки като брой мобилни абонати. Мтел са пълна трагедия, и нещата при тях се влошават прогресивно.

    Не виждам защо обаче КРС спи и оставя хората да се оправят поединично. Или трябва да наложат строги правила които не позволяват подобно разиграване (например прекратяване на договор с 5-дневно предизвестие чрез СМС, при положение че всички задължения са изчистени), или просто да дадат безплатен лиценз на още 2-3 големи международни оператора. Тогава изведнъж молбите ще престанат да се губят, и 'техническите затруднения' които интересно защо затрудняват само клиентите, ще изчезнат.

  41. 41 Профил на Момчил
    Момчил
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Тези от Мтел са на кафево. Толкова неадекватно се държат при всякакви подобни изявления.

    http://www.momchil.eu
  42. 42 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ментор, ами защото членовете на КРС са поставени там единствено да защитават корпоративни интереси, не потребителски.

  43. 43 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 581 Неутрално

    И ся кво излиза, че единствено Виваком работят с по-нормални стандарти. Добре че приватизираха БТК навремето, та да се появи и Виваком.

  44. 44 Профил на hypercube
    hypercube
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Минах през цялата им процедура по задържане на клиенти и оферти срещу пренасяне на номер само с един въпрос : "Ако преподпиша с вас ще престанете ли да спирате входящите ми обаждания при забавено плащане и при надвишен кредитен лимит ?" Удивително, беше им странно защо толкова ми пречи това. На всеки се е случвало да забрави за плащане и на всеки му се е случвало да говори до лимита, но всеки е имал момент когато пропуснато входящо обаждане би му коствало много, както на Александра от статията. Само Мтел има тази пагубна политика - естествено вече не към мен.

    Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенеди
  45. 45 Профил на gagrolet
    gagrolet
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Александра, съчувствам Ви за мъките с М-Тел, но сама сте си виновна...Първо- за това, че сте се върнала в България (замалко и аз да направя това неблагоразумие), а не сте се подготвила за всякакви неприятни изненади. Второ- след като сте в Швейцария и изобщо в чужбина толкова често защо не сте се снабдили с мобилна карта от там и/или не използвате интернет телефония- съвременните начини за комуникация не се ограничават само с мобилен телефон на М-Тел...И трето- като живяла в нормална страна на ЕС (Швейцария е асоцииран член на ЕС) трябва да знаете, че роумингът в рамките на ЕС струва 0,17 цента/мин. Трябва доста да се потрудите, за да надвишите месечно 250-300 лв.
    Съветът ми в случая е: подгответе се и за други неприятни и ежедневни изненади- така е в Родината. Има много хубави неща, но за съжаление май лошите са повече...

    Партия на Нервните в България
  46. 46 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    Проблемите у нас не се дължат на лошите оператори, а на законодателството ни, което им позволява така да ни играят.
    Напр. проблемът с автоматично подновяване на договорите. Какви бяха тези титанични борби на КРС с мобилните оператори и молбите те да станат по-добри?
    Подобни проблеми се корегирват чрез поправка на законите и правилата, и евентуално отнемане на лиценза, а не с молби.

  47. 47 Профил на darkstar
    darkstar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Преди време Глобул имаше проблеми с отчитането на сметките - ползвах услуга 500мин безплатно към 10 абоната - преглеждайки сметката установих че част от разговорите към 10-те номера са таксувани при положение че имам още от 500-те безплатни - подадох жалба, но трябваше да заплатя фактурата. Ако бяха надписали по -голяма сума която не мога да платя, можеше и да ме осъдят за нереални вземания - ужас. Гледайте си фактурите - гадовете лъжат и то винаги в тяхна полза - при 2-3 милиона абонати половината да ги ощетят с 1лв - предствете си какъв капитал ще съберат.

    Нямам думи!
  48. 48 Профил на bugmenot
    bugmenot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не е проблема в Мтел, проблема е, че няма алтернатива...

  49. 49 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#7] от "Mai Tai":

    Така е потвърждавам и върши работа!!!

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  50. 50 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    За Мтел всички, които сме се опарвали, знаем. Допускам, че авторката на писмото, като живяла извън България не е била наясно с БГ реалностите и е постъпила леко наивно, като им се е доверила.
    Не мога да оправдая с наивност обаче факта, че човек който има бизнес за толкова пари и пътува 50% от времето си в чужбина, би се оставил с 1 телефон ( и с един оператор).
    Аз също пътувам доста служебно, макар и само в България, и за миг не съм оставал само с 1 телефон. Могат да се случат какви ли не неща - да ти откраднат телефона, да му падне батерията в момент, в който най-много ти трябва и няма как да го заредиш, на точното място, в което си закъсал да няма покритие, да има технически проблем с оператора....и т.н.
    Винаги имам алтернатива, и това ме е спасявало от по-големи проблеми много пъти. Естествено, услуги на МТЕЛ не ползвам от години.

    До коментар [#25] от "07":
    Това със спиране на плащанията към оператора 2-3 месеца преди края на договора поне при Глобул не работи. Точно това направих, но получих след 5 месеца писмо, че им дължа освен дължимите сметки и сумата от таксите за 3+12 месеца. Таксите ми са малки, по 6 лв. на месец, но въпросът е принципен.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  51. 51 Профил на Георги Грънчаров СУПЕР
    Георги Грънчаров
    Рейтинг: 1441 Гневно

    И моята драма продължава близо пет месеца, макар с много по-малки суми. Но държанието на Мтел е фрапиращо и напълно разбирам госпожата, защото знам какво е да губиш часове наред във висене на телефона и слушане на "Евридей ай смаааайл нанана-нананаааа..." защото тъпите оператори не вдигат! То не бяха човешки грешки, бъгове и т.н. Дори сега сметката по единия ми номер нараства всеки ден без да съм се обаждал никъде!!!!

    "Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"
  52. 52 Профил на Мани
    Мани
    Рейтинг: 617 Весело

    Не че не вярвам на жената, ама малко фантасмагорично ми зву4и историята... в крайна сметка проблема ми се струва да е единичен и е решен!

    citrus
  53. 53 Профил на Neda
    Neda
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Радвам се, че проблемът на Александра е решен, но съм възмутена от отговора на Мтел, че това е единичен случай. Това изобщо не е вярно. В който и офис на Мтел да съм била, винаги съм оставала разочарована от служител(к)ите. Някой трябва да им каже, че напевният тон с мазни отсенки няма нищо с уважението и респекта, които трябва да имат към клиентите. Второ, явно съдейки по себе си, обясняват като на олигофрени, което е тест за търпимостта на клиента. Фактури се издават от 4-5 месеца през неуточнени периоди, късно се получават съобщенията за тях и това създава напрежение. Липсва информация за изразходвани безплатни минути и изобщо, ред такива неща. За разлика от Александра, не само че нямам и възможност, но нямам и желание да плащам на некоректен контрагент. Скоро ще потърся начини да прекратя договора си с Мтел. А към кой друг оператор да се насоча?

  54. 54 Профил на Georgi K
    Georgi K
    Рейтинг: 8 Гневно

    Според скромния ми личен опит от комуникациите ми с отдел "обслужване на клиенти" в М-Тел мога да заключа, че са напълно безполезни. Три път им задавам един и същ въпрос (защо не са ми възстановени неустоиките) и три пъти получавам отговор, че не ми е надписана сметката... т.е. писмата не се четат! Това не е единичен случай, щом три пъти задавам един и същ въпрос и получавам един и същ отговор, който няма нищо общо с въпроса ми...

  55. 55 Профил на hypercube
    hypercube
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Другият проблем е, че няма връзка между операторите в кол центровете и момичетата в офисите с големите шефове и мениджъри, които творят простотиите във всички оператори. Т.е на вас ви казват "взето е под внимание, отговорните лица са информирани" обаче реалността е, че никой не се интересува от вашия проблем и докато КРС не го удари в писмен вид на масата за преговори шефа може даже и да не е чувал за него. Ако слушаха по-добре клиентите си и бяха гъвкави сигурно сега нямаше да имат стигане - сигрно много разумни предложения и идеи са били игнорирани по този начин.

    Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенеди
  56. 56 Профил на teo_stoyanova
    teo_stoyanova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Добре де, аз не можах да разбера едно нещо - при положение, че плаща сметки от по 400, 800 и т.н. лева, защо внася само по 200лв депозит? Ами нормално е да има лимит и госпожата от мтел и е обяснила защо - с цел събираемост на взиманията. Аз не мога да разбера едните се оплакват от липса на лимит, други от точно обратното. Ето защо сега като вкарат новата система ще има индивидуални условия за всички. Хубавите неща стават с време!

  57. 57 Профил на deep_water
    deep_water
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Историята с г-ца Павлова е поучителна. Аз я аплодирам за смелото решение, защото малцина проявяват смелостта да се върнат в БГ джунглата след като са били на такова цивилизовано място като Швейцария. Относно операторите имам карти към двата мобилни ветерана и от опит знам, че и Глобул са същите ако не и по-зле. Имах подобен проблем с Глобул с получаване на надписани сметки от роуминг месеци след като се върнах от 7 дневна ваканция в чужбина. Да не говорим, че в офиса нямам обхват с тях. Една година бяхме в Доспат и си спомням че пак имаше проблем с обхвата към тях. Имайки предвид всичко гореописано не смея да си купувам и трета карта към третия оператор Вивател.

  58. 58 Профил на m.stoyanova.61.
    m.stoyanova.61.
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Аз също пътувам често в чужбина и ползвам услугите на мтел. До сега проблем никога не съм имала. Може би е права служителката на мтел, че това е единичен случай, защото на мен за толкова години не ми се е случвало подобно нещо.

  59. 59 Профил на juniorg
    juniorg
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Проблема при мтел е от както смениха платформата. Т.е. технически проблем, който ще отмине. Но пък в компания, където проблема е въпрос на политика и смятат да заробват клиента с договори по телефона, това вече не е временно. На мен точно това ми се случи с виваком.

  60. 60 Профил на cveketo
    cveketo
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Аз съм абонат на Мтел вече 7 години. Досега не съм имала проблеми с тях. Единствено при въвеждането на новата система покрай празниците имах леко забавяне на фактурата за декември. Но винаги съм получавала точни сметки, а си следя под лупа изговорените минути. На мен също ми се налага да пътувам в чужбина и да чукам на дърво не съм получавала надписани сметки или липса на обхват. Симпатизирам на г-цата, но имайки предвид техническия проблем е разбираемо да има разминавания при някои абонати. Силно се надявам, че смяната на новата система ще е за добро и че ще улеснява клиентите занапред.

  61. 61 Профил на Мани
    Мани
    Рейтинг: 617 Весело

    Аз предпочитам да вярвам,че всичко ще е ок с новата платформа за обслужване на клиенти, вместо да се чудя и мая дали има истина в думите на потърпевшите. , т.е. да разчитам на опита

    citrus
  62. 62 Профил на silvichca
    silvichca
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Здравейте, търся контакт с Г-ца Александра Павлова

  63. 63 Профил на azahara
    azahara
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#62] от "silvichca":

    Имате лично съобщение.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #