За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
nuralt
Рейтинг: 180 ГневноНикой не ги е осъдил за пропуснати материални облаги. Дали да не създадем организация против монополистите.
twitter: @nuraltamalek
Рейтинг: 8 ВеселоБраво на г-жа Павлова, че е не оставила случая без гланост. Точно така трябва да се реагира на своеволията на мобилните оператори, които станаха наистина много.
Даже й завиждам за културния и елегантен начин, по който е успяла да натрие носа на безхаберниците от Мтел. Аз например в такава сигуация не знам дали щях да се свържа да не оставя без витрини някой офис на компанията
Payakoff
Рейтинг: 693 НеутралноГоспожо (госпожице) Александра Павлова, на Ваше място, вместо да имате такива главоболия с Ментел, бих ви препоръчал да имате договор (и телефон) с поне още един мобилен оператор, а най-добре ще е да е от чужбина (евентуално Швейцария)...
Post tenebras spero lucemt567
Рейтинг: 8 НеутралноБлагодарение на Мтел имаме най-високите цени в Европа за разговори между операторите. Благодаря им !!!
leko_uchuden
Рейтинг: 466 Неутралнодаа а позната работа, бях техен клиент със сметки от около 180 лева след това октомври стана сметката ми 250 лева ноември 320 лева, а за декември ми казаха 590 лева.
имах ползване на интернет през време когато телефонът беше в къщи забравен. жена ми получаваше сметки за ползване на интернет в продължение на месеци, всеки ден - три пъти и всеки път точно в определен час минута и секунда - включително и през нощта.
след като получих сметката за 590 лева същия ден си прехвърлих номера към виваком - за сега са ок, но ще видим.
дано останат ок защото глобул ме осъди за дълг от 14.40 лева и сега заедно с всички разноски искат 750 лева
Comandante Marques
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноМтел са кретени - имат клиент с над 500 лева на месец сметка и правят всичко възможно да го откажат да им е клиент заради тъпотията си.
low riders teamНа г-жа Павлова бих препоръчал още 23- сим-карти от различни оператори, като необходимост. Неудобно е да се мъкнат повече телефони, но има опции за две карти в телефон и т.н. а и щом бизнеса го налага, може да носи повече телефони. А и сметката и ще намалее драстично, поне с 50%.
Mai Tai
Рейтинг: 1434 НеутралноВ такива случаи плаша операторите, че са ми провалили сделка за хиляди евро и ако нямам интернет и телефон до час ги съдя за загубата на въпросната сума до дупка. Винаги ми оправят проблема до час, след което дълго писмено ми се извиняват
Comandante Marques
Рейтинг: 1441 Гневноа отговора на мобилтел е три в едно - кретения, арогантност и некадърност.
low riders teamкъм Антония Павлова - вземете си сим-карти на Глобул и Вивател, освен тази към Мтел. Направете така че клиентите ви да научат и новите ви номера. За разговори със чужбина най-добри са цените на Вивател (всъщност не най-добри, а най-малко измамнически). така е напълно възможно да плащате по 100 лева към оператор, вместо 500 към мтел само.
дано мтел да горят в ада, заедно с чорни и батков
****
Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
джендър NATO generals
Рейтинг: 651 НеутралноVIVA-com са още по зле! И нон-стоп ти звънят за да ти предлагат и обясняват "промоции"
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток****
Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
mitaka41
Рейтинг: 688 НеутралноСинът ми замина с конкурс на работа в Брюксел. Има няколко договора с Мтел за 120 лв.Естествено не можа да прекъсне договорите и сега плащам таксата до м. април. Такова нещо няма в Европа. В Белгия пращаш предизвестие от един месец и договора се прекъсва без последствия. През м. септември 2010 г. пратих предложение до КРС да принудят мобилните оператори да променят договорите. КРС изпратила писмото ми до Мтел и оттогава ни дума. Изпратих съобщение до БТВ и те го прочетоха в ефир.След два часа получих съобщение от Мтел.Ето го:
Във връзка с получен сигнал, относно договорните отношения между "Мобилтел" ЕАД и Вашият син, оставаме на разположение да Ви съдействаме. За да бъде направена задълбочена проверка по случая, моля, да ни предоставите GSM номер или номер на договор. Бихме дали положителна резолюция за прекратяване срочността на договора, но имайте предвид, че за да бъде спряна дадена SIM карта, е необходимо да присъства титуляра или да имате нотариално заверено пълномощно.
Очакваме обратна връзка!
Изпратих всичко, но досега няма развитие по въпроса.
Master of Puppets
Рейтинг: 1097 НеутралноДо коментар [#8] от "Comandante Marques":
"Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"Същите проблеми с кредитния лимит имах с Глобул...
Боби Колев
Рейтинг: 1150 НеутралноАми...уважавам, но най-вече съжалявам хора като г-ца Павлова, които между Швейцария и България избират България.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Носталгията си е носталгия...здравият разум си е здрав разум.
Ако се оставим на емоциите да победят здравия разум нищо хубаво не ни чака.
Както този случай прекрасно илюстрира впрочем.
murat
Рейтинг: 688 НеутралноДобре е казала девойката, българска работа!!!
****
Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
Любимец 13
Рейтинг: 574 НеутралноДо коментар [#5] от "leko_uchuden":
Това с интернета хич да не те учудва, ако телефонът (апаратът) е настроен за автоматични ъпдейти и други подобни дейностти с използване на интернет. За това говори и фактът, че са в един и същи час.
:
Yard
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#14] от "Боби Колев":
Здравият разум е да бъдеш там, където си щастлив, приятелю.
pesho1921
Рейтинг: 688 НеутралноВнимателният прочит, показва, че от мухата се прави слон. Ако молбата и не беше загубена, щеше да е ОК. Техниката също работи по зададени програми, изключения всякакви се появяват непрекъснато, но който е решил да се нерви, ще намери начин.
и затова не може да се примири с никакви временни изключения у другите.
Оставам абсолютно сигурен, че компанията на госпожицата ВИНАГИ е била 100% изрядна
Мтел не ги ползвам, не съм им адвокат, ама големите капризи, не ми гилат.
Работил съм от 1993 в няколко водещи в света западни компании. До 99. По-големи от Кока-кола и Ай Би Ем по оборот. И не съм продавал дъски. Нямам впечатления да са нито суперизрядни, нито персоналът им да е на ниво.
fifi_5
Рейтинг: 180 НеутралноНищо ново за М тел. Отказахме се от тях след многократно надписване на сметки от роуминг. Със съпруга ми имахме и доказателства, но служителката в офиса ни отказа да подадем оплакване, защото било "от умрял писмо"!!!!!!!! Тогава се появи третия оператор в България и ние сме от първите му кленти и нямаме нито една надписана сметка от роуминг! Имат покритие и в най-затънтени краища на света.
teo_stoyanova
Рейтинг: 8 НеутралноДа, за Глобул и аз мога да кажа, че никак не са коректни. Получихме вкъщи писмо от фирма "Мелън - нещо си" - за принудителни взимания, защото мъжа ми имал неплатена фактура на стойност 40 000 лв!!! А той НЯМА карта на Глобул! Ходихме до офис на Глобул - ами грешка станала! Искахме удостоверение, че не дължим тези пари - ами неможело да ни издадат...
А и нещо друго - една приятелка започна работа в офис на Виваком и ми разказа как крадяли данните на абонатите на други компании с някъв софтуер... Ако и Глобул правят същото, ясно от къде ни имат данните!!!
Дано и се реши проблема на госпожата ...
pesho1921
Рейтинг: 688 НеутралноПонаже не ползвам телефони, ни мобилни, ни стационарни, не съм наясно с търговската им терминология. Влизам в офис нямазначениенакого и искам от ония карти, за временна употреба, дето ги продават и по бензиностанциите. 18 годишното лапе, се прави, че не ме разбира, гаче ли продава няколкохиляди услуги и не мое ги запомни всичките. Излизам си аз и влизам при конкуренцията.
- Аааа, на вас ви трябва предплатена карта, ваучер.
- Анджак.
И си взех.
Е, да не можеш да си продадеш стоката, си е за уволняне и хипернекадърност. За чий си там? Нервирах се леко за момента, после ми мина.
Мислата ми е, че не може всички да са на ниво, щом и в дреболиите не могат да се оправят. Измежду нас ги избират, измежду вашите деца.
naturisten
Рейтинг: 581 ВеселоОткакто преди няколко години, ме накараха да чакам в подобни атмосферни условия извън касата им, с мутроподобен охранител, за да си пусна телефона, се зарекох повече НИКОГА, при никакви обстоятелства да не дам и 1 ст. на този оператор. Спазих обещанието си и даже повлиях на няколко познати също да си сменят оператора.
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!naturisten
Рейтинг: 581 НеутралноНашенските оператори ги спасява единствено таксата за лиценза, която беше въведена съвсем картел-ПРОТЕКЦИОНИСТИЧНО, за да ги предпази от конкуренцията на европейските оператори, които в условията на конкурентен пазар, щяха вече да са ги погребали.
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!077888888888
Рейтинг: 352 ВеселоКак да прекратим Договор с Ментел:
hp
Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.-Ето как да си прекратите договора:
1) отпечатвате общите условия
http://www.mtel.bg/mobiltel/about/gen_conditions.p
2) заграждате 26.4. и 30б като ваше право:
26.4. (Изм. – в сила от 06.08.2010 г.) Заплащането на услугите се извършва въз основа на фактура, която се издава ежемесечно на името на абоната.
30б. Абонатът има право да получава безвъзмездно детайлизирани сметки за ползваните услуги заедно с данъчна фактура, както и достъп до информация в електронен вид относно месечните сметки за ползваните услуги. Детайлизираната сметка може да съдържа следната информация:
30б.1. всички видове ползвани от абоната услуги през разплащателния период;
30б.2. брой на ползваните услуги;
30б.3. обща стойност на всеки вид ползвани услуги;
30б.4. общ размер на сметката;
30б.5. размер на данъчните начисления върху сметката, изразен както в проценти към размера на сметката, така и в абсолютни стойности;
30б.6. размер на отчисленията, които може да се дължат на абоната, съобразно начина на ползване на услугите, договорен между него и предприятието, предлагащо услугите;
30б.7. общ размер на дължимата сума;
30б.8. срок за плащане;
30б.9. възможни начини за дистанционно плащане на сметката с необходимите за това данни;
30б.10. Идентификационни данни на предприятието, предоставящо услугите;
30.б.11. Адреси, телефони и други начини за контакти с предприятието, предоставящо услугите;
3) Написвате с 1-2 изречения, че поради неспазване на правата Ви като потребител, договора ви е анулиран едностранно от М-тел. Очевидно липсва клауза в договора, че М-тел е длъжен да спазва правата на потребителя (това трябва да е по подразбиране), но и няма клауза, че има право да отказва правата на потребителя извън форс-мажорни обстоятелства, следователно вашите договорни права са едностранно пренебрегнати от М-тел. Оттук следва, че М-тел е прекратил договора ви едностранно и без известие.
Редно е и писмено да заявите желанието си за тази ежемесечна фактура. Така, ако евентуално някой ден решат да ви съдят за 100-200лв такси по анулиран от тях договор (едва ли ще стане това), вие имате писмено доказателство, че сте си потърсили правата, и те са ви пренебрегнати едностранно от Мтел, следователно вече НЯМАТЕ договорни отношения.
И ето нещо за ВСИЧКИ Мтел клиенти:
30б. Абонатът има право да получава безвъзмездно детайлизирани сметки за ползваните услуги заедно с данъчна фактура.
Ако искат 30-60 или колкото беше там стотинки за хартиена фактура, това противоречи на договора ви, те нямат право!
Ако отказват да ви възстановят парите, които са ви взели досега, може да си прекратите също договора поради неспазването му от страна на Мтел.
и още малко
За прекратяването на договор:
Служителите преминават специални курсове и обучения как да общуват с клиентите, как да ги баламосват като цяло, как да зарибяват. Например на фирмените клиенти да им се натяква, че има услугата „Бизнес разговор”, т.е. фирма като звъни на друга фирма имало префернциално таксуване, само дето има една подробност, че другата фирма освен да е абонат на Мтел, трябва и да е на бизнес абонаментен план, а това няма как да се знае в повечето случаи. Трябва да изпратиш смс на определен номер, за да разбереш как ще се таксува конкретния разговор. Почти никой не го прави. Цените за фирмите, а и за частни лица са най-високи, както всички знаем. Мога да ви кажа защо все още Мтел има толкова много клиенти. Ами много просто - служителите са обучени да не пускат клиентите да си ходят и да ги задържат по един или друг начин. Естествено, клаузата за автоматично преподписване оказва решаваща роля. На фирмените потребители се внушава, че над 70% от фирмите в България са абонати на Мтел и им е изгодно на ползват „Бизнес класа”. Истината е, че са малко над 60%, а колко от тях са на Бизнес план??? Има много фирми, предимно по-малките, които си ползват тарифи за частни лица.
Как се прекратява договор? Ще дам яснота по някои въпроси..: предизвестие за прекратяване на договор може да се пусне по всяко време. Независимо колко остава до края на договора. Ако някой иска, още от сключването на договора може и да си пусне предизвестие за след 12 или 24 месеца. Да не се вярва на консултантите, че имало време и ала-бала не било нужно и тем подобни глупости. Просто никой не иска при него да се подаде предизвестие или да се спре карта. Бонусите на служителите се определят и на база спрените СИМ карти на ниво магазин. Ако има подадено предизвестие в срок, т.е. до 30 дни преди датата на изтичането на договора и крайната дата мине, договорът става безсрочен и абоната има право да си го прекрати когато си иска. Тук не е като при Глобул - или спираш картата, или ти се удължава договора, дори да имаш предизвестие, е има и вариант вече да се мине на b-connect. Ще споделя и един номер: ако абонат е навлязъл в 12-я месец от 12-месечен договор, няма предизвестие и иска да си спре СИМ-а, има 2 начина, независимо че на *88 и в магазин Ви казват, че не може: 1-ят е като се съберат 2 неплатени фактури и се спре картата за неплатена сметка. Датата на спирането на СИМ-а не трябва да надвишава крайната дата на договора. Системата не подновява автоматично договор при спрян СИМ! Договорът се подновява автоматично, ако СИМ картата е активна в деня на изтичане на договора. Така и да не са спазени договорните условия за предизвестие има начин да не се поднови договора. 2-ят начин е като се обяви СИМ карата за открадната. Този ми се струва по-лесен, защото може и предния ден, преди изтичане на договора, да се обади абонат на оператор или да посети магазин и да каже, че е изгубил или му е била открадната картата. Отново при спряна карта договора не се подновява. Важното отново е да не мине крайната дата на договора, защото системата би начислила неустойки за 12 месеца. Ако се спре карта по горните два начина договорът не се подновява и системата не начислява неустойки.
..Г-це Павлова, по щастлива ли сте в Родината сега??
mitaka41
Рейтинг: 688 НеутралноНе е ли картел всички оператори да имат едно и също в договорите: автоматично подновявне и да не може да се прекъсне дотовора. Човек няма избор.
петро
Рейтинг: 803 НеутралноХубава работа,ама...мтелска!
reality
Рейтинг: 1037 Неутрално"Обясних, че системата е измислена от хора и хора управляват системата, а не тя тях, но явно в Мтел не е така, защото за пореден път ми беше отказано"
Stupidity should be painfulЛипсата на креативност и инициативност, желанието да се свърши добре дадена задача и най-вече фундаментални познания как работи системата отсъстват напълно в Мтел, а и не само там.
В такива ситуации ти трябват здрави нерви...много здрави!
Софиянец
Рейтинг: 833 НеутралноМного гнусна история...от Мтел се отказах преди 4 години, след няколко месечни безобразия от тяхна страна.. Глобул също не са стока, но там съм на някакви минимални тарифи и почти не го ползвам телефона, така че сметките ми не надвишават 10-15 лева. От 3 години съм на Виваком и досега нямам никакви оплаквания. Дори напротив, винаги са били любезни, когато съм имал въпроси, а сметките са ми смешно ниски за броя разговори, които водя..Въпреки това, гледам да не им се предоверявам и на тях, че...едва ли са чак толкоз по-добре от Ментел и Глобул
Като цяло в БГ, мобилните оператори са сред най-големите експлоататори на българския потребител..
Георги
Рейтинг: 836 НеутралноНаистина трябва много да Ви е липсвала България, за да се върнете тук, мадам...
Ако има нещо... няма нищоА от друга страна аз съм абонат на vivacom от самото създаване на оператора и до сега не съм имал проблеми. Понякога може би точно по-малките оператори предлагат по-добра услуга.
Публикувано през m.dnevnik.bg
madred
Рейтинг: 5 НеутралноДо коментар [#20] от "fifi_5":
Виваком "имат покритие и в най-затънтени краища на света"
Не думай! Нормално да имаме различни представи за затънтени краища на света, но чак пък толкова да се разминаваме. За мен мтел имат най-доброто покритие и продължавам да се убеждавам в това.
Хриси
Рейтинг: 1441 НеутралноИзвинявам се, ама просто не мога да се сдържа: Александра, тук е така - свиквайте, щом сте била толкова глупава да се върнете.
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.klik_klik
Рейтинг: 237 НеутралноМтел са най-некоректната фирма с която съм се сблъсквал. Отне ми два месеца, за да успея да се отърва от тях и много нерви. Сега още получавам надписаните им фактури с вече платени такси. Големият проблем при тях е, че са отрязали всякакви възможности за обратна комуникация. След различни опити, да изясня сметките, изпратих жалба по "Спиди" с опция за връщане на екземпляр с входящ номер. Тъпаците обаче упорито отказват да приемат писмото!
Сега няма да им платя фактурата и ще чакам да се срещна с тях в съда.
troi
Рейтинг: 773 НеутралноДо коментар [#33] от "klik_klik":
забавление и приключениеПрати им нотариална покана!
azahara
Рейтинг: 8 РазстроеноХриси, ако всеки се примирява като Вас нещата няма да се оправят никога. Очевидно е, че реакцията на Александра е разрешила случая, иначе едва ли щеше да получи увеличение на лимита до 1000 лв.
Angeloff
Рейтинг: 1040 НеутралноТова, което ме изненадва е, че въпросната дама е решила да се обвърже с М-Тел, при положение, че всеки знае за техните проблеми.
Освен ако не е сключила договор преди заветната дата 6. септември, когато всъщност започнаха проблемите на М-Тел.
Хриси
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#35] от "azahara":
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Аз, преди да стана клиент на каквото и да е, проучвам нещата внимателно и гледам да не се набутам прекалено, щото тук всеки гледа да те прецака.
Пък ако не ми хареса услугата и съм се набутала, правя всичко възможно да се махна ASAP вместо да наливам пари и да се моля.
Съдейки по епопеята на дамата, ментел са си намерели будала и са започнали да я разиграват, пък тя, мислейки си, че е още в Швейцария, се е оставила да я направят на маймуна. От лятото й правят мизерии, тя им налива пари, те я правят на маймуна и така, докато тя чак сега се е сетила да се оплаче.
...понеже ментел са единственият мобилен оператор в Европа...
Хи-хи
Рейтинг: 1705 НеутралноТази кака е голяма мазохистка бе. Да се върже с най-кенефния оператор в най-кенефната държава... Ама и на най-умните им се случва
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ментор
Рейтинг: 1032 Неутралноимам доста (негативен) опит с тия неща, и за момента Виваком са най-свестни - обяснимо, понеже са най-малки като брой мобилни абонати. Мтел са пълна трагедия, и нещата при тях се влошават прогресивно.
Не виждам защо обаче КРС спи и оставя хората да се оправят поединично. Или трябва да наложат строги правила които не позволяват подобно разиграване (например прекратяване на договор с 5-дневно предизвестие чрез СМС, при положение че всички задължения са изчистени), или просто да дадат безплатен лиценз на още 2-3 големи международни оператора. Тогава изведнъж молбите ще престанат да се губят, и 'техническите затруднения' които интересно защо затрудняват само клиентите, ще изчезнат.
Момчил
Рейтинг: 1434 НеутралноТези от Мтел са на кафево. Толкова неадекватно се държат при всякакви подобни изявления.
http://www.momchil.eukirsner
Рейтинг: 581 НеутралноМентор, ами защото членовете на КРС са поставени там единствено да защитават корпоративни интереси, не потребителски.
kirsner
Рейтинг: 581 НеутралноИ ся кво излиза, че единствено Виваком работят с по-нормални стандарти. Добре че приватизираха БТК навремето, та да се появи и Виваком.
hypercube
Рейтинг: 746 НеутралноМинах през цялата им процедура по задържане на клиенти и оферти срещу пренасяне на номер само с един въпрос : "Ако преподпиша с вас ще престанете ли да спирате входящите ми обаждания при забавено плащане и при надвишен кредитен лимит ?" Удивително, беше им странно защо толкова ми пречи това. На всеки се е случвало да забрави за плащане и на всеки му се е случвало да говори до лимита, но всеки е имал момент когато пропуснато входящо обаждане би му коствало много, както на Александра от статията. Само Мтел има тази пагубна политика - естествено вече не към мен.
Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенедиgagrolet
Рейтинг: 122 НеутралноАлександра, съчувствам Ви за мъките с М-Тел, но сама сте си виновна...Първо- за това, че сте се върнала в България (замалко и аз да направя това неблагоразумие), а не сте се подготвила за всякакви неприятни изненади. Второ- след като сте в Швейцария и изобщо в чужбина толкова често защо не сте се снабдили с мобилна карта от там и/или не използвате интернет телефония- съвременните начини за комуникация не се ограничават само с мобилен телефон на М-Тел...И трето- като живяла в нормална страна на ЕС (Швейцария е асоцииран член на ЕС) трябва да знаете, че роумингът в рамките на ЕС струва 0,17 цента/мин. Трябва доста да се потрудите, за да надвишите месечно 250-300 лв.
Партия на Нервните в БългарияСъветът ми в случая е: подгответе се и за други неприятни и ежедневни изненади- така е в Родината. Има много хубави неща, но за съжаление май лошите са повече...
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 НеутралноПроблемите у нас не се дължат на лошите оператори, а на законодателството ни, което им позволява така да ни играят.
Напр. проблемът с автоматично подновяване на договорите. Какви бяха тези титанични борби на КРС с мобилните оператори и молбите те да станат по-добри?
Подобни проблеми се корегирват чрез поправка на законите и правилата, и евентуално отнемане на лиценза, а не с молби.
darkstar
Рейтинг: 8 НеутралноПреди време Глобул имаше проблеми с отчитането на сметките - ползвах услуга 500мин безплатно към 10 абоната - преглеждайки сметката установих че част от разговорите към 10-те номера са таксувани при положение че имам още от 500-те безплатни - подадох жалба, но трябваше да заплатя фактурата. Ако бяха надписали по -голяма сума която не мога да платя, можеше и да ме осъдят за нереални вземания - ужас. Гледайте си фактурите - гадовете лъжат и то винаги в тяхна полза - при 2-3 милиона абонати половината да ги ощетят с 1лв - предствете си какъв капитал ще съберат.
Нямам думи!bugmenot
Рейтинг: 8 НеутралноНе е проблема в Мтел, проблема е, че няма алтернатива...
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#7] от "Mai Tai":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Така е потвърждавам и върши работа!!!
Athanatos
Рейтинг: 1793 НеутралноЗа Мтел всички, които сме се опарвали, знаем. Допускам, че авторката на писмото, като живяла извън България не е била наясно с БГ реалностите и е постъпила леко наивно, като им се е доверила.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Не мога да оправдая с наивност обаче факта, че човек който има бизнес за толкова пари и пътува 50% от времето си в чужбина, би се оставил с 1 телефон ( и с един оператор).
Аз също пътувам доста служебно, макар и само в България, и за миг не съм оставал само с 1 телефон. Могат да се случат какви ли не неща - да ти откраднат телефона, да му падне батерията в момент, в който най-много ти трябва и няма как да го заредиш, на точното място, в което си закъсал да няма покритие, да има технически проблем с оператора....и т.н.
Винаги имам алтернатива, и това ме е спасявало от по-големи проблеми много пъти. Естествено, услуги на МТЕЛ не ползвам от години.
До коментар [#25] от "07":
Това със спиране на плащанията към оператора 2-3 месеца преди края на договора поне при Глобул не работи. Точно това направих, но получих след 5 месеца писмо, че им дължа освен дължимите сметки и сумата от таксите за 3+12 месеца. Таксите ми са малки, по 6 лв. на месец, но въпросът е принципен.
Георги Грънчаров
Рейтинг: 1441 ГневноИ моята драма продължава близо пет месеца, макар с много по-малки суми. Но държанието на Мтел е фрапиращо и напълно разбирам госпожата, защото знам какво е да губиш часове наред във висене на телефона и слушане на "Евридей ай смаааайл нанана-нананаааа..." защото тъпите оператори не вдигат! То не бяха човешки грешки, бъгове и т.н. Дори сега сметката по единия ми номер нараства всеки ден без да съм се обаждал никъде!!!!
"Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"Мани
Рейтинг: 617 ВеселоНе че не вярвам на жената, ама малко фантасмагорично ми зву4и историята... в крайна сметка проблема ми се струва да е единичен и е решен!
citrusNeda
Рейтинг: 550 НеутралноРадвам се, че проблемът на Александра е решен, но съм възмутена от отговора на Мтел, че това е единичен случай. Това изобщо не е вярно. В който и офис на Мтел да съм била, винаги съм оставала разочарована от служител(к)ите. Някой трябва да им каже, че напевният тон с мазни отсенки няма нищо с уважението и респекта, които трябва да имат към клиентите. Второ, явно съдейки по себе си, обясняват като на олигофрени, което е тест за търпимостта на клиента. Фактури се издават от 4-5 месеца през неуточнени периоди, късно се получават съобщенията за тях и това създава напрежение. Липсва информация за изразходвани безплатни минути и изобщо, ред такива неща. За разлика от Александра, не само че нямам и възможност, но нямам и желание да плащам на некоректен контрагент. Скоро ще потърся начини да прекратя договора си с Мтел. А към кой друг оператор да се насоча?
Georgi K
Рейтинг: 8 ГневноСпоред скромния ми личен опит от комуникациите ми с отдел "обслужване на клиенти" в М-Тел мога да заключа, че са напълно безполезни. Три път им задавам един и същ въпрос (защо не са ми възстановени неустоиките) и три пъти получавам отговор, че не ми е надписана сметката... т.е. писмата не се четат! Това не е единичен случай, щом три пъти задавам един и същ въпрос и получавам един и същ отговор, който няма нищо общо с въпроса ми...
hypercube
Рейтинг: 746 НеутралноДругият проблем е, че няма връзка между операторите в кол центровете и момичетата в офисите с големите шефове и мениджъри, които творят простотиите във всички оператори. Т.е на вас ви казват "взето е под внимание, отговорните лица са информирани" обаче реалността е, че никой не се интересува от вашия проблем и докато КРС не го удари в писмен вид на масата за преговори шефа може даже и да не е чувал за него. Ако слушаха по-добре клиентите си и бяха гъвкави сигурно сега нямаше да имат стигане - сигрно много разумни предложения и идеи са били игнорирани по този начин.
Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенедиteo_stoyanova
Рейтинг: 8 НеутралноДобре де, аз не можах да разбера едно нещо - при положение, че плаща сметки от по 400, 800 и т.н. лева, защо внася само по 200лв депозит? Ами нормално е да има лимит и госпожата от мтел и е обяснила защо - с цел събираемост на взиманията. Аз не мога да разбера едните се оплакват от липса на лимит, други от точно обратното. Ето защо сега като вкарат новата система ще има индивидуални условия за всички. Хубавите неща стават с време!
deep_water
Рейтинг: 237 НеутралноИсторията с г-ца Павлова е поучителна. Аз я аплодирам за смелото решение, защото малцина проявяват смелостта да се върнат в БГ джунглата след като са били на такова цивилизовано място като Швейцария. Относно операторите имам карти към двата мобилни ветерана и от опит знам, че и Глобул са същите ако не и по-зле. Имах подобен проблем с Глобул с получаване на надписани сметки от роуминг месеци след като се върнах от 7 дневна ваканция в чужбина. Да не говорим, че в офиса нямам обхват с тях. Една година бяхме в Доспат и си спомням че пак имаше проблем с обхвата към тях. Имайки предвид всичко гореописано не смея да си купувам и трета карта към третия оператор Вивател.
m.stoyanova.61.
Рейтинг: 646 НеутралноАз също пътувам често в чужбина и ползвам услугите на мтел. До сега проблем никога не съм имала. Може би е права служителката на мтел, че това е единичен случай, защото на мен за толкова години не ми се е случвало подобно нещо.
juniorg
Рейтинг: 5 НеутралноПроблема при мтел е от както смениха платформата. Т.е. технически проблем, който ще отмине. Но пък в компания, където проблема е въпрос на политика и смятат да заробват клиента с договори по телефона, това вече не е временно. На мен точно това ми се случи с виваком.
cveketo
Рейтинг: 237 НеутралноАз съм абонат на Мтел вече 7 години. Досега не съм имала проблеми с тях. Единствено при въвеждането на новата система покрай празниците имах леко забавяне на фактурата за декември. Но винаги съм получавала точни сметки, а си следя под лупа изговорените минути. На мен също ми се налага да пътувам в чужбина и да чукам на дърво не съм получавала надписани сметки или липса на обхват. Симпатизирам на г-цата, но имайки предвид техническия проблем е разбираемо да има разминавания при някои абонати. Силно се надявам, че смяната на новата система ще е за добро и че ще улеснява клиентите занапред.
Мани
Рейтинг: 617 ВеселоАз предпочитам да вярвам,че всичко ще е ок с новата платформа за обслужване на клиенти, вместо да се чудя и мая дали има истина в думите на потърпевшите.
, т.е. да разчитам на опита
citrussilvichca
Рейтинг: 5 НеутралноЗдравейте, търся контакт с Г-ца Александра Павлова
azahara
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#62] от "silvichca":
Имате лично съобщение.