Правителството намали инфраструктурните такси за влакове, които возят камиони

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 188 Неутрално

    Тоест е по-ефтино вместо контейнер да ползваш камион?

  2. 2 Профил на Valdes
    Valdes
    Рейтинг: 8 Разстроено

    До коментар [#1] от "Skydiver":
    Общо взето сте прав. Истинската идея май е да се осигури работа на БДЖ, а срещу това НКЖИ да поеме загубите. Това двойно намаление на тарифата кой ще го поеме?!
    Поредната железничарска тъпотия - дали милионите за проектиране и строителство на рампи, гари и паркинги и сега се сетили, че сметката им не излиза. И ... хайдееее държавата (чрез НКЖИ) да плаща измишльотини.

  3. 3 Профил на zh Vulchev
    zh Vulchev
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#2] от "Valdes":

    Ако се увеличат тройно товарите, които се транспортират с влакова ще се окаже, че и двете страни имат изгода. А в това има голям потенциал, особено ако има по-високи такси за камионите, които преминават транзитно през страната. И по-важното, ако намалее натоварването по пътищата и ако има 10-20 катастрофи по-малко през годината- ще си струва

    zhv
  4. 4 Профил на Valdes
    Valdes
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "zh Vulchev":

    АКО се увеличи тройно?!!! А АКО не се случи?! Вие дали знаете какви са резултатите от анализа на ползите и разходите? Ще Ви помогна - НЕ Е ПРАВЕН АНАЛИЗ!!! Анализ на трафика също не е правен. Има няколко опита за анализи, които не звучат особено обнадеждаващо. Затова твърдя, че нещата се правят не както трябва.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #