За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Skydiver
Рейтинг: 188 НеутралноТоест е по-ефтино вместо контейнер да ползваш камион?
Valdes
Рейтинг: 8 РазстроеноДо коментар [#1] от "Skydiver":
Общо взето сте прав. Истинската идея май е да се осигури работа на БДЖ, а срещу това НКЖИ да поеме загубите. Това двойно намаление на тарифата кой ще го поеме?!
Поредната железничарска тъпотия - дали милионите за проектиране и строителство на рампи, гари и паркинги и сега се сетили, че сметката им не излиза. И ... хайдееее държавата (чрез НКЖИ) да плаща измишльотини.
zh Vulchev
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#2] от "Valdes":
zhvАко се увеличат тройно товарите, които се транспортират с влакова ще се окаже, че и двете страни имат изгода. А в това има голям потенциал, особено ако има по-високи такси за камионите, които преминават транзитно през страната. И по-важното, ако намалее натоварването по пътищата и ако има 10-20 катастрофи по-малко през годината- ще си струва
Valdes
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "zh Vulchev":
АКО се увеличи тройно?!!! А АКО не се случи?! Вие дали знаете какви са резултатите от анализа на ползите и разходите? Ще Ви помогна - НЕ Е ПРАВЕН АНАЛИЗ!!! Анализ на трафика също не е правен. Има няколко опита за анализи, които не звучат особено обнадеждаващо. Затова твърдя, че нещата се правят не както трябва.