Изскочиха нарушения по строителството на столичното метро

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    ново 20 в гордостта на Геройко

    low riders team
  2. 2 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    В Италия борбата срещу мафията започва с Миланското метро, което малко след построяването си рухва заради кражби и свитият от подкупите за политици и мафиоти бюджет. Да не стане и у нас така.

  3. 3 Профил на Schwejk
    Schwejk
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Човекът рече, че ше го запомниме с магистралите. За метрото и Околовръстното нищо не каза. На Околовръстното при първия силен дъжд хората наизлизаха с канута и каяци. За метрото ме е страх да си представям.

  4. 4 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    Класика! Човек си купи един салам и като го изпече на сандвичи в принцесника, вижда как 2/3 се е изпарил. Толкова е измамата в един прост салам. А какво остава в цял подземен град, какъвто е метрото!

    Няма място за илюзии. Не обучим ли достатъчен брой професионалисти инженери, прависти международно право, прависти по FIDIC и т.н., големите концерни ще ни връткат на оная си работа както си искат. Те успяват в собствените си държави с 300-годишни традиции в държавното строителство, а какво остава тук при аборигените.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  5. 5 Профил на ръца пръца
    ръца пръца
    Рейтинг: 995 Весело

    моля кажете не на шега - има ли нещо в тая държава дето да е БЕЗ финансови и технически нарушения!?

    птицата може да се влюби в риба, но къде ще живеят...
  6. 6 Профил на mned
    mned
    Рейтинг: 217 Неутрално

    "... непрестанно има пропуски при оформянето на документите за проследимост на плащанията." Това стига.

  7. 7 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 614 Неутрално

    По скоро трябва да се засилят ограниченията и да се увеличат таксите за паркиране в центъра, за да се стимулира пътуването с метрото. Това са повече билетчета, повече приходи.

  8. 8 Профил на starez
    starez
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Още като каза наш Бойко, че ще направи магистрала с млко пари и ме <втресе>.Изплуваха далечни спомени за икономии <грам, стотинка и тн.>Бригадите на героя на соц. труда едикой си икономисали половината от предвидените пари>.

  9. 9 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#3] от "Kurt":Човекът в изказване вчера прибави и околовръстното.За метрто все още мълчи.Най-вероятно е да каже,че нарушенията при строителството на метрото са наследство от ламята.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1316 Весело

    Лапане не ДДС ? Какво да направиш - навици ))))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  12. 12 Профил на гт
    гт
    Рейтинг: 1316 Весело

    Ех, Сергей!

    Защото сме социалисти!

  13. 13 Профил на Weingro
    Weingro
    Рейтинг: 951 Весело

    До коментар [#3] от "Kurt":

    Подводници, брат! И без това we all live in a yellow submarine

  14. 14 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    "Пропуски има и при издаването на сертификат за съответствие за производство на използван за строежа бетон от фирмата "Бетон комплекс". Докладът констатира още, че единият от изпълнителите "Доуш иншаат", който прави участъка от "Надежда" до метростанция "Патриарх Евтимий", закъснява с строителството на станциите, но е напред с изграждането на други части от обекта. "
    Знаете ли кога ще ползвам метрото - точно никога! По- евтино- поне в момента - и от ползването на лично МПС ми излиза таксито!

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  15. 15 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 773 Неутрално

    медиапул ? агенцията на сергей? странно?

  16. 16 Профил на аз
    аз
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#5] от "ръца пръца":

    ами резултатите от проверките на администрацията. някак си все трети лица откриват финансовите и технически нарушения. човек да се чуди защо ли?....

    from all the things i've lost i miss my mind the most
  17. 17 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#8] от "starez":Разликата между онези икономисани и тези са ,че тези са усвоени и държавата ,освен че е получила икономисан продукт,се е разделила и с икономиите.Тогава шефът получил потупване по рамото и добре оформено парченце я бронз ,я месинг,а тия получават "иономисаните" пари,а след това те учат на спестовност.

  18. 18 Профил на tst54
    tst54
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#15] от "toshiro"Мнооооого си тъп Саше,коя е Стояна знаеш ли

  19. 19 Профил на каруцар
    каруцар
    Рейтинг: 165 Разстроено

    Метрото се строй на юруш заради кефа на един ШЕРИФ! ШЕРИФА на Банкя който е само строител ама с наши пари ! Всяка фикс идея взима свойте жертви било то и фикс идея на ШЕРИФА от банкя !

  20. 20 Профил на Теодора
    Теодора
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Mалко им дойде вповече.. Вчера компрометираха и строежа на магистралите.. Давай, Бойко, само така и с Белене..

    http://antiideas.wordpress.com/
  21. 21 Профил на kento
    kento
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#17] от "cobanmaala":

    Разликата между онези икономисани и тези са ,че тези са усвоени и държавата ,освен че е получила икономисан продукт,се е разделила и с икономиите.
    -----------------------------
    Аха,веднага легнахте на инфо от червен консултант като тия Строл-1000!Е,така става,значи сме загубили парите!Следете утре отговора,да видим!

  22. 22 Профил на коколино
    коколино
    Рейтинг: 628 Весело

    Ми ако почне да строи Белене?

    Дано се намери някой да го разтреля преди това(както той гръмна Бай Миле).

    кому е изгодно?
  23. 23 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1316 Весело

    Споко бе пичове, нали сега правят фонд за резервни плащания точно за такива проекти! Пари за папкане вече са осигурени, а с тази издънка е ясно и защо толкова бързаха! На ред са магистралите, нека да видим там какво ще излезе....

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  24. 24 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#8] от "starez":

    Лошото е, че парите хич не са малко, защото имаше няколко доплащания. Така че като се тегли чертата ще видим.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  25. 25 Профил на kento
    kento
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#22] от "коколино":

    Много плямпаш бай коко,да не те налазят мравки!

  26. 26 Профил на Брадвата
    Брадвата
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Много незаслужено е оплюван Бойко.Човека поне ще построи нещо и ще го остави на всички включително и на злобарите.Какво направиха предишните с обръчите си от фирми регистрирани на синове и братя-едно голямо ама много голямо крадене! Между другото Доуш е подбрана от Доган по времето на предното правителство за да се осигури държавното финансиране.Същото важи и за Мапа ченгиз на магистрала Люлин.Фирмите, които строят по-времето на сегашното правителство са мощни и сериозни.

    treasurer
  27. 27
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:27 на 17/03/2011 от неговия автор.

  28. 28 Профил на alejandro...
    alejandro...
    Рейтинг: 479 Любопитно

    Е това е... Не се научиха в тая балканска джунгла, че когато си тръгнал да градиш нещо, то не се прави с номера "под масата", с рушвети, с лъжи, с турски фирми и с всякакви подбни съмнителни изпълнители... Или пестят пари нарочно, за да ги окрадат после, или трябва да са адски глупави, за да попадат все на лоши изпълнители по проекти в България... Вероятно е първото...

    Как пък едно нещо не с е свърши, завърши, и изпълни като света?

    Нищо трайно турско не съм виждал... Но ако на магистрала "Люлин", по която пак турци грешат и гафят стане нещо, поне си отвън на земята... Но ако пък те зарине метрото, понеже пак са го правят турци, да видим кой, как и с какво ще те вади оттам...

    Това е.. Не се научиха нашите псевдоуправници да избират качеството... Все гледа да минат евтинко, "метър", и тъничко - с малко пари... А после се плаща тройно... Или за поправки на изграденото, или за разсипан живот...

    Турска стока? И чорап не искам турско производство, за метро и магистрала да не говорим...

    Цурвулски истории... Ново метро и нова магистрала със сто хиляди дефекта... Идиотщина!

  29. 29 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Боко е тиква - тва ясно...ама как бе, за бога, атакуват баш на 2-те силни места - Плевневлиев и Метрото. Защо не мога да повярвам, че тук няма преднамерено, злонамерено действие от страна на мръсните, гнусни комунисти, които крадяха двойно повече от новите, но за сметка на това и 1км метро или магистрала не построиха.. Хич, ама хич не им е угодно, май!
    Партизанската война е в разгара си..

  30. 30 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    До коментар [#29] от "Софиянец":

    Дали са толкова силни!? Ако бяха защо шефа на АПИ, вместо да го позлатят за "бляскавата" работа по магистралите....подаде оставка?

  31. 31 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    "Боко е тиква - тва ясно...ама как бе, за бога, атакуват баш на 2-те силни места - Плевневлиев и Метрото."
    Ами, ясно е защо- най-силните неща в управлението на ГЕРБ явно имат огромни слабости и атака срещу тях компрометира тотално правителството, защото то само с тях се хвали. Каквото и да стане, Бойко излиза с "Ама ние правим метро и магистрали, докато другите не ги направиха.", а сега идва истината, че тези проекти са една касичка и много лошо изпълнение заради бързане, лоша организация, борба да излезе самият строеж по-евтино, за да остане по-голяма комисионна(То по време на тройната беше практика такива проекти да се печелят от далия примерно 30-40% от стойността на чиновниците, т.е. платени 1 милион да са реално 600-700000 в неговата фирма останали, след това той да поспести, за да си докара печалба, или да хване подизпълнители за 300-400000...), а се оказа, че гербаджии вървят по същия път. Тъй като няма и един осъден от БСП, ДПС или НДСВ за такива кражби, то оправданието с ланшния сняг не е на място. Бойко няма смелост да ги съди, значи поема отговорността и за техните безчинства. Всъщност, той я пое вече- за общинските проекти призна, че ще връща пари на ЕС от данъкоплатците, а, където общинските бюджети ще издъхнат заради възстановяване на крадено, ще се плаща от централния бюджет. Това ако е борба с корупцията...

  32. 32 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#29] от "Софиянец":

    Боко е тиква - тва ясно...
    -------------------------------------
    Щом го казва софиянец....
    Приятел,няма да те убеждавам в нещо,но да те питам-какъв трябва да е един премиер на една държава като нашата?
    Освен това съм казвал много пъти-всички подценяват Бойко и затова му сърбат попарата толкова години
    Човекът познава държавата много по-добре от всички други,независимо защото е дошъл от улицата или има добри съветници около него.Има нюх и чувство за самосъхранение,най-важните неща за една бандитска държава,а това си е интелигентност.
    Сигурен съм,че като свърши черната работа ще сложи някой образован и гладкоговорящ,който да ви кефи и вас

  33. 33 Профил на leni_n
    leni_n
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Каквото и да се говори и въпреки нечовешката злоба на комунистите, които правят "комплот" след "комплот" срещу правителството, за което имат богат исторически опит, метрото ще го има и магистралите ще ги има. Ако и да има комисионни,то те са 3%, а не по 30% както при червените и Доган.А между другото турската фирми на Люлин е работа на Станишев и Доган.А тази на Метрото като нищо да са притиснали Бойко на времето да я включи.

  34. 34 Профил на solen
    solen
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#33] от "leni_n":

    Когато има "финансови и технически нарушения" важно ли е дали нарушителите са социалисти, капиталисти или обикновени мърлячи...

    Става дума за корупция, за извършването на строежа по начин, по който аварии и катастрофи ще са по-често явление.

    За това става дума.

  35. 35 Профил на darkstar
    darkstar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Стига вече - мисля че правителството тотално сдаде багажа - крайно време е някой да понесе отговорност, прекалено много станаха изцепките. Дойде ми до гуша от некадърници - ВЪРВЕТЕ СИ!

    Нямам думи!
  36. 36 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#34] от "solen":

    Става дума за корупция, за извършването на строежа по начин, по който аварии и катастрофи ще са по-често явление.
    -----------------------------------------
    За какво става дума бе,пич?Виж в статията по-горе кой го казва!
    Почвате да се оливате с простотиите на комунистите!Не е толкова важно,всичко хубаво на редосеялките за днес

  37. 37 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 793 Весело

    Хехе! Още преди да щракна на "новината" си помислих кой ли ще да е "установил" повредата? Ама тея от скрол как и магистрали и метро инспектират бе? Строя си един кенеф на село! Дали и през него да не минат?

  38. 38
    ****

    Този коментар беше изтрит в 23:43 на 17/03/2011 от неговия автор.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Митовете падат един по един. В скоро време ще остане само залата за хвалене, и тогава някой пак такъл лош човек ще попита тя всъщност как точно се направи...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  42. 42 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1460 Любопитно

    Не се палете - това е наследството на 3-ната коалиция, която, заедно с международното положение и Костов, са виновни за всичко злини сполетяли София, България, Земята и Вселената!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  43. 43 Профил на gtr
    gtr
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#41] от "Тони!":

    Митовете падат,но градските легенди остават и пак така като през 2007 и 2009,сергейчо с отворена уста,а гаргамел умерено изненадан.

  44. 44 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    До коментар [#36] от "ret":

    Е казва го фирма, наета да инспектира от М-вото на транспорта, кой трябва да го каже!?

  45. 45 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Че комунягите са корумпирани спор няма, но да припомним кой беше сред подизпълнителите на метрото по времето на СерГей - един човек наречен Стенли, на който уж Б.Б. лепнал шамар, защото нервирал дъщеря му (т.е. щерката на Цветелина), а какво се оказва - Стенли взел заем от СИ БАНК да прави фирма подизпълнител на метрото, а Б.Б. в качеството си на кмет му осигурил договора за подизпълнител.
    Та докато се карате тук на комунисти и демократи, далаверите си текат назависимо кой е на власт.

  46. 46 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#39] от "be_google":

    Метрото е важно, защото София се задъхва от автомобилисти като теб. При положение, че близо 1/3 от населението е в София (независимо дали живее там или не) метрото придобива национално значение. Както и всяко решение което да намали автомобилите и да качи хората на обществен транспорт. Що се отнася до парите - те са от държавния и от бюджета на ЕС. Друг е въпроса как се харчат парите и това е големия проблем. А изброените градове пък ще спечелят от строежа на магистралите. Всъщност хубаво е, че се работи по тези проекти. Лошото е, че се правят през пръсти

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  47. 47 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#39] от "be_google":

    Кви милиарди кви 5 лева. В сегашното разширение на метрото са вложени 310 милиона евро като 80% са осигурени от ЕС. Тоест "милиардите", за които говориш са 62 милиона евро или 125 милиона лева. Раздели го на 3 години, колкото ще се строи метрото и излизат малко повече от 40 милиона лева годишно.

    А статията е повече от манипулативна - почти колкото тази с пепелта.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  48. 48 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Абе тази фирма е назначиха червените преди изборите, за да имат свой човек, който да саботира нещата в ОП Транспорт. От предишните им доклади, половината от техните изводи са опровергани. Най-добре да се скъса договора с тях. Те са абсолютно излишни. Изхвърлете ги тези комунистически агенти.
    И Дневник се е превърнал в пощенска кутия. Каквото им дадеш, това пускат. Без да го проверят, без да има мнение на другата страна. Ето да видят как са направили Стандарт! Веднага са се свързали с шефа на Метрополитен и той е обяснил някои неща. Много, много е паднало нивото в Дневник. Па нали уволниха една камара хора, нормално е качеството да падне...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #