За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Comandante Marques
Рейтинг: 1316 Любопитноново 20 в гордостта на Геройко
low riders teamMai Tai
Рейтинг: 1309 НеутралноВ Италия борбата срещу мафията започва с Миланското метро, което малко след построяването си рухва заради кражби и свитият от подкупите за политици и мафиоти бюджет. Да не стане и у нас така.
Schwejk
Рейтинг: 322 НеутралноЧовекът рече, че ше го запомниме с магистралите. За метрото и Околовръстното нищо не каза. На Околовръстното при първия силен дъжд хората наизлизаха с канута и каяци. За метрото ме е страх да си представям.
cinik
Рейтинг: 2608 НеутралноКласика! Човек си купи един салам и като го изпече на сандвичи в принцесника, вижда как 2/3 се е изпарил. Толкова е измамата в един прост салам. А какво остава в цял подземен град, какъвто е метрото!
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Няма място за илюзии. Не обучим ли достатъчен брой професионалисти инженери, прависти международно право, прависти по FIDIC и т.н., големите концерни ще ни връткат на оная си работа както си искат. Те успяват в собствените си държави с 300-годишни традиции в държавното строителство, а какво остава тук при аборигените.
ръца пръца
Рейтинг: 995 Веселомоля кажете не на шега - има ли нещо в тая държава дето да е БЕЗ финансови и технически нарушения!?
птицата може да се влюби в риба, но къде ще живеят...mned
Рейтинг: 217 Неутрално"... непрестанно има пропуски при оформянето на документите за проследимост на плащанията." Това стига.
хуz84О14722
Рейтинг: 614 НеутралноПо скоро трябва да се засилят ограниченията и да се увеличат таксите за паркиране в центъра, за да се стимулира пътуването с метрото. Това са повече билетчета, повече приходи.
starez
Рейтинг: 785 НеутралноОще като каза наш Бойко, че ще направи магистрала с млко пари и ме <втресе>.Изплуваха далечни спомени за икономии <грам, стотинка и тн.>Бригадите на героя на соц. труда едикой си икономисали половината от предвидените пари>.
Васил Дакев
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#3] от "Kurt":Човекът в изказване вчера прибави и околовръстното.За метрто все още мълчи.Най-вероятно е да каже,че нарушенията при строителството на метрото са наследство от ламята.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ь
Рейтинг: 1316 ВеселоЛапане не ДДС ? Какво да направиш - навици
))))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)гт
Рейтинг: 1316 ВеселоЕх, Сергей!
Защото сме социалисти!
Weingro
Рейтинг: 951 ВеселоДо коментар [#3] от "Kurt":
Подводници, брат! И без това we all live in a yellow submarine
Логика
Рейтинг: 1316 Любопитно"Пропуски има и при издаването на сертификат за съответствие за производство на използван за строежа бетон от фирмата "Бетон комплекс". Докладът констатира още, че единият от изпълнителите "Доуш иншаат", който прави участъка от "Надежда" до метростанция "Патриарх Евтимий", закъснява с строителството на станциите, но е напред с изграждането на други части от обекта. "
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаЗнаете ли кога ще ползвам метрото - точно никога! По- евтино- поне в момента - и от ползването на лично МПС ми излиза таксито!
Lazar Petrov
Рейтинг: 773 Неутралномедиапул ? агенцията на сергей? странно?
аз
Рейтинг: 719 ВеселоДо коментар [#5] от "ръца пръца":
from all the things i've lost i miss my mind the mostами резултатите от проверките на администрацията. някак си все трети лица откриват финансовите и технически нарушения. човек да се чуди защо ли?....
чобанмахала
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#8] от "starez":Разликата между онези икономисани и тези са ,че тези са усвоени и държавата ,освен че е получила икономисан продукт,се е разделила и с икономиите.Тогава шефът получил потупване по рамото и добре оформено парченце я бронз ,я месинг,а тия получават "иономисаните" пари,а след това те учат на спестовност.
tst54
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#15] от "toshiro"Мнооооого си тъп Саше,коя е Стояна знаеш ли
каруцар
Рейтинг: 165 РазстроеноМетрото се строй на юруш заради кефа на един ШЕРИФ! ШЕРИФА на Банкя който е само строител ама с наши пари ! Всяка фикс идея взима свойте жертви било то и фикс идея на ШЕРИФА от банкя !
Теодора
Рейтинг: 1309 НеутралноMалко им дойде вповече.. Вчера компрометираха и строежа на магистралите.. Давай, Бойко, само така и с Белене..
http://antiideas.wordpress.com/kento
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#17] от "cobanmaala":
Разликата между онези икономисани и тези са ,че тези са усвоени и държавата ,освен че е получила икономисан продукт,се е разделила и с икономиите.
-----------------------------
Аха,веднага легнахте на инфо от червен консултант като тия Строл-1000!Е,така става,значи сме загубили парите!Следете утре отговора,да видим!
коколино
Рейтинг: 628 ВеселоМи ако почне да строи Белене?
кому е изгодно?Дано се намери някой да го разтреля преди това(както той гръмна Бай Миле).
epoc
Рейтинг: 1316 ВеселоСпоко бе пичове, нали сега правят фонд за резервни плащания точно за такива проекти! Пари за папкане вече са осигурени, а с тази издънка е ясно и защо толкова бързаха! На ред са магистралите, нека да видим там какво ще излезе....
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....epoc
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#8] от "starez":
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Лошото е, че парите хич не са малко, защото имаше няколко доплащания. Така че като се тегли чертата ще видим.
kento
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#22] от "коколино":
Много плямпаш бай коко,да не те налазят мравки!
Брадвата
Рейтинг: 681 НеутралноМного незаслужено е оплюван Бойко.Човека поне ще построи нещо и ще го остави на всички включително и на злобарите.Какво направиха предишните с обръчите си от фирми регистрирани на синове и братя-едно голямо ама много голямо крадене! Между другото Доуш е подбрана от Доган по времето на предното правителство за да се осигури държавното финансиране.Същото важи и за Мапа ченгиз на магистрала Люлин.Фирмите, които строят по-времето на сегашното правителство са мощни и сериозни.
treasurer****
Този коментар беше изтрит в 21:27 на 17/03/2011 от неговия автор.
alejandro...
Рейтинг: 479 ЛюбопитноЕ това е... Не се научиха в тая балканска джунгла, че когато си тръгнал да градиш нещо, то не се прави с номера "под масата", с рушвети, с лъжи, с турски фирми и с всякакви подбни съмнителни изпълнители... Или пестят пари нарочно, за да ги окрадат после, или трябва да са адски глупави, за да попадат все на лоши изпълнители по проекти в България... Вероятно е първото...
Как пък едно нещо не с е свърши, завърши, и изпълни като света?
Нищо трайно турско не съм виждал... Но ако на магистрала "Люлин", по която пак турци грешат и гафят стане нещо, поне си отвън на земята... Но ако пък те зарине метрото, понеже пак са го правят турци, да видим кой, как и с какво ще те вади оттам...
Това е.. Не се научиха нашите псевдоуправници да избират качеството... Все гледа да минат евтинко, "метър", и тъничко - с малко пари... А после се плаща тройно... Или за поправки на изграденото, или за разсипан живот...
Турска стока? И чорап не искам турско производство, за метро и магистрала да не говорим...
Цурвулски истории... Ново метро и нова магистрала със сто хиляди дефекта... Идиотщина!
Софиянец
Рейтинг: 762 НеутралноБоко е тиква - тва ясно...ама как бе, за бога, атакуват баш на 2-те силни места - Плевневлиев и Метрото. Защо не мога да повярвам, че тук няма преднамерено, злонамерено действие от страна на мръсните, гнусни комунисти, които крадяха двойно повече от новите, но за сметка на това и 1км метро или магистрала не построиха.. Хич, ама хич не им е угодно, май!
Партизанската война е в разгара си..
svoboden
Рейтинг: 1087 НеутралноДо коментар [#29] от "Софиянец":
Дали са толкова силни!? Ако бяха защо шефа на АПИ, вместо да го позлатят за "бляскавата" работа по магистралите....подаде оставка?
атанас
Рейтинг: 1104 Неутрално"Боко е тиква - тва ясно...ама как бе, за бога, атакуват баш на 2-те силни места - Плевневлиев и Метрото."
Ами, ясно е защо- най-силните неща в управлението на ГЕРБ явно имат огромни слабости и атака срещу тях компрометира тотално правителството, защото то само с тях се хвали. Каквото и да стане, Бойко излиза с "Ама ние правим метро и магистрали, докато другите не ги направиха.", а сега идва истината, че тези проекти са една касичка и много лошо изпълнение заради бързане, лоша организация, борба да излезе самият строеж по-евтино, за да остане по-голяма комисионна(То по време на тройната беше практика такива проекти да се печелят от далия примерно 30-40% от стойността на чиновниците, т.е. платени 1 милион да са реално 600-700000 в неговата фирма останали, след това той да поспести, за да си докара печалба, или да хване подизпълнители за 300-400000...), а се оказа, че гербаджии вървят по същия път. Тъй като няма и един осъден от БСП, ДПС или НДСВ за такива кражби, то оправданието с ланшния сняг не е на място. Бойко няма смелост да ги съди, значи поема отговорността и за техните безчинства. Всъщност, той я пое вече- за общинските проекти призна, че ще връща пари на ЕС от данъкоплатците, а, където общинските бюджети ще издъхнат заради възстановяване на крадено, ще се плаща от централния бюджет. Това ако е борба с корупцията...
ret
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#29] от "Софиянец":
Боко е тиква - тва ясно...
-------------------------------------
Щом го казва софиянец....
Приятел,няма да те убеждавам в нещо,но да те питам-какъв трябва да е един премиер на една държава като нашата?
Освен това съм казвал много пъти-всички подценяват Бойко и затова му сърбат попарата толкова години
Човекът познава държавата много по-добре от всички други,независимо защото е дошъл от улицата или има добри съветници около него.Има нюх и чувство за самосъхранение,най-важните неща за една бандитска държава,а това си е интелигентност.
Сигурен съм,че като свърши черната работа ще сложи някой образован и гладкоговорящ,който да ви кефи и вас
leni_n
Рейтинг: 165 НеутралноКаквото и да се говори и въпреки нечовешката злоба на комунистите, които правят "комплот" след "комплот" срещу правителството, за което имат богат исторически опит, метрото ще го има и магистралите ще ги има. Ако и да има комисионни,то те са 3%, а не по 30% както при червените и Доган.А между другото турската фирми на Люлин е работа на Станишев и Доган.А тази на Метрото като нищо да са притиснали Бойко на времето да я включи.
solen
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#33] от "leni_n":
Когато има "финансови и технически нарушения" важно ли е дали нарушителите са социалисти, капиталисти или обикновени мърлячи...
Става дума за корупция, за извършването на строежа по начин, по който аварии и катастрофи ще са по-често явление.
За това става дума.
darkstar
Рейтинг: 8 НеутралноСтига вече - мисля че правителството тотално сдаде багажа - крайно време е някой да понесе отговорност, прекалено много станаха изцепките. Дойде ми до гуша от некадърници - ВЪРВЕТЕ СИ!
Нямам думи!ret
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#34] от "solen":
Става дума за корупция, за извършването на строежа по начин, по който аварии и катастрофи ще са по-често явление.
-----------------------------------------
За какво става дума бе,пич?Виж в статията по-горе кой го казва!
Почвате да се оливате с простотиите на комунистите!Не е толкова важно,всичко хубаво на редосеялките за днес
wds23355772
Рейтинг: 793 ВеселоХехе! Още преди да щракна на "новината" си помислих кой ли ще да е "установил" повредата? Ама тея от скрол как и магистрали и метро инспектират бе? Строя си един кенеф на село! Дали и през него да не минат?
****
Този коментар беше изтрит в 23:43 на 17/03/2011 от неговия автор.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1320 НеутралноМитовете падат един по един. В скоро време ще остане само залата за хвалене, и тогава някой пак такъл лош човек ще попита тя всъщност как точно се направи...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКB52
Рейтинг: 1460 ЛюбопитноНе се палете - това е наследството на 3-ната коалиция, която, заедно с международното положение и Костов, са виновни за всичко злини сполетяли София, България, Земята и Вселената!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.gtr
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#41] от "Тони!":
Митовете падат,но градските легенди остават и пак така като през 2007 и 2009,сергейчо с отворена уста,а гаргамел умерено изненадан.
svoboden
Рейтинг: 1087 НеутралноДо коментар [#36] от "ret":
Е казва го фирма, наета да инспектира от М-вото на транспорта, кой трябва да го каже!?
_dan_
Рейтинг: 733 НеутралноЧе комунягите са корумпирани спор няма, но да припомним кой беше сред подизпълнителите на метрото по времето на СерГей - един човек наречен Стенли, на който уж Б.Б. лепнал шамар, защото нервирал дъщеря му (т.е. щерката на Цветелина), а какво се оказва - Стенли взел заем от СИ БАНК да прави фирма подизпълнител на метрото, а Б.Б. в качеството си на кмет му осигурил договора за подизпълнител.
Та докато се карате тук на комунисти и демократи, далаверите си текат назависимо кой е на власт.
Gopeто
Рейтинг: 1321 НеутралноДо коментар [#39] от "be_google":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровМетрото е важно, защото София се задъхва от автомобилисти като теб. При положение, че близо 1/3 от населението е в София (независимо дали живее там или не) метрото придобива национално значение. Както и всяко решение което да намали автомобилите и да качи хората на обществен транспорт. Що се отнася до парите - те са от държавния и от бюджета на ЕС. Друг е въпроса как се харчат парите и това е големия проблем. А изброените градове пък ще спечелят от строежа на магистралите. Всъщност хубаво е, че се работи по тези проекти. Лошото е, че се правят през пръсти
anihilator_jack
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#39] от "be_google":
Veritas odium parit obsequim amicosКви милиарди кви 5 лева. В сегашното разширение на метрото са вложени 310 милиона евро като 80% са осигурени от ЕС. Тоест "милиардите", за които говориш са 62 милиона евро или 125 милиона лева. Раздели го на 3 години, колкото ще се строи метрото и излизат малко повече от 40 милиона лева годишно.
А статията е повече от манипулативна - почти колкото тази с пепелта.
Vassco
Рейтинг: 681 НеутралноАбе тази фирма е назначиха червените преди изборите, за да имат свой човек, който да саботира нещата в ОП Транспорт. От предишните им доклади, половината от техните изводи са опровергани. Най-добре да се скъса договора с тях. Те са абсолютно излишни. Изхвърлете ги тези комунистически агенти.
И Дневник се е превърнал в пощенска кутия. Каквото им дадеш, това пускат. Без да го проверят, без да има мнение на другата страна. Ето да видят как са направили Стандарт! Веднага са се свързали с шефа на Метрополитен и той е обяснил някои неща. Много, много е паднало нивото в Дневник. Па нали уволниха една камара хора, нормално е качеството да падне...