За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Tademan
Рейтинг: 946 НеутралноДа бяха мислили, когато застрояваха, а този МОЛ е единственият хубав, после ще мислим и за бул."Черни връх".
Да станем по-зле от Токио."Расте и теснее". И даже ми грознее с тези преплетени "архитектурни" стилове.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 ГневноИ ТОЧНО КАК ЩЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ ЗИМАТА И ПО ВСЯКО ВРЕМЕ ОТ ИНБВАЛИДИ МАЙКИ СДЕЦА И ВЪЗРАСНИ ХОРА.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И ТОЧНО КЪДЕ ИМА ОБЩИНСКА ЗЕМЯ ПО ЮЖНАТА ДЪГА ИЛИ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЩЕ ОТЧУЖДАВАТ ХОРАТА НА СМЕШНО НИСКИ ЦЕНИ
kndmv
Рейтинг: 316 НеутралноПублични частни идиоти...
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ами по принцип на Запад се правят асансьори. Или рампи, ако ситуацията го позволява. А за земята - специално за надлези не трябва кой знае колко земя. В крайна сметка общината може да я купи и на пазарни цени.
На Цариградско наистина няма никаква възможност за пресичане. Виждала съм и хора, които пресичат самото платно, повечето възрастни. Ума не ми го побира. По принцип би трябвало да има норми или най-малкото предписания за това, на какъв интервал да има възможност за пресичане. Няма да е лошо и да почнат да се поддържат съществуващите подлези.
Това е едно от много малкото смислени неща, които Диков е правил за София.
pavtaf
Рейтинг: 213 НеутралноНяма да е лошо да се направят повече пасрелки, особено на места, където на прав път без кръстовища сложиха светофари за пешеходци, като по този начин излишно затрудняват така и така натовареният трафик.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноА защо като строяха подлеза за автомобили не го направиха по-широк с два метра, да има и пешеходна част, толкова дебилна столична управа не сме имали никога!
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМногострадална Геновева
Рейтинг: 819 ЛюбопитноТази статия я четохме преди година, само където инвеститорите бяха турски фирми.
stanbul_shte_pomaga_na_sofiia_za_izgrajdaneto_na/
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/01/30/850336_i
Вероятно догодина пак ще четем същата статия, без грам нищо да се е променило. Сефте
kabalina
Рейтинг: 8 НеутралноО да, а ние знаем и кои са "партньорите" - никаква изненада няма да има. Ще се точи до дупка
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#6] от "Тони!":
За управата съм съгласна, но просто два допълнителни метра няма да стигнат. Проектът щеше да изглежда по съвсем различен начин, ако бяха предвидени пешеходци заради евакуация, вентилация, отделяне на двата потока и тн. Не че е невъзможно, но щеше да е доста по-трудно. От друга страна пешеходните мостове са масова практика във високо урбанизирани райони, например в Германия, където дори части от магистрали често пресичат жилищни райони. Лично аз ги считам за добър вариант. Ако се направят като хората, разбира се.
SS
Рейтинг: 1302 ВеселоС публично-частно партньорство София ще прави пешеходни надлези!?!
Абе и аз искам да участвам!
Ще си построя един частен надлез-подлез(на колкото по оживено място по добре)!
И после публично ще събирам такса преминаване! Ех ,че кеф!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#9] от "arch_":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПешеходен надлез може да има смисъл, единствено ако няма подлез. А такъв има. По никакъв начин не е толкова трудно да се отдели място за пешеходците, а вентилация така или иначе има осигурена, независимо дали минават автомобили или хора. Отделянето им не е проблем.
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#11] от "Тони!":
Не е вярно. Вентилацията за коли и за пешеходци се прави по съвсем различен начин, особено ако има изгорели газове. Отделянето също си има изисквания. Аз поне не се сещам за място където да има пешеходци в автомобилен подлез. Сещам се за няколко дублирани. Строителството на подобни съоръжения не е чак толкова проста работа.
epoc
Рейтинг: 1291 НеутралноИнтересно, явно някои в общината наистина си мислят, как МОЛ-ът повишава качеството на живота. И вместо да задължат инвеститора да направи пешеходния прорезз за своя сметка, сега ще се мазнят на гласоподавателите и ще демонстрират, че вършат работа....
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#12] от "arch_":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКА хората в колите тогава как дишат? За тях вентилация няма ли? А в подземните паркинги няма ли хора, които се придвижват от колите си до входа на мола?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 ГневноДо коментар [#9] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!защо на южната няма по проект нито един подлез ?
къде е гледал дик-офф??
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 ГневноДо коментар [#12] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!чия точно собственост ще са тези съоръжения ище има ли такса като за публично-частните паркинги ???
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#14] от "Тони!":
Хайде да не се забиваме в подробности, но според мен сам можеш да се сетиш че има значение дали прекарваш в тунел 10 секунди в затвореното купе на кола или 10 минути с бебе в количка. За подземните паркинги има много строги изисквания по отношение на вентилацията. От пътно не разбирам много, за това си има други специалисти, но щом масово се дублират подлезите, наместо да се правят заедно, очевидно има причина.
Ивайло Йосифов
Рейтинг: 873 НеутралноАха, еми дайте да вдигнем данъците, че от къде ще дойдат парите, нали така фъндъкова
http://5starhospitality.weebly.com/КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КАК ЩЕ СЕ ПРЕДПАЗЯТ ОТ ФЬОНОВЕТЕ ? и високите ПЛАВАТЕЛНИ води по дъгата дали няма да подкопаят основите?
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":
Но ако някой сложи такса на пешеходен мост, ще се прочуем наистина в цял свят.
То в България всичко е възможно
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#20] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!а собствеността ?
Чоко
Рейтинг: 213 ВеселоКритиците във форума никога не спят!
Proud to be anonymous!!!Ако общината и администрацията не мислят и не действат - що не мислят и не правят нищо, ако пък го правят - що го правят.
Българинът е академик в областта на критиката, равен няма.
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#19] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ми фьонът досега не е бутал сгради, ама то никога не е късно. Ако се оразмерят и построят като хората, високите води няма да са проблем.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#23] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!а проектирането защо е непълно
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#23] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!бутал е и то доста
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#17] от "arch_":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе съм казал, че не трябва да се отделят, но това не е проблем. А относно вентилацията, не ми казваш как в подземните паркинги ходят и хора?
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":
Не знам как се уреждат тези неща в България. Слушай, със сигурност има много неясноти. Това, което се опитвах да кажа е че опитът в силно урбанизирани територии с голям трафик показва, че пешеходните надлези работят добре. По принцип са по-безпроблемни, по-евтини и лесни за строеж и по-лесни за поддръжка от подлезите например. А е очевадно че на Цариградско има нужда от повече места за пресичане. Това е по принцип - оттук нататък дали ще се получи добре зависи от начина, по който подходи общината и строителят. Далеч съм от мисълта да защитавам идея точно на Диков безусловно.
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#25] от "КМЕТ В СЯНКА":
Например?
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#26] от "Тони!":
Твоята идея беше да се добави 2 метра тротоар. Аз пък ти казах, че няма да стане толкова лесно, защото вентилацията е различна, а не че е невъзможно. Ако се следва утвърдената практика (поне западната), подлезът за пешеходци ще е напълно отделен (със стена) от автомобилния. Което изисква доста повече средства. Спорът подлез vs. надлез според е абсурден, защото за да се направи точна преценка трябва да се знаят много работи - например точните разходи, времето за изпълнение и не на последно място местата, където потоците пешеходци са най големи и където има най-голяма нужда от такова съоръжение (не се прави никога в бг, задължително се прави на Запад).
vlad76
Рейтинг: 770 НеутралноДо коментар [#26] от "Тони!":...А чувал ли си , че подлезите се наводняват ..
P.S.
Рейтинг: 110 НеутралноИдеята не е лоша, но не е нова. Още когато направиха първия такъв надлез на Ал. Малинов, веднага се заприказва в медиите колко бил удачен и че щели да се правят още поне 10-тина подобни на мястото на други пешеходни сфетофари, за да се облекчи движението.. това беше преди 4-5 години.. от тогава нищо.
Вторият момент е цената.. пак ми се цитират милиони..5-8 милиона за 4-5 пасарелки..? Честно казано ако за правя проектно-сметната документация ще ми е ужасно трудно да наместя и надуя цените, за да го докарам дори до 0.5 млн/бр. Само не ми говорете за асансьори и пр.. 1 асансьор струва 10-тина хил лв.
Третият момент с смъченето на бюджетни пари по поддръжката. За справка: ..."Справка в бюджета на Столична община показва, че за тази и за миналата година се отпускат по 60 000 лв. годишно за поддръжка на пешеходното съоръжение. В кои фирми отиват те и за какво районният кмет на "Младост" Петко Дюлгеров отказа в продължение на няколко дни да отговори пред "Сега". Въпреки заявките на новия кмет Йорданка Фандъкова за прозрачност в работата Дюлгеров не отговори кои фирми са получавали парите миналата година, на какви цени са работили те и какво точно са извършвали. Единственият му коментар беше, че фирмите не са си вършили читаво работата и затова от 29 януари има нови договори. За тях вече бе осигурена детайлна информация.
От справката на районната администрация става ясно, че за чистене например се дават по 126 лв. месечно. Новият договор за тази дейност е сключен на 23 февруари с фирма "Даймънд Куолити Клийн". Охраната е поверена на фирма "Батсекюрити" с договор, сключен на 29 януари за сумата от 2880 лв. месечно. Поддръжката и ремонтът на асансьорната уредба и осветлението са спечелени от ЕТ "Ники Рейсинг Тим - Никола Пеков" с договори съответно от 1 и 17 февруари. Поддръжката на асансьора струва 312 лв. на месец.
За осветлението администрацията не даде данни. Простата сметка показва, че без да се включва осветлението, за цялостната поддръжка на пасарелката годишно се дават 39 816 лв. Не е ясно къде отива остатъкът от бюджета, който общината отпуска за надлеза." ..
.. има ли нужда от повече коментари..?
Батков-вън
Рейтинг: 668 Неутрално3000 лева за охрана???? Какво му охраняват толкова? По добре да имо само една камера - каквито и вандали да минават трудно ще причинят щети за 3000 лева месечно... Пък и с камери почти никой няма да посмее да прави простотии. Краде се на поразия в тази държава.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#29] от "arch_":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе казвам, че е толкова лесно, казвам, че когато правиш подлез, на фона на усилията, инвестицията и времето, които са необходими, добавянето на пешеходна част е минимална като процент. Безумно е там, където има подлез, заради недомислие, да се строи и надлез. Освен, ако целта не е да се усвоят пари от някоя нашенска фирма. Надлеза, определено и загрозява и натоварва градската среда.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#30] от "vlad76":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМоже ли в едно изречение да изпишеш толкова глупости?
1. Значи, да не строим подлези, щото се наводняват?
2. Да не строим и метро, щото може да се наводни?
3. Тия, в колите кучета ги яли в подлезите?
и последно, не, не съм чувал, че подлезите се наводняват. Виждал съм родни творения, които се наводняват, но не приемам, че е нормално подлеза да се наводни.
Ивелина
Рейтинг: 656 НеутралноДобре ще им дойдат на софиянци пешеходните надлези, дано обаче се сетят и за другите големи градове, все пак България не е само София.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 РазстроеноДо коментар [#28] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!примери много но мисля, че това трябва да си го учила в института
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#33] от "Тони!":
fficinelenzi-bhdp-architecture/ Пак казвам - трябва много повече и прецизна информация, за да се прецени кое е по-доброто. Пък и в статията не става въпрос за един надлез, а за повече такива.
Точно това не е сигурно. Прокопаването на допълнителен пешеходен подлез до автомобилния може да е по-скъпо от един надлез, да не говорим че може градоустройствено да се окаже, че едно пресичане с надлез на друго място би било по-удачно (по-удобно за пешеходците). Подлезите по принцип са и по проблематични за охрана, осветление, поддръжка (влага, вентилация). За това дали загрозяват средата - категорично не съм съгласна, но е въпрос на вкус http://www.archdaily.com/119151/footbridge-to-ex-o
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#36] от "КМЕТ В СЯНКА":
Къде точно съм учила е извън темата. Дай ми един пример, при който витошкия фьон е конкретна и единствена причина за разрушено съоръжение. Имам предвид такова, което е направено според предписанията и нормите, където има ветрово натоварване.
Това, че е възможно да се стои лошо не е причина да не се строи въобще.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 ГневноДо коментар [#38] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!мишок си и ти. пусни си за паднали съоръжения в гугъл като не знаеш. а за пропуските в проектирането на дъгата защо се изплъзваш нипрекъснато . да не си роднина на текта дик
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":
Пуснах. Нищо не ми излиза, пък и не помня тъкъв случай. Проектирането на дъгата е мега скапано, строителството ѝ - още повече. И така ще е докато не се измисли адекватен закон за конкурсите и ефикасен механизъм за контрол. Диков е едно от най-лошите неща които са се случвали на София, въпреки цяла цялата дузина кметове и главни архитекти, които са се упражнявали в некомпетентност върху нея. Ето, изяснихме се. Само не разбирам какво има всичко това общо с факта, че на Цариградско липсват места за пресичане и че надлезите биха били удачен вариант. Градът не може да спре съвсем да се развива, само защото управниците му са банда корумпирани некадърници. София и без това е ад за всички пешеходци, особено за тези в неравностойно положение. Приветствам всяка мярка, която би могла да облекчи положението им.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#40] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!напиши просто
ураганен вятър в софия
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#41] от "КМЕТ В СЯНКА":
Написах. Ни дума за паднал мост. Няколко временни съоръжения, една фасада и една полицейска вишка. Чудно как всички пешеходни мостове в Германия си седят, пък тук също има вятър. Ако едно съоръжение се изчисли по правилата, няма причина една силна буря да може да го събори.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#42] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ТИ ДАДЕ ОЦЕНКАТА ЗА ПРОЕКТА НА ОКОЛОВРЪСТНОТО . НЕ АЗ
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#42] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КАК ЩЕ СЕ СТРОИ НЕЩО, КОЕТО ГО НЯМА В ОУП И В ПУП ???
ДАЛИ ЩЕ Е ЗАКОННО ???
КАК МИСЛИШ ???
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 ВеселоДо коментар [#42] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!нали НИЩО не беше падало в София
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#42] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!вГермания имате ли си плавателни шосета като ющната дъга на дик-офф ???
arch_
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#44] от "КМЕТ В СЯНКА":
Хайде пак за неразбралите. Одобрявам по принцип идеята за надлези над Цариградско. Одобрявам я първо, заради положителния опит на други страни, второ защото там има нужда от такива съоръжения. Това е по принцип. Да, съгласна съм че софийска община биха могли да опорочат процедурата, да ощетят собствениците на земя, строителите да не спазят нормите или уникално за България торнадо да събори надлеза в стил "2012". Според мен само че е много по-смислено да се критикуват корупцията и неадекватните строителни закони, отколкото провеждането на смислени градоустройствени мерки. Твърдя, че Южната дъга беше необходима на София. Просто изпълнението ѝ открай докрай, от проекта през строителството до експлатацията беше скапано и опорочено.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#47] от "arch_":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!добре , че най-после разбра за какво иде реч и че Германия и Булгаристан не са еднакви в НИЩО.
тук корупцията и противозаконното поведение на държавни и общински служители е ежедневно и начин на поведение .
КАПИШ ???
vlad76
Рейтинг: 770 ВеселоДо коментар [#34] от "Тони!":.".и последно, не, не съм чувал, че подлезите се наводняват"..искрено ме разсмя ..след първия по голям дъжд след няколко дни , гледай поне новини..
Десен
Рейтинг: 1291 НеутралноТоя кретен Диков ражда малоумица след малоумица
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Защо не отвори подлеза по бул. България при Бокар вместо да мисли как да прави надлези по околовръстното?
Защо изобщо е одобрил околовръстното без нито един подлез и пешеходен светофар?
Тогава къде беше че да възрази.
По цариградско има подлези. Нали затова събират тротоарно право за тоя на окръжна дето е нацвъкано от сергии - за да ремонтират и разширяват.
Какви са тия глупости с надлези?
Спрете го тоя дебил, оставка!
И да каже кой е взел парите за проектирането на нещо толкова ненужно и неизпълнимо.
Десен
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#44] от "КМЕТ В СЯНКА":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Абе ти пък, ОУП и ПУП. Той Диков е с манталитета - "ПУП - това съм Аз, а ОУП е шурея".
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноДо коментар [#51] от "Десен":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ЗАЩО НЕ СИ ПОДАВАОСТАВКАТА КАТО МИНКО ???