С публично-частно партньорство София ще прави пешеходни надлези

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Да бяха мислили, когато застрояваха, а този МОЛ е единственият хубав, после ще мислим и за бул."Черни връх".
    Да станем по-зле от Токио."Расте и теснее". И даже ми грознее с тези преплетени "архитектурни" стилове.

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Гневно

    И ТОЧНО КАК ЩЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ ЗИМАТА И ПО ВСЯКО ВРЕМЕ ОТ ИНБВАЛИДИ МАЙКИ СДЕЦА И ВЪЗРАСНИ ХОРА.
    И ТОЧНО КЪДЕ ИМА ОБЩИНСКА ЗЕМЯ ПО ЮЖНАТА ДЪГА ИЛИ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЩЕ ОТЧУЖДАВАТ ХОРАТА НА СМЕШНО НИСКИ ЦЕНИ

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на kndmv
    kndmv
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Публични частни идиоти...

  4. 4 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ами по принцип на Запад се правят асансьори. Или рампи, ако ситуацията го позволява. А за земята - специално за надлези не трябва кой знае колко земя. В крайна сметка общината може да я купи и на пазарни цени.
    На Цариградско наистина няма никаква възможност за пресичане. Виждала съм и хора, които пресичат самото платно, повечето възрастни. Ума не ми го побира. По принцип би трябвало да има норми или най-малкото предписания за това, на какъв интервал да има възможност за пресичане. Няма да е лошо и да почнат да се поддържат съществуващите подлези.
    Това е едно от много малкото смислени неща, които Диков е правил за София.

  5. 5 Профил на pavtaf
    pavtaf
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Няма да е лошо да се направят повече пасрелки, особено на места, където на прав път без кръстовища сложиха светофари за пешеходци, като по този начин излишно затрудняват така и така натовареният трафик.

  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    А защо като строяха подлеза за автомобили не го направиха по-широк с два метра, да има и пешеходна част, толкова дебилна столична управа не сме имали никога!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на Многострадална Геновева
    Многострадална Геновева
    Рейтинг: 819 Любопитно

    Тази статия я четохме преди година, само където инвеститорите бяха турски фирми.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/01/30/850336_istanbul_shte_pomaga_na_sofiia_za_izgrajdaneto_na/

    Вероятно догодина пак ще четем същата статия, без грам нищо да се е променило. Сефте

  8. 8 Профил на kabalina
    kabalina
    Рейтинг: 8 Неутрално

    О да, а ние знаем и кои са "партньорите" - никаква изненада няма да има. Ще се точи до дупка

  9. 9 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#6] от "Тони!":

    За управата съм съгласна, но просто два допълнителни метра няма да стигнат. Проектът щеше да изглежда по съвсем различен начин, ако бяха предвидени пешеходци заради евакуация, вентилация, отделяне на двата потока и тн. Не че е невъзможно, но щеше да е доста по-трудно. От друга страна пешеходните мостове са масова практика във високо урбанизирани райони, например в Германия, където дори части от магистрали често пресичат жилищни райони. Лично аз ги считам за добър вариант. Ако се направят като хората, разбира се.

  10. 10 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1302 Весело

    С публично-частно партньорство София ще прави пешеходни надлези!?!
    Абе и аз искам да участвам!
    Ще си построя един частен надлез-подлез(на колкото по оживено място по добре)!
    И после публично ще събирам такса преминаване! Ех ,че кеф!

  11. 11 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#9] от "arch_":

    Пешеходен надлез може да има смисъл, единствено ако няма подлез. А такъв има. По никакъв начин не е толкова трудно да се отдели място за пешеходците, а вентилация така или иначе има осигурена, независимо дали минават автомобили или хора. Отделянето им не е проблем.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  12. 12 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#11] от "Тони!":

    Не е вярно. Вентилацията за коли и за пешеходци се прави по съвсем различен начин, особено ако има изгорели газове. Отделянето също си има изисквания. Аз поне не се сещам за място където да има пешеходци в автомобилен подлез. Сещам се за няколко дублирани. Строителството на подобни съоръжения не е чак толкова проста работа.

  13. 13 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Интересно, явно някои в общината наистина си мислят, как МОЛ-ът повишава качеството на живота. И вместо да задължат инвеститора да направи пешеходния прорезз за своя сметка, сега ще се мазнят на гласоподавателите и ще демонстрират, че вършат работа....

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#12] от "arch_":

    А хората в колите тогава как дишат? За тях вентилация няма ли? А в подземните паркинги няма ли хора, които се придвижват от колите си до входа на мола?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Гневно

    До коментар [#9] от "arch_":

    защо на южната няма по проект нито един подлез ?
    къде е гледал дик-офф??

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Гневно

    До коментар [#12] от "arch_":

    чия точно собственост ще са тези съоръжения ище има ли такса като за публично-частните паркинги ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#14] от "Тони!":

    Хайде да не се забиваме в подробности, но според мен сам можеш да се сетиш че има значение дали прекарваш в тунел 10 секунди в затвореното купе на кола или 10 минути с бебе в количка. За подземните паркинги има много строги изисквания по отношение на вентилацията. От пътно не разбирам много, за това си има други специалисти, но щом масово се дублират подлезите, наместо да се правят заедно, очевидно има причина.

  18. 18 Профил на Ивайло Йосифов
    Ивайло Йосифов
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Аха, еми дайте да вдигнем данъците, че от къде ще дойдат парите, нали така фъндъкова

    http://5starhospitality.weebly.com/
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Любопитно

    До коментар [#12] от "arch_":

    КАК ЩЕ СЕ ПРЕДПАЗЯТ ОТ ФЬОНОВЕТЕ ? и високите ПЛАВАТЕЛНИ води по дъгата дали няма да подкопаят основите?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":

    То в България всичко е възможно Но ако някой сложи такса на пешеходен мост, ще се прочуем наистина в цял свят.

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#20] от "arch_":

    а собствеността ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на Чоко
    Чоко
    Рейтинг: 213 Весело

    Критиците във форума никога не спят!
    Ако общината и администрацията не мислят и не действат - що не мислят и не правят нищо, ако пък го правят - що го правят.
    Българинът е академик в областта на критиката, равен няма.

    Proud to be anonymous!!!
  23. 23 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#19] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ми фьонът досега не е бутал сгради, ама то никога не е късно. Ако се оразмерят и построят като хората, високите води няма да са проблем.

  24. 24 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#23] от "arch_":

    а проектирането защо е непълно

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  25. 25 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#23] от "arch_":

    бутал е и то доста

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#17] от "arch_":

    Не съм казал, че не трябва да се отделят, но това не е проблем. А относно вентилацията, не ми казваш как в подземните паркинги ходят и хора?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не знам как се уреждат тези неща в България. Слушай, със сигурност има много неясноти. Това, което се опитвах да кажа е че опитът в силно урбанизирани територии с голям трафик показва, че пешеходните надлези работят добре. По принцип са по-безпроблемни, по-евтини и лесни за строеж и по-лесни за поддръжка от подлезите например. А е очевадно че на Цариградско има нужда от повече места за пресичане. Това е по принцип - оттук нататък дали ще се получи добре зависи от начина, по който подходи общината и строителят. Далеч съм от мисълта да защитавам идея точно на Диков безусловно.

  28. 28 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#25] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Например?

  29. 29 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#26] от "Тони!":

    Твоята идея беше да се добави 2 метра тротоар. Аз пък ти казах, че няма да стане толкова лесно, защото вентилацията е различна, а не че е невъзможно. Ако се следва утвърдената практика (поне западната), подлезът за пешеходци ще е напълно отделен (със стена) от автомобилния. Което изисква доста повече средства. Спорът подлез vs. надлез според е абсурден, защото за да се направи точна преценка трябва да се знаят много работи - например точните разходи, времето за изпълнение и не на последно място местата, където потоците пешеходци са най големи и където има най-голяма нужда от такова съоръжение (не се прави никога в бг, задължително се прави на Запад).

  30. 30 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#26] от "Тони!":...А чувал ли си , че подлезите се наводняват ..

  31. 31 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Идеята не е лоша, но не е нова. Още когато направиха първия такъв надлез на Ал. Малинов, веднага се заприказва в медиите колко бил удачен и че щели да се правят още поне 10-тина подобни на мястото на други пешеходни сфетофари, за да се облекчи движението.. това беше преди 4-5 години.. от тогава нищо.
    Вторият момент е цената.. пак ми се цитират милиони..5-8 милиона за 4-5 пасарелки..? Честно казано ако за правя проектно-сметната документация ще ми е ужасно трудно да наместя и надуя цените, за да го докарам дори до 0.5 млн/бр. Само не ми говорете за асансьори и пр.. 1 асансьор струва 10-тина хил лв.
    Третият момент с смъченето на бюджетни пари по поддръжката. За справка: ..."Справка в бюджета на Столична община показва, че за тази и за миналата година се отпускат по 60 000 лв. годишно за поддръжка на пешеходното съоръжение. В кои фирми отиват те и за какво районният кмет на "Младост" Петко Дюлгеров отказа в продължение на няколко дни да отговори пред "Сега". Въпреки заявките на новия кмет Йорданка Фандъкова за прозрачност в работата Дюлгеров не отговори кои фирми са получавали парите миналата година, на какви цени са работили те и какво точно са извършвали. Единственият му коментар беше, че фирмите не са си вършили читаво работата и затова от 29 януари има нови договори. За тях вече бе осигурена детайлна информация.
    От справката на районната администрация става ясно, че за чистене например се дават по 126 лв. месечно. Новият договор за тази дейност е сключен на 23 февруари с фирма "Даймънд Куолити Клийн". Охраната е поверена на фирма "Батсекюрити" с договор, сключен на 29 януари за сумата от 2880 лв. месечно. Поддръжката и ремонтът на асансьорната уредба и осветлението са спечелени от ЕТ "Ники Рейсинг Тим - Никола Пеков" с договори съответно от 1 и 17 февруари. Поддръжката на асансьора струва 312 лв. на месец.
    За осветлението администрацията не даде данни. Простата сметка показва, че без да се включва осветлението, за цялостната поддръжка на пасарелката годишно се дават 39 816 лв. Не е ясно къде отива остатъкът от бюджета, който общината отпуска за надлеза." ..
    .. има ли нужда от повече коментари..?

  32. 32 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 668 Неутрално

    3000 лева за охрана???? Какво му охраняват толкова? По добре да имо само една камера - каквито и вандали да минават трудно ще причинят щети за 3000 лева месечно... Пък и с камери почти никой няма да посмее да прави простотии. Краде се на поразия в тази държава.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#29] от "arch_":

    Не казвам, че е толкова лесно, казвам, че когато правиш подлез, на фона на усилията, инвестицията и времето, които са необходими, добавянето на пешеходна част е минимална като процент. Безумно е там, където има подлез, заради недомислие, да се строи и надлез. Освен, ако целта не е да се усвоят пари от някоя нашенска фирма. Надлеза, определено и загрозява и натоварва градската среда.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#30] от "vlad76":

    Може ли в едно изречение да изпишеш толкова глупости?
    1. Значи, да не строим подлези, щото се наводняват?
    2. Да не строим и метро, щото може да се наводни?
    3. Тия, в колите кучета ги яли в подлезите?
    и последно, не, не съм чувал, че подлезите се наводняват. Виждал съм родни творения, които се наводняват, но не приемам, че е нормално подлеза да се наводни.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на Ивелина
    Ивелина
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Добре ще им дойдат на софиянци пешеходните надлези, дано обаче се сетят и за другите големи градове, все пак България не е само София.

  36. 36 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Разстроено

    До коментар [#28] от "arch_":
    примери много но мисля, че това трябва да си го учила в института

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  37. 37 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#33] от "Тони!":

    Точно това не е сигурно. Прокопаването на допълнителен пешеходен подлез до автомобилния може да е по-скъпо от един надлез, да не говорим че може градоустройствено да се окаже, че едно пресичане с надлез на друго място би било по-удачно (по-удобно за пешеходците). Подлезите по принцип са и по проблематични за охрана, осветление, поддръжка (влага, вентилация). За това дали загрозяват средата - категорично не съм съгласна, но е въпрос на вкус http://www.archdaily.com/119151/footbridge-to-ex-officinelenzi-bhdp-architecture/ Пак казвам - трябва много повече и прецизна информация, за да се прецени кое е по-доброто. Пък и в статията не става въпрос за един надлез, а за повече такива.

  38. 38 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#36] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Къде точно съм учила е извън темата. Дай ми един пример, при който витошкия фьон е конкретна и единствена причина за разрушено съоръжение. Имам предвид такова, което е направено според предписанията и нормите, където има ветрово натоварване.
    Това, че е възможно да се стои лошо не е причина да не се строи въобще.

  39. 39 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Гневно

    До коментар [#38] от "arch_":

    мишок си и ти. пусни си за паднали съоръжения в гугъл като не знаеш. а за пропуските в проектирането на дъгата защо се изплъзваш нипрекъснато . да не си роднина на текта дик

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  40. 40 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Пуснах. Нищо не ми излиза, пък и не помня тъкъв случай. Проектирането на дъгата е мега скапано, строителството ѝ - още повече. И така ще е докато не се измисли адекватен закон за конкурсите и ефикасен механизъм за контрол. Диков е едно от най-лошите неща които са се случвали на София, въпреки цяла цялата дузина кметове и главни архитекти, които са се упражнявали в некомпетентност върху нея. Ето, изяснихме се. Само не разбирам какво има всичко това общо с факта, че на Цариградско липсват места за пресичане и че надлезите биха били удачен вариант. Градът не може да спре съвсем да се развива, само защото управниците му са банда корумпирани некадърници. София и без това е ад за всички пешеходци, особено за тези в неравностойно положение. Приветствам всяка мярка, която би могла да облекчи положението им.

  41. 41 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#40] от "arch_":

    напиши просто

    ураганен вятър в софия

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  42. 42 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#41] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Написах. Ни дума за паднал мост. Няколко временни съоръжения, една фасада и една полицейска вишка. Чудно как всички пешеходни мостове в Германия си седят, пък тук също има вятър. Ако едно съоръжение се изчисли по правилата, няма причина една силна буря да може да го събори.

  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#42] от "arch_":

    ТИ ДАДЕ ОЦЕНКАТА ЗА ПРОЕКТА НА ОКОЛОВРЪСТНОТО . НЕ АЗ

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#42] от "arch_":

    КАК ЩЕ СЕ СТРОИ НЕЩО, КОЕТО ГО НЯМА В ОУП И В ПУП ???
    ДАЛИ ЩЕ Е ЗАКОННО ???
    КАК МИСЛИШ ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Весело

    До коментар [#42] от "arch_":

    нали НИЩО не беше падало в София

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  46. 46 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#42] от "arch_":

    вГермания имате ли си плавателни шосета като ющната дъга на дик-офф ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  47. 47 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#44] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Хайде пак за неразбралите. Одобрявам по принцип идеята за надлези над Цариградско. Одобрявам я първо, заради положителния опит на други страни, второ защото там има нужда от такива съоръжения. Това е по принцип. Да, съгласна съм че софийска община биха могли да опорочат процедурата, да ощетят собствениците на земя, строителите да не спазят нормите или уникално за България торнадо да събори надлеза в стил "2012". Според мен само че е много по-смислено да се критикуват корупцията и неадекватните строителни закони, отколкото провеждането на смислени градоустройствени мерки. Твърдя, че Южната дъга беше необходима на София. Просто изпълнението ѝ открай докрай, от проекта през строителството до експлатацията беше скапано и опорочено.

  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#47] от "arch_":

    добре , че най-после разбра за какво иде реч и че Германия и Булгаристан не са еднакви в НИЩО.
    тук корупцията и противозаконното поведение на държавни и общински служители е ежедневно и начин на поведение .
    КАПИШ ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 770 Весело

    До коментар [#34] от "Тони!":.".и последно, не, не съм чувал, че подлезите се наводняват"..искрено ме разсмя ..след първия по голям дъжд след няколко дни , гледай поне новини..

  50. 50 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Тоя кретен Диков ражда малоумица след малоумица
    Защо не отвори подлеза по бул. България при Бокар вместо да мисли как да прави надлези по околовръстното?
    Защо изобщо е одобрил околовръстното без нито един подлез и пешеходен светофар?
    Тогава къде беше че да възрази.
    По цариградско има подлези. Нали затова събират тротоарно право за тоя на окръжна дето е нацвъкано от сергии - за да ремонтират и разширяват.
    Какви са тия глупости с надлези?
    Спрете го тоя дебил, оставка!
    И да каже кой е взел парите за проектирането на нещо толкова ненужно и неизпълнимо.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  51. 51 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#44] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Абе ти пък, ОУП и ПУП. Той Диков е с манталитета - "ПУП - това съм Аз, а ОУП е шурея".

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#51] от "Десен":

    ЗАЩО НЕ СИ ПОДАВАОСТАВКАТА КАТО МИНКО ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #