Бирата "Карлсберг" е с нова бутилка с цел по-голяма печалба

Бирата "Карлсберг" вече е с нова бутилка, която ще се предлага в България от средата на месеца. Променената опаковка е част от новата стратегия за развитието на марката, съобщиха от "Карлсберг". От компанията очакват резултатът от нея да е двойно увеличение на печалбата в световен мащаб до 2015 г.
Новата бутилка на "Карлсберг" има релефен надпис Carlsberg и етикет само на гърлото. Той е с промененото лого на марката, което съдържа едновременно трите елемента на бранда - звездата на пивоварите, хмеловия цвят и надписа "Copenhagen 1847" (мястото и датата, на което за първи път е произведено пивото).
За налагането на новата бутилка на марката започва и кампания с рекламен слоган "That calls for Carlsberg".
"Ние инвестираме много в бранда "Карлсберг", разширяваме каналите си на дистрибуция и се стремим да предлагаме по-добра бира на над 140 пазара в света", каза Йорген Бул Расмусен, изпълнителен директор на "Карлсберг груп". Според него новият външен вид на бирата ще бъде приет добре и на традиционните за компанията пазари, и на по-новите.
В България "Карлсберг" е на пазара от 2004 г. Новата бутилка ще се предлага от средата на април, като заедно с това започва и рекламна кампания. Цената на бирата няма да се променя, съобщиха от "Карлсберг България". "Убедени сме, че новата стратегия и позициониране на бранда ще ни позволят да удвоим продажбите", каза изпълнителният директор на "Карлсберг България" Александър Грънчаров.