За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
stoicho2
Рейтинг: 800 НеутралноРешили са цяла България да се пресели в София, а ще ядем картофи от Белгия, Франция, Египет, Германия и плодове и зеленчуци от Турция, Македония и откъде ли не. Само че трябва да има с какво да се плащат. Добре е, че в празничните дни няма да има селско преселение, защото няма да има кой да прави ракийка, агънца, свинска сланинка. То вече започва да се чувства. Може ли линейка през зимата да стигне до село в планината за 20 минути.Хората естествено ще се изселват там където има.Още по-лошо е, че и от по-малките градове ще се преселват в по-големите. Ето съобщават че в един областен град безплатно правят прегледи примерно за рак на дебелото черво. В моя 20000 град никога не са правили какъвто и да е безплатен преглед. Да не говорим че няма ортопед, а мен ме боли коляното.Магистралата няма да реши проблема, защото е далеч от моя град.
Защо вместо да дават пари за глупости не съберат пари за 5-6 медицински хеликоптери базирани в цялата страна. Тогава ще повярвам че действително управляващите се интересуват от оцеляването на хората. Как е възможно преди 100 години в болницата на Трън да лаботи световно известния доктор откриб лактобацилус булгарикус?
Дони Тръмп
Рейтинг: 61 Неутралноеми така е като турска компания прави нещо така става за това за напред тия магистрали да се правият от германци или французи
se_nau
Рейтинг: 800 ВеселоДо коментар [#1] от "stoicho2":
д-р Ливайн за коляното
rimohit
Рейтинг: 168 НеутралноЕдинствената щета която се вижда е светофар на магистралата :О и знак 80км/ч.
Мустафанка
Рейтинг: 1341 ГневноНе "може" а "редно е" да бъде глобен. И не "глобен", а глобен!
Равни права за всички: това е най-крещящата неправда, защото онеправдава най-даровитите хора. Ницше.Тая анадолска фирма ни я натресе тройната коалиция. Просто БСП и НДСВ си направиха оглушки, само и само да не им се разпадне престъпната тройна далавера и позволиха ДПС да фалшифицира конкурса и да набута турската фирма.
След всичките нарушения, неспазени срокове и недоговорено оскъпяване от страна на турската фирма, трябва да бъде съдена и повече да не се допускат никакви турски фирми до конкурсите, защото винаги ги печелят с фалшификации и покровителстото на противоконституционната партия, а накрая ремонтите ни излизат златни, защото мързеливите и некадърни турски работници си почиват и се почесват по време на всички знайни и незнайни талибански празници, а в останалото време не могат да свършат работа и за пет стотинки, поради мързел и азиатска немарливост.
kardinalat
Рейтинг: 541 ВеселоДо коментар [#5] от "Мустафанка": Слънце ненагледно, тази тирада би ли я повторила по адрес на Южната дъга на Околовръстното и "Главболгарстой инженеринг" ?
и най-умният си е малко прост....merkel
Рейтинг: 488 НеутралноПлевнелиев е брутален - няма такова бачкане и интелект! За целият период на преход от 20години са построени 160км магистрали! Росен и ГЕРБ за 2 години вече строи 250км магистрали! БЕЗ КОМЕНТАР!
Дирк Анер:
Проектът "Люлин" който беше олицетворение на проблемите и провала, се превърна в символ на амбиция и успех!
2011 АМ "Люлин" - ГОТОВА! първата цяла АМ в Б-я 20 км!
2012 АМ "Тракия" - ГОТОВА - 120км!
2013 АМ "Марица" - ГОТОВА - 70км!
2014 АМ "София-Калотина" - ГОТОВА - 75км!
2015 АМ "Струма" - ГОТОВА - 135км!
2016 АМ "Хемус"
2017 АМ "Черно-Море"
Това са десетки хиляди работни места.
ЗВЯР! Няма такава амбиция, хъс, желание, интелект, умения, качества, знания, опит, успех и т.н. Не случайно е успял в Германия с такова трудолюбие е впечатлил и немците!
Борисов посочи, че в хеликоптера на път от Видин за София е попитал Дирк Анер(немец, директор на регионална политика в ЕС) какво е направила Германия, за да тръгне нагоре и Анер отговорил "първо магистралите".
merkel
Рейтинг: 488 НеутралноДирк Анер - немец, директор на регионална политика в ЕС - "първо магистралите"
Дирк Анер:
Проектът "Люлин" който беше олицетворение на проблемите и провала, се превърна в символ на амбиция и успех!
Борисов посочи, че в хеликоптера на път от Видин за София е попитал Дирк Анер(немец, директор на регионална политика в ЕС) какво е направила Германия, за да тръгне нагоре и Анер отговорил "първо магистралите".
Знам че комунистите мислят със стомасите си и Станишев и Костов магистрали не ядат, нито пък спортни зали, но ГЕРМАНЦИТЕ очевидно ядат. Тъй като те са мотора на ЕС който спасява целия ЕС от фалит 4-тата по големина икономика в света и щом те са започнали първо с магистралите значи това е верният път. Сори на комунистите и костовистите!
Дирк Анер, генерален директор на ГД "Регионална политика" в Европейската комисия:
- Погледнете тази магистрала, тя е истински експресен път. Много добре помня, когато този проект започваше. Помня многобройните проблеми, трудности и закъснения. И трябва да призная, че имаше моменти, когато бях истински отчаян и се опасявах, че днешният ден няма да дойде. Но вие казахте, че искате тази магистрала и така проектът, който беше олицетворение на проблемите и провала, се превърна в символ на амбиция и успех. И сега само мога да ви поздравя, че направихте магистралата факт. И мога да кажа, че вече съм оптимист за всички подобни проекти, които предстоят да се реализират в България. Това може да направи страната богата, което България заслужава.
wds23355772
Рейтинг: 808 ВеселоДо коментар [#1] от "stoicho2":
Стойчо, разбирам ти проблема но се съгласи, че една магистрала решава проблема на 1 милион. И да я характеризираш като "пари за глупости" е елементарно.
kardinalat
Рейтинг: 541 ВеселоДо коментар [#7] от "merkel": Г-жо Меркел, с подобни изцепки губите и Бремен. Вече сте 3, след социалдемократите и зелените.
и най-умният си е малко прост....а за магистралите, съжалявам ама ще пропуснали тази част от СОБСТВЕНАТА СИ ИСТОРИЯ: аутобаните са свързали цяла Германия през 30-те години на ХХ век. Строени са под лозунга "Трудът ще ни направи свободни".
jankova
Рейтинг: 640 Неутралнопрекрасно е да се строят магистрали. Но Бойко да не си приписва "заслугите" само на себе си. Тая чудовищна тройна коалиция преодоля десет годишна съпротивана започването и. То не бяха протести на собственици на няколко вилички, то протестираха еколози, то жителите на банкя не я искаха. Накрая Станишев успя , продсигурено беше финансирането, започна се строежа и една трета беше построена. Но "даброжелателите" проглушиха ЕС , парите бяха временно блокирани. Това забави изграждането. След безброй проверки финансирането беше разблокирано . Заслуга на ББ е ,че я оскъпи да невероятните 9 милиона на киломентър. Но пък сега ще проглуши ушите на целокупния народ с личната си заслуга. добре ,че се отказа да я открива на по 400 метра. А кръстовището при Даскалово е най глупавота от всички ,които сеа строени до сега . Защото има 4 конфликтни точки на кръговото включване в различните ленти. Но въпреки всичко- да ни е честита. И ББ да се изразява правилна. Строи отсечки от магистрали и да не си ги приписва цялите.
С Стоянов
Рейтинг: 1292 Неутрално"Така, както идвах на 15 дни да проверявам тази магистрала, така ще проверявам, докато не си оправят инфраструктурата"
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОна тоя няма ли кой да му обясни , че 3 месеца не са равни на 15 дни ???
mi6osp
Рейтинг: 701 НеутралноПредстои дъждовен период. А основният проблем на тази магистрала са свлачищата. Ако дъждовете са достатъчни, ще проличи основният недостатък на строежа на тази магистрала- недостатъчните укрепителни мерки в райони те на свлачищата.
Когато някой е глупав,то е за дълго!Тръгнат ли свлачищата, глобите няма да помогнат.
А кога ще тръгнат, е само въпрос на време. И на дъждове.
И тогава първо един специалист по информатика ще опере пешкира.
Премиерът ще търси виновни.
Защото когато правиш магистрала на космически цени и я затрупа свлачище при първият сериозен дъждовен период, веднага проличава.....
Професионализма, де, професионализма!
И липсата му.
wds23355772
Рейтинг: 808 ВеселоДо коментар [#11] от "jankova":
Всичко което пишеш е така. Само че е редно с фактологията да допълним, че тази магистрала НИКОГА нямаше да е факт, ако БСП беше на власт. Факт е, че от януари 2007г. до юли 2009г. бяха построени 30% от същата. Ако се строеше с подобен темп сега щяхме да сме на никъде и от ЕС отдавна да са ни накарали да връщаме 120-те милиона евро, които ни дадоха.
Но как да е. Важното е че все пак се свърши. След година всичко ще е забравено и само удоволствието от новия път ще си остане.
NWO
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#5] от "Мустафанка":
http://www.blitz.bg/news/article/118884не забравяй, Кой подписа анексите уж глобявайки ги - от грубо 150 на грубо 190 млн. след негово Тиквено величество...
svobodata
Рейтинг: 47 НеутралноДо коментар [#7] от "merkel":
Евала за коментара, има и нормални хора в тая държава !
Graf
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#16] от "svobodata":
Ecrasez l’infâmeНормални? Айде бе...
Да ти имам чувството за хумор.
С Стоянов
Рейтинг: 1292 ВеселоИмайки впредвид физическата структура на пернишката кметица и мъжкарския характер на примиера нищо чудно че дойде и си обра крушите набързо с хеликоптера , преди да го е погнала с винкела
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОmerkel
Рейтинг: 488 НеутралноБоли ви нали? Много ви боли мързеливи комуняги нека ви боли. а изказванията на двамата германци дирекорът на регионалната политика в ЕК Дирк Анер и Карстен Расмусен - зам.-ръководител отдел "България" ГД "Регионална политика" ЕК трябва да ви бъдат напомняни всеки ден за да се помни колко сте били некадърни и некомпетентни и как сте отчайвали ЕК!!!
Карстен Расмусен - зам.-ръководител отдел "България" ГД "Регионална политика" ЕК:
- През 2008 година този проект ни изпълваше с отчаяние, защото беше доникъде. Всичко, което можеше да се обърка, се беше объркало. Сега тази магистрала е завършена навреме и при този проект нито едно евро няма да бъде загубено за България. Всички виждаме, че пътят е построен, че нещата са вече в завършен вид и всичко изглежда отлично. Tочно това се надяваме и сме убедени, че ще се постигне и при останалите проекти в България - да се използва тази инерция и да се преодолеят слабите постижения от последните години!
Дирк Анер, генерален директор на ГД "Регионална политика" в Европейската комисия:
- Погледнете тази магистрала, тя е истински експресен път. Много добре помня, когато този проект започваше. Помня многобройните проблеми, трудности и закъснения. И трябва да призная, че имаше моменти, когато бях истински отчаян и се опасявах, че днешният ден няма да дойде. Но вие казахте, че искате тази магистрала и така проектът, който беше олицетворение на проблемите и провала, се превърна в символ на амбиция и успех. И сега само мога да ви поздравя, че направихте магистралата факт. И мога да кажа, че вече съм оптимист за всички подобни проекти, които предстоят да се реализират в България. Това може да направи страната богата, което България заслужава
Борисов посочи, че в хеликоптера на път от Видин за София е попитал Дирк Анер(немец, директор на регионална политика в ЕС) какво е направила Германия, за да тръгне нагоре и Анер отговорил "първо магистралите".
epoc
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#19] от "merkel":
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Боли ме гербавия, боли ме и то много. А ей сега като се изсипе целия трафик в Люлин и люлинчани ще ги заболи. Ама много даже, щото за тия 100 милиона допълнително дето бб им изсипа на турците можеха поне отсечката до отбивката за Калотина да оправят. Ама нейсе, бий се в гърдите, завършихте едни 19 километра за половин мандат - давай!
Краси
Рейтинг: 757 НеутралноЗащо ли имам усещането, че тези които най- много хвалеха ББ преди една година, сега най- много го плюят.
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Нито тогава беше толкова велик, нито сега е толкова черен.
Магистралите са голям успех за Плевнелиев, по начина по който работи имаме голям шанс, скоро да имаме нормална инфраструктура.
kiselo_mliako
Рейтинг: 907 РазстроеноДо коментар [#21] от "Краси":
Не е страшно да си прилеп-нещата обичайно са с главата надолу.Страшно е да си прилеп с разтройство!И без това останах без зъби....сега и магистрали ли трябва да ям?????
А за Б.Б още не съм започнала да го плюя, но вече ми иде да започна и аз...не виждам как на мен лично магистралата ще ми вдигне пенсията ??
Минувач
Рейтинг: 747 ВеселоЧестито! Между Люлин и Перник вече има Golfstream!
Mit Ko Nan
Рейтинг: 114 Неутралнобоико и плевенлиев одобриха идеиния план, направиха въздействие на околната среда, проектираха, очуждиха имотите и сключиха договора за строителство.
Аз Съмстроеж е една малка част на една магистрала.
боико и плевенлиев могат с хемус и черно море да се похвалкят ако стамнат някога
newmind
Рейтинг: 747 НеутралноЗа строителите разбрахме, ама нека разберем и за държавните институции като МРРБ начело с Плевнелиев що за проекти за магистрали са приели и изпълняват? Нека потърсим отговорност и от държавните органи като МРРБ и лично от Плевнелиев?
ТЪМНАТА МАГИСТРАЛА
Каква е тая магистрала с акт 16, която ще светне след ТРИ месеца?
Как е възможно Магистрала да получава акт 16 без да има проект в част Електро /Осветление/
Дори и за най-дребния ремонт като усвояване и остъкляване на балкон се изисква Проект и в част "Електро"? Що за надзорници е имала таза магистрала,които са допуснали такова безобразие?
Виждате ли цяла магистрала се приема с претенции за спазване на евростандарти, без елементарно осветление през ноща?Сега разбирате ли от къде се спестило също,не само от асфалт ми и от осветление. допълнително ще се изгражда след три месеца!!!!!
По-безопасно ще бъде да се направи работно време на магистралата до 20:00 часа, защото след този час магистралата се превръща в път от селски тип
Как е възможно отново се питам магистрала без осветление в 2011 година? Що за проект се е изпълнявал ? И как се е подписал акт 16 от 30-40 експерти със затворени очи?
С Стоянов
Рейтинг: 1292 НеутралноДо коментар [#23] от "Минувач":
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОне golf-way
sasho1914
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#25] от "newmind":
Освен в Холандия, магистралите не са напълно осветени никъде. Иначе за пътните възли е редно да са осветени, факт. Въпреки че в Германия примерно нямам спомен дори те да са осветени. Там поне табелите светят хахаха
Rumeli
Рейтинг: 114 НеутралноАаа не така комитаджии.
Най напред ще построите вий нещо и след това ще кажите - ето на ний строим по добре от Турците.
Ама как ша стани тая рабта, след като и дупките не моите да зкърпвате……
the_sceptic
Рейтинг: 381 НеутралноКомунетата да не се правят на по-тъпи и непомнещи, отколкото са. Магистрала Люлин с Мапа Дженгиз ни я натресе Сергей Демир Доган, под натиска на коалиционния си авер Ахмед Дмитриевич Станишев. Два месеца преди изборите, които го отнесоха в клоаката на историята, съсела ходи на магистрала Люлин, за да открие 5те километра до село Мало Бучино.
Герберите наследиха полуготова магистрала, отвратително изпълнена от турчолята, плюс договор, обвързващ България.
Както и с белене и изобщо руския енергиен "шлем", комунягите ни набутаха в капана и сега имат наглостта отстрани да ехидничат.
Няма по-нагло животно от комуниста!
neandartalec
Рейтинг: 61 НеутралноДо коментар [#2] от "повелителя на пуйките 2":
"за това за напред тия магистрали да се правият от германци или французи"
А от къде пари-едва събрахте пати за 19 км за турска фирма?
И сега им правите въртели за да не им платите.
Германците и Французите за грошове не работят.
neandartalec
Рейтинг: 61 НеутралноДо коментар [#29] от "the_sceptic":
" Два месеца преди изборите, които го отнесоха в клоаката на историята,"
Сега на изборите ще видиш какво е клоака и кой е в нея !
Българина видя Европа вече , не е толкова прост.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
neandartalec
Рейтинг: 61 НеутралноДо коментар [#5] от "Мустафанка":
"а накрая ремонтите ни излизат златни, защото мързеливите и некадърни турски работници "
Интересни защо германците ги предпочитат пред българските???
Колко ли българи работят в Мерцедес,Сиеменс,Бош,БМВ ???
chekanitsa
Рейтинг: 114 ВеселоЕййй пак недоволни бе
А в крайна сметка не е ли по-добре с магистрала, отколкото без?
neandartalec
Рейтинг: 61 НеутралноДо коментар [#7] от "merkel":
И вчера ти казах че пишеш лъжи-още не можа да посочиш оригиналите на цитатите си !!!
Просто това са измислици и лъжи от агитката на ГЕРБ!!!
sasho1914
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#33] от "neandartalec":
В БМВ специално ти гарантирам, че в развойната дейност има много много повече българи, отколкото турци. В завода са турците, тях не ги бива много да мислят.
antropos
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#1] от "stoicho2":Едното/магистра лите/ не пречи на другото, ама де акъл, де!
Sic transit..antropos
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#25] от "newmind":Стига глупости!Аман от комплексари, за които е най-важно да мрънкат, а не да видят позитивното!
Sic transit..ikar
Рейтинг: 474 НеутралноДо коментар "merkel":
в събота-СОРОС-иада,в неделя-ПРОКОПИ-адаи къде са тези десетки хиляди работни места?
kardinalat
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#39] от "ikar":
и най-умният си е малко прост....До коментар [#35] от "neandartalec":
Момчета, Меркел загули Баден - Вюртенберг след 58 години управление на ХДС поради съмнения за корупция при строежа на ускорената ж.п.магистрала до Будапеща и идеята за разрушаване на Централната ж.п.гара на Щутгарт. В Бремен е на 3-та позиция, на 8 % след Зелените и едва на 3 % пред Лявата партия. А за Бранденбург-Долна Померания и Берлин няма да пиша, че е СТРАШНО. та сега е дошла малко при Б.Б и Ц.Ц. да успокои нерви и събере сили за борбЪ със световния комунизЪмЪ. АКО ТАЗИ ЗНАЕ НЕМСКИ ДЕ. ако ли е - е от класата на Искра Фидосиева и Цецка Цачева! Горда Партийка!
cvtomov
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#14] от "Варненски":
Финансирането на "Люлин" беше деблокирано на 12 май 2009 година - 2 месеца преди идването на Борисов на власт. Оттам насетне са решавани само инженерни и технически проблеми, чието решаване изобщо не зависи от това кой е на власт. Единственото, което изискваше политическо решение и вътрешно финансиране - да се изгради паралелно в тези 2 години връзката с булевард "Европа" така, че да не стават задръствания на входа/изхода на София - не беше направено.
Останалото е пошъл политически пиар. Абсолютно прав сте, обаче, че това ще отмине, а магистралата остава.
criptonit
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#29] от "the_sceptic":
Браво!
Има хора ,който виждат как се случват нещата.