За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Запознат с материята
Рейтинг: 688 НеутралноВ НКЖИ предстоят промени и хората, които най-много разбираха от проекти и бяха изгонени от А.Ц. сега ще бъдат реабилитирани. Но друго е по-важното, как в Мин на транспорта в Управляващия орган на ОПТ има 61 щата по европроектите, а в НКЖИ няма нито един щат по европроектите, а реално там се правят проектите ?!
Очакваме в най-скоро време, дори по спешност да бъде направена тази стъпка - иначе няма да видим жп магистрала и до 2030 година.
Запознат с материята
Рейтинг: 688 НеутралноТа така. Въпрос, колко души работят пряко и само с европроекти по ОПТ и ИСПА в НКЖИ, като основен бенефициент и изпълнителен орган? Какви заплати взимат ? Колко души работят в МТИТС по европроекти по ОПТ и ИСПА като управляващ орган ? Какви заплати взимат ?
Знам отговорите на тези въпроси. Няма да ги дам, те са ясни. Важното е, че се повдигат от сегашния министър и с нетърпение очаквам да видим резултатите.
Във връзка с горните въпроси, ето една тема от жп форума, която отново оставям без коментар и тя дава малък отговор на някои от въпросите: http://rail.bulboard.com/vt481.html
Знам, че форума се чете от когото и където трябва и искам да кажа, че много скоро ще започна да давам отговор на въпросите си, както и други въпроси. Засега залагам големи надежди на новият министър, защото заговори за нещата с истинските им имена и наистина има желание фундаментално да промени методологията на работата по ОПТ по отношение на жп проектите и обективно да бъде насочен ресурса към изпълнителен и управляващ орган, тъй като в мометна дисбаланаса е бомбастичен.
Kamen Dimitrov
Рейтинг: 738 НеутралноАз нещо се обърках, нали цялата дандания беше, че политиката в сектора куца и за това трябва нов министър. Сега дойде новия министър и ще запазва политиката в сектора?!
Запознат с материята
Рейтинг: 688 Неутрално#3,
няма да я запазва. Само гледай какви промени предстоят в БДЖ и НКЖИ и то на най-високо ниво.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2051 Любопитно"...в екипа на министерството има много потенциал, който досега не е бил използван..." - доста време не е бил, а какво или кой го е спирал!?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Запознат с материята
Рейтинг: 688 Неутрално# 5,
А.Ц. ги спираше.
Запознат с материята
Рейтинг: 688 НеутралноПоне така стана ясно от думите на И.М.
МТИТС е шапка. Насочете внимание към НКЖИ, БДЖ, АПИ. Първите 2 са най-проблемни. Росен Плевнелиев добре се справя с АПИ - магистралите вървят, но жп магистралите никак.
Гогич
Рейтинг: 975 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "bgrail.eu":
Каква ще е съдбата на ръководствата на БДЖ и НКЖИ?
****
Този коментар беше изтрит в 14:07 на 20/05/2011 от неговия автор.
bloger
Рейтинг: 237 НеутралноБлогът за железници - мнения на клиенти, анализи, коментари само на rail.blog.bg
Запознат с материята
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#8] от "Гогич":
Ами съдбата ще е сериозни структурни промени в ръководствата. В крайна сметка не може 0 щатни бройки да работят с европроекти в една компания и да се иска последа вървят жп проектите. Да не говорим как махнаха по политически причини тези, макар и малко, които разбираха от проекти и после е чудиха как да ги върнат...
lacho59
Рейтинг: 516 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "АБЪВ": "...в екипа на министерството има много потенциал, който досега не е бил използван..." - доста време не е бил, а какво или кой го е спирал!?...
- Нали досега той беше заместник-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията, който отговаряше за евро-фондовете? "С евро-фондовете ще продължа да се занимавам аз", каза сега министърът. Московски за пореден път каза, че според него причината за смяната на бившия му вече шеф е това, че е останал "неразпознаваем" в Брюксел,(а той е много "разпознаваем" в Брюксел) и не е бил достатъчно активен при защитаването на българските интереси пред Европейската комисия (а той, като че ли е бил достатъчно активен при защитаването на българските интереси пред Европейската комисия).
Професионални лъжци. За съжаление той е поредното недоразумение в управлението.
По Оперативна програма "Транспорт" към днешна дата са одобрени проекти с обща безвъзмездна финансова стойност 1.07 милиарда евро, или 54 процента от бюджета на програмата.
Това съобщи заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, при откриването на Международното изложение за проекти по европейски и международни програми "Европа за нас".
Гогич
Рейтинг: 975 НеутралноДо коментар [#11] от "bgrail.eu":
Моята информация е, че се извърши антиреформа по времето на Цветков в двата мастодонта. Махнаха малкото кадърни и се назначаваха абсолютно неадекватни лица.
lacho59
Рейтинг: 516 ВеселоДо коментар [#12] от "lacho59": Дневник, имате „lapsus calami” (лапсус калами)... в "неразпонаваем".
Римляните са създали и оставили за поколенията обозначения на различните видове човешки грешки. Щом нечий език се изчекне и каже погрешна дума, е "лапсус лингве", сиреч грешка на езика. Щом някой сбърка, пишейки, казват "лапсус калами", т.е. грешка на перото.
Московски за пореден път каза, че според него причината за смяната на бившия му вече шеф е това, че е останал "неразпонаваем" в Брюксел и не е бил достатъчно активен при защитаването на българските интереси пред Европейската комисия.
Запознат с материята
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#13] от "Гогич":
Точно затова говоря. Даже ще го повторя точно както ти си го казал:
Моята информация е, че се извърши антиреформа по времето на Цветков в двата мастодонта. Махнаха малкото кадърни и се назначаваха абсолютно неадекватни лица.
lacho59
Рейтинг: 516 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "lacho59":
...или 54 процента от бюджета на програмата..., а другите 46 процента къде са, Московски? Само 54 процента заплата ли взимаше досега или 100 процента и много плюс?
Гогич
Рейтинг: 975 НеутралноДо коментар [#15] от "bgrail.eu":
Дано новият министър да промени нещата към добро. Желая му успех, а и всеки трябва да има известен кредит на доверие. Той специално трябва започне с летящ старт, тъй като досега е бил зам. министър.
Поздрави.
lacho59
Рейтинг: 516 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Гогич":
Желая му успех, а и всеки трябва да има известен кредит на доверие...
Преди време в селските кръчми окачваха надпис: „Кредит всекиму, доверие никому“!
„Доверие – никому”.
lacho59
Рейтинг: 516 ВеселоДо коментар [#17] от "Гогич":
Желая му успех... А, - Здраве желая, другарю политкомандир?!
Гогич
Рейтинг: 975 ВеселоДо коментар [#18] от "lacho59":
Да ги съдим по делата им. Аз лично му давам месец, месец и половина да се задейства. Ако няма видими сигнали за положителна промяна, не им прощавам.
lacho59
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#20] от "Гогич"- О Вий, прекрачващи тоз праг, надежда всяка тука оставете -това пише в предверието на Ада според едноименната творба на Данте Алегиери.