Новият транспортен министър обеща кадрови промени и запазване на политиката в сектора

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 688 Неутрално

    В НКЖИ предстоят промени и хората, които най-много разбираха от проекти и бяха изгонени от А.Ц. сега ще бъдат реабилитирани. Но друго е по-важното, как в Мин на транспорта в Управляващия орган на ОПТ има 61 щата по европроектите, а в НКЖИ няма нито един щат по европроектите, а реално там се правят проектите ?!

    Очакваме в най-скоро време, дори по спешност да бъде направена тази стъпка - иначе няма да видим жп магистрала и до 2030 година.

  2. 2 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Та така. Въпрос, колко души работят пряко и само с европроекти по ОПТ и ИСПА в НКЖИ, като основен бенефициент и изпълнителен орган? Какви заплати взимат ? Колко души работят в МТИТС по европроекти по ОПТ и ИСПА като управляващ орган ? Какви заплати взимат ?

    Знам отговорите на тези въпроси. Няма да ги дам, те са ясни. Важното е, че се повдигат от сегашния министър и с нетърпение очаквам да видим резултатите.

    Във връзка с горните въпроси, ето една тема от жп форума, която отново оставям без коментар и тя дава малък отговор на някои от въпросите: http://rail.bulboard.com/vt481.html

    Знам, че форума се чете от когото и където трябва и искам да кажа, че много скоро ще започна да давам отговор на въпросите си, както и други въпроси. Засега залагам големи надежди на новият министър, защото заговори за нещата с истинските им имена и наистина има желание фундаментално да промени методологията на работата по ОПТ по отношение на жп проектите и обективно да бъде насочен ресурса към изпълнителен и управляващ орган, тъй като в мометна дисбаланаса е бомбастичен.

  3. 3 Профил на Kamen Dimitrov
    Kamen Dimitrov
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Аз нещо се обърках, нали цялата дандания беше, че политиката в сектора куца и за това трябва нов министър. Сега дойде новия министър и ще запазва политиката в сектора?!

  4. 4 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 688 Неутрално

    #3,

    няма да я запазва. Само гледай какви промени предстоят в БДЖ и НКЖИ и то на най-високо ниво.

  5. 5 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2051 Любопитно

    "...в екипа на министерството има много потенциал, който досега не е бил използван..." - доста време не е бил, а какво или кой го е спирал!?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  6. 6 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 688 Неутрално

    # 5,

    А.Ц. ги спираше.

  7. 7 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Поне така стана ясно от думите на И.М.

    МТИТС е шапка. Насочете внимание към НКЖИ, БДЖ, АПИ. Първите 2 са най-проблемни. Росен Плевнелиев добре се справя с АПИ - магистралите вървят, но жп магистралите никак.

  8. 8 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 975 Любопитно

    До коментар [#7] от "bgrail.eu":
    Каква ще е съдбата на ръководствата на БДЖ и НКЖИ?

  9. 9
    ****

    Този коментар беше изтрит в 14:07 на 20/05/2011 от неговия автор.

  10. 10 Профил на bloger
    bloger
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Блогът за железници - мнения на клиенти, анализи, коментари само на rail.blog.bg

  11. 11 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#8] от "Гогич":

    Ами съдбата ще е сериозни структурни промени в ръководствата. В крайна сметка не може 0 щатни бройки да работят с европроекти в една компания и да се иска последа вървят жп проектите. Да не говорим как махнаха по политически причини тези, макар и малко, които разбираха от проекти и после е чудиха как да ги върнат...

  12. 12 Профил на lacho59
    lacho59
    Рейтинг: 516 Любопитно

    До коментар [#5] от "АБЪВ": "...в екипа на министерството има много потенциал, който досега не е бил използван..." - доста време не е бил, а какво или кой го е спирал!?...
    - Нали досега той беше заместник-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията, който отговаряше за евро-фондовете? "С евро-фондовете ще продължа да се занимавам аз", каза сега министърът. Московски за пореден път каза, че според него причината за смяната на бившия му вече шеф е това, че е останал "неразпознаваем" в Брюксел,(а той е много "разпознаваем" в Брюксел) и не е бил достатъчно активен при защитаването на българските интереси пред Европейската комисия (а той, като че ли е бил достатъчно активен при защитаването на българските интереси пред Европейската комисия).
    Професионални лъжци. За съжаление той е поредното недоразумение в управлението.
    По Оперативна програма "Транспорт" към днешна дата са одобрени проекти с обща безвъзмездна финансова стойност 1.07 милиарда евро, или 54 процента от бюджета на програмата.
    Това съобщи заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, при откриването на Международното изложение за проекти по европейски и международни програми "Европа за нас".


  13. 13 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#11] от "bgrail.eu":
    Моята информация е, че се извърши антиреформа по времето на Цветков в двата мастодонта. Махнаха малкото кадърни и се назначаваха абсолютно неадекватни лица.

  14. 14 Профил на lacho59
    lacho59
    Рейтинг: 516 Весело

    До коментар [#12] от "lacho59": Дневник, имате „lapsus calami” (лапсус калами)... в "неразпонаваем".
    Римляните са създали и оставили за поколенията обозначения на различните видове човешки грешки. Щом нечий език се изчекне и каже погрешна дума, е "лапсус лингве", сиреч грешка на езика. Щом някой сбърка, пишейки, казват "лапсус калами", т.е. грешка на перото.
    Московски за пореден път каза, че според него причината за смяната на бившия му вече шеф е това, че е останал "неразпонаваем" в Брюксел и не е бил достатъчно активен при защитаването на българските интереси пред Европейската комисия.


  15. 15 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#13] от "Гогич":

    Точно затова говоря. Даже ще го повторя точно както ти си го казал:

    Моята информация е, че се извърши антиреформа по времето на Цветков в двата мастодонта. Махнаха малкото кадърни и се назначаваха абсолютно неадекватни лица.

  16. 16 Профил на lacho59
    lacho59
    Рейтинг: 516 Любопитно

    До коментар [#12] от "lacho59":
    ...или 54 процента от бюджета на програмата..., а другите 46 процента къде са, Московски? Само 54 процента заплата ли взимаше досега или 100 процента и много плюс?

  17. 17 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#15] от "bgrail.eu":
    Дано новият министър да промени нещата към добро. Желая му успех, а и всеки трябва да има известен кредит на доверие. Той специално трябва започне с летящ старт, тъй като досега е бил зам. министър.

    Поздрави.

  18. 18 Профил на lacho59
    lacho59
    Рейтинг: 516 Любопитно

    До коментар [#17] от "Гогич":
    Желая му успех, а и всеки трябва да има известен кредит на доверие...
    Преди време в селските кръчми окачваха надпис: „Кредит всекиму, доверие никому“!
    „Доверие – никому”.

  19. 19 Профил на lacho59
    lacho59
    Рейтинг: 516 Весело

    До коментар [#17] от "Гогич":
    Желая му успех... А, - Здраве желая, другарю политкомандир?!

  20. 20 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#18] от "lacho59":
    Да ги съдим по делата им. Аз лично му давам месец, месец и половина да се задейства. Ако няма видими сигнали за положителна промяна, не им прощавам.

  21. 21 Профил на lacho59
    lacho59
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#20] от "Гогич"- О Вий, прекрачващи тоз праг, надежда всяка тука оставете -това пише в предверието на Ада според едноименната творба на Данте Алегиери.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #