За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
partakesh
Рейтинг: 442 РазстроеноРежете до кокал, защото гангрената е от 20 години!!
Gouverneur général
Рейтинг: 672 ГневноЧервените динозаври ВЪН от държавната и общинската администрация !
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯЛУСТРАЦИЯ тотална и БЕЗ условия !
birdman
Рейтинг: 593 НеутралноКел файда ... трябва да се замажат очите сега на храта с оставки
uchuden.
Рейтинг: 775 НеутралноПравилно е и той самият да си подаде оставката.
До коментар [#1] от "partakesh":
До коментар [#2] от "Gouverneur général":
partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#4] от "uchuden.":
защо?
uchuden.
Рейтинг: 775 ГневноДо коментар [#1] от "partakesh": Борисов в момента е най-голямата гангрена за държавата.
uchuden.
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#5] от "partakesh":Така постъпват в цивилизованите страни, а неговото е поредната пиар акция.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Този коментар беше изтрит в 20:59 на 15/06/2011 от неговия автор.
partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#9] от "uchuden.":
Нямам мой пожарникар! Какво против пожарникарите имаш!? Това е една достойна професия в сравнение със "син на бивш комунистически номенклатурчик роден в Украйна"!
ARRI
Рейтинг: 1391 НеутралноАко загине мой близък във ''Войната по пътищата'' , ще ми е все тая, дали ръководството на ДАИ ша оттече . То вярно, че рибата се вмирисва от към главата, ама в случая е виновна високата скорост с която е карал шофьора . Така че не е виновен ДАИ , а културата, съзнанието и самочувствието на шофьора . Сори, мое мнение . И с магистрали и без магистрали все тая . Трябва Българите да си сменим модела и начина на мислене . А след това нашето поведение ще бъде адекватно и ще развием чувство за самосъхранение . И чак тогава ще пазим оклните, както пазим и нас . Ето това е значението на една от божиите заповеди, която гласи - Обичай ближния си, така както обичаш себе си .
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#12] от "ARRI":
Информацият, която министърът сподели по Канал 1 на база на първоначалната проверка е , че в началота на месеца ДАЙ е правила проверка във фирмата, но не е отразила, че автобусите са с нови талони и можете да си представите тази проверка колко се е състояла! Така , че и ДАЙ носи своята част от отговорността!
xmm
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#12] от "ARRI":
Нямам нищо против да има текучество в институциите.
Веднъж,дваж - и току започнат да вършат и работа.
мОДИ ти си........ши....к
Рейтинг: 174 НеутралноТия тъпаци от ДАЙ знаят само да рекетират,това не е никакъв контрол а жив рекет само мислят нови правила как и по какъв начин да одерат шофьори и след това превозвачи.Документите които искат вече и те не знаят колко са
Г-н министър колко се плаща за да те назначат за даяджия носят се различни слухове и тая криза служителите се увеличават главоломно новичките им колички са навсякъде много повече от пътна полиция станаха.Чия касичка пълнят с такова настървение
мОДИ ти си........ши....к
Рейтинг: 174 НеутралноЧия касичка още освен своята разбира се
Graf
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#12] от "ARRI":
Ecrasez l’infâmeОказва се, че според тахометъра шофьорът е карал в рамките на разрешената скорост за магистрала. Шофьорът е най-слабото звено и ще го отнесе. Колегата му вече го отнесе заедно с другите загинали. И стигаме до малоумната държава, която според местните либерасти трябва да я няма. Такси в града, заради интересите на трактори, банки и друи лапачи - до 10 години. Автобус, пак заради интересите на лапачите - докато се разпадне по пътя. Което най-вероятно се е случило. Сега режем тикви в ДАИ. И се сещаме, че автобусчетата за ден минават 1000 километра.
Да изреждам ли малоумието в страната. Влакове горят, автобуси се движат без спирачки и със скъсани греди и скъсани ресьори, а цяла година Мин на транспорта правеше закон. За автобусните превози. Та да угоди на някои играчи у бранша...
Ония идиот - Цветков го отсвириха в момента в който реши задачата. В полза на играчите. Сега зам. министъра..Упсс.. вече министър, почва да слага ред...
Бог да се смили над душите на загиналите... Които са жертва първо на идиотската държава, на идиотския бизнес и най-накрая на ония нещастник зад волана...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ARRI
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#13] от "partakesh":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!О'кей . Ами шофьора не е ли знаел, за фалшивите прегледи? Не е ли знаел, ще кара скопен рейс ? И кво е направил ? Ми нищо . Качва се, пали, газ до ламарините....... То е вярно, че живеем в тоталитарна държава, и се заглушават гласовете на честните и читавите, но ако беше съхранил себе си, щеше да съхрани и другите . Ако действително рейса не е бил читав, е можело да не тръгва на път . Така ли е ? Ако на даяджии не им пука за техн.изправност на рейса, къде е съвеста на шофьора . Няма смисъл колективната вина да изтъкваме за водеща . Това ще обърка следствието и ще разпредели вината по равно м/у ДАИ , собственика на рейса и шофьора . За мен вината е индивидуална, т.е на шофьора . Той вози пътниците .
****
Този коментар беше изтрит в 21:29 на 15/06/2011 от неговия автор.
partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#19] от "ARRI":
Така е ! Всеки избор има своите последствия! Жалкото е, че ако един шофьор се откаже, то 10 ще се навият да карат и така! ....докато стане следващата трагедия!
yavooor
Рейтинг: 813 НеутралноА вашият квартален има ли винетка?
ARRI
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#17] от "Graf":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Пак ще се повторя . Обичай близките си, както обичаш себе си . Шофьора е знаел за врътките м/у ДАИ, собствениците на рейса и пр. и все пак е тръгнал на път. Има си начини да алармираш, че нещо не е наред . За мен вината е индивидуална . Ако рейса е бил развален, трябвало е да не тръгва .
miliardpojarnov
Рейтинг: 120 НеутралноЕдин такъв автобус прави 200 000 хиляди на година ...за 23 години ..колко прави ..при тези цени на бенДзиня , дето хамериканците го запалиха от ирак до либия кво чака транспорта ..фалит...говорих със собственик на два големи мака ...и той каза нема файда , при тези цени само гумите му не мога да платя...за нови гуми става въпрос...
chanata2
Рейтинг: 118 ЛюбопитноАМИ ПЛОВДИВСКИЯ ТЕШКАР -Г-Н.АРАБАДЖИЕВ ,КОГА ЩЕ ГО ИЗРИТАТЕ БЕ Г-Н.МИНИСТЪР?КАКВО РАЗБИРА ТОЗИ ГЛУПЕНДЪР ОТ АВТОМОБИЛИ???СЛИЗАЛ ЛИ Е В КАНАЛА ,ЗА ДА РАЗБЕРЕ КАКВО ИМА ПОД ТЯХ.? НАДАЛИ.ТОВА НАХАЛНО КОМУНИСТЧЕ БЕШЕ ПРЕДИ ТОВА ИНСТРУКТОР С ЕДНА РАЗДРЪНКАНА ЖИГУЛА И СИ МИСЛЕШЕ ,ЧЕ ТЕ ОБУЧАВА ЗА СОВАЛКА.!!! НЕ САМО НЕКАДЪРЕН АМИ МАЙ И ДОСТА КОРУМПИРАН...
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноДо коментар [#19] от "ARRI":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Ако ти беше шофьор, имаш жена без работа, 2 деца и ипотека на жилището си, щеше ли да тръгнеш, ако евентуално знаеш, че автобуса не е съвсем читав!?!
Ами ако не е знаел??? Шофьорите в автобусните фирми сменят автобусите. Всеки ден може да е на различен автобус.
Ти като се взимаш колата на приятел или рент-а-кар, знаеш ли истинското техническо състояние на автомобила?!?
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноИ да се допълня - за да си шофьор на автобус не се изисква да си механик и автомонтьор, че да разбираш кога автобуса ти е съвсем изряден и кога има някакъв проблем. Затова във всяка фирма си има назначени механици и монтьори. Това е тяхна работа, а не на шофьора.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .ARRI
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#21] от "partakesh":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!И това го има . За съжаление, по някога поверяваме живота си на случайни хора . Не можем да знаем той как мисли .
За това казах, че трябва да си променим мисленето . След като променим индивидуаното мислене към добро, на крачка сме да променим колективното мислене . И ако един се откаже да тръгне на път, ниой друг няма да се съгласи , и днес нямаше да сме в траур . Нека първо да променим себе си, и ще видим промяната и в другите .
Гневник
Рейтинг: 672 Неутрално...ръководството на Дирекция автомобилна администрация (ДАИ)?
Ръководството на Областната дирекция на „Държавна автомобилна инспекция" (ДАИ) в Бургас и ръководството на „Автомобилна администрация" към Министерството на транспорта ще бъдат освободени от утре. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски в централната новинарска емисия на БНТ.
Многострадална Геновева
Рейтинг: 878 РазстроеноКакво натягане само пада от новите министри днес. Оня на здравеопазането ходил да награждава лекарите, тоя ше "освобождава''.
На фона на огормна трагедия, новите Калинки явно са се наредили на опашка.
ARRI
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#26] от "Athanatos":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Ми ще питам, ще се интересувам, но никога няма да тръгна на СЛЯПО . Казва се чувство за самосъхранение . Ако много държа на безработната си жена, ще съхраня себе си, за да предпазя и нея .
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 РазстроеноКогато се види състоянието на "сервизите", в които стават ремонтите и техническите прегледи, отношението на "спецовете" в тях към редовите шофьори и към босовете на знайни и незнайни транспортни фирми, става ясно защо всичко многократно и безметежно се повтаря... Текат си "дебати", решения, правила и ... дотам - НЯМА държава, та какво там значи някакво си ДАИ...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноОще нещо се сетих сега - имам приятел, бивш автобусен шофьор.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Караше подобен автобус в подобна фирма.
Курсът е малко по-къс и няма втори шофьор.
Някъде около Ихтиман му става лошо, заболява го силно главата и не е в състояние да шофира. Спира, обажда се на шефовете си и им казва, че не може да продължи.
Казват му да стигне до Пловдив, ако не иска да кара - да си тръгва и да не се връща. Няма какво да прави моя човек, чака бебе, работата му трябва... кара криво ляво до Пловдив....
Ами ако беше станало нещо?!? Кой щеше да е виновен?!?
ДА, той също щеше да има вина, но със сигурност не е изцяло негова вината. Но щеше да го отнесе само той.
partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#32] от "АБЪВ":
Нямало държава?? Вършете си съвестно работата кой каквото работи и ще имаме силна и подредена държава!
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноДо коментар [#31] от "ARRI":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Пич, ти някога бил ли си без работа? Ама наистина без работа, без доходи?!? Мисля, че не си, затова говориш така.
Има хора, МНОГО хора в България, които са готови на всичко за заплата от 500 лв.
И докато стандарта на живот тук е такъв - ще продължават да стават подобни неща, за съжаление.
Какво щеше да стане, ако шофьорът е откажел да тръгне? Щеше да си загуби работата, на негово място щеше да се качи друг, и нещастието ПАК щеше да се случи.
partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#30] от "Мария Антоанета":
За вас дървените философи знаем: Ако правят нещо - защо го правят, ако не правят - защо не го правят!
Хора научени само да мразят и критикуват!
kirkor
Рейтинг: 775 НеутралноКолега от форума беше споделил виц: Пред Свети Петър застават свещеник и водач на автобус. Светията праща отчето в ада, а шофьора в рая. Отчето смирено пита защо. - Защото при твоите проповеди енориашите спят, а докато той кара автобуса, пътниците непрестанно се молят Богу, отрязал свети Петър.
partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#35] от "Athanatos":
Прав си , че немотията подтиска съвеста, но ако тръгнем по тази логика можем да оправдаем всички изроди: изнасилил, защото го биели като малък или убил някой , за да му взема 20 лв от пенсията, че бил гладен!
8 човека ги няма! 8 потопени в скръб семейства!
Многострадална Геновева
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#36] от "partakesh":
До коментар [#36] от "partakesh":
Не те ли е срам? Явно не си губил близък човек и не те трогва как една трагедия е добре дошла за някакви псевдо политици.
partakesh
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#39] от "Мария Антоанета":
А как трябва да реагират!
Срам ме е само от хейтъри като вас!
ARRI
Рейтинг: 1391 Любопитно[quote#35:"Athanatos"]Пич, ти някога бил ли си без работа? Ама наистина без работа, без доходи?!? Мисля, че не си, затова говориш така.[/quote]
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Да . Тук позна . Нито съм работил, нито ми се е налагало да работя . И пак ще те попитам, с какво ще помогна на семейството си, ако се кача на развален рейс и тръгна да убивам ? С какво ще му помогна, ако затрия 8 човека и изгния в затвора? С какво ще съм полезен на гладуващото ми семейство ? Шофьора е трябвало да откаже да извърши курса, а този след него е щял да се замисли дали да го направи . Разбери, че не бива да се оневиняваме и да търсим колективна вина . Ми на мойта кола на километража пише 320км/ч . А на магистралите колко е максимално разрешената скорост??? Кажи колко е ? И сега какво, да тръгна да съдя БМВ, че са произвели кола, която вдига повече от разрешената скорост по пътищата ? Ми няма. Ще се старая да не и пълня километража и ще се съобразявам с максимално разрешените скорости . А отделен е въпросът, защо се произвеждат коли, които вдигат в пъти повече от разрешеното по пътищата . Ще отидем в сверата на конспирацията .
Васил Дакев
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#11] от "partakesh":Особено унизително е,че е роден в Украйна!Това е твърде срамно нещо.А пък един друг "син на комунистически номенклатурчик" беше роден в Ню Йорк.Но това вече не е чак толкова унизително,тъй-като Ню Йорк не е Украйна.Ех,какви критерии имаме за качествмата на хората!
manolovae
Рейтинг: 118 НеутралноКакви са тия анадолски граждани с фирма в България, която работи ясно как и ясно защо е утрепала 8 души ? Няма ли за тях по един черен печат в паспорта, след проверка разбира се?
manolovae
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#42] от "molesan2":
Не е срамно нито лошо да си роден в Украйна. В Украйна са родени хора от какви ли не народности, включително и към 500 хиляди българи. Между другото, Украйна е едно, а Новорусия е друго - това са черноморските степи, от които са изгонени номадите в края на 18 век и които са заселвани с колонисти от различен етнос: руси, украинци, немци, румънци, българи, сърби, албанци, евреи, поляци, арменци и тн итн итн. с цел да се премелят и асимилират взаимно.
ПАСТОРА
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#19:"ARRI"]За мен вината е индивидуална, т.е на шофьора . Той вози пътниците . [/quote]
Шофьорът вози пътниците защото това му е работата. Може да търсим от него отговорност ако я изпълнява некачественно, но засега липсват такива доводи - висока скорост, неправилно изпреварване, отнемане на предимство и други.
Според мене тука не става въпрос за вина, а за всеобщ проблем, който не се изчерпва с
"интересно защо не са установили, че има нов талон на този автобус, който вече не е на името на "Ентуртранс", а е на "Бургастур 90"."
Всеки превозвач при лицензиране посочва лице с "лиценз за професионална компетентност", което отговаря за организацията на транспортната дейност на фирмата. Това лице трябва да създаде правила и процедури за гарантиране на превантивната безопасност - редовни прегледи на техниката и персонала, периодичност, графици за изпълнение и други.
Тези лица понеже си знаят цената искат високо заплащане за отговорността която носят и имат изключителна власт при вземане на решения по транспортната дейност.
Собствениците не са съгласни да "плащат за акъл" и да бъдат ограничавани. Така тези лица се назначават фиктивно и не подписват никакви документи. Така цялата организация се крепи на бивши шофьори с високо самочувствие и "оригинално мислене".
Всеки автобус преди излизане от гаража трябва да е проверен от автомеханик, който чрез подпис гарантира пред шофьора техническата изправност. Шофьорът не е длъжен да разбира от работата на автомеханика. Негово задължение е само вечер при сдаване на автобуса да докладва за евентуални притеснения.
Проблемът е, че собствениците не назначават автомеханици с екип от автомонтьори, а шофьор-автомеханик на който няма зачислен дори един гаечен ключ. Шофьорът вечер слиза уморен от автобуса и го заключва, а сутрин го пълни с гориво и потегля на курс.
ПАСТОРА
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#35:"Athanatos"]Има хора, МНОГО хора в България, които са готови на всичко за заплата от 500 лв. [/quote]
Дори за много по-малко, защото в провинцията има предприятия със средна заплата под 400 лв. и не са шивашки на ишлеме.
velkovski
Рейтинг: 1150 НеутралноДо коментар [#35] от "Athanatos":
Дайте ми жена, която обича бира, и ще завладея света. - Кайзер Вилхелм++++++
tykker
Рейтинг: 395 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "chanata2":
Напълно подкрепям.
Този Арабаджиев е абсолютен мафиот, беше шеф на ДАИ Пловдив и при предишната власт.. След това си плати на шефа на автомобилната администрация Арнаудов, за да го оставят..
Със смяната на правителствата се сменят хората по върховете, но на средно управленско ниво винаги се въртят едни и същи боклуци.. Затова и нищо не се променя.
svoboden
Рейтинг: 1180 НеутралноКонтролът трябва да е такъв, че да не се допускат такива инциденти, а не сега да се правят проверки.
Колаборационист
Рейтинг: 616 НеутралноНЕ, проверки трябва да се правят ежедневно/ежемесечно, след като всяка година имаме ПОНЕ по 1 такъв случай.... (
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !Даже и само заради "хората от средното управленско ниво"
Според мен виновен е шефа на шофьора !
Както и да го мислиш, първо през него се минава.... ако шофьора го е пренебрегнал.....няма оправдание !
инсп. Петров
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#17] от "Graf":
Добър ден! Вашите документи за проверка?Па много строго съдиш графе!
Днес минахме от там с колегата - равен прав участък, без кръпки, без завои, баш пред надлез - на около 50 м от него.
В 1 часа през нощта надали и някой го е засякъл, надали има трафик.
Остава технически проблем със скъсан маншон на кормилна щанга която изпуска веднага след спукването на задната гума и когато ASR-а компенсира дисбаланса с моментално повишаване на налягането в кормилния маншон и той е сдал багажа.
Случва се и на нови коли и на стари и в Европта и в Азия
ppopov_67
Рейтинг: 830 НеутралноДо №1: Гангрената, моето момче, не е от 20, а е от 67 години, т.е. от 9 септември 1944 г. Когато червените шайкаджии се завърнаха от Русия и слязоха от гората, след което унищожиха всичко читаво и свястно в нещастната ни Родина.
А иначе при такива поголовни уволнения повечето от уволнените се връщат след съдебно решение. А компенсациите им плаща държавата, т.е. пак ние.
Tademan
Рейтинг: 1017 НеутралноМдаааа: "Днес стана известно, че двете компании са свързани. Ръководителят на централния офис на фирмата-превозвач Николай Точев пък, според Би Ти Ви, е бивш изпълнителен директор на Автомобилна администрация, както и началник на ДАИ-Бургас до миналата година. В "Ентуртранс" работи от няколко месеца."
Tademan
Рейтинг: 1017 НеутралноИ не разбрах защо на 17-ти коментар има толкова минуси, като 6/7 от него са 100% истина?
gogo_pulev
Рейтинг: 603 РазстроеноДо коментар [#36] от "partakesh":
Когато се прави нещо- трябва да има СМИСЪЛ и цел !
Това,което от две години прави ГЕРБ е без смисъл и без цел-
като лутане на свободни електрони !...
Дори това, което беше нормално и по европейски и на него му разказаха играта - примерът с Търговския регистър е достатъчен.
Но иначе по саморекламата и по замазването на очите на простолюдието еша им няма ... Без значение , че държавата потъва под кота нула ...
dearblue
Рейтинг: 775 Неутралнодьржавата е виновна и трябва да се сьди в страстбург
не може пьтниците да пьтуват в автобуси и фирми които дьржавата не е спряла за да взима даньци и да пьлни бюджета
тия от ДАИ трябва да са подсьдими а не да ги уволняват без да им тьрсят отговорност
dearblue
Рейтинг: 775 Неутралнотрябва да се спре целият автопарк с коли над 10 години
а които кара коли над 10 години фирмите производителки да му правят технически преглед и да се подписват че колите са годни за експлоатация
dearblue
Рейтинг: 775 Неутралноедно време взимаш влака за бургас слизаш на жп гарата и там беше автогарата за градовете по морето
сега трябва да изминеш с автобус нареден като риба в консерва 400 км от софиа за да стигнеш до бургас
symmpro
Рейтинг: 664 НеутралноАко имаха МАЛКО , АМА СЪВСЕМ МАЛКО ДОСТОЙНСТВО , руш-
ветчиите от ДАИ трябваше сами да си подадат оставката !!!
Прав е коментар № 1 - трябва до дъно да се изчистят всички тези язви от миналото !
В противен случай невинните ни хора ще продължават да страдат за сметка на разни престъпници !
мОДИ ти си........ши....к
Рейтинг: 174 Неутралнокъм коментар #56 ални компетенции стотици излишни документчета и накрая нови колички за ДАЙ и пълни джобове за служителите а после все някой им е виновен
ДА да само пари прибират,лицензи,професион
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноАз поне от 7-8 години не съм виждал истински технически преглед. Независимо къде си карам колата, винаги тя остава отвън и подавам само документите й. Всички сервизи извършват тази услуга напълно фиктивно, а ние потребителите сме принудени да си плащаме отделно за реален преглед.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКDarth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#57] от "dearblue":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПод автопарк имаш предвид целия автопарк или този на автобусните фирми?
malart
Рейтинг: 886 НеутралноКачеството на материала в ДАИ е ужасяващо. Гнилоч и отврат. Назначенията там са все по роднински и приятелски начин, а компетентността е комична. Корупцията цъфти и връзва, а ние дни на траур само обявяваме
malart.blog.bgivanalex2
Рейтинг: 450 НеутралноВ система, където парите и печалбите са над всичко, ще се случват подобни неща - щото парите са по-важни даже и от човешкия живот!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#63] от "malart":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЧувал съм, че когато полицай спре тир или автобус им казва - дай 200 кинта, да не викам ДАИ.
malart
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#65] от "Тони!":
malart.blog.bgСигурно е истина. Ами ето това са убийците на тези хора от автобуса. Близките на пострадалите трябва да заведат дело срещу ДАИ и ДАИ Бургас за съпричастност към убийство.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1280 ЛюбопитноМинистърът обяви,
че ще бъдат извършени проверки
на всички регионални дирекции на ДАИ в страната.
======================
Посоката е вярна.
Там какъв батак е .....
Станислав Димитров
Рейтинг: 1391 НеутралноТова не може да е никаква оправия само е капка в морето катъстрофите няма да спрът докато не се ограничи възраста на автобусите.
SKUPE stanislav-32