За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
bally
Рейтинг: 789 НеутралноСити се значи, че има и други начини - след като ги прочете във вестниците. Поне да си беше признал плагиатството.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 ЛюбопитноНапример, може да се въведе изискването за стандарта "евро 3" или "евро 4", които предвиждат автобусът да отговаря на определени технически параметри и така автоматично да отпаднат по-старите коли.
=====================
Разбира се - какво ще откриваме топлата вода !
Има си ЕВРО-стандарти.
Подкрепям 100 %
- Успех.
BIG AL
Рейтинг: 1416 Веселоза обновяване на автомобилния парк....
)))
)))
BIG AL.......................
Московски , внимавай , бе ..Нали си знаеш ???
-Масквич, лада ,Ока, и ..може и някои китайски модели- сглобени в ловешко , от един фъстък-зет на Норчето ананиева- застаряващото борчЕ...
хуz84О14722
Рейтинг: 664 НеутралноНе е само това, но и новината, че Брюксел готви глоби за България по три директиви. Една от тях е за ненасърчаване на енергоефективен транспорт.
16/1107546_brjuksel_zaplashva_sofiia_sus_sankcii_z aradi_tri/
http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2011/06/
Поради икономическото си положение, българите употребяват предимно превозни средства втора ръка, внесени предимно от западна Европа. От самосебе си се подразбира, че старата техника не е толкова енергоикономична колкото новата, но само такава можем да си позволим. Ако се приемат подобни насърчителни мерки за обновяване на автопарка в България, това би било в наша полза по отношение на проблемната директива.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 ВеселоДа го въвеждат - няма какво да "обсъждат"
и да започват "метла" в
сервизите за "технически" преглед.
КОЛКО милиционер и ДС-мутри ще мучат там .....
4e6it
Рейтинг: 346 НеутралноТова не е гаранция за технически изправни превозни средства, а единстевено е гаранция за повишаване на стойността на транспортните услуги и ликвидирането на дребните риби в бранша !
Мъдрецът сочи луната, а глупакът гледа в пръста му.Многострадална Геновева
Рейтинг: 892 НеутралноМалко извън темата.
В много музикални форуми, когато има събитие в Сърбия, Гърция или ако щете Спирита в Бургас е пълно с обяви, че предлагам/търся свободни места в колата срещу разделяне разходите за гориво. Излиза по-евтино, голяма вероятност и да е по-приятно. Чудя се при наличието на интернет, защо този начин на придивижване като цяло не е хич популярен.
mars_attack
Рейтинг: 172 Весело[quote#5:"barcelonski"]КОЛКО милиционер и ДС-мутри ще мучат там ..... [/quote]
Тук ОЧЕВИДНО можете да намерите крещящо доказателство че има една НЕДОСТЪПНА за българина мозъчна функция - МИСЛЕНЕТО !Ще мучат, ама за малка !
Боко ще звънне на нЕкое ЕГН и ще каже " Абе знаеш ли т"ва ............ пак ми се обадИ ... " и нищо няма да се случи !...
ГЕРБЕРИАДАТА е изпята песен и си звучи като старите шлагери - добре звучи, но никой не и обръща внимание, никой не и вярва и никой не я запомня !
dobrich
Рейтинг: 909 ВеселоВероятно се търси пазар у нас за китайските автомобили сглобявани в завода на Гриша Ганчев край Ловеч?
Hristo'o
Рейтинг: 958 ГневноАаа не. Този тип контрол не е от миналата седмица толкова слаб и лош, така че няма какво да се правите на ударени.
Министъра трябва да си подаде оставката, освен ръководството на авто - администрацията!
Гневник
Рейтинг: 684 НеутралноМинистерства обмислят стимули за обновяване на автомобилния парк... те няма да обмислят стимули срещу демографския срив и увеличаването на безработицата, стимули образователни, социални...политика за стимулиране на значимите дейности, както и за реализирането на проекти с общонационално значение.
Министерствата ще обмислят най - вече стимули за обновяване на автомобилния си парк, увеличение на заплатите си и бонусите, "шуробаджанашки“ назначения на национално и местно ниво. Съкращават се само кадърните и знаещи специалисти.
kill_bill
Рейтинг: 1416 ГневноМинистерствата били обмисляли! Действайте бе! Стига мислене!
Жертвите не ги броя.......Само Левски
Рейтинг: 684 Неутралноhttp://meto76.blog.bg/politika/2011/06/16/ima-li-a vtobusna-mafiia-v-bylgariia.766193
Има ли автобусна мафия в България?
mtsvetanov
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#10:"Hristo'o"]Ааа не. Този тип контрол не е от миналата седмица толкова слаб и лош, така че няма какво да се правите на ударени. [/quote]
Той министъра не е ли от има няма месец. Дай да му дадем шанс първо, пък ако не постига резултати след 6-12 месеца, тогава да му искаме оставката.
neumornia9
Рейтинг: 615 НеутралноЗа такситата отдавна има такива изисквания,а за автобусите дето возят по едно гробище хора защо чак сега незнам
Гневник
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#12] от "kill_bill":
Тези са назначени за "мислители" и "философи".
А в момента много млади и способни българи, сериозно обмислят емигрирането си.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
кинти
Рейтинг: 1191 НеутралноНяколко интервюта с превозвачи, които гледах през седмицата, се обобщават с едно изречение:
http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8"Ние купихме нови автобуси, но банката дойде и си ги взе, след като вече не можем да плащаме"
Та, какви нови автобуси ???
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 Неутрално[quote#6:"4e6it"]ликвидиране о на дребните риби в бранша ![/quote]
=> БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!"Дребните риби" в "бранша"
да си возят родата
в тези "ковчези" ...... и е'фтино да им "взимат".
coffee.bean
Рейтинг: 177 НеутралноНе трябва взетите мерки да водят до оскъпяване на превозите.
Необходим е евтин транспорт иначе става закрепостяване на хората- не мога да платят да се повозят и видят своите близки.
Както и границата с Европа е свободна за движение, ама като ти е скъпо да преспиш и да се придвижваш си закрепостен икономически.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 Разстроено[quote#15:"neumornia9"]За такситата отдавна има такива изисквания,а за автобусите дето возят по едно гробище хора защо чак сега незнам[/quote]
=> БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!Прав си !!
Сега - за автобусите и веднага след това за камионите.
Какво има да се обсъжда ....
Ментор
Рейтинг: 1014 Неутралнои каква е разликата дали ще сложат ограничение за възраст, или изискване за евро 3 или 4 ? Двете са еквивалентни, а крайният резултат за фирмите и клиентите им е същия.
Подобни обсъждания са поредното преливане от пусто в празно.
Трябва да се приемат някакви адекватни изисквания (ако в момента няма) и най-вече да има контрол върху спазването им с много строги санкции. Примерно липсва ограничител на скоростта, или гумите са галоши - автобуса се спира от движение незабавно за минимум месец. Загубите за фирмата ще са достатъчно големи за да обезсмислят хитруването на дребно.
plamen2299
Рейтинг: 1014 НеутралноТоя Московски е абсолютен тъпак-ами като министерството ти няма съответния финансов ресурс, недей дрънка глупости и заблуждава хората, че "опитваш да правиш нещо. Ако наистина си решил, обяви от утре програма "трошка"- всеки със стара кола с БГ регистрация при предаването и на вторични взема специален документ, с който във всеки автосалон за автомобил по избор цената ти е с 1000 евро надолу, които се поемат от ДЪРЖАВАТА. Такава програма, нарича се "rabla" т.е. трошка, има в Румъния, където съм живял, забележете с какви коли идват у нас северните ни съседи. Поради тавана за възраст от 6 г. по-бедните от тях започнаха "автомобилен туризъм" у нас, защото ЕС им позволява да ги карат с БГ номера там. Знам, че подобни програми има и в САЩ и Германия, мисля за САЩ ставаше дума са $3000, нека който е в час да драсне нещо по въпроса. Тогава вече можеш да въведеш изискване за възраст. Разбира се и банките трябва да ударят едно рамо, както е в Румъния. Ама с трици маймуни не се ловят, г-н Вашингтонски. Другото е популизъм.
Кенефа е място, дето мухите се аргасват.Гневник
Рейтинг: 684 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "Ментор":
Например, може да се въведе ново-старо изискване на държавна автомобилна инспекция за стандарти - " много евро " или "много лева" в плик, които правят автобусът да отговаря на определени технически параметри и така автоматично да отпаднат по -бедните, недаващите и несвоите.
shogun
Рейтинг: 129 Неутрално"...Например, може да се въведе изискването за стандарта "евро 3" или "евро 4..." Перфектно. Да се въведе и за колите в София.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноЛошо няма във въвеждането на евростандартите и за нас. Нека обаче като за начало започнат с действителни прегледи, действителни шофьорски изпити. Засега всичко е фиктивно. Това ще промени достатъчно нещата.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИ все още чакам момента, в който полицай ще напише акт на общината или държавата за кофти път!!!
Гневник
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#26] от "Тони!":
http://money.bg/news/id_1085648262
петро
Рейтинг: 789 НеутралноИвайло,
и това няма да помогне!
От "стимулите" нашенеца-бизнесмен вместо BMW X5, ще си купи BMW X6! А за изискването ще му намери колая!
На българина само с бич!!!
Кум Вълчан
Рейтинг: 1071 НеутралноНие нямаме пари за нови коли, но не е зле да ни замажат дупките за да караме и ние старите си трошки.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.stoiank
Рейтинг: 1374 ЛюбопитноИма смисъл да се въвеждат нови изисквания, ако се спазват иначе страдат само коректните. За пример:
....Фирмата "Ентуртранс" е била проверена през първите дни на юни и инспекторите не са забелязали, че срокът за наема на катастрофиралия автобус е изтекъл още през април......
По- добре 10 правила, но абсолютно задължителни отколкото 100 субективни. Примерно защо изобщо да има лиценз, ако той може да се преотдава и т.н.......
Не съм чул ISO да може да се прехвърля примерно!
plamen2299
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#29] от "dragozow":
Кенефа е място, дето мухите се аргасват.Ами ако държавата ти поеме 1000 евро от цената, а банката ти отпусне кредит за останалите пари при облекчени условия за покупка на автомобил не би ли се замислил да смениш колата си? А то по тая логика да вземем по 50 лв на изборите, щото сме бедни и да гласуваме за плащащия. Така няма да се оправим никога.
prirodata
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#30] от "stoiank":
"Не съм чул ISO да може да се прехвърля примерно!"
Просто го наемаш като подизпълнител и всичко ти е наред.
navy
Рейтинг: 1105 НеутралноДо коментар [#15] от "neumornia9":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядТова с такситата за 5-те години колкото и в добра обвивка да беше представено доведе до факта таксиметровите превозиможе би 90%/ да са монопол на няколко фирми в България.
Изцепките по адрес на автобусни превозвачи ще доведат до абсолютното монополизиране и на този бранш.
Да не говорим че тези монополисти никога не са имали интерес към кратките и неатрактивни дестинации.
И тогава или трябва да оставят хората да вървят пеша ако искат да стриктни с възраст и изисквания към всички автобуси или да въведат двоен стандарт-по печелившите и далечни дестинации да возят няколко "наши" фирми а по междуселските пътища надупчени като швейцарско сирене да се мъчат малките превозвачи и да возят "по едно гробище хора"
prirodata
Рейтинг: 120 НеутралноЛошото е, че ще си останат само с обмислянията за обновяване на автопарка.
Няма пряка зависимост между нов автомобил и технически изправен.
Автомобил на 2 години може да бъде на 2 хил. и на 200 хил. км пробег.
stoiank
Рейтинг: 1374 ВеселоДо #32
Супер си, само че ако в търга пише да пригежаваш ИСО, а ти нямаш с този номер ще те дисквалифицират като по учебник.
prirodata
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#35] от "stoiank":
Това е извън темата и не се заяждам с вас. В търга участвам с мое ИСО, а за липсващите дейности наеман подизпълнители. ВЕрвай ми, става и още как.
За останалото, написано от вас съм съгласен.
dalilan
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#6] от "4e6it": Точно!
Интересен народ е българският - добитъка брои на глави, а правителството - на членове.Гневник
Рейтинг: 684 РазстроеноКорупцията в ДАИ възлиза на над 20 млн. лв. годишно
20 милиона лева годишно влизат в джобовете на изпитващи и хора от ръководството на ДАИ като рушвети...
http://money.bg/news/id_1085648262
Petar Ivanov
Рейтинг: 733 НеутралноДа не мислят как да си обновявят автомомобилния парк, а да обмислят как да разхварлят тези минестерства . България е много малка страна. Да остане едно минестерсто и от там да се управлява. София не е България. София е населена само от цигани и хора от Северозападна България, и за жалост в кошовете има повече храна , отколкото в някои села. Има още работи да пиша, но ви ги спестявам. Пиша ви с много голяма болка в душата .
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#38] от "latcho59":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Де го Цвък Цвък, Шестака подслушник да ги 'фане с операция "Джигитите", да не се Фкара сам зад решетките обаче, като глава на оХтоБода ...
roromir
Рейтинг: 8 НеутралноМи аз нямам нищо против държавата да помогне да се смени автопарка - примерно в Германия даваха по 2500 евро да си върнеш трошката и да си вземеш нова, ми да ми дадат и на мен 2500 евро, утре отивам и си вземам някоя дачиа на лизинг, еле пък ако пуснат и българокитайските яриси - кво му плащаш 16 хил - 5 хил =11 > 5 години по двеста лв на месец...
roromir
Рейтинг: 8 Неутралноили пък друг стимул - като си купуваме коли на незнайно колко км от Евросъюза - не плащаме ДДС, да не плащаме ДДС и като си купуваме нови - така хем хората ще имат по-голям интерес да си купуват нови коли, хем автопарка ще се подмени постепенно.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 Любопитно[quote#33:"navy"]Това с такситата за 5-те години колкото и в добра обвивка да беше представено доведе до факта таксиметровите превозиможе би 90%/ да са монопол на няколко фирми в България. [/quote]
=> БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!Нейви, на това ли му викаш лошо:
- нов хубав автомобил
- почти без драйвъри с килийно образование
- цени - супер нормални
- имат отдел оплаквания > обаждаш се > оплакваш се > до 4 дни ТЕ ти звънят да ти кажат как са наказали драйвъра !!!
За О'К Супер...... говоря - всички ги знаят.
ИМАМ 4 такива уволнени "тикво-драйвъри":
- 2-ма за каране с "развален" брояч
- 1 за "коментар" на поръчката ми ("за 5 км. колата не палим"
- 1 за каране като на "рали Дакар".
... на мен ми е кеф да се возя в тези новите таксита.
Така трябва да стане и с автобусите.
Цветков беше много мекушав и не наложи тази реформа миналата година, когато пак се лееше същата тирада от "съобръжение" за малкия псевдо-бизнес.
sandman
Рейтинг: 589 ГневноАйде пак поредните глупости!Напънете се да съкратите неефективната полиция и съд.Намалете до необходимото количество пиявиците в държавната администрация и започнете да създавате ясни и недвусмислени правила за бизнеса/без наши и ваши/.Тогава, след вдигането на стандарта за ВСЕКИ Българин,нещата ще си дойдат на мястото сами.Докато се правите на улави и лекувате рак с аспирин,няма да потръгне.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Пак се фантазирам!
хуz84О14722
Рейтинг: 664 Неутрално[quote#44:"sandman"]Айде пак поредните глупости!Напънете се да съкратите неефективната полиция и съд.[/quote]
Добре, а съкратените какво ще правят после? Ако те изберат тебе да управляваш и изхвърлиш половината администрация и полиция на улицата, нали ще тръгнат протести против теб за високата безработица? Кого тогава ще избратиш да бие демонстрантите?
sandman
Рейтинг: 589 НеутралноТрябва да се работи,а не да се бием един друг.Нито пък един да работи и трма-четирима да го яхат.Все някой трябва да предприеме тази стъпка.Колкото по-късно,толкова по-болезнена ще е.Аз самия работя като магаре.Плащам данъци и т.н.Но вече нервите ми не издържат да мъкна на гърба си армия от кърлежи,които на всичко отгоре ми важничат.Все по-често ме хваща яд,че се върнах и все по-често ме налягат мисли пака да изчезна.До кога си мислиш,че отлагането на проблема може да е решение,докато напусне и последния читав човек ли?
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Хи-хи
Рейтинг: 1682 НеутралноС тази покупателна способност, сме само за ЖП-то. Не само новите, но и добре поддържаните автобуси са скъпо удоволствие...
Васил Дакев
Рейтинг: 902 НеутралноНе съм защитник на служителите на ДАЙ,където чувам,че имало голяма корупция,но не ми е ясно каква е връзката между изтекъл срок за наем на автобуса и катастрофата?И дали подобен проблем е в компетенциите на ДАЙ? Не попадат ли въпросите,свързани със сроковете на един наемен договор, в сверата на регулация от облигационното/гражданско о/ право,а не в компетенциите на една държавна администрация?
gripen
Рейтинг: 1014 НеутралноМинистъра използва момента за да разчисти терена за големите фирми превозвачи, че то още година- две ... трябва да се мисли за бъдещето, консултации, някоя синекурна службица...
За Европа: бяла, християнска и силна!kratuncho
Рейтинг: 676 НеутралноНещо не разбирам, какво значи стари или нови автомобили ... Би трябвало да се делят на технически изправни, т.е. безопасни и неизправни. Тази инициатива малко намирисва на лобизъм, още повече, никой до сега не се е изказал за причината за трагедията - техническа неизправност или "добре" поддържани пътища ...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#48] от "molesan2":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТехническия контрол е под тяхна власт.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 Весело[quote#50:"kratuncho"]Нещо не разбирам, какво значи стари или нови автомобили ...[/quote]
=> БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !![quote#50:"kratuncho"]Тази инициатива малко намирисва на лобизъм, [/quote]
Кратунка батка,
> да ти го обясня с телевизор:
стар на 15 години, "на снежинки"; избелял екран, не хваща половината честоти, "гъгне му едната тон-колона", отдавна няма резервни части за тези модели.
Основен ремонт струва колкото нов телевизор.
НО РАБОТИ и е ИЗПРАВЕН!
КАКВО ПРАВИШ с този телевизор ?
- Зяпаш го докато се стрóши.
КАК точно го "поддържаш" технически изправен ?
- С потупване отгоре и по гъгнещата тон-колона.
P'S
Kратунка,
да ти го обясня ли с Нова Жена или си наясно ??!
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 Любопитно[quote#50:"kratuncho"]т.е. безопасни и неизправни. [/quote]
=> БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!Но като се стрóши
стар телевизор НЕ умират "героите от сериала"
а като се стрóши стар пътнически автобус има Ден на Траур и се надпреварваме да пишем за "контрол".
Контрола е в гоненето на по-високи
международни стандарти - а това струва пари.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 ГневноКАК точно ще се "контролират"
фиктивните технически прегледи ?!
- Със записващи устройства на параметрите ??!
Нали ще тръгне същата риторика за "лобизЪма"
КАК точно ще се "контролират" - пахографите на драйвърите ?!
- Пешо-катаджията седи и зяпа "графиката" ??! ... и дискутирате на тема "геометрия" и ..... се разхождате във времето ??!
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1303 НеутралноДА въвеждат ЕВРО 3 и ЕВРО 4
Това предполага
тенденция на обновяване на авто-парка
повече сигурност
възможности за по-добър контрол
Криворазбраната "конкуренция" и "по-е'фтиното"
НЕ могат да бъдат за сметка сигурността на потребителя.
kimba3
Рейтинг: 853 НеутралноАвтомобилът може да е и на две години. След като техническият преглед е фалшив - файда-йок!!!
Защото може и чисто нов автомобил да претърпи катастрофа , или тежка авария и след като автомонтьорите го поправят калпави , с резервни части ментета е ясно какъв ще е крайният резултат!!!
А иначе има много стари автомобили , които след като са отлично поддържани са в по- добро състояние от новите...
Контрол , контрол му е майката. Контрол и проверка на контрольорите с драстични глоби и отнемане на лицензи.
kpacupl
Рейтинг: 640 ГневноУ нас трябва да умрат хора за да се свърши някаква работа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.