Министерства обмислят стимули за обновяване на автомобилния парк

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bally
    bally
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Сити се значи, че има и други начини - след като ги прочете във вестниците. Поне да си беше признал плагиатството.

  2. 2 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Любопитно


    Например, може да се въведе изискването за стандарта "евро 3" или "евро 4", които предвиждат автобусът да отговаря на определени технически параметри и така автоматично да отпаднат по-старите коли.
    =====================


    Разбира се - какво ще откриваме топлата вода !
    Има си ЕВРО-стандарти.

    Подкрепям 100 %

    - Успех.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  3. 3 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    за обновяване на автомобилния парк....)))
    .......................
    Московски , внимавай , бе ..Нали си знаеш ???
    -Масквич, лада ,Ока, и ..може и някои китайски модели- сглобени в ловешко , от един фъстък-зет на Норчето ананиева- застаряващото борчЕ...)))

    BIG AL
  4. 4 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Не е само това, но и новината, че Брюксел готви глоби за България по три директиви. Една от тях е за ненасърчаване на енергоефективен транспорт.

    http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2011/06/16/1107546_brjuksel_zaplashva_sofiia_sus_sankcii_zaradi_tri/

    Поради икономическото си положение, българите употребяват предимно превозни средства втора ръка, внесени предимно от западна Европа. От самосебе си се подразбира, че старата техника не е толкова енергоикономична колкото новата, но само такава можем да си позволим. Ако се приемат подобни насърчителни мерки за обновяване на автопарка в България, това би било в наша полза по отношение на проблемната директива.

  5. 5 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Весело



    Да го въвеждат - няма какво да "обсъждат"

    и да започват "метла" в
    сервизите за "технически" преглед.
    КОЛКО милиционер и ДС-мутри ще мучат там .....

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  6. 6 Профил на 4e6it
    4e6it
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Това не е гаранция за технически изправни превозни средства, а единстевено е гаранция за повишаване на стойността на транспортните услуги и ликвидирането на дребните риби в бранша !

    Мъдрецът сочи луната, а глупакът гледа в пръста му.
  7. 7 Профил на Многострадална Геновева
    Многострадална Геновева
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Малко извън темата.
    В много музикални форуми, когато има събитие в Сърбия, Гърция или ако щете Спирита в Бургас е пълно с обяви, че предлагам/търся свободни места в колата срещу разделяне разходите за гориво. Излиза по-евтино, голяма вероятност и да е по-приятно. Чудя се при наличието на интернет, защо този начин на придивижване като цяло не е хич популярен.

  8. 8 Профил на mars_attack
    mars_attack
    Рейтинг: 172 Весело

    [quote#5:"barcelonski"]КОЛКО милиционер и ДС-мутри ще мучат там ..... [/quote]
    Ще мучат, ама за малка !

    Боко ще звънне на нЕкое ЕГН и ще каже " Абе знаеш ли т"ва ............ пак ми се обадИ ... " и нищо няма да се случи !...

    ГЕРБЕРИАДАТА е изпята песен и си звучи като старите шлагери - добре звучи, но никой не и обръща внимание, никой не и вярва и никой не я запомня !

    Тук ОЧЕВИДНО можете да намерите крещящо доказателство че има една НЕДОСТЪПНА за българина мозъчна функция - МИСЛЕНЕТО !
  9. 9 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 909 Весело

    Вероятно се търси пазар у нас за китайските автомобили сглобявани в завода на Гриша Ганчев край Ловеч?

  10. 10 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 958 Гневно

    Ааа не. Този тип контрол не е от миналата седмица толкова слаб и лош, така че няма какво да се правите на ударени.
    Министъра трябва да си подаде оставката, освен ръководството на авто - администрацията!

  11. 11 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Министерства обмислят стимули за обновяване на автомобилния парк... те няма да обмислят стимули срещу демографския срив и увеличаването на безработицата, стимули образователни, социални...политика за стимулиране на значимите дейности, както и за реализирането на проекти с общонационално значение.
    Министерствата ще обмислят най - вече стимули за обновяване на автомобилния си парк, увеличение на заплатите си и бонусите, "шуробаджанашки“ назначения на национално и местно ниво. Съкращават се само кадърните и знаещи специалисти.

  12. 12 Профил на kill_bill
    kill_bill
    Рейтинг: 1416 Гневно

    Министерствата били обмисляли! Действайте бе! Стига мислене!

    Жертвите не ги броя.......
  13. 13 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 684 Неутрално
  14. 14 Профил на mtsvetanov
    mtsvetanov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#10:"Hristo'o"]Ааа не. Този тип контрол не е от миналата седмица толкова слаб и лош, така че няма какво да се правите на ударени. [/quote]
    Той министъра не е ли от има няма месец. Дай да му дадем шанс първо, пък ако не постига резултати след 6-12 месеца, тогава да му искаме оставката.

  15. 15 Профил на neumornia9
    neumornia9
    Рейтинг: 615 Неутрално

    За такситата отдавна има такива изисквания,а за автобусите дето возят по едно гробище хора защо чак сега незнам

  16. 16 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#12] от "kill_bill":
    Тези са назначени за "мислители" и "философи".
    А в момента много млади и способни българи, сериозно обмислят емигрирането си.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  18. 18 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Няколко интервюта с превозвачи, които гледах през седмицата, се обобщават с едно изречение:

    "Ние купихме нови автобуси, но банката дойде и си ги взе, след като вече не можем да плащаме"

    Та, какви нови автобуси ???

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  19. 19 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    [quote#6:"4e6it"]ликвидиранео на дребните риби в бранша ![/quote]


    "Дребните риби" в "бранша"

    да си возят родата
    в тези "ковчези" ...... и е'фтино да им "взимат".


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  20. 20 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Не трябва взетите мерки да водят до оскъпяване на превозите.
    Необходим е евтин транспорт иначе става закрепостяване на хората- не мога да платят да се повозят и видят своите близки.
    Както и границата с Европа е свободна за движение, ама като ти е скъпо да преспиш и да се придвижваш си закрепостен икономически.

  21. 21 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Разстроено

    [quote#15:"neumornia9"]За такситата отдавна има такива изисквания,а за автобусите дето возят по едно гробище хора защо чак сега незнам[/quote]


    Прав си !!

    Сега - за автобусите и веднага след това за камионите.
    Какво има да се обсъжда ....

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  22. 22 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    и каква е разликата дали ще сложат ограничение за възраст, или изискване за евро 3 или 4 ? Двете са еквивалентни, а крайният резултат за фирмите и клиентите им е същия.
    Подобни обсъждания са поредното преливане от пусто в празно.
    Трябва да се приемат някакви адекватни изисквания (ако в момента няма) и най-вече да има контрол върху спазването им с много строги санкции. Примерно липсва ограничител на скоростта, или гумите са галоши - автобуса се спира от движение незабавно за минимум месец. Загубите за фирмата ще са достатъчно големи за да обезсмислят хитруването на дребно.

  23. 23 Профил на plamen2299
    plamen2299
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Тоя Московски е абсолютен тъпак-ами като министерството ти няма съответния финансов ресурс, недей дрънка глупости и заблуждава хората, че "опитваш да правиш нещо. Ако наистина си решил, обяви от утре програма "трошка"- всеки със стара кола с БГ регистрация при предаването и на вторични взема специален документ, с който във всеки автосалон за автомобил по избор цената ти е с 1000 евро надолу, които се поемат от ДЪРЖАВАТА. Такава програма, нарича се "rabla" т.е. трошка, има в Румъния, където съм живял, забележете с какви коли идват у нас северните ни съседи. Поради тавана за възраст от 6 г. по-бедните от тях започнаха "автомобилен туризъм" у нас, защото ЕС им позволява да ги карат с БГ номера там. Знам, че подобни програми има и в САЩ и Германия, мисля за САЩ ставаше дума са $3000, нека който е в час да драсне нещо по въпроса. Тогава вече можеш да въведеш изискване за възраст. Разбира се и банките трябва да ударят едно рамо, както е в Румъния. Ама с трици маймуни не се ловят, г-н Вашингтонски. Другото е популизъм.

    Кенефа е място, дето мухите се аргасват.
  24. 24 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 684 Любопитно

    До коментар [#22] от "Ментор":
    Например, може да се въведе ново-старо изискване на държавна автомобилна инспекция за стандарти - " много евро " или "много лева" в плик, които правят автобусът да отговаря на определени технически параметри и така автоматично да отпаднат по -бедните, недаващите и несвоите.

  25. 25 Профил на shogun
    shogun
    Рейтинг: 129 Неутрално

    "...Например, може да се въведе изискването за стандарта "евро 3" или "евро 4..." Перфектно. Да се въведе и за колите в София.

  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Лошо няма във въвеждането на евростандартите и за нас. Нека обаче като за начало започнат с действителни прегледи, действителни шофьорски изпити. Засега всичко е фиктивно. Това ще промени достатъчно нещата.
    И все още чакам момента, в който полицай ще напише акт на общината или държавата за кофти път!!!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#26] от "Тони!":
    http://money.bg/news/id_1085648262

  28. 28 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Ивайло,
    и това няма да помогне!
    От "стимулите" нашенеца-бизнесмен вместо BMW X5, ще си купи BMW X6! А за изискването ще му намери колая!
    На българина само с бич!!!

  29. 29 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Ние нямаме пари за нови коли, но не е зле да ни замажат дупките за да караме и ние старите си трошки.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  30. 30 Профил на stoiank СУПЕР
    stoiank
    Рейтинг: 1374 Любопитно

    Има смисъл да се въвеждат нови изисквания, ако се спазват иначе страдат само коректните. За пример:
    ....Фирмата "Ентуртранс" е била проверена през първите дни на юни и инспекторите не са забелязали, че срокът за наема на катастрофиралия автобус е изтекъл още през април......
    По- добре 10 правила, но абсолютно задължителни отколкото 100 субективни. Примерно защо изобщо да има лиценз, ако той може да се преотдава и т.н.......
    Не съм чул ISO да може да се прехвърля примерно!

  31. 31 Профил на plamen2299
    plamen2299
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#29] от "dragozow":

    Ами ако държавата ти поеме 1000 евро от цената, а банката ти отпусне кредит за останалите пари при облекчени условия за покупка на автомобил не би ли се замислил да смениш колата си? А то по тая логика да вземем по 50 лв на изборите, щото сме бедни и да гласуваме за плащащия. Така няма да се оправим никога.

    Кенефа е място, дето мухите се аргасват.
  32. 32 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#30] от "stoiank":

    "Не съм чул ISO да може да се прехвърля примерно!"

    Просто го наемаш като подизпълнител и всичко ти е наред.

  33. 33 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    До коментар [#15] от "neumornia9":

    Това с такситата за 5-те години колкото и в добра обвивка да беше представено доведе до факта таксиметровите превозиможе би 90%/ да са монопол на няколко фирми в България.
    Изцепките по адрес на автобусни превозвачи ще доведат до абсолютното монополизиране и на този бранш.
    Да не говорим че тези монополисти никога не са имали интерес към кратките и неатрактивни дестинации.
    И тогава или трябва да оставят хората да вървят пеша ако искат да стриктни с възраст и изисквания към всички автобуси или да въведат двоен стандарт-по печелившите и далечни дестинации да возят няколко "наши" фирми а по междуселските пътища надупчени като швейцарско сирене да се мъчат малките превозвачи и да возят "по едно гробище хора"

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  34. 34 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Лошото е, че ще си останат само с обмислянията за обновяване на автопарка.
    Няма пряка зависимост между нов автомобил и технически изправен.
    Автомобил на 2 години може да бъде на 2 хил. и на 200 хил. км пробег.

  35. 35 Профил на stoiank СУПЕР
    stoiank
    Рейтинг: 1374 Весело

    До #32
    Супер си, само че ако в търга пише да пригежаваш ИСО, а ти нямаш с този номер ще те дисквалифицират като по учебник.

  36. 36 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#35] от "stoiank":

    Това е извън темата и не се заяждам с вас. В търга участвам с мое ИСО, а за липсващите дейности наеман подизпълнители. ВЕрвай ми, става и още как.
    За останалото, написано от вас съм съгласен.

  37. 37 Профил на dalilan
    dalilan
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#6] от "4e6it": Точно!

    Интересен народ е българският - добитъка брои на глави, а правителството - на членове.
  38. 38 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 684 Разстроено

    Корупцията в ДАИ възлиза на над 20 млн. лв. годишно
    20 милиона лева годишно влизат в джобовете на изпитващи и хора от ръководството на ДАИ като рушвети...
    http://money.bg/news/id_1085648262

  39. 39 Профил на Petar Ivanov
    Petar Ivanov
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Да не мислят как да си обновявят автомомобилния парк, а да обмислят как да разхварлят тези минестерства . България е много малка страна. Да остане едно минестерсто и от там да се управлява. София не е България. София е населена само от цигани и хора от Северозападна България, и за жалост в кошовете има повече храна , отколкото в някои села. Има още работи да пиша, но ви ги спестявам. Пиша ви с много голяма болка в душата .

  40. 40 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#38] от "latcho59":

    Де го Цвък Цвък, Шестака подслушник да ги 'фане с операция "Джигитите", да не се Фкара сам зад решетките обаче, като глава на оХтоБода ...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  41. 41 Профил на roromir
    roromir
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ми аз нямам нищо против държавата да помогне да се смени автопарка - примерно в Германия даваха по 2500 евро да си върнеш трошката и да си вземеш нова, ми да ми дадат и на мен 2500 евро, утре отивам и си вземам някоя дачиа на лизинг, еле пък ако пуснат и българокитайските яриси - кво му плащаш 16 хил - 5 хил =11 > 5 години по двеста лв на месец...


  42. 42 Профил на roromir
    roromir
    Рейтинг: 8 Неутрално

    или пък друг стимул - като си купуваме коли на незнайно колко км от Евросъюза - не плащаме ДДС, да не плащаме ДДС и като си купуваме нови - така хем хората ще имат по-голям интерес да си купуват нови коли, хем автопарка ще се подмени постепенно.

  43. 43 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Любопитно

    [quote#33:"navy"]Това с такситата за 5-те години колкото и в добра обвивка да беше представено доведе до факта таксиметровите превозиможе би 90%/ да са монопол на няколко фирми в България. [/quote]

    Нейви, на това ли му викаш лошо:
    - нов хубав автомобил
    - почти без драйвъри с килийно образование
    - цени - супер нормални
    - имат отдел оплаквания > обаждаш се > оплакваш се > до 4 дни ТЕ ти звънят да ти кажат как са наказали драйвъра !!!
    За О'К Супер...... говоря - всички ги знаят.

    ИМАМ 4 такива уволнени "тикво-драйвъри":
    - 2-ма за каране с "развален" брояч
    - 1 за "коментар" на поръчката ми ("за 5 км. колата не палим"
    - 1 за каране като на "рали Дакар".
    ... на мен ми е кеф да се возя в тези новите таксита.

    Така трябва да стане и с автобусите.
    Цветков беше много мекушав и не наложи тази реформа миналата година, когато пак се лееше същата тирада от "съобръжение" за малкия псевдо-бизнес.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  44. 44 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 589 Гневно

    Айде пак поредните глупости!Напънете се да съкратите неефективната полиция и съд.Намалете до необходимото количество пиявиците в държавната администрация и започнете да създавате ясни и недвусмислени правила за бизнеса/без наши и ваши/.Тогава, след вдигането на стандарта за ВСЕКИ Българин,нещата ще си дойдат на мястото сами.Докато се правите на улави и лекувате рак с аспирин,няма да потръгне.
    Пак се фантазирам!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  45. 45 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 664 Неутрално

    [quote#44:"sandman"]Айде пак поредните глупости!Напънете се да съкратите неефективната полиция и съд.[/quote]
    Добре, а съкратените какво ще правят после? Ако те изберат тебе да управляваш и изхвърлиш половината администрация и полиция на улицата, нали ще тръгнат протести против теб за високата безработица? Кого тогава ще избратиш да бие демонстрантите?

  46. 46 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Трябва да се работи,а не да се бием един друг.Нито пък един да работи и трма-четирима да го яхат.Все някой трябва да предприеме тази стъпка.Колкото по-късно,толкова по-болезнена ще е.Аз самия работя като магаре.Плащам данъци и т.н.Но вече нервите ми не издържат да мъкна на гърба си армия от кърлежи,които на всичко отгоре ми важничат.Все по-често ме хваща яд,че се върнах и все по-често ме налягат мисли пака да изчезна.До кога си мислиш,че отлагането на проблема може да е решение,докато напусне и последния читав човек ли?

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  47. 47 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    С тази покупателна способност, сме само за ЖП-то. Не само новите, но и добре поддържаните автобуси са скъпо удоволствие...

  48. 48 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Не съм защитник на служителите на ДАЙ,където чувам,че имало голяма корупция,но не ми е ясно каква е връзката между изтекъл срок за наем на автобуса и катастрофата?И дали подобен проблем е в компетенциите на ДАЙ? Не попадат ли въпросите,свързани със сроковете на един наемен договор, в сверата на регулация от облигационното/гражданскоо/ право,а не в компетенциите на една държавна администрация?

  49. 49 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Министъра използва момента за да разчисти терена за големите фирми превозвачи, че то още година- две ... трябва да се мисли за бъдещето, консултации, някоя синекурна службица...

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  50. 50 Профил на kratuncho
    kratuncho
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Нещо не разбирам, какво значи стари или нови автомобили ... Би трябвало да се делят на технически изправни, т.е. безопасни и неизправни. Тази инициатива малко намирисва на лобизъм, още повече, никой до сега не се е изказал за причината за трагедията - техническа неизправност или "добре" поддържани пътища ...

  51. 51 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#48] от "molesan2":

    Техническия контрол е под тяхна власт.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  52. 52 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Весело

    [quote#50:"kratuncho"]Нещо не разбирам, какво значи стари или нови автомобили ...[/quote]

    [quote#50:"kratuncho"]Тази инициатива малко намирисва на лобизъм, [/quote]


    Кратунка батка,

    > да ти го обясня с телевизор:
    стар на 15 години, "на снежинки"; избелял екран, не хваща половината честоти, "гъгне му едната тон-колона", отдавна няма резервни части за тези модели.
    Основен ремонт струва колкото нов телевизор.

    НО РАБОТИ и е ИЗПРАВЕН!

    КАКВО ПРАВИШ с този телевизор ?
    - Зяпаш го докато се стрóши.

    КАК точно го "поддържаш" технически изправен ?
    - С потупване отгоре и по гъгнещата тон-колона.


    P'S
    Kратунка,
    да ти го обясня ли с Нова Жена или си наясно ??!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  53. 53 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Любопитно

    [quote#50:"kratuncho"]т.е. безопасни и неизправни. [/quote]


    Но като се стрóши

    стар телевизор НЕ умират "героите от сериала"

    а като се стрóши стар пътнически автобус има Ден на Траур и се надпреварваме да пишем за "контрол".

    Контрола е в гоненето на по-високи
    международни стандарти - а това струва пари.


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  54. 54 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Гневно


    КАК точно ще се "контролират"
    фиктивните технически прегледи ?!
    - Със записващи устройства на параметрите ??!
    Нали ще тръгне същата риторика за "лобизЪма"

    КАК точно ще се "контролират" - пахографите на драйвърите ?!
    - Пешо-катаджията седи и зяпа "графиката" ??! ... и дискутирате на тема "геометрия" и ..... се разхождате във времето ??!



    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  55. 55 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1303 Неутрално


    ДА въвеждат ЕВРО 3 и ЕВРО 4

    Това предполага
    тенденция на обновяване на авто-парка
    повече сигурност
    възможности за по-добър контрол

    Криворазбраната "конкуренция" и "по-е'фтиното"

    НЕ могат да бъдат за сметка сигурността на потребителя.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  56. 56 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Автомобилът може да е и на две години. След като техническият преглед е фалшив - файда-йок!!!
    Защото може и чисто нов автомобил да претърпи катастрофа , или тежка авария и след като автомонтьорите го поправят калпави , с резервни части ментета е ясно какъв ще е крайният резултат!!!
    А иначе има много стари автомобили , които след като са отлично поддържани са в по- добро състояние от новите...
    Контрол , контрол му е майката. Контрол и проверка на контрольорите с драстични глоби и отнемане на лицензи.

  57. 57 Профил на kpacupl
    kpacupl
    Рейтинг: 640 Гневно

    У нас трябва да умрат хора за да се свърши някаква работа.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #