За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Петър Петров
Рейтинг: 720 НеутралноСетиха се че трябва да поработят.Сега остава най-важното.Да проверят кои хора са ударили печат - годен на спрените автобуси.Иначе всичко ще си е както преди - за три дена и после пак.
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Безименен
Рейтинг: 1494 Неутралнода се приеме евро 3 и 4 за стнадарт на всички машини. стига с чавдари и кароси сме се возили. дайте на пътниците сигурност и минимален комфорт
Времето е наркотик, много от него убива.1951
Рейтинг: 1107 Неутрално37 спрени автобуса от 3170... Това е малко над 1%. Малко ми се струва, като знам състоянието на повечето автобуси.
Цензуриран от "Икономедиа"bati vi
Рейтинг: 1384 НеутралноИ така проверките ще се замразят, ще приключат ......
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....до следващия инцидент .
Дано да е по-далече.
godforbid
Рейтинг: 8 НеутралноСупер, остава всяка седмица да умират по двама-трима от калпави автобуси, за да правят всяка седмица инспекции...
Пламен Василев
Рейтинг: 600 ГневноПишльовци,чакахте да стане трагедия,за да започнете да правите това за което взимате заплати ! Предизборно !
Талантът боде бездарниците в очите !!!Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноНещо ме притеснява тук. 3170 автобуса бяха проверени за една седмица. Ако прегледа на един автобус отнема 2 часа (за по-малко не считам, че може да се направи сериозен преглед), то са нужни близо 800 работни дни. Което означава, че за да се извърши работата за една седмица, трябва да са работили над 100 технически пункта. Дано е така, и дано са спряли всички опасни автобуси.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКБраво.
bta
Рейтинг: 1301 Неутралнодругите са ги скрили,затова след месец пак ,но без да ги предопреждават
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#2] от "LZ161":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!Нека нещата стават стъпка по стъпка, първо сигурни, след това удобни и природосъобразни. То в един момент ще излезе по-евтино да се купи нов (по-нов) отколкото да се поддържа стар.
Докато обаче има олигопол в Бг няма да видим нищо освен картелни споразумения и задушаване на малките, с помощ от политиците разбира се!
ПАВЛА
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДотук добре, макар че не виждам защо трябваше да стане трагедия, та да се сетят някои "компетентни органи", че не може само да се взема заплата - трябва и да се работи! А кога ще дойде ред на бракмите от градския транспорт?
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.077888888888
Рейтинг: 340 ВеселоНищо няма да се промени докато Тиквата е на власт.
Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.И пълна лустрация за червените кхмери у нас!
БМЗ
Рейтинг: 834 НеутралноХляб и зрелища.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)А старите трамваи кога ще ги спрат?
А 40 годишните мерцедеси (линия 64 например)?
А старите тролеи дето и те са по на 30 години?
Don Octavio del Flores
Рейтинг: 118 НеутралноС тези проверки на практика признават, че не са си свършили работата. 10% от проверките завършват с актове, 1% са автобусите, спрени от движение. Това е твърде високо. Колко автобусни превоза се осъществяват в България дневно? Ако 1% от тях се извършват с неизправни автобуси, то значи стотици и може би хиляди хора са с опасност за живота си всеки ден.
malart
Рейтинг: 886 НеутралноПревозвачите из провинцията пак са минали тънко. Там какви таралясници циркулират... Бедна ви е фантазията. Проверяващите често са познати с проверяваните и си затварят очите. Нелоша практика би била да се внасят външни контролни органи от друга област.
malart.blog.bgjansim
Рейтинг: 609 Неутралноhttp://poligraff.net/статия/37-спрени- автобуса-и-374-акта-след-пров ерките-на-автобусните-прев звачи/4549
Don Octavio del Flores
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#7] от "Тони!":
Всъщност, много си прав. Как и къде са направени тези "проверки"? Като почнат едни масови проверки в тази държава, голямата работа. И никога нищо не откриват. Наистина, къде и как са проверени 3200 автобуса за 1 седмица? Колко души и как са ги проверили?
993
Рейтинг: 827 РазстроеноИ защо трябваше да се случи трагедия, за да започнат пак с кампании? Това трябва да се случва редовно!!! не отговаряш на изискванията марш! Защо първо трябва да умрат хора, че да се сетят за уволнения, да разберат, че е пропита с корупция системата. След тези кампании, уверявам ви, всичко ше си върви по старому! И пак ще заиват хора...
911,959,964,993PUFI
Рейтинг: 118 НеутралноХм, след катастрофата на Тракия най-младият министър от Плевен (на транспорта) заяви, че проверките ще продължат между 2 и 3 месеца! Изведнъж за една седмица провериха всичко и откриха такива "тежки нарушения" като счупено странично огледало или пукнато стъкло. Абе хора ходете по-често на църква и се молете да не стане нещо с вагоните ни на възраст 50 години, автобусите ни на 25 години, преминали преглед по тъмно в Карнобат или Лом и маршрутките ни на 650 000 км. и с шофьори с утвърдени ментални увреждания!
hunin
Рейтинг: 174 Неутрално37 потенциални масови убийци! Не ме е яд на някои хора заети в контролиращите органи, да си взимат заплатките, ама и малко да поработват. Иначе много дни на траур ни очакват и помислете си колко от вашите близки и познати пътуват с подобни барутници (убийци)
voxy
Рейтинг: 766 Неутралнобе какви чавдари са ви в главите бе, идете на някоя автогара и ще видите че повечето автобуси са си много хубави, добре поддържани, с пуснати климатици, аман от мрънкащи без да са ползвали този транспорт
twitter.com/voxybgbg
Рейтинг: 111 НеутралноТова,че са спрени не означава бракувани.Ще ги отремонтират, ще минат преглед и отново на пътя.
ppopov_67
Рейтинг: 830 НеутралноПоредното баламосване на електората.
Проверили са 3170 автобуса колкото Рапонът е прерязал 2000 лентички (т.е. по три на всеки божи ден, откакто ни "весели" от Дондуков 1).
paf
Рейтинг: 830 НеутралноА градските автобуси каква трагедия са..... А маршрутките за междуградския транспорт? И още и още.....
Асен Петров
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#2] от "LZ161":
Абсолютно си прав за тези изисквания. Или да има възрастова граница 5-7г. Онзи ден гледах една показна акция за маршрутки на централна гара. И всички бяха едни лачени и нови и съставени някакви смешни актове . А като гледам какви таратайки - маршрутки летят по булевардите.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 НеутралноОпределено за всяко нещо трябва повече хора да умират и то редовно за да се привлича вниманието на управляващите.
Libertarianism is just anarchy for rich peopleАко това е цената за да има съществени подобрения в страната е необходимо жертвоприношение на много повече от милион души !
Примерно умиращите пенсионери за сега носят само радост за няколко министерства и финансови групировки.Само смъртта на деца и млади хора може да ги трогне до някъде...
Спеакер
Рейтинг: 561 НеутралноПроверка на Пунктовете за ГТП - иначе не им вярвам.
filmir
Рейтинг: 609 Неутралноhttp://bgarmy.eu/?action=news&id=11728
мОДИ ти си........ши....к
Рейтинг: 174 НеутралноКОГО заблуждават с тези проверки кой ги провери колко служители има автомобилна администрация. миналата седмица от София до Благоевград имаше 4(четири) техни коли с по двама човека,които" проверяваха" само камиони без да имат кантар.местата им-магистрала люлин до третия тунела,след Студена,Дупница и преди Благоевград кой плаща заплати на толкова търтеи
ehrgeiz
Рейтинг: 229 НеутралноЗащо все се сещат като стане голямо произшествие!
На жив човек никога не можеш да помогнеш.Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноПунта Мара сетила се да се побара!
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Проблема не е че автобусите били зле, а че влизането в олигопола е трудно, инак хората биха взимали повече автобуси и биха ги подменяли по естествен път.
Сегашния начин на лицензиране на автобуси по фирми е твърде рестриктивен и не предполага удобство за бизнеса.
sacred
Рейтинг: 449 НеутралноДо коментар [#17] от "nmarev":
напълно съм съгласен с тебе, точно това щях да пиша, но видях, че вече си го написал. То няма кво повече да се каже по темата. просто трябва компетентните органи да си заработват заплатите и да осъществяват непрекъснат контрол или да ги махат и тях.
xflood
Рейтинг: 776 НеутралноДа, но тези проверки трябва да са ежедневие (не в най-буквалния смисъл), а не да се случват само след инциденти..
Fail with honour then succeed by fraudСтария Бен
Рейтинг: 118 НеутралноЗа жалост когато се случи нещо такова, едва тогава в България се взимат мерки!
Tsvetelina Cheshmedzhieva
Рейтинг: 775 ГневноДо коментар [#33] от "Стария Бен":
и не само това, но ми се струва, че както всичко останало в БГ е след дъжд - качулка и е от ден до пладне