БДЖ било паравоенна структура, новият шеф се чувства като на война

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Това е просто смешно. БДЖ получава субсидия не само в парично изражение, а и под формата на монопол при пътническите превози. И мърнкат за още. Тия луди ли са?

    Не цъкам плюсове и минуси.
  2. 2 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 603 Неутрално

    А мога ли даим тегля една звучна майна, на синдикатите и на БДЖ ?

  3. 3 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Няма проблем. Сега БиБи ще възложи БДЖ сами да си изготвят "Закон за БДЖ" и за преференциалните субсидии, по модел на едни подобни глупости от днес...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  4. 4 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Смениха Пенчо Попов заради големи загуби.
    И какво предлагат за намаляване на загубите - да се увеличи държавната субсидия.
    Е, това не е ли малоумие???

  5. 5 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Направете го да се стига под 5 часа до морето, влаковете да са нови, създайте и услуга за превоз на автомобили, така че да е под 50 лева за автомобил, удобна за ползване и ще потръгне бизнеса.
    Сегашната стратегия на евтини билети едва ли някога ще работи! Хората си ценят нервите и времето и не биха мизерствали за да спестят 5 лева.

  6. 6 Профил на uran
    uran
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    БДЖ е фундаментална структура на националната сигурност и изисква повече респект.

    Yet another blue planet.
  7. 7 Профил на vermilion
    vermilion
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Увеличаване на субсидията от 20 на 50 милиона. Само малко статистика от статията: Той посочи, че от 96 хил. души в началото на прехода, в момента железничарите са останали 64 хил. души.
    -Нито една печеливша дестинация
    - 4-5 по голяма администрация от всяка държава в Европа
    - 8-10 пъти повече администрация от частните превозвачи
    На каква база да им дигнат субсидията. Тия са най-големия, най-дебелия кълеж в страната. Неконкурентноспособност до безкрай, крайно неефективни. Никаква визия за бъдещето, единственат възможна бърза линия е Пловдив-Бургас, всички други са тъмна Индия, дори София –Варна. Тотална, бездънна каца за пари.

  8. 8 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Нашата страна
    от 22 години
    е като във война!

    www.berbenkov.hit.bg
  9. 9 Профил на ФЕДАККА
    ФЕДАККА
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "За два дни от както е на поста новият изпълнителен директор на БДЖ Йордан Недев е уволнил петима началници."

    Йордан Недев е много принципен и смел човек. Ако ги е уволнил значи го е направил само и единствено за доброто на БДЖ.

    Крайно време е тенденцията на упадък да се преобърне, а тоталната смяна на посоката не може да се случи без смяна и на някои от хората!

  10. 10 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    triabva da se prodade na firmi ot sorta na transins i metaleks, te 6te napraviat neobhodimoto

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  11. 11 Профил на VitaminX
    VitaminX
    Рейтинг: 839 Разстроено

    Кога ще въведат автомати за продажба на билети? Плащане с карта? Кога от БДЖ ще осъзнаят, че сме 21-и, а не 19-и век?

    Missão dada é missão cumprida!
  12. 12 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 740 Неутрално

    "Той обясни, че всеки ден разбирал по хиляди нови неща, а работещите в железниците не комуникирали по между си."

    В идеалния случай, би могло някой млад специалист по икономика или мениджмънт да завърши и ж.п. специалност, да работи поне една година например като ръководител движение, после да стане началник гара и т.н., и отвреме-навреме да го пращат и да проучва опита в най-напредналите страни. И като мине по цялата йерархия (може и с ускорена кариера, ако има способности и връзки), чак тогава да стане директор на БДЖ.

    Така вече ще познава повечето от тези "хиляди нови неща" от собствен опит

  13. 13 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Цитат от статията горе >>>

    Без печеливша дестинация
    В момента БДЖ няма печеливша пътническа дестниция, въпреки че държи монопол на този пазар. Дори линиите София - Бургас и София - Варна, по които традиционно има най-много пътници са на загуба, посочиха синдикатите.

    Как да има БДЖ-то печеливши дестинации, като е пълно с автобусни линии, които и вземат клиентите?

    Елате в Германия и вижте, че са забранени всякакви връзки с автобуси , изключение прави Берлин!!!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  14. 14 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1416 Весело

    Майка плаче, грамофон свири!

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  15. 15 Профил на вземи тая греда
    вземи тая греда
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#13] от "Курт Деликуртев":

    Не е проблема, че има автобусни линии, а това, че пътуването с бдж е пълен кошмар и страшно дълго като време. Докато бдж се субсидира, няма да се промени нищо.

    Quis custodiet ipsos custodes?
  16. 16 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#15:"вземи тая греда"] Докато бдж се субсидира, няма да се промени нищо. [/quote]

    Спрат ли субсидиите няма да има влакове! Всички европейски железници са на субсидии! Ако петролът стане по 200 долара барела БДЖ пак ще има много клиенти!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  17. 17 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    [quote#16:"Курт Деликуртев"]Спрат ли субсидиите няма да има влакове![/quote]

    Въпросът е за какво се полват субсидиите... Ако немците ги полват за осъвременяване, то ние ги ползваме за неефетивен и раздут персонал...

  18. 18 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#17] от "nqma zna4ka koi":

    От колко години не е ремонтирана нито една жп линия? Колко са високоскоростните трасета?

    Просто е , оставят БДЖ да умира бавно!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  19. 19 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 1183 Любопитно

    Още с първата пресконференция на новия шеф валят бисери ...валят на парцали ...

  20. 20 Профил на MissingPerson СУПЕР
    MissingPerson
    Рейтинг: 856 Неутрално

    64 хил. души. в БДЖ ????????? 64,000 ??????
    Та това е един областен град като Габрово с децата и пенсионерите!

    64 по-големи гари да има в стратана - това е по 1000 човека персонал средно на гара! БЕЗУМИЕ БЕЗУМИЕ БЕЗУМИЕ !

    Все едно фирма с 138 камиона да има 10000 човека персонал!

    БЪЛГАРСКИ СОЦИАЛ-ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ!

    Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."
  21. 21 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 789 Неутрално

    като минат римлианите по всички вагони особено нощно време
    и се чудиш дали ще оцелееш

  22. 22 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 789 Неутрално

    а ла герб ком а ла герб

  23. 23 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    До коментар [#18] от "Курт Деликуртев":

    Еми дефакто потвърждаваш думите ми! Субсидията не се ползва целево, а непрозрачно което от своя страна води до корупция и ниска ефективност. Статистиката също го показва... В БДЖ има повече заети от средното за подобна компания, съществуват супер неефективни линии, които поглъщат средства без да има особен смисъл от тях. Краде се масово гориво, предполагам също така и части.

  24. 24 Профил на VM
    VM
    Рейтинг: 633 Весело

    Извън темата, но все пак:
    "да аутсорсне" е чудесна глаголна форма на една чисто българска дума от нечий беден речник.

    Предлагам да я смените с "да възложи".

  25. 25 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 845 Неутрално

    В наща железница от всякъде блика комунизъм и социализъм.Това е едно голямо убежище за комунягите,които като служители и началници са адски некадърни

  26. 26 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1519 Гневно

    този е типичен гербер, откак управляват се държат като башибузуци с хората... лош матрила, шибан народ, кучета.... как ли не ни обиждаха

    Времето е наркотик, много от него убива.
  27. 27 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 845 Неутрално

    железницата в българия е транспорта на миналия век.Средната скорост на влаковете превозващи пътници е 60 км/ч

  28. 28 Профил на zetxxz
    zetxxz
    Рейтинг: 676 Неутрално

    [quote#5:"nqma zna4ka koi"]създайте и услуга за превоз на автомобили[/quote]
    ахахаха, каде ше те превозват с тоя автомобил и ква услуга за държава която е 400 км на широчина ^^ ^^ ^^

  29. 29 Профил на zetxxz
    zetxxz
    Рейтинг: 676 Неутрално

    а иначе за новия шеф, само така! познавам един човечец от бдж дето има 4-ма колеги и излезнал в отпуск, оня ден го върнаха от отпуск щото 4-те му колеги не знаят как да правят формули в ексел )) представяте ли си колко паплач има за резане ))

  30. 30 Профил на Nikolay Spasov
    Nikolay Spasov
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Абе защо като почне стачка на железничарите всеки ги защитава?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #