За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Imaginary Friend
Рейтинг: 949 НеутралноТова е просто смешно. БДЖ получава субсидия не само в парично изражение, а и под формата на монопол при пътническите превози. И мърнкат за още. Тия луди ли са?
Не цъкам плюсове и минуси.birdman
Рейтинг: 603 НеутралноА мога ли даим тегля една звучна майна, на синдикатите и на БДЖ ?
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноНяма проблем. Сега БиБи ще възложи БДЖ сами да си изготвят "Закон за БДЖ" и за преференциалните субсидии, по модел на едни подобни глупости от днес...
Това мнение е дело на една тъпа майнаfras
Рейтинг: 177 НеутралноСмениха Пенчо Попов заради големи загуби.
И какво предлагат за намаляване на загубите - да се увеличи държавната субсидия.
Е, това не е ли малоумие???
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1046 НеутралноНаправете го да се стига под 5 часа до морето, влаковете да са нови, създайте и услуга за превоз на автомобили, така че да е под 50 лева за автомобил, удобна за ползване и ще потръгне бизнеса.
Сегашната стратегия на евтини билети едва ли някога ще работи! Хората си ценят нервите и времето и не биха мизерствали за да спестят 5 лева.
uran
Рейтинг: 1416 НеутралноБДЖ е фундаментална структура на националната сигурност и изисква повече респект.
Yet another blue planet.vermilion
Рейтинг: 177 НеутралноУвеличаване на субсидията от 20 на 50 милиона. Само малко статистика от статията: Той посочи, че от 96 хил. души в началото на прехода, в момента железничарите са останали 64 хил. души.
-Нито една печеливша дестинация
- 4-5 по голяма администрация от всяка държава в Европа
- 8-10 пъти повече администрация от частните превозвачи
На каква база да им дигнат субсидията. Тия са най-големия, най-дебелия кълеж в страната. Неконкурентноспособност до безкрай, крайно неефективни. Никаква визия за бъдещето, единственат възможна бърза линия е Пловдив-Бургас, всички други са тъмна Индия, дори София –Варна. Тотална, бездънна каца за пари.
berbenkov
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноНашата страна
www.berbenkov.hit.bgот 22 години
е като във война!
ФЕДАККА
Рейтинг: 8 Неутрално"За два дни от както е на поста новият изпълнителен директор на БДЖ Йордан Недев е уволнил петима началници."
Йордан Недев е много принципен и смел човек. Ако ги е уволнил значи го е направил само и единствено за доброто на БДЖ.
Крайно време е тенденцията на упадък да се преобърне, а тоталната смяна на посоката не може да се случи без смяна и на някои от хората!
Consumer
Рейтинг: 1407 Неутралноtriabva da se prodade na firmi ot sorta na transins i metaleks, te 6te napraviat neobhodimoto
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantПубликувано през m.dnevnik.bg
VitaminX
Рейтинг: 839 РазстроеноКога ще въведат автомати за продажба на билети? Плащане с карта? Кога от БДЖ ще осъзнаят, че сме 21-и, а не 19-и век?
Missão dada é missão cumprida!ijj
Рейтинг: 740 Неутрално"Той обясни, че всеки ден разбирал по хиляди нови неща, а работещите в железниците не комуникирали по между си."
В идеалния случай, би могло някой млад специалист по икономика или мениджмънт да завърши и ж.п. специалност, да работи поне една година например като ръководител движение, после да стане началник гара и т.н., и отвреме-навреме да го пращат и да проучва опита в най-напредналите страни. И като мине по цялата йерархия (може и с ускорена кариера, ако има способности и връзки), чак тогава да стане директор на БДЖ.
Така вече ще познава повечето от тези "хиляди нови неща" от собствен опит
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1416 НеутралноЦитат от статията горе >>>
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯБез печеливша дестинация
В момента БДЖ няма печеливша пътническа дестниция, въпреки че държи монопол на този пазар. Дори линиите София - Бургас и София - Варна, по които традиционно има най-много пътници са на загуба, посочиха синдикатите.
Как да има БДЖ-то печеливши дестинации, като е пълно с автобусни линии, които и вземат клиентите?
Елате в Германия и вижте, че са забранени всякакви връзки с автобуси , изключение прави Берлин!!!
Thermobee
Рейтинг: 1416 ВеселоМайка плаче, грамофон свири!
Не на ислямската инвазия в Европа!вземи тая греда
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#13] от "Курт Деликуртев":
Quis custodiet ipsos custodes?Не е проблема, че има автобусни линии, а това, че пътуването с бдж е пълен кошмар и страшно дълго като време. Докато бдж се субсидира, няма да се промени нищо.
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#15:"вземи тая греда"] Докато бдж се субсидира, няма да се промени нищо. [/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯСпрат ли субсидиите няма да има влакове! Всички европейски железници са на субсидии! Ако петролът стане по 200 долара барела БДЖ пак ще има много клиенти!
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1046 Неутрално[quote#16:"Курт Деликуртев"]Спрат ли субсидиите няма да има влакове![/quote]
Въпросът е за какво се полват субсидиите... Ако немците ги полват за осъвременяване, то ние ги ползваме за неефетивен и раздут персонал...
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#17] от "nqma zna4ka koi":
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯОт колко години не е ремонтирана нито една жп линия? Колко са високоскоростните трасета?
Просто е , оставят БДЖ да умира бавно!
Косьо
Рейтинг: 1183 ЛюбопитноОще с първата пресконференция на новия шеф валят бисери ...валят на парцали ...
MissingPerson
Рейтинг: 856 Неутрално64 хил. души. в БДЖ ????????? 64,000 ??????
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."Та това е един областен град като Габрово с децата и пенсионерите!
64 по-големи гари да има в стратана - това е по 1000 човека персонал средно на гара! БЕЗУМИЕ БЕЗУМИЕ БЕЗУМИЕ !
Все едно фирма с 138 камиона да има 10000 човека персонал!
БЪЛГАРСКИ СОЦИАЛ-ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ!
dearblue
Рейтинг: 789 Неутралнокато минат римлианите по всички вагони особено нощно време
и се чудиш дали ще оцелееш
dearblue
Рейтинг: 789 Неутралноа ла герб ком а ла герб
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1046 НеутралноДо коментар [#18] от "Курт Деликуртев":
Еми дефакто потвърждаваш думите ми! Субсидията не се ползва целево, а непрозрачно което от своя страна води до корупция и ниска ефективност. Статистиката също го показва... В БДЖ има повече заети от средното за подобна компания, съществуват супер неефективни линии, които поглъщат средства без да има особен смисъл от тях. Краде се масово гориво, предполагам също така и части.
VM
Рейтинг: 633 ВеселоИзвън темата, но все пак:
"да аутсорсне" е чудесна глаголна форма на една чисто българска дума от нечий беден речник.
Предлагам да я смените с "да възложи".
kitaec__
Рейтинг: 845 НеутралноВ наща железница от всякъде блика комунизъм и социализъм.Това е едно голямо убежище за комунягите,които като служители и началници са адски некадърни
Безименен
Рейтинг: 1519 Гневнотози е типичен гербер, откак управляват се държат като башибузуци с хората... лош матрила, шибан народ, кучета.... как ли не ни обиждаха
Времето е наркотик, много от него убива.kitaec__
Рейтинг: 845 Неутралножелезницата в българия е транспорта на миналия век.Средната скорост на влаковете превозващи пътници е 60 км/ч
zetxxz
Рейтинг: 676 Неутрално[quote#5:"nqma zna4ka koi"]създайте и услуга за превоз на автомобили[/quote]
ахахаха, каде ше те превозват с тоя автомобил и ква услуга за държава която е 400 км на широчина ^^ ^^ ^^
zetxxz
Рейтинг: 676 Неутралноа иначе за новия шеф, само така! познавам един човечец от бдж дето има 4-ма колеги и излезнал в отпуск, оня ден го върнаха от отпуск щото 4-те му колеги не знаят как да правят формули в ексел
)) представяте ли си колко паплач има за резане
))
Nikolay Spasov
Рейтинг: 658 НеутралноАбе защо като почне стачка на железничарите всеки ги защитава?