Железниците опитват да продадат губещи линии

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Вени Марковски
    Вени Марковски
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Има един много лесен начин за справяне с проблема: дайте ги за вторични суровини. Хем няма да губите пари, хем ще изкарате някой лев, хем ще освободите площи за нови строежи на спортни зали, шосета, магистрали, летища, игрища за голф и т.н.

    Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.
  2. 2 Профил на Heisenberg
    Heisenberg
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Ех кога ли ще пътувам из България със влак и то с кеф? Кога ще имаме хубави линии и влакове...

  3. 3 Профил на dhk13
    dhk13
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    В Полша и Естония постъпиха обратното. Приватизираха първо ПЕЧЕЛИВШИТЕ предприятия. За това сега Естония иска да е сред петте най-богати (на човек от населението) страни в ЕС, а Полша има над два пъти по-висок БВП от Гърция!

    Ние пок приватизираме ГУБЕЩИТЕ и се борим за почетното последно място.

    "Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън
  4. 4 Профил на partakesh
    partakesh
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#1] от "Вени Марковски":

    Не е достатъчно да си тъп, важно е да го показваш!!

  5. 5 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1291 Весело

    На кого ще ги продадат Железниците?
    Най-много - на Зелниците!!!

    www.berbenkov.hit.bg
  6. 6 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#3] от "dhk13":

    Мдам.

    Типично соц.мислене от ранния преход - частника е лош , дай да го набутаме и прецакаме.

    Наистина правилният подход е да се приватизират печелившите линии, но уви кой ти мисли.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  7. 7 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 675 Неутрално

    "Преди около месец правителството реши да започне подготовка на концесия и на една от губещите пътнически линии - от Септември до Добринище."

    Дано някой вземе тази концесия. Защото тази линия е толкова живописна, че ако се загуби ще дойде момент в бъдеще да се възстановява. Както има предложения също за възстановяване на теснолинейката до Рилския манастир.

    Поне така става в Германия, Швейцария, Уелс и други западноевропейски страни - възстановяват се такива линии с голяма естетическа, историческа и музейна ценност. Дори имаше един научно-популярен филм - "Железопътни пътувания из Европа".

    А линията има и екологичен смисъл - замества все пак по-вредния автомобилен транспорт.

    Ако някой направи подписка за събиране на средства за тази линия, сигурен съм че ще се намерят доброволци да участват

  8. 8 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Тука не се говори за приватизация в истинският й вид. Искат предприятията, до които стигат тези линии да си ги поддрържат. Откъдето изниква логичният въпрос - защо досега тези предприятия не са плащали такса за обслужването им, която да покрива тези разходи след като те са единственият ползвател на трасето?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #