За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Вени Марковски
Рейтинг: 924 НеутралноИма един много лесен начин за справяне с проблема: дайте ги за вторични суровини. Хем няма да губите пари, хем ще изкарате някой лев, хем ще освободите площи за нови строежи на спортни зали, шосета, магистрали, летища, игрища за голф и т.н.
Автор съм на статиите "Интернет трол" и "Атака Ad hominem" в БГ-Уикипедия. С други думи - номерата на троловете от този форум при мен не минават.Heisenberg
Рейтинг: 759 НеутралноЕх кога ли ще пътувам из България със влак и то с кеф? Кога ще имаме хубави линии и влакове...
dhk13
Рейтинг: 1034 НеутралноВ Полша и Естония постъпиха обратното. Приватизираха първо ПЕЧЕЛИВШИТЕ предприятия. За това сега Естония иска да е сред петте най-богати (на човек от населението) страни в ЕС, а Полша има над два пъти по-висок БВП от Гърция!
"Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" ЧестъртънНие пок приватизираме ГУБЕЩИТЕ и се борим за почетното последно място.
partakesh
Рейтинг: 411 НеутралноДо коментар [#1] от "Вени Марковски":
Не е достатъчно да си тъп, важно е да го показваш!!
berbenkov
Рейтинг: 1291 ВеселоНа кого ще ги продадат Железниците?
www.berbenkov.hit.bgНай-много - на Зелниците!!!
NPaine
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#3] от "dhk13":
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Мдам.
Типично соц.мислене от ранния преход - частника е лош , дай да го набутаме и прецакаме.
Наистина правилният подход е да се приватизират печелившите линии, но уви кой ти мисли.
ijj
Рейтинг: 675 Неутрално"Преди около месец правителството реши да започне подготовка на концесия и на една от губещите пътнически линии - от Септември до Добринище."
Дано някой вземе тази концесия. Защото тази линия е толкова живописна, че ако се загуби ще дойде момент в бъдеще да се възстановява. Както има предложения също за възстановяване на теснолинейката до Рилския манастир.
Поне така става в Германия, Швейцария, Уелс и други западноевропейски страни - възстановяват се такива линии с голяма естетическа, историческа и музейна ценност. Дори имаше един научно-популярен филм - "Железопътни пътувания из Европа".
А линията има и екологичен смисъл - замества все пак по-вредния автомобилен транспорт.
Ако някой направи подписка за събиране на средства за тази линия, сигурен съм че ще се намерят доброволци да участват
ugi
Рейтинг: 719 НеутралноТука не се говори за приватизация в истинският й вид. Искат предприятията, до които стигат тези линии да си ги поддрържат. Откъдето изниква логичният въпрос - защо досега тези предприятия не са плащали такса за обслужването им, която да покрива тези разходи след като те са единственият ползвател на трасето?