Влакът София - Варна се запалил заради жегата

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    Как от прегряване става запалване бе?

    Иначе пътниците са имали интересни преживявания. Браво, БДЖ, браво!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  2. 2 Профил на dudo
    dudo
    Рейтинг: 1441 Весело

    Ми да! Аз заради това само зимата хващам влак!

    Дудо ви обича!
  3. 3 Профил на Tai Lung
    Tai Lung
    Рейтинг: 1090 Любопитно

    Мда, запалването най-вероятно е вследствие на силно повишаване на температурата... Сигурно и интернетът във влака е спрял...

  4. 4 Профил на Mr.Dog
    Mr.Dog
    Рейтинг: 868 Весело

    Сега разбрах защо толкова влакови катастрофи има в Индия.От горещото било!

    "O usted se ha muerto,o mi reloj se ha parado"
  5. 5 Профил на Tai Lung
    Tai Lung
    Рейтинг: 1090 Весело

    До коментар [#2] от "dudo":

    Най-добре го хващай само през пролетта и есента, за да няма нужда от отопление - че и от него се палят...

  6. 6 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Хмм, какви са тия дивотии? Тогава в Африка влаковете би трябвало да се носят по релсите обвити в пламъци като падащи през атмосферата метеорити.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  7. 7 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 975 Любопитно

    Предния влак не се ли запали през зимата?

  8. 8 Профил на Kelly
    Kelly
    Рейтинг: 216 Весело


    До коментар [#2] от "dudo":

    @dudo голям си образ

    Just Kelly
  9. 9 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 868 Весело

    Ми то , ако локомотивите , прегряваха заради високите температури,нямаше да има влакове в Африка бе приятел!!! Е га ти манипулативната статия!!!
    Ама те ликомотивите ни били 30 годишни!!!
    Ами нали много от африканските локомотиви са над 50 годишни бе , братчед!!!!!

  10. 10 Профил на 5149mich
    5149mich
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Ауу, егати обяснението. Тея нямат срам от нищо. В Испания и Италия предполагам лятно време спират влаковете от експлоатация по същата причина. Да не говорим за Африка, там са забранени.

    Дано им излязат циреи по дирниците на тези лъжци и да ослепеят дано, да не могат да ги видят!

    https://www.instagram.com/5149mich/
  11. 11 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Весело

    Да им сложат сенници и Финталатори
    Сигурно не могат да се охлаждат защото една машина си е направо подвижна подстанция ама и нищо не правят за охлаждането.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  12. 12 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2051 Любопитно

    Хич не е весело, но едва ли жегата е причина, ама нали нещо все трябва да е, но:"... освен локомотива изгоряха и първите два вагона, тъй като пожарогасителите във влака не били достатъчни..." - разкачването на вагоните не е ли било възможно да става като на филмите, макар че там го правят при висока скорост, и през зимата де, но... Не трябва ли ВСЕ пак да има "сухи тренировки" за реакция, след като се знае на какъв хал са влаковите композиции?

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  13. 13 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    "Влакът София - Варна се запалил заради жегата"
    Слава тебе, господи, че провербиалните "кишата, Гришата и международното положение" този път не са замесени

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  14. 14 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1441 Весело

    Смешно е да се заяви такова нещо!!!

    Демек, нормално е да се подпалиш ако стоиш на слънце?!?

    Вече ни взимат за пълни идиоти ... ха ха ха ...

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  15. 15 Профил на melvin
    melvin
    Рейтинг: 8 Весело

    Трен де резил

  16. 16 Профил на Димо Кроснев
    Димо Кроснев
    Рейтинг: 868 Неутрално

    И аз така си помислих-защото през зимата пък замръзват.

  17. 17 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 918 Неутрално

    До коментар [#7] от "Петър Иванов":Май така беше,но тогава зимата беше необичайно топла.

  18. 18 Профил на Gerasi
    Gerasi
    Рейтинг: 696 Разстроено

    офтопик:
    Винаги съм се чудил какво означава като казваха че БГ е изостанала със 100 години, след като техническата изостаналост се компенсира само с едно поколение здраво учене.

    Сега разбрах какво е да си изостанал. За 20 години да НЕ направиш нищо и да и караш на старите вагони и локомотиви от 70те само че навремето те са били нови а сега са стари. Означава че манталитетът е тука сега има едни пари дай да ги ограбим и да НЕ свършим нищо, нищо че след това ролите на грабещ и грабен се сменят, резултата е че нищо не се свършва. Вечното оправдание че няма пари не ми изглежда вярно.

    Така сегашното поколение живее по-зле от предишното, факт:
    Предишното поколение се е возило на НОВИ влакове от 70те а сегашното се вози на СТАРИ влакове от 70те. Значи качеството и сигурността на живота е намаляла.

    А останалите нации и държави са се придвижили с 20 години напред, така че изостаналостта на БГ май ще се окаже умствена!

    Изгони ГЕРБ преди да отровят Добружда заради шистовия газ, тогава освен бедни ще бъдем и гладни... Петиция http://citizenspeak.eu/node/45
  19. 19 Профил на Gerasi
    Gerasi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Късмет че това се е случило на открито поле с възможност да се спре и слезе. Я си представете (Не дай си Боже) един друг сценарий, същата случка но в тунел примерно в някой от дългите тунели на подбалканската. Става белята хората забелязват пушека и дръпват ръчната спирачка, влакът спира вместо да се измъкне на скорост от тунела, само че огъня здраво бълва пушек и то доста задушлив, няма да има въздух, пушека ще задушава, някои ще слезнат други ще останат няма да се вижда нищо, докато се разбере какво да се прави ще е късно, а тунелите там са дълги няма как да се избягат .... трагедията би била ужасна ... Надявам се някой от БДЖ да прочете този пост и да помислят какво да правят в такава ситуация, не е лошо да са подготвени!

    Изгони ГЕРБ преди да отровят Добружда заради шистовия газ, тогава освен бедни ще бъдем и гладни... Петиция http://citizenspeak.eu/node/45
  20. 20 Профил на Gerasi
    Gerasi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    ПС Няма дори уредба с високоговорители с които да кажат на пътниците какво да правят ....

    Изгони ГЕРБ преди да отровят Добружда заради шистовия газ, тогава освен бедни ще бъдем и гладни... Петиция http://citizenspeak.eu/node/45
  21. 21 Профил на jrachev
    jrachev
    Рейтинг: 1434 Весело

    До коментар [#19] от "Gerasi":
    В тунелите е хладно.. няма как да стане

    Важното е как се позиционираш
  22. 22 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Ох, не, вече не се издържа - герберите искат да ни уморат от . . . смях. Всеки ден си казвам - Боко /Цецо, Симо, Свилен, Нона, Трайчо, Тотю, напоследък и Росен/ не може да каже по-голяма глупост, но всеки следващ ден носи опровержение. По-рано можех да запомня вицовете за този или онзи, но вече не смогвам.

  23. 23 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1441 Весело

    Вследствие глобалното затопляне вече ни изненадват по-често жегите, отколкото снеговалежите, предполагам? Хубаво е да знаем, че страната е в крак с времето.

    Свобода за Надежда Савченко!
  24. 24 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    Това за температурите бат'Бойко трябва да го е измислил - той е гений, когато трябва да обясни, че някой друг му е срал в гащите.

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  25. 25 Профил на €arthquak€
    €arthquak€
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Пожарът е следствие от лоша поддръжка, липса на резервни части и немотивиран персонал.
    Това обаче зам. министъра няма да го каже, защото и той носи отговорност за ситуацията.

    ☭= ☠
  26. 26 Профил на acexe
    acexe
    Рейтинг: 122 Весело

    Със самолетите?! Които летят на височина, на която температурата на въздуха е около -40 до -90 градуса? За пореден път типично по български - смешни и неразумни изказвания. Дори некомпетентни. Кичев, Кичев...

  27. 27 Профил на red_rose
    red_rose
    Рейтинг: 868 Весело

    "Според Кичевq откакто започнали летните жеги тази година, вече имало няколко подобни инцидента, но досега засягали само локомотивите. "Тези 30-годишни локомотиви прегряват при високите температури, но това се случва и с автомобилите по пътищата, както и със самолетите понякога", каза Кичев и добави: "Природата си е природа="

    ...............................................

    Боже, този абзац направо ме размаза. Отдавна не бях се смяла така. Особено това за самолетите, хахаха. Някой да е чул самолет да пламне в движение заради високи температури? То и за автомобили не бях чувала, освен ако не става дума за техническа неизправност, ама нейсе.
    Ама страшно умни кратуни ни управляват в момента, ей Богу! Да се смееш ли, да плачеш ли?

    Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!
  28. 28 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#25] от "earthquake":

    Точно така е!

  29. 29 Профил на ivanko1
    ivanko1
    Рейтинг: 641 Неутрално

    "Тези 30-годишни локомотиви прегряват при високите температури, но това се случва и с автомобилите по пътищата, както и със самолетите понякога", каза Кичев и добави: "Природата си е природа="

    Prirodata si e priroda. Kvo se muchat injenerite v universitetite?

  30. 30 Профил на Пльок
    Пльок
    Рейтинг: 688 Весело

    До коментар [#7] от "Петър Иванов":

    е нали "Природата си е природа"
    през зимата все пак има парно...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #