Ново двайсе - градим България

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Бат Радо
    Бат Радо
    Рейтинг: 116 Весело

    Трябва да платят на автора за това че им дава възможност да ползват творението му като ПР

    Аз съм готин и чета правилата и общите условия. А ти?
  2. 2 Профил на VentsiSlav
    VentsiSlav
    Рейтинг: 359 Гневно

    България е изградена няма кой да я управлява само и единствено в полза на държавата. Всеки идва граби разпродава изцедиха я като лимон тая България. Идват на власт и почват да подписват на инат не са длъжни да слушат народа явно.

  3. 3 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Много обнадеждаващо звучи,дано е искрен,защото сме лъгани,лъгани,лъгани.........................................

  4. 4 Профил на BateVas
    BateVas
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Кога пък Йохан Кройф е бил германски футболист?!

    Човешкият ум е като чадър - работи най-добре, когато е отворен.
  5. 5 Профил на panagurec
    panagurec
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#4] от "Васил Методиев":

  6. 6 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 793 Весело

    Напред Светославе , ние сме с теб!!!

    СВЕТЛЬО ВИТКОВ - ПРЕЗИДЕНТ ! ! !

  7. 7 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#4] от "Васил Методиев":
    А ти,държиш ли да бъде

  8. 8 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 838 Неутрално

    За девиз "Гласът на хората", по-скоро мото, може да претендира само Интернет, не Кунева.

  9. 9 Профил на wreck
    wreck
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Гра … Гра …. Гра …
    ... Гра … Гра …. Гра …











    ... Грааааадиил Борисов България...

    You should never underestimate the predictability of stupidity .
  10. 10 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Силно неправилно решение за мотив на кампанията на Прошко. Дано няма проблеми.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  11. 11 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#4:"Васил Методиев"]Кога пък Йохан Кройф е бил германски футболист?! [/quote]
    Когато Атанас Семов от РЗС уволни Борисов.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  12. 12 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    Не знам на вас как ви се струва,ама БСП трябва да се забрани,а не да участва на избори!Не че има вероятност да ги спечелят,а защото мърсят медийното пространство!И РЗС-филиала на БСП!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  13. 13 Профил на КДС
    КДС
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Нещо разбрах, че дъщерята на Бриго Аспарухов била ПиАр-ка на Светльо...

    Без мене!

    Проклета да е Русия!
  14. 14 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    Чудно ми как независимите кандидати предлагат да оправят това и онова. Единственото което може един президент е да бъде част от някаква цялостна идея за промяна на страната от страна на управляваща партия или да бъде някакъв "коректив" ако е от опозицията. Освен това има за ангажимент да ги удържа ако тръгнат да се избиват или да насрочи парламентарни избори ако нещата са тръгнали наникъде.

    Всякакви голи обещания че ще предоставиш страната на младите или че ще освободиш енергията на гражданското общество са празни залъгалки на каквито вече сме се наслушали.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  15. 15 Профил на jerry68
    jerry68
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Който ще да е , е по добре от гербаджийте, тях вече ги видяхме как оправиха България. Не са по различни от тройната коалиция, та даже са и по големи комунисти от БСП. ВЪН ЧЕНГЕТАТА И МУТРИТЕ ОТ ВЛАСТТА!!!!

  16. 16 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#12] от "lz2":

    БСП не участва в президентските избори. Че трябва да се забрани - спорно е, щото ВЕЧЕ са забранени. Просто трябва министерството, дето прилага законите да приложи все пак закона.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  17. 17 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1314 Разстроено

    Нито един свестен кандидат за тази длъжност - пак няма да се гласува - за тези клоуни не си заслужава човек да се разкарва, това не са "избори", а някакво пародийно недоразумение...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  18. 18 Профил на Sioux СУПЕР
    Sioux
    Рейтинг: 433 Любопитно

    Що за лицемерие от страна на БСП!?

    Та нали след изрисуването на паметника те бяха първите, които скочиха и се заканиха на автора на този "вандалски" акт, осквернил "светая светих"!

    Сега пък се опитват да се правят, че са в крак с времето. Няма да мине номерът! София никога не ще бъде червена, а паметникът много скоро ще се запъти към новия си дом - музея на соца, изграден по инициатива на Мултак No.1.

  19. 19 Профил на Анди
    Анди
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    За който каже че ще бутне паметника на Съветската армия - за него ще гласувам.

  20. 20 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 329 Неутрално

    До коментар [#17] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":
    Може би няма да намериш идеалния, но гласувай за най-добрия от тях!
    Има и такъв. Прошков!

  21. 21 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1314 Разстроено

    До коментар [#20] от "shumkar":
    [quote#20:"shumkar"]Може би няма да намериш идеалния, но гласувай за най-добрия от тях! Има и такъв. Прошков! [/quote]
    Всъщност наистина не знам кой е този, за пръв път го чувам, ...ооо, видях в Wiki-то, бил кмет на Лозенец - много западна този район последните години, живял съм там през този период - направо съсипаха един от най-хубавите квартали на София. Със сигурност няма да гласувам...


    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  22. 22 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    До коментар [#10] от "Тони!":

    Един остана свестен от СДС и искат да го прецакат

  23. 23 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 785 Неутрално

    "Германският футболист Йохан Кройф, "пред когото противниците падаха като покосени", игра с номер 14, обясниха от РЗС новото си мото."

    Йохан Кройф беше голям футболист, но не германец, а холандец. Играеше в Аякс Амстердам.

  24. 24 Профил на drake
    drake
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Кройф бе германски футболист точно ,когато в България се строеше писта за Формула 1 . На всичко отгоре е играл с Холандия срещу ФРГ на финала за световната купа през 1974 ( през 1978 отказва да играе и холандците пак стават втори с много силна игра на великия Роб Резенбринк).

  25. 25 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#2] от "VentsiSlav":

    аз съм съгласен с теб, но би ли гласувал за млади хора, хора които искат наистина да променят нещата защото не искат да живеят управлявани от крадци и бивши ченгета?
    Би ли? Ако видиш такъв млад човек в Панорама какво ще си помислиш - честно?

  26. 26 Профил на Георги Грънчаров СУПЕР
    Георги Грънчаров
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Не че нещо, но Йохан Кройф е холандец

    "Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"
  27. 27 Профил на parche
    parche
    Рейтинг: 112 Неутрално

    глупости

  28. 28 Профил на m0lt3n
    m0lt3n
    Рейтинг: 165 Любопитно

    Само Прошко и Светльо са опетнени...
    Но и те, ако бъдат избрани ще затънат до гуша в...
    В Русия поне Путин и Медведев открито си правят диктатурата, при нас е на разменни начала - единия мандат Ние, другия Вие...
    Тия предизборни реклами да бяхте ги дарили за образование, че няма накъде по-зле вече...

  29. 29 Профил на m0lt3n
    m0lt3n
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Опс:
    Само Прошко и Светльо са опетнени...
    ДА СЕ ЧЕТЕ НЕОПЕТНЕНИ!!!
    Съжалявам за грешката от бързина!

  30. 30 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#25] от "smart":Младите хора могат да станат селски кметове, за президент се иска житейски стаж от 40 години.

  31. 31 Профил на max_cavalera
    max_cavalera
    Рейтинг: 217 Неутрално

    След кратък дълбок размисъл стигнах до чудатия извод, че няма за кого да гласувам, освен за Светльо.

    Така и ще направя - най-малкото за да не ми "пусне" гласа някой друг в собствената си кутийка съвсем случайно.

    Витков Президент!

  32. 32 Профил на ivanj
    ivanj
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#9] от "wreck":само една малка поправка,ако позволиш - грааааабил борисов България.

  33. 33 Профил на chochoenchev
    chochoenchev
    Рейтинг: 112 Весело

    Удри Светльо...
    С теб сме!

  34. 34 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#30] от "ahasver":

    прави си....и ще са по-полезни.....така или иначе президента няма власт.....но нужно ли е да сме представени навън като държава управлявана и имаща за лице държавна сигурност? На ни възприемат точно така.....никой ни няма доверие.....

  35. 35 Профил на only4thinkers
    only4thinkers
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Оставете девизите на мира - ние вече добре ви знаем кой какво може...
    Ще ни научите и мнението - почакайте само 3 седмици...

  36. 36 Профил на ХАРИ
    ХАРИ
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Ще гласувам за ГЕРБ, защото не искам гласът ми да отиде нахалос.
    Победата на гербаджиите е СИГУРНА !

    Човек - това е една особена болест по маймуните.
  37. 37 Профил на Petar Pountchev СУПЕР
    Petar Pountchev
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Самата идея да се гласува за хиподила е малоумна. За него е пиар, дума няма, забавно е. Но - дотам.

  38. 38 Профил на kndmv
    kndmv
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#36] от "ХАРИ":

    Е щом е сигурна победата на ГЕРБ, стой си вкъщи. С тебе и без тебе - все тая...

  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#31] от "max_cavalera":

    То не случайно е такава ситуацията. Просто партиите се наредиха по такъв начин, че каквото и да става на изборите, Плевнелиев да е президент. Явно си е договорка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    До коментар [#39] от "Тони!":

    Всичо е договорка в тая държава.

  41. 41 Профил на umoren
    umoren
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Не всичко е договорка,приятельо,но всичко е добре режисирано,а ние като едни постсоциалистически лапнишарани,се поддаваме чудесно на манипулации,плюс пословично късата народна памет/за гадостите в живота ни,поради андрешковския ни манталитет и шуробаджанашките ни връзки/та с късата памет и лесното обезверяване/което добрите комунодесарски ПР-и успешно контролират/резултатите са предрешени.Срещу това има още 20 дни да се опитаме да се противопоставим.Колкото до тоя Светльо-ами че само такива като него могат да накарат хората да повярват,че всичко е възможно.

  42. 42 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    [quote#12:"lz2"]Не знам на вас как ви се струва,ама БСП трябва да се забрани,а не да участва на избори![/quote]
    Виж, в демокрацията човек може да не харесва дадена партия, идеите й и политиката, която води. Това не значи да се забрани движение, което го подкрепя някаква част от хората. Не харесвам ГЕРБ, ДПС, БСП, ама просто си имат своята подкрепа. Партиите сами умират във времето, когато загубят електората си. В момента НДСВ няма и 3-4% от избирателите, СДС отиде в същата категория по напълно естествен път.
    Забрана в демократично общество може да има само за крайно десни или крайно леви партии, които искат да налагат диктатури по подобие на нацизма или са подобни на сепаратистките партии тип ИРА и ЕТА.
    Но всъщност какво обяснявам основи на демокрацията на гербер, който смята, че дясното и демократичното мислене са родени в България през 2009 и преди ГЕРБ никой по света не е чувал за тях, а в същината на истинската политика е налагането на шуробаджанашки режим с явно взел се за самодържец водач и електорат, който плюе всичко "соц"(определяно за такъв е всичко извън линията на партията-майка), докато празнува 100г на Живков и говори, че мечтата му е връщане на времето от преди 1989?

  43. 43 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#39] от "Тони!":За съжаление на политсергията в момента Плевнелиев е по-малкото зло...И колкото да ми се щеше да има читава синя кандидатура,за която да се гласува ВЪПРЕКИ режисьорите,още на първия тур ще гласувам за Плевнелиев,та дано цирка и наддаването приключи без балотаж.Задължително е за кмет и общински съветници да се гласува "В крак с времето",щото на малоумните мнгоимотници от Герб поне в общинския съвет требе да им се набива канчето/доколкото изобщо е възможно/.

  44. 44 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#4] от "Васил Методиев":

    Явно става дума за друг Йохан Кройф, не за този, който е известен на всички стадиони
    Питам се обаче дали Истинския Кройф би се съгласил да ползват името му в предизборна агитация?

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  45. 45 Профил на VentsiSlav
    VentsiSlav
    Рейтинг: 359 Неутрално

    До коментар [#25] от "smart":

    ще гласувам за млади хора разбира се. Искам да има управляващи които са със модерно мислене, а не тези стари идиоти които ни управляват 20 години и се обвиняват един друг . Искам да има управляващи които да управляват в полза на страната, а не в полза на всички останали но не и на България

  46. 46 Профил на janeausten СУПЕР
    janeausten
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Без илюзии - гласуваш за Плевнелиев, получаваш ГЕРБ. Колкото и да е готин човекът иначе. И за Светльо, като гласуваш, пак получаваш ГЕРБ накрая. Така че всеки да си реши иска ли ГЕРБ, или не, и то - с цялата власт. Впрочем ако не идеш да гласуваш - тогава има шанс да получиш когото ДПС иска за президент.

  47. 47 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 628 Любопитно

    До коментар [#13] от "КДС":

    Едно от най-големите престъпления на комунистите според мен е, че карат децата да плащат за "грешките" на родителите си(грешките-според комунистите). Така голям брой хора са обречени през цялото си съществуване да не получат образование, хубава работа и т.н. В този ред на мисли ми е много смешни така наречените демократи, които отирчат да имат каквото и да било общо с комунистите и заклеймяват всичките им действия, да действат като тях.
    Не познавам дъщерята на Бриго Аспарухов, но ако е добра пиарка-защо да не води кампанията на Светльо? Аман от пишман демократи...

    Virtus est medium vitiis.
  48. 48 Профил на devane
    devane
    Рейтинг: 322 Неутрално

    ... и в коментарите на този сайт има много "слугинасти".

    Светльо президент!

    In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  49. 49 Профил на janeausten СУПЕР
    janeausten
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#43] от "Лелка": И с какво точно ще "набием канчето на малоумните многоимотници от ГЕРБ", като изберем и президента да е от ГЕРБ? Това няма нищо общо с Плевнелиев като човек, той е читав и свестен. Но ние не избираме него- избираме партията, която го издигна. Отново.

  50. 50 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#49] от "janeausten":
    [quote#43:"Лелка"]Задължитлно е за кмет и общински съветници да се гласува "В крак с времето",щото на малоумните мнгоимотници от Герб поне в общинския съвет требе да им се набива канчето/доколкото изобщо е възможно/. [/quote]
    "В крак с времето" е девиза на Синята коалиция за общински съветници и кмет.За кмет колкото и да ми се иска,е малко вероятно да Прошко да успее,ама ако го добутаме до балотаж - пак добре.А за съветниците се гласува единствено !! само на първия тур,така че,ако СК е изборът ти - гласувай - колкото повече,толкова повече..На общинско ниво има шанс малко поне да се въздейства,а от изредените президенти си избирам възможно по-малко калпавия кандидат,които има шанс да бъде избран и надявам се,че това поне не ще да е избора БСП/ДПС.Христов просто няма шанс за балотаж..

  51. 51 Профил на katiya
    katiya
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#47] от "Емо":
    Тая теза е много сбъркана. Все пак да не забравяме как са наказвали комунистите (с убийства, затвор, изселване, лишаване от достъп до образование). И защо са наказвали (най-вече заради социалното положение и прояви на свободна мисъл). В случая обаче щерката на Бригадир е „наказана” само с липса на доверие. Просто много хора не вярваме, че престъпник (Бригадир е съден) може да възпита свестен човек. Все пак първите седем години имат значение. А и доверието, и уважението трябва да бъдат заслужени, те не се полагат по право. Госпожа Светла Аспарухова лично на мен не ми дава основание да смятам, че баща й я е възпитал по-различно. Ето: http://www.afera.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=10457&Itemid=33
    Може да прочетете и коментар 423 на Атанас Чобанов тук - http://www.dnevnik.bg/izbori2011/2011/09/29/1165354_svetlyo_vitkov_trugva_na_izbori_s_mototo_prezident
    Дали е проблем, че Светла Аспарухова е била ПР на Икуест и дали това е случайно всеки сам трябва да реши за себе си. За мен това е проблем.
    Затова аз няма да гласувам за Светльо. Приятелствата с непочтени хора могат да нанесат много големи вреди. А аз не желая да рискувам. На първи тур ще пусна невалидна бюлетина. За втори тур ще мисля, но не искам нито Кунева, нито Калфин да стават президенти. За местните избори ще отида да гласувам без никакво колебание за Прошко Прошков

  52. 52 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 628 Неутрално

    [quote#51:"katiya"]Просто много хора не вярваме, че престъпник (Бригадир е съден) може да възпита свестен човек[/quote]

    Не защитавам нито Аспарухов, нито щерка му, но не мисля, че това е нормално изказване. Като е престъпник-да лежи в затвора, дъщеря му е отделна личност и трябва да получи своят шанс. Ако го пропусне или се издъни, си е неин проблем, но не смятам, че е правилно да се игнорира човек, защото роднините му са съгрешили. Това е комунистическо и нехуманно.

    Virtus est medium vitiis.
  53. 53 Профил на Violet
    Violet
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#52] от "Емо":

    Правилно, не игнорирайте човека, бил или не роднина с престъпно, неморално или необщоприето минало и настояще. Игнорирайте бизнеса с мръсни капитали и произход, шуробаджанащината и др. подобни. Никой не е забранявал на дъщерите и синовете, внуците на ДС кадрите да учат, живеят СВОБОДНО (спазвайки законите) и работят. Проблемът е, че не са ограничени ДС престъпните схеми на октопода (създаване на престъпен бизнес и източване на парите на народонаселението по престъни начини). Нито от държавата, нито от гражданите. Напротив, българите масово са толерантни и раболепни към мутренския ("Бий, за да те уважават" и ДС модел.

    Време е да дойдат новите "Горяни": http://www.youtube.com/watch?v=sw5FbEOGFJ4
  54. 54 Профил на katiya
    katiya
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#52] от "Емо":
    Вижте, за Вас може и да съм нехуманна комунистка, но в целия демократичен свят кандидатите за публични постове се оценяват не само по това какво говорят, но и по миналото им, по семейството, приятелите и въобще всичко, което по някакъв начин би могло да окаже влияние на публичната им дейност. Аз нямам проблем със Светла Аспарухова. Госпожата е свободна е да прави каквото иска - да се гордее с престъпния си баща, да бъде ПР на мафиоти, а също и на кандидати за президент. Никой обаче не може да ме принуди аз да гласувам за такъв кандидат. Дори това на някого да се струва нехуманно.

  55. 55 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#12] от "lz2":
    Има ли поне една партия в парламента която не е издънка на БКП/ДС

  56. 56 Профил на kitaec__
    kitaec__
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#13] от "КДС":
    Ако това е така,значи абсолютно всички кандидати са куки на ДС

  57. 57 Профил на балкандо
    балкандо
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Добре че не им гледам глупостите да се стресирам безсмислено.

    Насила хубост и наужким лудост няма !
  58. 58 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#23] от "zeer_streng":

    И след това в Барселона.

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  59. 59 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#24] от "drake":

    +++++

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  60. 60 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#43] от "Лелка":

    Грешите лельо. Точно Плевнелиев е най-голямото зло. Не виждам смисъл да обяснявам защо.

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  61. 61 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Не желая, а и нямам право да Ви казвам - гласувайте. И все пак ако размислите, при сегашната система на разпределение на гласовете, дори да не гласувате не означава, че гласът Ви няма да бъде използван. Така че гласувайте, не е толкова важно за кого. Много е важно за общинските избори за да не допуснете партии - недоразумения като "Движение за социален хуманизъм", "Партия за хората от народа" и ред други екзотични създания, зад които се крие я някой местен феодал, я някоя мутра...

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  62. 62 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 1099 Любопитно

    До коментар [#3] от "kitaec__":

    Ако той не казва истината просто няма кой!!!

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  63. 63 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#41] от "umoren":Не знам до кой клас си ходил на училище, но до разказа за Андрешко не си стигнал. Иначе щеше за знаеш,че Андрешко е положителен герой. Отрицателният е бирникът. Не знам някъде в световната литература да има бирник положителен герой.

  64. 64 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#45] от "VentsiSlav":Преди 20 години идиотите бяха млади . А и сега бая пичлемета се въртят в политиката. Идиоти има на всякаква възраст. Италианците избраха Алесандро Пертини за президент , когато беше на 82 години. Изкара 7 годишен мандат . Почина на 94. Смята се ,че е един от най-успешните им държавни ръководители.

  65. 65 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#49] от "janeausten":Още се лъжете ! Не избираш партията Герб! ИЗБИРАШ БОЙКО !!! Плевналие ще е дървена кукла на конци. Не видя ли на първата пресконференция, когато го представи. Говори Цв, говори Бойко и без да даде думата на Плевналиев станаха и си тръгнаха. Тоя путьо само се усмихваше.

  66. 66 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#53] от "Violet": Абе вие това ДС го имате за изтривалка ! Цар Киро да не би да беше от ДС ? А лакомията на разни сини, жълти , шарени ?

  67. 67 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#61] от "serafin":Движението за социален хуманизъм е разклонение на партията на Дертлиев- БСДП и основен принцип на социалдемокрацията. Ако не ти харесва е друго нещо , но не е екзотика , а влиза в Коалиция за България.

  68. 68 Профил на janeausten СУПЕР
    janeausten
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#65] от "ahasver": Казваш същото- каквото и аз
    ГЕРБ и Бойко е едно и също
    Всеки да прецени дали иска Бойко и ГЕРБ да имат и президент- или не- и тогава да гласува за Плевнелиев- вместо да се разсъждава колко независим ще е Плевнелиев
    Плевнелиев е смокиновото листо на ГЕРБ

  69. 69 Профил на VentsiSlav
    VentsiSlav
    Рейтинг: 359 Неутрално

    До коментар [#64] от "ahasver":
    Италия имаше и порно звезда в парламента, може и тя да е била добър политик но ние трябва да залагаме на тези които могат като не се справят да се махат. Стига са ни разпродавали наляво и на дясно. България е една силна и велика страна в историята , а днес ни накараха да коленичим и пред слабите ни съседки. България е разкъсана защото са се страхували да има толкова голяма държава на Балканите, а днес се страхуват от престъпността в страната и това, че не можем да се справяме.

  70. 70 Профил на балкандо
    балкандо
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#61] от "serafin":
    + И поради още една причина - колкото по-висока е избирателната активност, толкова по-малка е тежестта на твърдите избиратели и на купените гласове. Т.е. , толкова по-голяма ще е тежестта на общественото мнение.

    Насила хубост и наужким лудост няма !
  71. 71 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#67] от "ahasver":

    Като знам кой им беше лидерът в Бургас - егати социалдемократическият социален хуманизъм или хуманен социализъм, че и разклонение на БСП...

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  72. 72 Профил на moreni
    moreni
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Всички кандидати без г-н Витков поздравявам с тая песен: http://www.youtube.com/watch?v=1CLBANCVHTw (Поздравявам с нея и г-н Витков ако след евентуалното си избиране поощри съсипването на българската природа).

    SOS Витоша! Не позволявай да унищожат 1000 дка от най-стария парк на Балканите!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #