"Икономедиа" е новият издател на вестник "Пари"

"Икономедиа" е новият издател на вестник "Пари"

На снимката отляво надясно - Теодор Захов (вляво) и Иво Прокопиев, собственици на "Икономедиа", и Андерс Ериксон (в средата), изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, при обявяването на партньорството пред екипа на "Икономедиа" в петък
На снимката отляво надясно - Теодор Захов (вляво) и Иво Прокопиев, собственици на "Икономедиа", и Андерс Ериксон (в средата), изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, при обявяването на партньорството пред екипа на "Икономедиа" в петък
"Икономедиа" и Bonnier сключиха сделка за стратегическо партньорство и вестник "Пари" вече е част от портфолиото на "Икономедиа" (издател на "Дневник" и "Капитал"), обявиха в петък от компанията, която има най-богат и дълъг опит в България в областта на издаване на бизнес медии. Плановете са двата вестника "Дневник" и "Пари" да се слеят, като се запазят и развият допълнително най-силните им страни.
След сделката новият изпълнителен директор на "Икономедиа" ще бъде Лилия Апостолова. Елица Ангелова, която заемаше тази позиция, напуска компанията. Досега Лилия Апостолова беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".
Андерс Ериксон, изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, каза: "Радваме се, че "Пари" ще се присъедини към "Дневник" и "Икономедиа". Заедно ще формираме по-силна комбинация за бъдещото развитие на продуктите. Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа".
Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", каза: "Стратегическото партньорство между "Икономедиа" и Bonnier е много добра новина за българския медиен сектор. Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на "Пари", "Дневник", "Капитал" и останалите ни заглавия. Договорът ще позволи на двете компании да обменят информация и най-добри практики."