Дебютът на новия бизнес всекидневник "Капитал Daily" е утре (31 октомври)

Дебютът на новия бизнес всекидневник "Капитал Daily" е утре (31 октомври)

Първият брой на новия бизнес всекидневник "Капитал Daily", който наследява вестниците "Дневник" и "Пари", ще излезе утре (понеделник - 31 октомври). Промяната се случва месец след подписаното между "Икономедиа" и Bonnier споразумение за преминаването на "Пари" в портфолиото на най-голямата група за качествени медии.
"Стратегията ни е да обединим под марката "Капитал" чрез вече трите информационни продукта (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) бизнес аудиторията и групата на хората, които взимат решения, марката "Дневник" - чрез платформата dnevnik.bg, да насочим и развиваме към всички активни интернет потребители", коментира Лилия Апостолова, изпълнителен директор на "Икономедиа" АД.
Мисията на "Капитал Daily" е да предоставя качествено бизнес съдържание – най-важното от деня с контекст и коментар за хората, които вземат решения. Вестникът ще излиза всеки работен ден, на 24 страници, розова хартия и с модерен дизайн.
Като резултат от промените в портфолиото се променя и управлението на изданията. Велислава Попова, до момента главен редактор на "Дневник", става главен редактор на платформата dnevnik.bg.
Главен редактор на "Капитал", отговарящ за трите издания под марката, продължава да бъде Станка Тошева. Управляващ редактор на седмичника "Капитал" става Алексей Лазаров, на capital.bg - Иван Михалев. Управляващ редактор на "Капитал Daily" става Иван Бедров, който досега беше зам. главен редактор на "Пари".
Сегашните абонати на "Дневник" и "Пари" автоматично ще започнат да получават новия бизнес всекидневник "Капитал Daily".
Итернет съдържанието на "Капитал Daily" ще се качва на сайта на capital.bg, като част от него ще бъде платено. Това ще са достъпът до pdf версията и съдържанието във вида, в който е селектирано и подредено за вестника. Тях ще могат да четат само абонатите на вестника и онлайн абонатите на изданието.