За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
xmm
Рейтинг: 718 ЛюбопитноА у нас кой ги разреши?
Владимиров
Рейтинг: 873 НеутралноЯ! Някой в тази държава можел да мисли и прави анализи? Сега остава и да има резултат...
bramasole
Рейтинг: 2206 НеутралноАз съм против забраната като законодателен или друг вид акт. За кой ли път въпросът опира до регламента и строгото съблюдаване на спазването му. В конкретния случай с билбордовете - също; не еднократно издадени правила, а постоянен контрол - за това си имаме куп държавни служители, за съжаление.
"На народите с къса памет преходите са им много дълги.." Тони Филипов, Д-ратипова
Рейтинг: 829 НеутралноПреди няколко дена спуках гума на магистралата за Пловдив. Само изключително добрите ми рефлекси успяха да ме спасят да не се забия в билборд, с бетонна основа и стълб с диаметър над 50см. Със скорост около 100км в час. Последствията щяха да са фатални.
Избягвайки билборда последствията са смяна на 2 джанти и задна броня. Аз с лек уплах.
Билбордите трябва да се премахнат веднага и с това не бива да се правят никакви компромиси. Разбирам, че това ще засегне нечии интереси, но на съвестта на хората, защитаващи тези инетерси ще висят много жертви, чийто живот може да бъде лесно спасен. По пътищата загиват достатъчно на брой хора, за да се толерират подобни безсмислени рискове.
И понеже много се занимаваме с как е по света: нито в Англия, нито в Германия има билбордобе до пътното платно. Където има са в пелето или по скали.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноЕ, това със сигурност е вярно, но какво го интересува Краси Гергов?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 418 Неутралнобилбордовете да ни бяха проблема на нас шофьорите! А защо не се направи проучване какъв е контрола на ДАИ,как се изкарва книжка под масата и тнт. Много бързо забравихме как журналист без книжка,без нито един ден зад волана си изкара книжка за автобус...
Polusa
Рейтинг: 287 НеутралноВярно е, че рекламните билбордове са една от причините, но причините не са много и има разрешение и за това.
Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!demonoid - чао тирани!
Рейтинг: 675 НеутралноУф! Който иска да се зазяпва, докато шофира, все ще намери в какво.
http://whynot-reflect.blogspot.com/boby1945
Рейтинг: 470 ВеселоСега сложените рекламни съоръжения по чий правилник са "слажени"?? Ей така на кесим??
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....zahringia
Рейтинг: 668 НеутралноА нещо за това, как точно „Пътна безопасност“ го установи това? Изследванията, които го потвърждават, къде са? Понеже повечето изследвания по темата, които знам, дават противоречиви резултати и показват, че билбордовете са от по-незначителните причини за отвличането на вниманието ни на пътя...
Смятате ли да направите нещо, с което реално да намалите катастрофите на пътя, и да го направите по-безопасен, или просто някой от вас случайно е минал покрай билборд с гола кака и изведнъж е открил нов начин да симулира дейност?
Magnum
Рейтинг: 110 НеутралноИдеята става и съм за, ама това не са ни основните проблеми.
Ако ще говорим за табелки до пътя то пътните знаци са ни много зле (1/3 от тях са поставени за да служат на КАТ, 1/3 са зад храсти и дървета, и са под "отличен" ъгъл, другите да кажем, че стават).
Основното е качеството на пътя. Там мисля, че всеки е наясно с положението и коментара е излишен.
Polusa
Рейтинг: 287 НеутралноКРЪСТОСВАЛ СЪМ ПО ПЪТИЩАТА НА БЪЛГАРИЯ
Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!И мога до ви кажа, че 80 процента са много добри шофьори!
Катастрофирал съм с колело веднъж, с мотор 3 три пъти, с кола пази боже никога. С колело ме блъсна жена с кола, не ме видяла на ляв завой. С мотор, спуках предна гума. Ужасна работа, на крачка пред смъртта си. Отървах се с тежки наранявания. Втори път японка ме блъсна, пресичаща на червено с кола и трети път от непочистен пясък по пътя за Шипка, паднахме и двамата с жена ми, имах счупена ключица.
Видял съм 3 катастрофи на пътя пред мен. Тежък мотор с 40 км в час се подхлъзна и за секунда, мотора му счупи гръбначния стълб. Умря на място. Две жени без да дават сигнал, като буболечка, ту в ляво ту в дясно и много близо влязоха пред туристически мини бус и загинаха на място. Пред мен момче със спортен мотор се блъсна с голяма скорост на лек завой в мантинелата, мотора му гръмна и се пръсна на клечки по асфалта, той стана прав, червата му се виждаха и други кървила по него. Попитах го да ти помогна с нещо, нищо вика ми няма. Обадих се на полицията и го оставих.
ИМА ЕДНА ИЛЮЗИЯ, ЗА КОЯТО НИКОЙ НЕ ГОВОРИ!
Караш с 140 км в час и намалиш на 120 и ти се струва че вървиш пеша. А някога караш с 40 км в час и ти се вижда много. Никога не вярвай на светлините или че другия те вижда и не стой в сляпото място на колата пред теб. Сляпото място е м/у огледалото и шофьора на колата.
Hello Niki
Рейтинг: 418 РазстроеноТова ми се струва малко като оправдание : "не можем да намалим произшествията по никакъв начин , дай да прехвърлим вината и да си измием ръцете"...
Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.Мастър Йода
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#12] от "Polusa":
Още веднъж ми даваш основание да смятам, че при голяма част от ПТП с велосипеди, основна причина е не-видимостта на велосипедистта. Трябва да започнем да караме, окичени като новогодишни елхи. И да хвърляме бенгалски огън отвсякъде. Винаги съм се учудвал на ония, които не слагат и една светлинка на велосипеда си.
Вождът Бял Полуовес
Рейтинг: 251 ВеселоКато гледам разголената „кака“ на снимката по-горе,си мисля-дали няма да започнат да прожектират късометражни филми „за възрастни“ по билбордовете...Тогава ще се „втаса“ работата!Всички тираджии ще искат да минават през България,дори и да не им е по пътя!Пък така ще има възможност да се строят още магистрали...приходите от транзитни такси ще скочат рязко...Е,може и да се „позадръстим“ малко...

shristov
Рейтинг: 1116 НеутралноДо коментар [#14] от "Мастър Йода":
Не помага.
Проблемът е, че шофьорите на четириколесно ППС не очакват да срещнат двуколесни - а когато очакват, често гледат на тях с леко презрение или чувство за превъзходство.
Дори да няма чувството за превъзходство, обаче, често управляващите коли/бусове не разбират колко опасен е дори лек страничен удар за управляващия колело или мотор - особено при "никаквата" за кола скорост 30-40 км/ч.
Тук няма култура на движението и взаимно уважение между участниците, което според мен е основната причина за невероятно високата ни смъртност и брой тежки катастрофи. Това, че много хора са добри шофьори далеч не винаги помага.
А билбордите, разбира се, трябва да бъдат разкарани. Проблемът с тях е, че те носят бързи пари на поставящите и разрешаващите ги, докато благоденствието на нацията не носи. Казано по друг начин - смъртта на 1000 потенциални клиенти годишно не е проблем за тях в краткосрочен план. Това е загуба, която могат да си позволят.
Hello Niki
Рейтинг: 418 РазстроеноДо коментар [#16] от "shristov":
Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.България не е за каране на двуколесни ППС-та. Всяка дупка е смъртоносен капан а не са малко. Някога карах мотор в Испания където горе-долу имаше условия , но и там не видях литсващата тапа на канала и два месеца в гипс... За България не ми се и мисли.
Apolon ot Tiana
Рейтинг: 462 НеутралноНе такива реклами като тази показана по-горе са опасни за шофьорите и участниците в движението. Много по опасни са билбордовете с политици и други такива галоши ( като кандидатите за различни постове) Водачите когато ги видят пощръкляват и побесняват, особено ако е от другата партия. А нервен шофьор както показват изследванията е много по-опасен от спокойния.
apoloniyApolon ot Tiana
Рейтинг: 462 НеутралноДа се разработи и внедри стандарт за безопасно място от гледна точка на сигурността на движението по пътищата.
apoloniyРазработването му е работа на Министерството на транспорта и отговорност на министъра. Да се приеме като задължителен и нарушението му да се санкционира като нарушение на ЗУТ, ЗДП и други нормативни актове.Да се определят контролните органи и съответните длъжностни лица отговорни за спазването на стандарта и нормативната уредба.
А не катаджиите само да ми висят в засада в очакване на някой лев!
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2177 Неутрално[quote#12:"Polusa"]той стана прав, червата му се виждаха и други кървила по него.[/quote]
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Прекалено си натуралистичен, ама явно имаме нужда от такива описания за да сме свръхвнимателни по пътищата, всяка секунда.
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2177 Неутрално[quote#17:"Hello Niki"]България не е за каране на двуколесни ППС-та. Всяка дупка е смъртоносен капан а не са малко.[/quote]
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Тя България и за 4-колесни не е. Виж, ако правеха колите с по 6 колела, или пък ако диаметърът на колелата беше 2+ метра, тогава щеше да е по-добре.
gost22
Рейтинг: 778 ВеселоОправиха дупките-убийци, спряха купуването на книжки, наказаха недосегаемите джигити и стигнаха до билбордовете. Браво, Европата пак трябва да се учи от нас...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1291 Неутралноанализа е добър, но не казва нищо ново.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАтова е притеснително, понеже около безобразията във външната реклама у нас се вдига шум само когато се търси претекст за преразпдределение на сектора, а след като преразпределението завърши всичко си тъгва пак по старому.
дали оповестяването на това становище е точно такова вдигане на "праведен" шум?
lz2
Рейтинг: 2084 НеутралноПо пътищата не трябва да има нищо,отвличащо вниманието.Как мъж да не се загледа в гола мацка!Това не е въпрос на правилника,а на природата!Никакви правилници,не могат да излязат срещу природата.Тогава остава само,да се махнат билбордовете!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#24] от "lz2":
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАне само заглеждането е проблем.
извън града освен че разсейват билбордовете загрозяват гледката.
а в града ограничават видимостта - закриват знаци и указателни табели, а понякога нарочно ги имитират и така объркват шофьори, които не познават дадения район.
също така основите на билбордовете пречат на пешеходците като препречват и без това оскъдното място на тротоара незаето от паркирали коли, сергии, заведения и кофи.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1291 Неутралновъншната реклама е мощен инструмент за политическа пропаганда и много от фирмите имащи право да поставят билборди са свързани с политици.по тази причина разместванията в бранша са свързани обикновено с размествания във властта, а не някакви промени на пазара на търговска реклама.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАобърнете внимание, че тази тема, както и другите до болка познати - примерно боклука - изплуват все около избори, и след всеки избори уж се прави промяна с цел решаване на проблема, но дефакто се прехвърля правото да се правят пари от този проблем от едни ръце в други и всичко спира дотам .
Petko Popov
Рейтинг: 213 Неутралносъгласен съм с мненията на повечето изказващеса , но питам само билбордовете са виновни,че кой разрешава монтиранетоим,за всичко ли трябва закон? Та разрешенолие паркирането на тротоарите или на автобусните спирки и то най-вече от страна на такситата? Къде са органите на КАТ? Преди години имаше един безкомпромисен катаджия -Чапая нямаше грешка. Сега всеки кара както си иска, надуват клаксоните,изпреварват от ляво и дясно,автобусите не спират задължително на спирките на нито една няма разписание. Нека началниците да видат как е в Европа, че там по разписанието можеш да си свериш часовника. Не само билбордовете са виновни. ВАЖНОТО Е ДИСЦИЛИНА. КАТ и кметството да си влезат в ролята!!!
shumkar
Рейтинг: 323 НеутралноСпомням си още от преди промените се говореше за опасността за движението на МПС от рекламите, закачени по билбордовете, особено с провокативни фотоси на мацки. Впоследствие в цяла Европа те бяха забранени.
Не мога да допусна, че аз съм разполагал с тази информация, а властимащите у нас не. Но в България човешкият живот все още не е ценност!
The Shadow
Рейтинг: 726 ВеселоНакратко: "Да ти *** майката, доктор Енчев!"
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelКостадин Янев
Рейтинг: 418 Разстроено[quote#4:"атипова"]но на съвестта на хората, защитаващи тези инетерси ще висят много жертви, чийто живот може да бъде лесно спасен.[/quote]
На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!Трудно ще да видиш такива хора в България.
orcaton
Рейтинг: 8 НеутралноНе можах да видя споменато ли е в другите коментари, но все ми се струва, че отвратителното състояние на пътищата (настилка, знаци, маркировка, че дори планировка) има по-голям принос за ПТП-та. И още нещо - безумните ограничения, дето уж да помагат са там, пък само изнервят с идиотщината си и подтикват тези с по-слаби нерви да правят щуротии. Апропо, не съм чел стандарти, но усещането е, че у нас платната по принцип са по-тесни и дори и с толерантност 3 коли немож са размина на 2-лентов път както да речем в гръцко ... някой знае ли дали/защо е така у нас?
Десен
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#16:"shristov"]често гледат на тях с леко презрение или чувство за превъзходство.[/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Да бе да, ама всички спират на светофар и като минеш между тях свалят джамовете да си прибират огледалата и гледат злобно - като циганин отминаващ влак.
Десен
Рейтинг: 1291 Неутралнона 30 м от осевата линия на пътя не трябва да има нищо.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.В случая с билбородвете би трябвало да е - 30 м плюс височината на билборда.
то е просто ама нали в това министерство са си лобисти от класа и няма как да го приемат.
колкото в софия махнаха незаконните бибордове от който всъщност лъвския пай го взима под масата кмета.