Властите заменят стачкуващите железничари, което е опасно, алармираха синдикатите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на StiffUpperLip
    StiffUpperLip
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Опасно за кого? За синдикатите ли? Или за стачкуващите?

    "Демагогията е на върха на БСП", "партийната аристокрация е една от най-уродливите форми на обществото". Жан Виденов ви го каза.
  2. 2 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 731 Неутрално

    И кога им направиха и инструктаж?
    Я Инспекцията по труда да провери случаите

  3. 3 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1316 Разстроено

    Дано от това заменяне да няма катастрофални проблеми!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  4. 4 Профил на Hristo Hristov СУПЕР
    Hristo Hristov
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Аз се чудя само, съкращават 2000 души от общо 11 000 от компания, която е в практически фалит от повече от 10 г. и заплатите им се плащат от нашите данъци, вдигнаха цялата страна на главата си. А какво да кажат останалите 200 хил. души, които бяха съкратени в частния сектор през последните години? На тях даже никой не им даде и обезщетения по 6 работни заплати. Та работещите в БДЖ по - специални хора ли са от всички нас останалите? Мен също ме съкратиха преди 2 години заедно с още 30 души, но не дойде премиера да ме помилва по главичката, нали?

    www.economistbg.com/
  5. 5 Профил на Боно Нончев
    Боно Нончев
    Рейтинг: 838 Весело

    Социализма отново доведе до интересен казус - ако държавата е "длъжна" да осигурява работни места за всички, какво правиш ако някаква група откаже да работи за отредените им заплати на отредените им работни места?

    Ето за това се провали социализма, защото се опита да постигне несъвместими цели. Вече прерогатив на ГЕРБ е да изберат дали да го последват...

  6. 6 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 733 Неутрално

    По БНТ Йордан Недев обясни, че това е измислица и доста се учуди.

  7. 7 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Аз като данъкоплатец не съм съгласен моите пари да отиват в губеща компания. Или да се реформира и да заработи ефективно, или да фалира, да се раздържави и да се оправят както могат. Кой в крайна сметка ползва тези мръсни и безумно бавни влакове?

    Жизнь или Life - избор има.
  8. 8 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Еми ако е възможно за отрицателно време да се обучи човек който да замени стачкуващ железничар, то и заплатите които в момента получават в БДЖ са им много.

    Макар, че според мен по скоро това твърдение е измишльотина на синдикатите за да оправдаят факта, че не всички желаят да стачкуват.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  9. 9 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Стачката е право на всеки. НЕ лукс.
    Покажете на политическата паплач, която вече 21 години яха, граби, насилва тази нация всеки божи ден, че не сме роби!
    Не сме цифри в тефтерчето на Дянков!
    А сме хора- реални, със своите проблеми и грижи.
    И имаме права, а не само задължения да пълним бюджета, пък да живеем като роби.

    Никой и никъде в съвременната Европейска История не е третирал собственият си народ така, както политическият боклук в Бг вече 21 години!

    Истинска Демокрация! Не мутри и мафия!

  10. 10 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 895 Любопитно

    ТОВА СЕ НАРИЧА ЛОКАУТ!

    И Е ЗАБРАНЕНО!!! ПОНЕ В ЕВРОПА!
    ЗА ТОВА ДЕЙСТВИЕ ТРЯБВА ДА НОСИ ОТГОВОРНОСТ ПРАВИТЕЛСТВОТО!
    САМО С ПОДКРЕПАТА НА ПРАВИТЕЛСТВОТО дребните шефове на БДЖ могат да си позволят подобно престъпление!

    !!!!!

  11. 11 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Публичната сфера съществува заради хората, а не обратното - хората да съществуват заради издържането от бюджета

    Липсват реформи, а не липсват банкрутирали министри!

    Тежки промени трябва да се направят в няколко сфери, защото трябва да се отрази големият демографският процес на свиване на населението. Не може с един и същи бюджет да се оправяш от 1998 година насам, отсече по Дарик радио лидерът на ДСБ Иван Костов. Според него има промяна на възрастовия състав на населението, което дава мощни отражения върху публичните сектори като здравеопазване, образование, МВР. Хората стават по-малко и нуждата да бъдат обслужвани намалява.


    Не става от 1998 година насам да се оправяш с един и същи бюджет; има промяна на възрастовия състав на населението; то намалява и това трябва да се отчита, констатира лидерът на ДСБ.

    Публичната сфера съществува заради хората, а не обратното - хората да съществуват заради издържането от бюджета, каза още Костов. В последните 10-12 години този принцип се забравял от правителствата, които правели бюджетите на България.

    Добре, ние сме с повишен рейтинг, но къде са чуждестранните инвестиции, къде е куражът на българското правителство да излезе на пазара и да изтегли необходимите му оперативни резерви, защото той трябва да има оперативен фискален резерв в момента не само да погаси евро облигациите в началото на 2013 година, а и ако се сбъдне предупреждението на рейтинговата агенция Фич за финансова паника, да има с какво да отиде срещу паниката, да я блокира бързо, попита той. Много реални буфери трябваше да има в бюджета. Ако ще идват много тежки времена, а те ще бъдат тежки за правителства, за банки, за пенсионни фондове, за застрахователни институции, и ако идват тези тежки времена, значи трябва да имаш финансови възможности да отреагираш. В момента нямаме финансови възможности да отреагираме, имаме правителство, което го е страх да се появи на пазара и да каже, че искат 1 милиард, защото ще чуе сигурно лихви, които в момента искат от Испания и от Италия


    Кабинетът не разбира нуждата от реформа, констатира още тъмносиният лидер. Имало обаче банкрутирали министри.

  12. 12 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#1:"donchoquihote"]Опасно за кого? За синдикатите ли? Или за стачкуващите? [/quote]

    ЗА ЧЛЕНСКИЯТ ВНОС НА СИНДИКАТИТЕ!

    Аз разкрих скандаланат информация че БДЖ според колективинят трудов договор е събирал членският внос на синдикатите и за 2010 година сумата е била ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА ЧЛЕНСКИ ВНОС! Повтарям 1 000 000 лева!!!!

  13. 13 Профил на Moriache
    Moriache
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Както винаги ще има предатели.Това е същността на българина.Да видят в Гърция,Португалия и др. как се правят стачки.

  14. 14 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#8:"NPaine"]Еми ако е възможно за отрицателно време да се обучи човек който да замени стачкуващ железничар[/quote]

    Повярвай ми, даже стрелочник не могат го обучи от днес за утре.

    Това, ако е вярно, е наистина много опасно.
    Плюйте три пъти през ляво рамо и стискайте палци да не улети някой влак у хендека ...

  15. 15 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 995 Гневно

    За Мутрите, животът на обикновените хора не струва пукната пара. Още повече, че техните приятелчета олигарсите едва ли пътуват с БДЖ.

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  16. 16 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 733 Гневно




    До коментар [#7] от "Дразнител":

    А кога компанията за подслушване и следене ще фалира значи си съгласен да те подслушват и тормозят с твоите пари нали ..

  17. 17 Профил на 4i_ta_tel
    4i_ta_tel
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Тая стачка ще се обърне срещу стачкуващите. Ще покаже, че повече от 2000 трябва да бъдат съкратени от БДЖ.

  18. 18 Профил на Hristo Hristov СУПЕР
    Hristo Hristov
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Ето един разказ за чиновник. Май има прилики, а?
    http://economistbg.blogspot.com/2011/10/blog-post_17.html

    www.economistbg.com/
  19. 19 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 733 Гневно

    До коментар [#15] от "Forbidden Evil":

    Те не пътуват с БДЖ ама искат да купят БДЖ без пари най напред откраднаха вагоните и след това и всичко друго на скраб ...

  20. 20 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#14:"xm..."]Повярвай ми, даже стрелочник не могат го обучи от днес за утре.[/quote]

    Сигурен съм.

    Не мисля, че има локаут просто такова нещо не може да се скрие и ще опорочи целия замисъл за реформа и съкращения.

    Партенка на синдикатите с една дума.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  21. 21 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#12:"merkel"]според колективинят трудов договор е събирал членският внос на синдикатите и за 2010 година сумата е била ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА ЧЛЕНСКИ ВНОС! [/quote]

    Абе, "merkel", абе, гербавий пишманманипулаторино,
    този "страхотен" милЬОн е средно по 6,50 лв. на месец на калпак бе!

    Такова "бомби" ще фърляте някъде другаде.
    В "Дневник" аудиторията е просветена, все пак ...

  22. 22 Профил на Боно Нончев
    Боно Нончев
    Рейтинг: 838 Неутрално

    [quote#10:"AzDebil"]ТОВА СЕ НАРИЧА ЛОКАУТ! [/quote]
    ГЛУПОСТИ!

    Локаут е ако БДЖ забрани на стачкуващите да работят. Никой обаче не може да забрани на нестачкуващите да работят! Както се случва! Както не може да забранят на работодателя да наеме временни работници, за да се свърши работата.

  23. 23 Профил на Whiskey&Gunpowder
    Whiskey&Gunpowder
    Рейтинг: 479 Неутрално

    И синдикатите и служителите не ги слушат главите. БДЖ е във фалит и за момента се крепи май само на обещанията на министъра, че ще се вземат мерки за оздравяване на дружеството. Тия дето стачкуват изглежда не осъзнават, че ако не се вземат мерки, банките ще си приберат БДЖ-то и всичките стачкуващи ще се на улицита, не само част от тях.

    Мое мнение е, че най-добре банките да го вземат и да го разпродават. По-добре нова компания , отколкото да гледаме поредната сапунка, финансирана от бюджета. 20 години компанията получава пари от бюджета и резултата е видим /аз не пътувам с влак защото ме е гнус да сядам в купетата - миризмата на пот и мърсотия натрупана с години....../. На мястото на премиера бих ги оставил на вълците /банките / и като ги свършат се създава нова компания на чисто и толкоз.

    Американската пропаганда трие мозъци!
  24. 24 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#16] от "bokko":

    Компанията за подлушване не е икономически субект, умнико От нея не се очакват финансови резултати.

    Жизнь или Life - избор има.
  25. 25 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#20] от "NPaine":

    Ще видим.
    Засега сме свидетели само на първоначалното медийно надцакване.

    Но си имам едно на ум.
    В БДЖ-то има достатъчно проЗД мат'рял, който да спретне такива изпълнения "по места", а ръководството да се правят на света вода ненапита и че се прави без негово знание и разрешение ...

  26. 26 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Да стачкуваш било незаконно... е долни ГРОБАРИ май трябва гърците да дойдат... то българина .. явно вече е лош матриал.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  27. 27 Профил на bravo
    bravo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#7] от "Дразнител":

    А като данъкоплатец съгласен ли си да те управляват двама милиционери - единия с диплома от пожарникарския факултет, другия - от ВИФ. Тези галоши са се дипломирали с изпити като "челна стойка" и "кълбо назад", и днес правят същото с цялата държава.

    Българските политици не са раждани - те са изходени.
  28. 28 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 895 Любопитно

    До коментар [#22] от "pi314_":

    Твоето е ГЛУПОСТИ!
    Стачката е форма на протест НА РАБОТНОТО МЯСТО на стачкуващия! Ако си назначил на неговото работно място, макар и временно накой друг това означава ЛОКАУТ! Ако на работното място на стачкуващия е започнал работа някой друг това значи, че си ОТСТРАНИЛ ОТ РАБОТНОТО МУ МЯСТО СТАЧКУВАЩ ПО ВРЕМЕ НА СТАЧКА! И се нарича ЛОКАУТ!
    Без значение дали си го извършил това отстраняване с манипулация или с насилие!
    За това действие в ЦИВИЛИЗОВАНИТЕ СТРАНИ СЕ НОСИ ОНТГОВОРНОСТ!
    Нека държавата е на гражданите си та да видим дали теб специално и разни други "бизнесменотарикатчета" не може да те принуди да спазваш законите!!!
    !

  29. 29 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 733 Весело

    До коментар [#24] от "Дразнител":

    А кави резултати се очакват до сега няма никакви резултати значи закривай ..

  30. 30 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1229 Неутрално

    [quote#9:"panzerino"]Не сме цифри в тефтерчето на Дянков!
    А сме хора- реални, със своите проблеми и грижи.
    И имаме права, а не само задължения да пълним бюджета, пък да живеем като роби[/quote]

    Само че БДЖ не пълни бюджета, а го точи!

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  31. 31 Профил на ivoapostolov
    ivoapostolov
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Аз до тук виждам, че от стачката става ясно едно нещо: БДЖ може да работи и без стачкуващите.

    Те явно и за това стачкуват.

  32. 32
    forum_terrorist
    Рейтинг: 217 Любопитно

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  33. 33 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#27] от "bravo":

    Не съм фен нито на единия, нито на другия. Но пък ако погледнеш реално, и Саркози не е друго, освен полицай. И като не ти харесва как се харчат парите ти като данъкоплатец, има два основни законни начина да изразиш несъгласието си:
    1. Може да спреш да плащаш данъци в БГ като се изселиш и заживееш там, където повече ще ти харесва.
    2. Гласуваш за друг, на който искаш да повериш разпределението на данъците си.
    Демокрацията, за съжаеление, е диктат на мнозинството над малцинството. Но по-добро няма измислено.

    Жизнь или Life - избор има.
  34. 34 Профил на uriah
    uriah
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#12] от "merkel":
    "Аз разкрих скандаланат информация че БДЖ според колективинят трудов договор е събирал членският внос на синдикатите и за 2010 година сумата е била ЕДИН МИЛИОН ЛЕВА ЧЛЕНСКИ ВНОС! Повтарям 1 000 000 "

    БРАВО! Джеймс Бонд! И понеже си олигофрен пак да ти припомня.
    1. Парите са на работниците и на синдикатите-това е техния членски внос.
    2. Работодателият се е съгласил с ДОГОВОР да го събира. Никой не го е бил, нито синдикатите получават от парите на холдинга.
    3. МЕНИДЖМЪНТА С НАКАЗАТЕЛНА ЦЕЛИ ПО ПОРЪЧКА НА СИМЕОН ДЯНКОВ СЪБИРА И ЗАДЪРЖА НЕЗАКОННО ПОЛОВИН ГОДИНА ПАРИ, КОИТО СА ЧУЖДА СОБСТВЕНОСТ. и продължава да ги задържа , което май си е чист грабеж.
    4. И не е един милион за половин година. По-малко е......





  35. 35 Профил на Sniper
    Sniper
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#4] от "Hristo Hristov":

    И аз това си помислих, когато прочетох статията Христо. Иначе " покъртително " е как властниците се опитват да натиснат капака на казана с помията, че да не се развони. " Покъртително " е и как една група хора се опитват да запазят препитание в компания, която отдавна сама не може да даде такова. За хилядите изхвърлени от частните фирми и оставени на милостта на съдбата изобщо няма да говорим. Важното е да има едни компании на командно дишане, които да дават препитание на работещите там и най-важното да няма стачки. Така и двете страни ще са доволни.

    "Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней Сенека
  36. 36 Профил на uriah
    uriah
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#22] от "pi314_":
    "Локаут е ако БДЖ забрани на стачкуващите да работят"
    Мила майчице........
    Отивам да се гръмна-като свърша ще ви се обадя.

  37. 37 Профил на drachan
    drachan
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Стачката е част от "играта" при такава тежка реформа, така че на ръководството на БДЖ трябва да им е ясно това и да имат изход от положението.

  38. 38 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 733 Гневно

    До коментар [#27] от "bravo":

    лошото е че се оказа че половината гласоподаватели са с милиционерски акъл което е пагубно за България ако изобщо се вярва на изборите ..

  39. 39 Профил на devane
    devane
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Някой плаща дебел лев на синдикатите да ги насъскват да се самофалират за да може после някой частник да ги изкупи за 1лв.
    Народа ни е прост и глупав и е свикнал да е все на някаква "хранилка".
    Сега като сте прости железничари като дойде частника ще ви питам как ще стачкувате.

    In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  40. 40 Профил на kelesha2
    kelesha2
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#21] от "xm...":

    А на година?/936000 лв./

  41. 41 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ето го цитата на деня от сайта на БТВ от един колега:

    Подкрепям стачката, защото тя спомага за по-бързият фалит на БДЖ.

  42. 42 Профил на kelesha2
    kelesha2
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#23] от "Whiskey&Gunpowder":

    Да!БДЖ да фалира и да почне на чисто!

  43. 43 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#28] от "AzDebil":

    Абе глупости разправяш. Локаут е принудително спиране на работата от страна на работодателя, което се прави обикновено с цел намаляване на разходите. Това в БГ се практикува под благовидната форма на принудителен неплатен отпуск. А наемането на заместващи работиници, които да изпълняват задълженията на стачкуващите си е право на всеки работодател. Тънкият момент е там, че стачкуващите трябва да са на работните си места. Т.е. машинистът не напуска мотрисата и ако по закон там трябва да има само един човек, то не може някой друг да кара тази мотриса (докато и стачкуващия е в кабината). Но нищо не пречи да се композира отделен влак, в който да работят заместници на стачкуващите.

    Жизнь или Life - избор има.
  44. 44 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1316 Весело

    Нашите власти -
    педерасти!!!

    www.berbenkov.hit.bg
  45. 45 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#4] от "Hristo Hristov":

    Ами да сте стачкували. Всеки има право да стачкува. Ама понеже всеки си кротува и даже упреква тия дето стачкуват и протестират ония отгоре и частни и държавни си правят каквото искат.
    Напълно подкрепям стачката!

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.
  46. 47 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    [quote#30:"etkata"]Само че БДЖ не пълни бюджета, а го точи! [/quote]

    Това е защото го задължават да изпълнява социална роля, което не му е работа.
    Ако билетите за влаковете трябва да покриват разходите на компанията и да осигуряват малка печалба, то те ще трябва да бъдат няколко пъти по-високи. Това няма как да стане в държава, в която средната заплата е 200 евро на МЕСЕЦ. Пари, които средния европеец изкарва за максимум 4 дни, в най-бедните държави.
    А защо заплатите са такива в страната - не е виновно БДЖ.

    Що железниците в Германия са печеливши? Ми щото билетите са по 40-50 евро за дестинации от по 300-400 км. Ей затова.

    Какво ли ще стане, ако от БДЖ отпадне Д-то?
    Ми ще стане това, което стана при градския транспорт.
    Докато ДАП-овете бяха държавни, билетчето беше 6 стотинки и компаниите работиха на загуба. Сега, като са частни, билетчетата станаха по 60 стотинки до 1 лев и компаниите печелят.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  47. 48 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Бъдете сигурни, БДЖ ще се разпродаде на парчета. Това е замислено и това ще се направи. Неолибералите друго не знаят.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.
  48. 49 Профил на Nyama Znachenie
    Nyama Znachenie
    Рейтинг: 681 Неутрално

    "Близо милиард и 200 милиона, предназначени за оздравяване на дружество БДЖ са неизвестно къде. Всъщност известно е единствено, че не са в БДЖ - в противен случай как щеше да се фалира дружеството, да уволнят хората, работещи там, да спрат влаковете и да продадат за скраб вагоните?

    Номерът, който бе приложен около изчезването на тези пари, за да бъдат отпуснати и да не стигнат до БДЖ бе повторен за кой ли път под диригентската палка на министъра на финансите Симеон Дянков.

    В същото време бившият служител в Мултигруп, и търговец на шевни и плетачни машини Ивайло Московски, понастоящем неизвестно по какви причини министър на транспорта, обяви, че „Товарни превози”, ще бъде приватизирана! Една от печелившите дейности на холдинга ще се хариже на някого точно в навечерието на стачката на железничарите.

    Защо? Защото като махнеш от един холдинг печелившето звено, фалираш губещото – „Пътни превози”, остава десертът – да продадеш имотите на холдинга и вагоните за скраб и да прибереш парите!

    Така парите, предвидени за оздравяване на БДЖ остават на разположение на Дянков и никой не пита за тях.

    Другите пари, за които ГЕРБ пробута на 17 март тази година Законопроект, състоящ се от два члена, за отпускане на 140 млн за оздравяване на БДЖ не е ясно дали и кога са стигнали до БДЖ, въпреки че от март до ноември трябваше отдавна да са стигнали. Както се казва, на куц крак да бяха подскачали транспортният министър и Дянков, все щяха да се дотътрят до БДЖ и да дадат тези 140 милиона!

    Важно е да се уточни и къде в БДЖ да стигнали тези пари, ако изобщо са били насочени в натам – в ръководството, или в пътнически превози, неизплатените заплати, пари за дрехи и прочие задължителни неща."

  49. 50 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#7:"Дразнител"]Или да се реформира и да заработи ефективно[/quote]




    Вие чувате ли се какво говорите! Дикато държавата с нашите пари строи строи магистрали и не събира никакви такси и данъци от автобусните и товарните превозвачи БДЖ винаги ще е на загуба, дори ако остане един машинист и един влак.
    В България има едно нещо, което трябва да се реформира тотално, преди да се правят каквито и да било други реформи и това е сбърканата ни политическа класа със сбъркано мислене, сбъркана ценностна система и сбъркано отношение към държавния интерес. Всъщност последното не е сбъркано то просто е приватизирано,

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  50. 51 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    Пропуснах да кажа, че подкрепям стачката!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  51. 52 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#47] от "Athanatos":

    ама ти сам си противоречиш. Хем казваш, че цените не можело да се вдигнат, шото заплатите са ниски, хем ако се махне "Д"-то ще вдигнат цените. Е кой ще се вози тогава особено при наличието на автобусния транспорт?

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.
  52. 53 Профил на nikodim821
    nikodim821
    Рейтинг: 112 Неутрално

    БДЖ са в сферата на услугите и тяхната ефективност зависи от сферата на производството.
    Иван Костов говори като че кризата е дадена от БОГ, а не че е грешка в системата която по-рано ни обясняваше като съвършена. Може ли да обясни 21 годишен преход в който той активно участваше от какво и за какво трябваше да стане. За мен не морален е преход който да прави някой много богати, за сметка на масовото обедняване на останалите.Това се казва преразпределяне на общественото богатство,каквото всъщност става и с настоящата криза.
    Аз съм привърженик на преход,който води от неефективна към по-ефективна икономиката.Може ли някой да ми покаже областите в който нашата икономика стана по ефективна. Политиците нямат право да се позовават на демографският проблем,за възникналите проблеми, тъй като същите го предизвика,което означава че са предизвикали и проблемите, като принудиха масово да емигрират младите хора.
    Обясненията за мръсният комунизъм не могат да бъдат извинение защото освен нас, точно толкова години бяха на същият режим и Полша,Чехия и Унгария при който нещата не са толкова отчайващо зле, колкото при нас. Значи причините не са в миналото а в самият преход.Това трябва да стане ясно на всички минали и бъдещи лидери и да не търсят оправдания в миналото а в собствената си некадърност.
    него. Колко ще станат безработните в България, ако всички напуснали страната се върнат и какво ще им предложим да работят.

  53. 54 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#47] от "Athanatos":

    "Сега, като са частни, билетчетата станаха по 60 стотинки до 1 лев и компаниите печелят. "

    И в това има ли нещо лошо?

    Предпочитам да има Б(Д)Ж, но печелившо, с чисти и бързи влакове, с приветлив персонал, с удобства за клиентите. Иначе не бих го ползвал, както предполагам и много други хора, така че изобщо не искам да бъде дотирано.

    Жизнь или Life - избор има.
  54. 55 Профил на bravo
    bravo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#38] от "bokko":

    А, на изборите никой не вярва, очевидно се вярва на преброителите на гласове. Видяхме как става.

    Българските политици не са раждани - те са изходени.
  55. 56 Профил на svoboda1
    svoboda1
    Рейтинг: 157 Неутрално

    Къде беше Бунев, когато бившите шефове на БДЖ платиха над 16 млн. евро за 30 архаични спални вагона от Германия, а получиха само 12 самоходни гробници, от които сега се движат само 3?
    Защо не сезираха веднага прокуратурата, а мълчаха
    като риби
    Защо след като не иска да се съкратят 2500 служители и 150 влака, Бунев не предложи алтернативен вариант за спасение на БДЖ? Като осигури, да речем, допълнително 10 млн. тона товари и 5 млн. пътници годишно? Да, лесно е да се краде от железницата и да се получава заплата, която ти плаща цялото общество под формата на субсидия! Но да се предложи работещ вариант за стабилизиране на компанията, явно не е лесно! В крайна сметка ако Бунев беше добър синдикалист, нямаше вече 600 железничари да се съгласят да избягат и от него, и от любимата му железница срещу 6 заплати накуп, нали?!
    Да беше само Бунев - на гръб да го носиш! Но какви ги вършат големите синдикални централи? Плашат с национална стачка на 30 ноември, уж защото вдигали пенсионната възраст. Че къде бяха КНСБ и "Подкрепа", когато възрастта за пенсиониране скочи от 55 и 60 съответно на 60 и 63 години? Как защитиха своите членове? Да не би след голямата стачка учителите и родното образование да цъфнаха и вързаха?! Не - само броят на синдикалните деца, учещи в чужбина, се увеличи. Вдигна се и капиталът на фирмите, чиито конци дърпат синдикални босове.
    Да, пълен синдикален рекет! Чийто масраф плаща цялото общество, а печелят само синдикалните босове. Въпросът е докога ще ги търпим.

  56. 57 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Има хора в държавата, които "знаят" какво правят и защо го правят, а случващото се е резултат от техните "действия", които не се афишират и не са за пред "широката публика"!

  57. 58 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#50] от "tribiri":

    Грешиш - винетките за камиони и автобуси са достатъчно скъпи и напълно съизмерими с цените в други европейски държави, където има винетни системи за плащане на пътищата.

    Впрочем, в Швейцария винетките са дори по-евтини, отколкото в БГ!!!

    Жизнь или Life - избор има.
  58. 59 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    [quote#52:"kihano"]ама ти сам си противоречиш. Хем казваш, че цените не можело да се вдигнат, шото заплатите са ниски, хем ако се махне "Д"-то ще вдигнат цените. [/quote]

    Не си противореча.
    Ако компанията стане частна, няма да ги има тия милиони дотации от държавата. Тогава откъде ще печели компанията?!?

    До коментар [#53] от "nikodim821":
    Не намесвай Иван Костов в некадърното управление на държавата. Той е единствения политик, при който държавата вървеше нагоре, от тогава насам са я пуснали по инерция.
    Ако вместо крадливите и престъпни комунисти, царисти и спортисти ни управляваше той, поне още един мандат - думата "преход" щеше да е останала в историята.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  59. 60 Профил на 4i_ta_tel
    4i_ta_tel
    Рейтинг: 489 Неутрално

    [quote#56:"svoboda1"]
    Къде беше Бунев, когато бившите шефове на БДЖ платиха над 16 млн. евро за 30 архаични спални вагона от Германия, а получиха само 12 самоходни гробници, от които сега се движат само 3? [/quote]


    Как къде ? Някъде около същите шефове.

  60. 61 Профил на filmir
    filmir
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Не си мислете, че служителите от ИА "Железопътна инфраструктура", които са пратени да помагат, са някакви чиновници с костюмчета, по-голямата част от тях са хора завършили ПЖИ и минали през много гари и много различни длъжности по гарите.

  61. 62 Профил на Костадин Янев
    Костадин Янев
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Аз като казвах, че ще настъпи хаос, праскахте минуси нали?

    На Боко трябва да му се забрани публична изява, въобще да говори даже, а най-добре да го пратят нанякъде, защото вече даже не е и смешно!
  62. 63 Профил на ahtopolski_mag
    ahtopolski_mag
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Преди около месец пътувах за Италия и "изведнъж" беше ни казано, че Италианците стачкуват. Беше спален вагон и не получихме чаршафи за спане. ОБАЧЕ, машиниста не стачкуваше и влака си пристигна на време в Милано. Никакъв проблем няма и си е законно, който иска да си стачкува- добре, а който не иска - не. Това другари комсомолци е право на личен избор и се вика демокрация. Не винаги партията води народа

  63. 64 Профил на Hristo Hristov СУПЕР
    Hristo Hristov
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#45] от "kihano":

    Стачката в момента си е просто опит за изнудване. БДЖ е във фалит, хайде ти като подкрепящ стачката ми обясни от къде едно фалирало предприятие би намерило пари за да плаща на работниците си?
    Тъй като е държавно, парите ще дойдат от твоите данъци, които плащаш (е ако все пак плащаш такива).

    www.economistbg.com/
  64. 65 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#59] от "Athanatos":

    Ами цените могат да се вдигнат и сега, само че трябва да се вдигнат паралелно в държавните железници и в частните товарни и пътнически превози. За да стане това, държавата най-после трябва да започне да си събира данъците и таксите за екология, за пътищата които строи с нашите пари и т.н.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  65. 66 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 733 Неутрално

    тиа от БДЖтощо не стачкуваха че локомотивите и вагоните са на по 30-40 години и не искаха нови влакови композиции с което да повишат комфорта на пьтуването и да са конкурентно способни на турските автобусни превози в бьлгариа
    правителството можеше вместо да прави меро под софиа да купи влакови композиции от европа по програма транспорт и да пусне нови влакове в циалата страна

  66. 67 Профил на Kalojn Stoichevski
    Kalojn Stoichevski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Еиииии.!! Една стачка не могат да направят , а преди какви стачки имаше - да ти умилее !!!

  67. 68 Профил на Nyama Znachenie
    Nyama Znachenie
    Рейтинг: 681 Неутрално

    47 Athanatos, хубаво даваш Германия за пример, ама защо не дадеш и Англия, където железниците са частни, по твоята рецепта. Резултатът беше, че компаниите само прибираха печалбите (от доста поскъпналия, в сравнение с други европейски страни, превоз), а с години не влагаха нищо в поддръжка на самата инфраструктура. И като почнаха да дерайлират през месец влакове (та бившата империя заприлича на бившите си колонии, както се шегуваха самите англичани), пак държавата се намеси и даде (подари) на частниците огромни средства за реконструкция на линиите.

    Главната цел на тази гюрултия сега е именно приватизацията на печелившата част, товарните превози - каза си го в прав текст търговецът на шевни машини Московски, инсталиран от мафията за министър на транспорта, приватизиране, естествено за жълти стотинки, на "наши" хора. Пръст има и автобусната мафия, с много солидно лоби сред герберите.

    Ама, хайде да си затваряме очите и да си декламираме неолибералните мантри, сякаш сме слепи за катастрофалното дередже , до което ни доведе сляпото им прилагане през последните 20 години...

  68. 69 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1211 Любопитно


    СОЦ'ЯЛНА ДЪРЖАВА

    СОЦ'ЯЛЕН пъъРЕЗИДЕНТ

    Мутренцето от КНСБ е Първанка

    а мустакатата Мутра от Путкрепа си е ..... Мутра.

    Всичко се навързва >
    а и тази соц'ялна политика събра 47 %
    на последните избори. Това е страшното.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  69. 70 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#64:"Hristo Hristov"]от къде едно фалирало предприятие би намерило пари за да плаща на работниците си[/quote]

    От там от където е намирало винаги. От правителството, чиито членове вземат подкупи от товарните и автобусни превозвачи за да не ги облагат с данъци и такси и да им строят инфраструктура с парите от данъците ни.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  70. 71 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 733 Весело

    До коментар [#57] от "Musashi":

    Те винаги така првят само че го отнася матряла и сега ще го отнесе като иска да си вземе парите от банката и му кажат свършиха тогава разбира ...

  71. 72 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#68] от "petrov9":

    Англия няма проблем вече с железниците си, но билетчето Лондон Манчестър е 72 паунда, за разстояние колкото София Велико Търново.

    Има известна разлика между 72 паунда и 25 лева. В същото време в Англия политицте не живеят от подкупите на превозвачите и заради това налагат достатъчно такси и данъци, така че и билетчето за автобус да е 72 паунда.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  72. 73 Профил на BG
    BG
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#72] от "tribiri":

    Билетчето първа класа София- Варна ти беше до скоро 27 лв, сега е 33.
    Какво получаваш - няма парно, светлина, тоалетните са по-мръсни от всичко, което съм виждала в живота си.
    Когато служителите не си вършат работата другъде, те биват уволнявани. Не е така и в БДЖ. Защо да работят тогава?
    Щом една тоалетна не могат да измият, не заслужават държавната си работа - има много безработни млади хора, които не са на хранилка от десетилетия и са готови за „малките“ заплати да работят, да не крадат и да си са съвестни служители!

  73. 74 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Много правилно подходжа ръководството на БДЖ !

    Който стачкува - да си ходи на село да сади картофи !

    Няма нужда да се повтаря моделът Гърция .

    А тези глупаци , които се подвеждат по акъла на синдикати и комунисти , да си правят сметката своевременно !

  74. 75 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 733 Весело

    До коментар [#74] от "symmpro":

    Моделът Гърция няма но има модела Виденов = ГЕРБ който ще се случи тогава и картофите няма да ти помогнат просто твоите пари са профукани за асвалтиране на луннта пътека от Асвалт Ефенди

  75. 76 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Яко. Навремето така Тачър се оправи със синдикатите във Великобритания.

  76. 77 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#73] от "BG":

    33 лева казваш, а аз ти казвам че в Англия това разстояние би било поне 75 паунда.

    При нас доскоро държавата дотираше БДЖ, а то дотираше пасажерите си, които по принцип са от по ниско платените слоеве на населението. В този смисъл това си беше социална дейност. Само че Дянков не иска да дава пари за държавното БДЖ. Той иска да дава пари за да строи магистрали за частните превозвачи, защото те може и да се отблагодарят по някакъв начин.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  77. 78 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 165 Весело

    До коментар [#72] от "tribiri":

    Доста елементарен анализ и елементарно мислене. Очевидно бирите не са само три.

  78. 79 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 628 Неутрално

    "Реформите" в БДЖще засегнат вероятно само нископлатените длъжности,а самите търтей в системата с големите заплати ще останат...Крайната цел е да се излъже Световната банка,че се правят някакви реформи,за да се отпусне кредит.

  79. 80 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#78] от "peaspiring":

    Забелязал съм, че всички, на които им свършат аргументите се хващат за бирите.
    Имено заради това съм си избрал такъв ник, за да дам възможност на по-глупавиките да се заяждат за нещо и да изпитват лъжливо усещане, че са много умни и духовити.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  80. 81 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#28] от "AzDebil":

    БДЖ-ейците са обещали минимална превозваемост. Не може да спрат диспечерите на влаковете и да не бъдат заменени. Това си е безотговорност, а не стачка.

    Аз лично съм против тази стачка. След като предприятието е губещо - ще има съкращения. Ако не - фалит, ликвидация, разпродажба.

  81. 82 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#58] от "Дразнител":

    Сигурен ли си!!! Примерно в съседна Румъния винетката за камион е 1200 евро.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  82. 83 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#73:"BG"]Какво получаваш - няма парно, светлина, тоалетните са по-мръсни от всичко, което съм виждала в живота си. [/quote]
    Е и на тези стари вагони на по 25-30 години, ТИ САМИЯТ как ще им оправиш тоалетните и системите? какво са виновни служителите на БДЖ? те имат работилница у дома си да ги оправят тези тоалетни? От "трабант" Мерцедес става ли??
    Как може 500-600 км за 15Е? Къде си го виждал ти това? Но може ли Бг да плати повече, със заплати от по 300-400Е?? То е ясно, че който изкарва 1000 Е/ на седмица, на влак не се вози... .
    Следователно? Първо се инвестира, после се печели... конят за да стане "расов", се искат хапка и упражнения. С цифрите на Дянков кончето не хвърчи само... .

    Значи- малко повече да се напрегнеш да мисли-, няма да ти попречи.

  83. 84 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#36] от "uriah":
    Човекът е прав, това е локаут

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  84. 85 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#81:"Симо"]Аз лично съм против тази стачка. След като предприятието е губещо - ще има съкращения. Ако не - фалит, ликвидация, разпродажба.[/quote]
    Още един Америкос в Бг... .
    Брей, то като Ви слуша човек- много лесна е тази работа... "съкращавате", "уволнявате"... ами ако тебе един ден изхвърлят? Така ли ще пишеш с този хъс?

    Съмнявам се... .

  85. 86 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#68:"petrov9"]И като почнаха да дерайлират през месец влакове (та бившата империя заприлича на бившите си колонии, както се шегуваха самите англичани), пак държавата се намеси и даде (подари) на частниците огромни средства за реконструкция на линиите. [/quote]
    Всички ( а и сега в Бг ) тогава викаха >> "Татчър", "Татчър".
    После, когато, световно известните с качество и точност Английски железници започнаха през ден да дерайлират- се хванаха за гениталиите, и разбраха че Анмерикосно/Английският "модел" не е приложим. Да, ама вече стана късно, и рискуваха да останат без железници. И какво направиха? пари на данъкоплатци- пак там се наляха.

    "Е, тогава, защо продадоха железниците", ще запита мислещият, може и както си бяха държавни, пак да налеят пари? Защото купилите ги, "попълниха" касичката на партията на Татчър, докато балъците ( и в Бг са същите) блееха за "пазарна икономика" и подобни глупости. Затова.

    Както Еклестоун наливаше в касичката на Лейбъристите на божествения Блеър. Та затова, само в УК рекламата на цигари във Ф1 бе позволена... .

  86. 87 Профил на Тони Гетова
    Тони Гетова
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Би трябвало на изпечените "лЕберали" във форума да им е ясно, че предприятието не се управлява от работниците, а от мениджърите и последните носят отговорността както за загубите, така и за оздравителните планове. Моля, не карайте работниците да измъкват предприятието от киреча. Не получават заплати за това. Аман от бизнес по български!!!
    Стачката е законно право на протест на всеки работник по белия свят. И да, тя се прави в неудобно за мениджмънта време, иначе какъв е смисълът от нея?? Не мога да разбера наивните изкавания по-горе.
    Още нещо за съчувстващите на ръководоството-някой, който се пише управител, би трябвало да предвиди, че хората няма да напуснат с радост, за да останат на соцЯлни помощи, а ще се съпротивляват, респективно мениджърът няма да излиза в планираната си отпуска. Аман от такива "мениджъри", честно!

  87. 88 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#77] от "tribiri":

    Прав си за това, че автобусното лоби държи БДЖ в кома от десетилетия вече, като блокира всякакви рефиорми, но също така е и вярно, че в БДЖ работят в пъти повече хора на километър мрежа от колкото в което и да е друго ДЖ в Европа.
    Също така не мисля, че е уместно да се сравняваме с румънците, те имат само черни пътища.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  88. 89 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#88] от "lazy_and_sleepy":

    Е! За това съм напълно съгласен. Реформа трябва да има, но на тезгяха всяка страна трябва да сложи аргументите си. Сега синдикатите, въпреки че много добре знаят, че част от проблема е автопревозваческото лоби, не смеят да поискат защитни механизми срещу нелоялната конкуренция. Държават също се прави на ощипана и не ги предлага в замяна на останалите реформи и тогава, какво излиза - че трябва да закрием железниците.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  89. 90 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#88] от "lazy_and_sleepy":

    Румънците имали само черни пътища ли????Пресичал съм цяла Румъния няколко пъти,и това твърдение ми изглежда доста странно.

  90. 91 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#88:"lazy_and_sleepy"]Прав си за това, че автобусното лоби държи БДЖ в кома от десетилетия вече, като блокира всякакви рефиорми, но също така е и вярно, че в БДЖ работят в пъти повече хора на километър мрежа от колкото в което и да е друго ДЖ в Европа. [/quote]
    И ТОЧНО на тези ИНТЕРЕСИ фалитът на БДЖ е крайно изгоден! Още на вторият ден, като вече монополисти, ще вдигнат билетите на автобусните пътически превози двойно! Дянков ще се зарадва, на на мен за Дянков не ми пука- той неговият "рай" си го е изградил вече.

    Ами товарите КОЙ ще поеме? Как индустрия без железници?? С какво ще пренасят тези товари?... с автомобилен транспорт ( казват балъците). Двойно повишени цени на бензина- още от следващият ден, както си имаме и един хубавичък монопол.

    За да не викна както артиста Кисимов ( старши)
    "Мислете за България бе!"

  91. 92 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 838 Неутрално

    "Властите заменят стачкуващи железничари,което е опасно,алармираха синдикатите."
    По-опасно от самите синдикати едва ли е.

  92. 93 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#89:"tribiri"]За това съм напълно съгласен. Реформа трябва да има, но на тезгяха всяка страна трябва да сложи аргументите си. [/quote]
    Да, ама на "тезгяха" държавата си обръща навън само ( привидно) празните джобове. И призовава за пореден път, остарялото, посивяло и вече без жив косъм магаре, наречено "Бг народ", да се съгласи да му натоварят на самара още 3 купи дърва.

    Да, ама краката на магарето вече не държат... и е за пенсия животинчето- 21 години го драха живо, докато останалите похапваха черен хайвер от белуга, и гледаха "Джеймс Бонд".

  93. 94 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 1894 Неутрално

    Стачкоизменниците са най-отчайващото нещо на стачката действията са им породени от страх или са се предали за няколко сребърника .

    Който се цепи от колектива ....колектива ще му го ...

    ако нямаше страх )))
    А в България сплотеност и солидарност са рядко срещани човешки качества за това ГРОБ тържествуват !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  94. 95 Профил на bravo
    bravo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#33] от "Дразнител":

    Прав си, но ако избора е между жепейците и тези двамата, предпочитал първите. Като на данъкоплатец ми излизат многократно по-евтино от шайката на Мутрата и господарите му. Тези крадат като за световно.

    Българските политици не са раждани - те са изходени.
  95. 96 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 447 Неутрално

    "...123 влака, който е трябвало да тръгнат..." Дневник

    Алоооу, омръзна ми да я чета тая грешка във всички статии!
    ТОЗИ, коЙто
    ТЕЗИ, коИто
    Журналисти!

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  96. 97 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#64] от "Hristo Hristov":

    БДЖ едва ли е във фалит заради работниците, а заради началниците и общото безхаберие. Така че няма защо железничарите да плащат чужди грехове.
    Освен това ръководството затова е ръководство, за да намира решения. Няма защо работниците да го облекчават.
    Трето, доколкото чувам ръководството отново е поело рестриктивен път на "оздравяване" - т.е свиване на дейност която твърдят че била неефективна, но без да имат идея за това как да стане ефективна. В БДЖ трябва да се инвестира, а не да се орязва. Като вдигнат цената на билета влака от София до Варна ше се ускори ли?
    Но щом началниците са решили да фалират БДЖ те ще го фалират със или без стачка. Нагазила ни е неолибералната мафия. С такива хора може да се преговаря само ако говориш на отрязаните им глави. Така че те ще постигнат своето, но все пак, съпротива трябва да има.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.
  97. 98 Профил на rents
    rents
    Рейтинг: 165 Разстроено

    Абе докога ще сте на принципа Вуте да е зле? Подкрепете хората! ДА - влаковете са трагични, ДА - от БДЖ се краде, ДА - системата е неефективна, НО - кой е виновен? Да не би тези хора, които бяха оставени гладни и боси, да работят в мизерни условия за мизерни заплати и всички да ги хулят? Виновни са ненаяли се политици, шефове на компанията, виновен е Бойко, Мойко, Цецо, Пецо и цялата политическа сган, която няма акъл за 5 пари как да направи една система да работи, без преди това да я съсипе и разграби!

  98. 99 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#82] от "tribiri":

    Не съм карал камион в Румъния, но и не твърдя, че в БГ цените са най-високи. А не знам дали цената от 1200 евро е помогнала много на румънската ЖП инфраструктура. Във всеки случай мога да кажа, че в Швейцария ЖП инфраструктурата е на ниво, а винетките достатъчно евтини. Т.е. няма такава взаимовръзка, в каквато искаш да ме убедиш. Но със сигурност в БГ почти всяка държавна фирма е с безумно раздут щат.

    Жизнь или Life - избор има.
  99. 100 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#97] от "kihano":Ами анджак де,ръководството търси решения,едно от които е намаляване на губещите звена и съкращаване на щат,който не отговаря на размера на дейността на компанията.Инвестиции ще има,когато се докаже,че компанията е вече жизнеспособна.Иначе да наливаш инвестиции в сегашната БДЖ-това са пари на вятъра.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #